Jump to content

Nurkan Yurdakul : "Verimsiz Bayilerle Vedalaşacağız"


Zotone
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

coriolis hocam zorla anlat diyorsun bana :)) camı siparis verdiğimizde cam stokta yoktu genel müdürlükte telefonda bunun teyidini verdi bana :) japonyadan gelecek denildi cam 1 ay  sonra geldi orjinal mazda cam kırık çıktı pakette geri gönderilde kayseriden :) tekrar siparis geçildi aynı gün 1 ay yine bekledik camı temin ettirmek için genel müdürlüğü arıyorum cevap aynen bu: bizi niye ariyorsunuz efendim bayinizle görüsüp isinizi cözünüz ??? her zaman kayseriye gidemiyorum ki ben konyadan :) genel müdürlügün umrumda mi kayseriye gidip gelmem ? cam geliyor aracımdaki orjinal camın üzerinde mazda logolu saint gobain gelen ilk camdada var ancak 2.camda ne mazda  logosu var ne bir sey ingiltere pilkington firmasından temin edilmis :) ayni camı ithal camcılarda 300 lira diyorlar pilkington mazdada ayni cam 680 lira :) bu olayda servismi suclu genel müdürlük mü ??? servis elinden geleni yaptı bana göre 4x4 hizmet sundu hala da öyle ler bana göre kayseri incar mükemmel hizmet veriyorlar fatih bey mustafa bey hepsi mükemmel benim genel müdürlügü aradigimda bizi niye ariyorsunuz söyleyin bayinize onlar bizi arasınlar resmen kibarca beyendi ben sizin muhattabiniz degilim der gibi YAHU BEN MAZDA KULLANIYIM SENİ ARAMAK EN DOĞAL HAKKIM kayseri servisi aradığımda fatih bey hemen ilgileniyor tabiki efendim sizi bu konuda sıkıntı yaşatmak istemeyiz ne güzel davranıyor gerçekten de sıkıntımı hemen çözüyor sağolsunlar binlerce kez teşekkür ama genel müdürlügü aradığımda niye bizi ariyorsunuz bayiniz arasın bizi :) yorum size kalmis

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 218
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    51

  • A-Lee

    47

  • emregc

    16

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

coriolis hocam zorla anlat diyorsun bana :)) camı siparis verdiğimizde cam stokta yoktu genel müdürlükte telefonda bunun teyidini verdi bana :) japonyadan gelecek denildi cam 1 ay  sonra geldi orjinal mazda cam kırık çıktı pakette geri gönderilde kayseriden :) tekrar siparis geçildi aynı gün 1 ay yine bekledik camı temin ettirmek için genel müdürlüğü arıyorum cevap aynen bu: bizi niye ariyorsunuz efendim bayinizle görüsüp isinizi cözünüz ??? her zaman kayseriye gidemiyorum ki ben konyadan :) genel müdürlügün umrumda mi ? cam geliyor aracımdaki orjinal camın üzerinde mazda logolu saint gobain gelen camda ne logo var ne bir sey ingiltere pilkington firmasından temin edilmis :) ayni camı ithal camcılarda 300 lira diyorlar pilkington mazdada ayni cam 680 lira :) bu olayda servismi suclu genel müdürlük mü ??? servis elinden geleni yaptı bana göre 4x4 hizmet sundu hala da öyle ler bana göre kayseri incar mükemmel hizmet veriyorlar fatih bey mustafa bey hepsi mükemmel benim genel müdürlügü aradigimda bizi niye ariyorsunuz söyleyin bayinize onlar bizi arasınlar resmen kibarca beyendi ben sizin muhattabiniz degilim der gibi YAHU BEN MAZDA KULLANIYIM SENİ ARAMAK EN DOĞAL HAKKIM kayseri servisi aradığımda fatih bey hemen ilgileniyor tabiki efendim sizi bu konuda sıkıntı yaşatmak istemeyiz ne güzel davranıyor gerçekten de sıkıntımı hemen çözüyor sağolsunlar binlerce kez teşekkür ama genel müdürlügü aradığımda niye bizi ariyorsunuz bayiniz arasın bizi :) yorum size kalmis

1-Pilkington aynı zamanda birçok markanın orjinal parça sağlayıcılarındandır, o anda aynı spec. leri sağlamışsa ve Mazda' nın bu marka camları da varsa göndermiş olabilirler.

