Jump to content

Nurkan Yurdakul : "Verimsiz Bayilerle Vedalaşacağız"


Zotone
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

burak hocam diğer japon veya alman otomobilleri fransız otomobilleri konyada aylık 100 taneyi rahatlıkla aşıyorlar neden konyada aşmasın mazda diğerlerinin servisleri daha mı verimli sizce mazda dan ???? reklam var, ucuz parça temini var , istenilen zamanda parçayı bulabiliyorsun kalite verimlilik otomatik çıkıyor zaten

date=1322125033]

100-200 tane satarsa efsane olur :D

aylık 100-200 biraz iyimser olmuş ama heyecan iyidir  ;) desteklemek lazım  ;) ;)

aylık 150 satış yanılmıyorsam 12000 civarında toplam satış yapar. 2015 - 2016 civarı olması lazım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 218
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    51

  • A-Lee

    47

  • emregc

    16

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

ondan sonra mazda tercih edilmiyor tabi edilmez bu zihniyet olduğu sürece olayi kökten cözmek lazim buda genel müdürlügün reklam, yedek parça temini ucuz parca bunlarla olur kalite ondan sonra ortaya çıkar verimlilik artar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bana göre mazda genel müdürlük eğer reklamı düzgün yapsa ucuz parça ve parça sıkıntısını aşsa emin olun bayilerde servislerde mükemmel işler bütün mazda kullanıcılarına sorun aynısını söyler

sorun bayilerde servislerde degil sorunun kökünden cözülmesi lazım

Ali, bence çok fazla ön yargılısın. Bu yüzden konuyu daha fazla uzatmayacağım. Sadece şunu söyleyebilirim,  son 6 senedir içindeyim, hem bayileri hem de Mazda Türkiye'yi tanıyorum, söylemeliyim ki malesef bayi-servis kısmı hiç de öyle değil.

Mazda şu anda servislere ( ve dolaylı olark biz müşterilerine ) %20 indirim yapıyor yedek parça ve aksesuarda. Bunu herkese ilanlarla bildiriyor ama içlerinden bir servis ( kim olduğunu öğrenemedik henüz ) çıkıp benim haberim yok diyor müşteriye.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ondan sonra mazda tercih edilmiyor tabi edilmez bu zihniyet olduğu sürece olayi kökten cözmek lazim buda genel müdürlügün reklam, yedek parça temini ucuz parca bunlarla olur kalite ondan sonra ortaya çıkar verimlilik artar

Amaç üzüm yemek mi bağcı dövmek mi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bana göre mazda genel müdürlük eğer reklamı düzgün yapsa ucuz parça ve parça sıkıntısını aşsa emin olun bayilerde servislerde mükemmel işler bütün mazda kullanıcılarına sorun aynısını söyler

sorun bayilerde servislerde degil sorunun kökünden cözülmesi lazım

Ucuz parça denmiş ama bilinen bir yanlış var.

Mazda'nın diğer araçlar ile arasında öyle çok uçuk rakamlar yok benim gördüğüm kadarı ile. Orjinal parçalar üzerinden gidersek, bende 2010 model araç var standart bakımına en fazla 200 TL ödüyorum yetkili serviste. Geçenlerde babamın Pejo 206 araç için standart bakım 300 tl istediler. Hatta 400 dediler aynen adama şöyle dedim oha ne bu fiyat ?  300'e ineriz dediler. Tabi götürdüğüm yer davranış açısısından hiç bir güven vermedi bana  o ayrı. Diğer pejo bayilerindeki standart ücreti bilmiyorum. Yalnız genel müşteri hizmetleri çok iyi. İki defa ana merkeze sorun bildirdik, kaç defa uğraştılar, aradılar. garantide olmayan aracın beynini haklılığımızdan, iyi niyetimizden ve memnuniyet açısından ücretsiz değiştirdiler.

Konuyu çok bölmeyeyim devam edelim. Ucuz parça olayına dikkat çekmek istemiştim. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hocam söylüyorum yine söylüyorum saygı duyarim sen bayileri beğenmezsin genel müdürlüge hayransındır ben bayilerin sıkıntılarını gören yaşayan birisiyim genel müdürlük benim sorunlarımı cözemiyor ( konyaya servis acamiyor senelerdir, parça teminini 2 ayda yapıyor ön cam fiyatı 680 tl :)  )  ben yine mazdayi tercih ediyorum. baska kullanıcılar tercih edermi peki ??? bu durumu yaşasalar ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben gider otomobil markalarını sevmem isimde vermem tercihte etmem ama senin o isim verdiğin alman otomobilleri firansız otomobilleri japon otomobillerin orjinal parçasını araaynı gün temin edersin türkiye deki kullanıcılar o otomolleri mazdanın konforunu rahatını güvenliğini bildikleri halde tercih ediyorlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben kimseye hayran felan değilim, kimseyi sevmiyor da değilim Ali. Hatta şöyle söyliyim şu anda arabam bile yok :D

Sadece hikayenin her iki tarafını da tarafsızca dinleyip önyargısız bir sonuca vardığımı düşünüyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme.

