Jump to content

LPG Sistemlerde Devrim En Son Sistem


clashasan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bizim araçlar zaten 90 beygir bu alet kalkıp yarısından fazlasını ekleyip 140 beygir mi yapıcak bizim aracı  :fiuw: Çok mantıksız,gereksiz bişeye benziyor.Şuan karbüratörlü ve lpgli ve gayet sorunsuz bi aracım var kurcalayıp içine etmeye gerek yok..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ya herkez niye yanlış anlıyor testteki araç zaten 145 hp gücünde bi araç lpg montajı yapılınca

101 hp civarlarına düşmüş 40 hp güç kaybı var bu aparat sayesinde lpg montajı ile olan kayıp en aza indirilmiş

aynı sıralı sistemlerindeki gibi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki öyle varolduğunu sayalım gene yanlış bilgi var.141 beygir bir araç lpg takıldı diye 40 beygir güç kaybeder mi?Benim aracım 90 beygir lpg takılı diye şuan 50-55 beygir mi güç veriyor yani?O kadar güç kaybediceğini sanmıyorum.Bu aparatın ne işe yaradığını anladım tamam ama bir araç en fazla 10 beygir kaybeder diye tahmin ediyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kaybedebilir sonuçta normal bi motor değil bizim araçlarda bile gücüne göre % 10 luk bi güç kaybı mevcut bu aracın motoru yüksek güç üreten bir motor olduğundan  güç kaybı daha fazla olabilir

Ford Scorpio 2.9 V6 (12V)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 10 ay sonra ...

O sistem olduğunu pekala biliyorum hocam da alan takan deneyen kullanan taktıran taktırmış arkadaşı yakını eşi dostu olan deneyimi olan takıldığını gören başkasından takıldığını gördüğünü duyan falan vs vs yok mu? Ben şimdi gidip ya bismillah deyip alıp geleceğim ya pişman olursam param çöpe mi gidecek?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

selamlar

sistemi kendi aracımıza ve bir arkadaşımızın hyundayi accentine uyguladık

başarılı bir sistem olduğunu söyleyebilirim

ilk kalkışlar ve vites aralığımız uzadı diyebilirim

sabahları da çalışma sorunu yok çok yol yapamadım yakıtı hesaplayamadım tam

ancak motor performansı iyi gürültü az ve asılma uzun

yakıtını ölçebilmiş arkadaşlar bilgi veriniz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sistemi övdükleri kadar var mı? Düşük yakıtla yüksek performans mantıken çok saçma fakat bu adamlar böyle dediklerine göre bişey biliyorlar diye çelişkiye düşmüyor değilim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

performansa etkisi çok fazla

yakıtı tam hesaplarsam yazarım

yurtdışında zaten çok kullanılan bir sistem benzerleride var

montaj ve ayar çok önemli ama

sanayide herkes takıp ayarlayamayabilir bence

ayar bozulmuyor ama sabah sogukda sıcakta aynı rakımdan da çok etkilenmedi gibi geldi bana araç eskiden rampaları çıkınca tepede bir gariplik olurdu hep

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Bende 91 karbüratörlü 323 var beygiri normalde yanlış hatırlmaıyorsam 87 ama ben alırken testte soktrudum lpgde 66 çıktı yani 21 bg kayıp var.

Ve ustalar motorun durumu için iyi demişlerdi bir sıkıntısı yok ve lpgdende daha hiç sorun yaşamadım BRC.

90 beygirlik bi arabada 20 beygir oynuyorsa 140 beygirlik bir arabada da 30-40 beygir oyanayabilir ve burada lpg kitinin ve motorun durumuda önemli.

Peki öyle varolduğunu sayalım gene yanlış bilgi var.141 beygir bir araç lpg takıldı diye 40 beygir güç kaybeder mi?Benim aracım 90 beygir lpg takılı diye şuan 50-55 beygir mi güç veriyor yani?O kadar güç kaybediceğini sanmıyorum.Bu aparatın ne işe yaradığını anladım tamam ama bir araç en fazla 10 beygir kaybeder diye tahmin ediyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaş ne güzelde açıklamış beygir işini...

Beygiri anlamayan beygir dağıtıyorlar diye düşünen arkadaşlara verilecek cevap bu olsa gerek.

Tebrikler kardeşim.

Beyler üreticinin  kendi sayfasında

http://www.propanturk.com/lpg-performans-mikseri/

inci akülü olan fotoğraftaki araç malum bir mazda motoru öle beygir meygir kazanmış değil

sadece lpgde performans kaybı sorunu düzelmiş hepsi bu.

ürünü kullanan birisi olarak bana soracak olursanız kesinlikle değer çünkü yakıtım baya bir düştü. performansa gelince eskiden bant vardı malum araç 3000 devirden sonra gitmemek için direnirdi şimdi ise sorunsuz 5-6 bin devirlere tırmanıyor hemde ani ivmelenmesi süper.

aracı cihaza çıkarıp bakmak lazım aslında kaç beygir gösteriyor ancak buna inanın gerek görmüyorum çünkü eskisiyle şimdiki blos mikserli hali arasında ciddi fark hissedilir seviyede

Bende 91 karbüratörlü 323 var beygiri normalde yanlış hatırlmaıyorsam 87 ama ben alırken testte soktrudum lpgde 66 çıktı yani 21 bg kayıp var.

Ve ustalar motorun durumu için iyi demişlerdi bir sıkıntısı yok ve lpgdende daha hiç sorun yaşamadım BRC.

90 beygirlik bi arabada 20 beygir oynuyorsa 140 beygirlik bir arabada da 30-40 beygir oyanayabilir ve burada lpg kitinin ve motorun durumuda önemli.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...