2-Mazda' nın Avrupa' da 3 büyük deposu var, bence bu konuda bir bilgi yanlışı mevcut. Japonya' dan önce Avrupa depolarından gelmiş olması çok muhtemel ki Pilkington markası da bunu bence destekliyor.

3-muhatap konusunda şunu bildireyim: bazen bazı bayilerin başka sıkıntılarından dolayı parça sevkiyatlarında sorun çıkabilir, bu gibi sorunları sizlerle paylaşmak istemezler dolayısıyla bu sebeple muhatap bayidir.

%90 olay yukardaki gibi gelişmiştir...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hocam biliyorum pilkington opelin bile orjinal camlarının sağlayıcısı benim şikayetimi hala size anlatabilmiş değilim benim aracıma pilkkington takılmasıyla ilgili şikayetim yok şikayetim 2 ayda temin edilmesi ve de dışarıdaki pilkington satan ithat camcıların bana 300 deyip mazdanin 680 demesidir :)  ben zannedersem sizinde genel müdürlükte çalışanı olduğunu düşünmeye başladım :) çünkü hep genel müdürlüğü savunuyorsunuz :) ben müşteri olarak kullanıcı gözüyle iyisini kötüsünü objektiv olarak yazıyorum :) mazda hikayeler bölümünde de mazdayla yapılan kazada mazdanın ne kadar sürücü güvenliğine önem verdiğini kendi gözümle gördügümü enisteminde burnu bile kanamadan aractan çıktığını üzerine basa basa anlatmışımdır ben iyisiyle kötüsüyle anlatıyorum burası tartısma yeri paylaşı yeri iyi yönlerinide anlatacaz sıkıntılarıda kötü yönlerinide demissiniz ki

3-muhatap konusunda şunu bildireyim: bazen bazı bayilerin başka sıkıntılarından dolayı parça sevkiyatlarında sorun çıkabilir, bu gibi sorunları sizlerle paylaşmak istemezler dolayısıyla bu sebeple muhatap bayidir.

bu beni ilgilendirmez eğer ben mazda kullanıcısıysam eğer, genel müdürlüğü veya mazda müşteri hizmetlerini aradıysam bizi niye arıyorsunuz bayinizle görüşün diyemez bana. benim muhattabim mazda ismini temsil eden her yerdir ben şikayetimi genel müdürümüz Nurdan Beye  de bildirebilirim bu benim en doğal hakkım hocam. sonuçta ben bu aracı kullanıyorsam o markanın altına imza atan servisinden tutun genel müdürlüge benim aracımının müsteri memnuniyetimin sorumlulugu üstleniyor demektir.

Ben mazdayı seviyorum sonuna kadarda mazdacıyım ama müşteriysem ben eğer birazcık müşterinin şikayetlerini dinleyip en kısa sürede çözüm üretmek lazım. Yanlış anlamayın size saygım sonsuz görüşlerinize belirtmiş olduğunuz bilgilere. Ama ben de müşteri olarak konuşmam lazım değil mi sıkıntılarımı memnuniyetimi hani bu konuda bana kimse kızıp kükremesin ben yaşadıklarımı anlatıyom önerilerimi sunuyorum doğru bildiğim konuları dile getiriyorum

Saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ali, sanırım aradığın yer direk genel müdürlük değil. Çağrı merkezidir.

Şurada haklısın. Verilen cevap doğru değil. Zaten çağrı merkezi ile ilgili şikayetler bir hayli çıkıyor karşımıza orada bir sıkıntı olduğu belli ama bayinin de sütten çıkmış ak kaşık olduğunu sanmıyorum. Bayi öyle yada böyle gecikmeler konusunda topu taca atmak yerine doğru bilgilendirmeyi yapması gereken kişi çünkü senin kontakt noktan o.

Benim de başıma geldi daha önce, parça siparişi verdiğimizde sipariş avrupadaki bir tatil sebebi ile bir sonraki tarihe sarkmıştı. Servis müdürü beni arayıp durumu bildirdi ve parçanın tahmini varış süresini söyledi. Aynen dediği tarihte de parça geldi, gümrük işleminden sonra da kendisine bir sonraki gün teslim edildi.