Site içerisinde her iki tarafa da yaptığımız bir dolu eleştiri var.

Burada amacımız her zaman üzüm yemek oldu. Eleştiri? Evet, ama burada eleştirecek bir durum yok. Yıllardır süren bir boşluk doldurulmuş, güzel de olmuş.

Hayırlı uğurlu olsun demek ve sahip çıkmak gerek bu saatten sonra

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

.... bende 2010 model araç var standart bakımına en fazla 200 TL ödüyorum yetkili serviste. ....

Konuyu çok bölmeyeyim devam edelim. Ucuz parça olayına dikkat çekmek istemiştim. :)

Bende ekleyeyim hemen. 2011 reno kılio 15bin bakımı fiyatı 260lira. :D

Eee, hani parçası bakkalda bile bulunacak kadar ucuzdu?

Bende eklemek istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim akrabalarımın bir çoğuda yurt dışında arkadaşalarımdan örneğin isvicrede mazda 3 kullanıcısı tanıdıklarım var aynı gün parçayı bulup türkiyedekinin yarı fiyatına parçaları alıyorlar burda servis bayi çaresiz kalir müşteri memnuniyetsizliginde buna çare bulacak Genel Müdürlüktür

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

burak hocam hala bu durumları yaşayıp mazdayı tercih ediyorsam simdide mazda 3 almayi düsünüyorsam bil ki mazdaya sahip çıkıyorum demektir. herkes görevine düseni yapacak markayı temsil ediyorsa müsterinin de sikayetleri dinleyip ona uygun cözümler üretecek olan Genel Müdürlüktür 4 sene sonra çözüm üretip yeni açıyorsa konya ya bayiliği biraz oturup hata nerde diye düşünülmesi lazım ????

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim akrabalarımın bir çoğuda yurt dışında arkadaşalarımdan örneğin isvicrede mazda 3 kullanıcısı tanıdıklarım var aynı gün parçayı bulup türkiyedekinin yarı fiyatına parçaları alıyorlar burda servis bayi çaresiz kalir müşteri memnuniyetsizliginde buna çare bulacak Genel Müdürlüktür

Orijinal Yedek parçaların satış fiyatları Avrupa ve Türkiye'de aynı .. Allmazda.net'e üye olup dilediğin parçanın fiyatına bakabilirsin. Yetkili servise sorduğunda da oradaki EURO fiyatının TL ye çevirilmişini söyler ama şu aralar sorma zira %20 indirim var, Türkiye'deki fiyatı daha ucuza gelir :)

Yarı fiyatı ancak yan sanayide geçerli.. O Türkiye'de de mevcut.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ali bence biraz sabırlı olmalısın. Şikayet ettiğin konuların hemen hepsinde haklısın. Ama kimsenin elinde sihirli değnek yok. Sınırsız para ve imkan da yok.

Mazda Türkiye yönetiminin iyi yolda olduğunu düşünüyorum. Olumlu veya olumsuz ama en azından bir hareket, bir çaba içinde olduklarını görüyorum. Tek kelimeyle bir enkaz devraldılar.  İşlerin rayına oturması zaman alacaktır. Her bir stratejiden sonuç alma süreci 3 - 5 yılı buluyor. Dünden bugüne birşeylerin düzelmesini beklemek acelecilik olur.

Muhtemelen bizler, Mazda'nın Türkiye'deki durumunu hem Mazda Türkiye'den hem de Mazda Japonya'dan daha fazla düşünüyoruzdur. Bu yüzden kızmamız, şikayet etmemiz normal. Ama bu işin bir ticaret olduğunu unutmayalım. Bize bıraksalar 1 senede 20 bin adet satarız, ertesi sene batarız.