Kısaca, memnuniyet her zaman sorunun kısa sürede çözümlenmesi ile  sağlanmaz. Sorun devam etse de doğru zamanda yapılan bilgilendirme de müşteriyi memnun edebilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

burak hocam :) müşteri hizmetleriyle genel müdürlüğü ayirt edemeyecek veya aynı birimdir diye düşünecek bir müşteri izlenimi mi verdim :)

siparişi verdikten sonra kayseriden müşteri hizmetlerini aradım 1 aydan önce gelme imkanı varmı diye ? onlarda bana siparişlerin ne zaman geleceğini genel müdürlük bilir telefon numarasını vereyim size genel müdürlüğümüzden bilgi verilir denildi. genel müdürlügü aradım cam siparişimizin olduğunu söyledim genel müdürlükte çalışan bayan arkadaş bu hitamda bulundu. bende yedek parça temin eden birimle görüsecegimi söyledim görüstürtmedi. kayseriyi arayın onlar cözsünler olayi denildi :) resmen kibarca muhattabım değilsin denildi :)

Yapmayın bu kadar savunmaya gerek yok  hepiniz büyük illerdesiniz istanbul izmir ne bileyim mazda servisler ayağınızın altın hemde hangi servise gideceğinizi seçebiliyorsunuz :) Olayı yaşayan biziz, sıkıntıları yaşayan biziz. mazda da ben kendime göre mazdanın doğrularıyla yanlışlarıyla ölçüp biçip buraya aktarıyorum. Sizlerde öyle bakın sizin bir şikayetiniz bir memnuniyetsizliğiniz olup yazdığınızda ben buna kesinlikle aksi cevap vermem veya vay efendim söyle olmuştur onun sebebi şudur budur mazdayi savunmaya geçmem. mazda iyi bir marka mi ? evet iyi marka türkiye de yanlışları eksikleri varmı ? çok var bunu kabullenelim. Bana göre mazdada bu yanlıkları düzeltmek yerine hazır olan bayileride verimsiz yok ederseniz aslinda bir çok müşteriyide yok edersiniz. size soruyorum kaldığınız yerdeki bütün mazda bayileri verimsiz diye kapatılsa sizer de 600 km uzaklıktaki başka ile mazdanınızı yaptırmaya gitseniz konaklamadır yol parasıdır. 3 gün yeri gelir 7 gün tamirat için otellerde kalıp sıkıntıyı çekseniz ben gibi,  mazdayı bu kadar daha doğrusu mazda genel müdürlüğünü savunurmuydunuz ???emin olun mazdadan bile vazgeçerdiniz :)  ben vazgeçmiyorum mazda dan ve de sorunların kökünden çözülmesinden yanayım :) reklam reklam reklam, ucuz parça temini ve de en kısa sürede temin ( diğer otomobil firmaları gibi ), büyükşehir belediyeleri olan illerde en az 3 tane bayi ve servis diğer illerde en az en az 1 tane servis sorunun kökü budur.  genel müdürlük bunlarin üstüne gitmesi lazım. ee 1 tane parça 30 günde gelirse serviste sıkılır müşteriyle tartışmaktan mazdayi satmaktanda memnun olmaz gider başka otomobilin bayiliğini alır. kökünde sorun olan elma ağacı meyve vermez. Nurkan bey belkide başarılı olur çıtayı yükseltir mazda türkiyede hakettiği yeri bulur. Bunu ileriki zamanlar gösterir. Ama emin olun bunda bence müşteri görüşüne çok önem verilmesi lazım. Köklü firmalardan birisi diyor ki '' İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim " Benim mazdaya güvenim tam otomobil konusunda kalite konusunda güvenirlikte özellikle  ama her seferinde benim güvenimi kırılıyor parça konusunda konyaya mazda bayi açıldığını konyali olmama rağmen mazdaclubta öğrenmem mesela :) kabullenelim arkadaşlar kabullenelim

Saygılarımla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben sana ayırt edemiyorsun demedim. Genel Müdürlüğün telefonunu vermiş olacaklarını düşünmediğim için herhalde öyledir dedim ama söylediklerin benim dediğimi destekliyor.

Servis resmen topu taca atmış. Ne demek genel müdürlük bilir ? Kardeşim siparişi sorgulayabilecek en yetkin kişi servis olarak sensin, neden genel müdürlüğe yönlendiriyorsun ? Senin görevin müşteri ile olan ilişkiyi yönetmek değil mi ?

Ben bugüne kadar hiçbir sorunumda genel müdürlüğü arayın diyen servis görmedim. Servisin görevi doğru bilgiyi alıp müşteriye vermektir. Müşteriyi Genel Müdürlüğe yönlendirmek değil.

Neyse artık daha fazla yazmayacağım. Her halukarda senin önyargını değiştirmenin bir yolu yok anladığımız kadarı ile..

Ne demişler "Ön yargıyı yıkmak atomu parçalamaktan daha zordur" ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

burak hocam servis vermiyor genel müdürlügünün numarasını :) servis degil müşteri hizmetleri veriyor bana :) mazda müsteri hizmetleri yönlendiriyor beni genel müdürlük bilir diye yedek parça teminini biz göremeyiz diyorlar bende genel müdürlügün numarasini istedim müsteri hizmetlerinden ona istinaden aradim genel müdürlügü servisin hic bir sucu yok servi bana en az 3 hafta 1 ay kadar sürer denildi dediğide çıktı servisin hiç bir kabahati yok aksine servisten memnunum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ohooo. üşenmeden yazmışsınız da herkes aynı tarafta burada yazan. farklı şeylerden de bahsetmiyoruz. ancak şöyle bir durum var. Lütfen yanlış anlamayın...

bir ihbar yapacağınız zaman, 155i arar ve yaparsınız. adamlar gerekeni yaparlar. olmadı karakola gidersiniz. olmadı başkomiseri bulursunuz, olmadı müdür, olmadı emniyet müdürü, olmadı vali, olmadı cumdurbaşkanına kadar yolu var... direk valiye giderseniz bu sefer vali asli işini yapamaz hale gelir... müşterinin direk muhatabı her zaman perakende noktasıdır. cevap alamazsanız, o zaman bir üst merciye gitmek doğrudur diye düşünüyorum...

yanlış mı düşünüyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Okuduğum kadarıyla olay müşteri hizmletlerinin topu genel müdürlüğe atmasından patlak vermiş. Okan beyin söylediklerinede katılıyorum. Ayrıca müşteri hizmetlerinin parça teminlerini görebilmesi hatta nerde olduğunu bile aktarabilecek kabiliyette olması gerekir diye düşünüyorum