Özetle hepimiz aynı taraftayız. Sadece zamana ihtiyaç var. Ben ışık görüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arap ülkelerine bir bakarsan sevinirim suudi arabistan suriye gibi gibi en çok mazda satılır satış fazla parça fazla  fiyat uygun hatta sitede bile satan var ilan verip orjinal parçayı suriyeden 3 de 1 fiyatına getirip satan :) ben inkar etmiyorum yüzde 20 lik indirim güzel bir uygulama her otomobil firması yapıyor bunu dönem dönem yanlız mazdaya has bir husus degil ki ben sizin görüsünüzede cok saygılıyım sizin yaşadıklarınız tecrübeleriniz ayrı benim mazda da yaşadığım serüvenler hikayem şikayetlerim takdir ettiğim memnun kaldığım konular farklı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Suriye'den 3 te bir fiyatına mı ? Emin misin ? Ben 3-4 ay 2004 model Mazda6 aracım için ön far araştırdım. Onu da çıkma buldum, fiyatı 600 TL idi. Serviste sıfırı ne kadardı o arada biliyor musun ? 750 TL :)

Biraz önce konu Avrupa idi şimdi Suriye oldu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hocam ben bir ön cam için 2 ay bekledim bakın size sorunu anlatayım bayiyi arıyorum bayi elinden geleni yapıyor siparisleri veriyor. genel müdürlügü ariyorum ne zaman temin edilir cam diye bizi niye ariyorsunuz bayinizle muhattap olun diyor ??? sizce güzel mi bu durum hak verin 2 ay sonra geliyor cam 2 defe geldiginde kırık çıkıyor. sonra suclu bayi oluyor servis oluyor suclu sizce kim ??? bayimi servis mi genel müdürlük mü ????

kırık çıkması gerçekten talihsizlik olmuş.

ama 2 ay beklenmesi bana siparişle ilgili sorun var gibi geldi bana. bir olay da rutin TSE denetimlerine denk gelmiş olabilir. 10-15 gün atabiliyor.

Barcelona' da tüm Güney Avrupa' nın merkezinde parça olmaması çok minik ihtimal.

haftada 2 gün sevkiyat var.

ben şunu merak ederdim sizin yerinizde olsam;

ön cam gibi bir parçayı niçin stoklarında tutmamışlar? bir haftada 3-4 cam mı sipariş edilmiş?.

stoklarını 0' da tutup üstüne parça bulamıyoruz diyen çok bayi var birçok markada.

ayrıca ön cam fiyatı ne kadar olmalıydı 45-50 bin aralığında bir aracın???

300 lira mı? 400 lira mı?...30 bin liralık B segmenti araçlarda bile 800 lira civarında o parça.

Amaç üzüm yemek mi bağcı dövmek mi ?

cevap veriyorum: B şıkkı... ama sen sus "genel müdürlük hayranı"!!! :)

pardon,

acaba söyleyebilir misiniz bir yetkili satıcılık ve servisliğin tam olarak ne kadara mal olduğunu ve hangi şartlarda kurulup hangi şartlarda iptal edilebildiğini biliyor musunuz?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

neyse konu uzayacak herkese teşekkür ederim arkadaşlar incitici gönül kırıcı seyler yazdıysam affoluna ama mazda kullanıcı olarak yazıyorum bunları ben ölünceye kadar mazdayı tercih ederim o kesin ama herkes elini taşının altına koymalı bu marka için yanlız servise bayiye suç yüklenilmemeli

Biz sabırlıyız sabırlıyız ki hala mazdayı tercih ediyoruz

Herkese Saygılarımla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

...Bize bıraksalar 1 senede 20 bin adet satarız, ertesi sene batarız. ...

inanılmaz doğru bir tespit.

bkz: Hyundai ve Kurthan Bey...bir yılda 60 bin araç ve edilen dünya kadar zarar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ayrıca ben Suriye' de bulundum ve otomotivin nasıl yürütüldüğünü çok çok iyi biliyorum.

oradaki sistemle burayı karşılaştırmak AŞIRI bir haksızlıktır.

orada doğru dürüst bir distribütörlük sistemi yok, SSH yok, bayi-distribütör arası ilişkileri düzenleyen grup muafiyeti gibi bir yasa da yok ve dahası oradaki sözde distribütörler daha çok bizdeki grey market mantığında çalışıyor.

zaten 2 şehrinde plazalar var, bir plazada çin araçlarıyla korelileri, korelilerle japonları yanyana görürsünüz.

sadece alman markalarından bazılarının münhasır showroomları mevcut, ama düşünün onlarda da mail adresi olarak hotmail veren kartlar gezer, arka planda herşey 20 sene öncesinin Türkiye' sinden de kötüdür.

size isim isim verebilirim Suriye otomotivini, üreticiler dahil...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...