gözünü seveyim :) bak ne güzel konuşuyorsun genel müdürlük verimsiz bayilerle uğraşmak yerine müşteri hizmetlerini geliştirse daha iyi hizmet sunulsa :) parça temininde olsun fiyat konusunda olsun müşteri hizmetleri tam donanımlı olsa :) 7/24 hizmet verse :) geceden sonra yol yardimi var sadece :) genel müdürlügümüzün yapmis oldugu calismalardan daha verim alsak bizlerde müşteriler olarak :)  dogrulari apaçık söylerim ama ön yargılı değilim mazda kullanıcıları hep aynı dertten şikayetci yedek parça sıkıntısı, pahalılık. müşteri hizmetlerini aradığında yardım alamama bunlar genel müdürlügün çare bulacağı işler :) ben şimdiye kadar diğer otomobil isimlerini vererek konuşmadım. çünkü mazda kullanıcıyım mazdayı sonuna kadar savunmam lazım iyi yönlerini takdir ediyorum. sıkıntılarıda müsteri olarak dile getiriyorum mesela bir opel bir wolsvagen kullanıcısı konyada aynı gün tamiratını yaptırıp evine güvenle gidiyorsa :) ben mazdamla bir hafta kayseride ankarada adanada otellerde kalıyorsam, parçalar 30 gün sonra temin ediliyorsa, genel müdürlügün deposunda bulamıyorsam o parçayı, kimse kusura bakmasın :)  bayiler yetkili servisler daha ne yapsın ??? mazdayı nasıl satsın ? vatandaşımız bilinçli vatandaş benim bu sıkıntılarımı gören akrabalarım arkadaşlarım duyanlar görenler mazda alırmı ??? ondan sonra adı hemen konuluyor verimsiz mazda servisi :) ya reklamdır öncelikle tanıtım remlam....... mazda da kalite güvenlik rahatlık bana göre her otomobilden öndedir. ama bunu duyuramadıktan anlatamadıktan sonra insanlara bayi ne yapsın ????? ben çevremden görüyorum fiat punto evo bir reklam yaptı türkiyede çekildi çevremdeki herkeste punto evo :) hatta cep telefonlarında bile punto evo şarkısı :) mazdanın bana bir reklamını gösterin televizyonda? daha mazda 3 ü  bilmeyen binlerce araba kullanıcısı var :) afişlerle broşürlerle bu iş olmaz. kendi internet sitesine mazdayi tanıtan videolarla asla bu is olmaz . afisler her kişiye ulaşmaz . mazdanın sağlamlığını güvenirliliğini kalitesini konforunu tüm türkiyeye iyi bir şekilde tanıtmak lazım. benim kayınçom mazdayı bilmez kullanmaz ben tanıtmasam ben anlatmasam kayseride test sürüsüne ben götürmesem mazda 3 hakkında hiç bir bilgi sahibi değildi. simdi mazda 3 hayranı oldu artık. sağolsun kayseride yasin bey güzel tanıtım yaptı fiyat konusunda uygunluk sağladı artık kayınçom mazda hastası hayranı oldu. bence mazda genel müdürlügümüzün reklam sıkıntısı var :) parça sıkıntısı var. bunlar aşılırsa emin olun servisler dolar taşar bütün otomobil satıcılarıda mazda bayiliği almak için sıraya girer. konyada aylık 100 tane mazda satışı yapmak hayal değil. Belki gülüyorsunuzda :)Eksiklikleri gidermek lazım. Ben mazdayi biliyorum kalitesi yol tutuşu güvenliği rahatlığı tartışılmaz. ben bunu biliyorum yaşıyorum. peki diğer otomobil kullanıcıları biliyor mu ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

neyse arkadaşlar bütün mazda severler herkese iyi aksamlar bana katlandığınız için teşekkürler :) naçizane bir müşteri yorumu bizimkisi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

birşey kafama takıldı...

menşei japon olan bir markayı ele alalım. mesela mitsubishi. 1999 modeli bir mitsubishi seçelim. alinin 323ü yaygınlığında olsun. yani o rakamlarda satılmış bir araç: carisma hem sınıf, hem adet olarak 323e yakın bir araç.

yarın tanıdığı eşi dostu olan birisi kayseri bayisi gibi 1 yıllık bir mitsubishi bayisini arayıp ön cam sorsun bi zahmet. var mı ellerinde. yoksa kaç zamanda temin edilir... cidden merak ettim.

mazdanın belçika y.p. deposu ciddi manada en iyi cevap oranlarından birine sahip japon marka deposudur. hakkını yemeyelim...

bir diğer konu da, 5-6 yaşından yaşlı araçların parçalarını lütfen eski bayi-servislere sorun. yeni bayilerin servisine hiç girmemiş araçlar için bayinin stoğunda parçası olmasını beklemek insafsızlık olur...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

birşey kafama takıldı...

menşei japon olan bir markayı ele alalım. mesela mitsubishi. 1999 modeli bir mitsubishi seçelim. alinin 323ü yaygınlığında olsun. yani o rakamlarda satılmış bir araç: carisma hem sınıf, hem adet olarak 323e yakın bir araç.

yarın tanıdığı eşi dostu olan birisi kayseri bayisi gibi 1 yıllık bir mitsubishi bayisini arayıp ön cam sorsun bi zahmet. var mı ellerinde. yoksa kaç zamanda temin edilir... cidden merak ettim.

mazdanın belçika y.p. deposu ciddi manada en iyi cevap oranlarından birine sahip japon marka deposudur. hakkını yemeyelim...

bir diğer konu da, 5-6 yaşından yaşlı araçların parçalarını lütfen eski bayi-servislere sorun. yeni bayilerin servisine hiç girmemiş araçlar için bayinin stoğunda parçası olmasını beklemek insafsızlık olur...

ya ben Albea' ların (evet Tofaş Albea) farlarının 3-4 ay beklendiği zamanları da biliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...