Jump to content

2012 Model Makyajlı Mazda3 ler Türkiye yollarında


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Benim belirtmek istediğim 105 bg araç ile olmuyor istersen makyaj yap istersen başka bir şey yeni motor ile göndersin yada biraz takviye yapsın motora

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • Yanıt 55
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    9

  • esesmaniac

    6

  • emregc

    8

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Mazda Europe Başkanı ve Ceo'su Jeff Guyton, selefine nazaran iyileştirilen 2012 Face Lift (FL) Mazda 3 ü tanıtıyor

Mazda Europe Tasarım Merkezinden Tasarım Şefi Peter Birthwhistle Mazda 3 Face Lift tasarım iyileştirmelerini anlatıyor

Mazda Europe ARGE Başkan Yardımcısı Hiroyuki Matsumoto şaside yapılan iyileştirmeleri anlatıyor

Mazda Europe ARGE Müh. Frederic Hartnick FL Mazda 3'ün Aktif Pasif Güvenlik özelliklerini anlatıyor

Mazda 3 ile Venedik turu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Ben o kadar parayı veriyorsam olmazsa olmazdır sunroof...

:)

aynı fikirdeyim, pek fazla kullanamasamda, hani derler ya şıpitak şeklinde açmak bile görüntüyü ayrı güzelleştiriyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben Honda aracımdan,Mazda'ya geçtikten sonra, yeni Mazda aracımda en çok aradığım şey sanroof. Malesefki dizel modellerinde de yok zaten sanroof. Birşeyi kaybedince değeri daha iyi anlaşılıyormuş :). Artık görmezlikten gelmeye çalışıyorum guzumun kusurunu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sunroofsuz araba balkonsuz eve benzer  bence ;) olmazsa olmazıdır benim için, ama bir sonraki arabamı tamamen cam tavan alacağım :)

Komple cam tavanlı araçlar için öngörülen çeşitli riskler olduğu için bazı markalar sıcak bakmıyor... Özellikle Türkiye şartları göz önüne alındığında cam tavan oldukça riskli... Mesela Toyota ülkemiz için bu seçeneğini kullanmıyor...

;)

Kimin için riskli; tabiki de; kısa vadede kullanıcı için uzun vadede üretici için... Takla atılmış bir kazada cam tavanın zararı normal tavana göre kat kat ağır olur, ya da cam tavanı yol şartları sebebiyle patlamış bir aracın insana verdiği hasar hoş karşılanamaz... Bu da önce ilk kullanıcıya, mahkeme safhasında da üreticiye yansır... Bunu şimdiden öngören bazı üreticiler, Mazda da dahil, cam tavan zımbırtısından vazgeçme eğilimindeler...

8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Komple cam tavanlı araçlar için öngörülen çeşitli riskler olduğu için bazı markalar sıcak bakmıyor... Özellikle Türkiye şartları göz önüne alındığında cam tavan oldukça riskli... Mesela Toyota ülkemiz için bu seçeneğini kullanmıyor...

;)

Kimin için riskli; tabiki de; kısa vadede kullanıcı için uzun vadede üretici için... Takla atılmış bir kazada cam tavanın zararı normal tavana göre kat kat ağır olur, ya da cam tavanı yol şartları sebebiyle patlamış bir aracın insana verdiği hasar hoş karşılanamaz... Bu da önce ilk kullanıcıya, mahkeme safhasında da üreticiye yansır... Bunu şimdiden öngören bazı üreticiler, Mazda da dahil, cam tavan zımbırtısından vazgeçme eğilimindeler...

8)

cabrio en iyisi ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:2funny:

Esas gece gece ihtiyaç var bu yorumlara...

;D

gece gündüz fark yapmaz da ben şimdi ne güzel uyuyup sabah kalkıp işe gidecektim :D sabah kalk birde yok kalıpçısı demircisi şantiye ortamı muhabbetler hep topless :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

gece gündüz fark yapmaz da ben şimdi ne güzel uyuyup sabah kalkıp işe gidecektim :D sabah kalk birde yok kalıpçısı demircisi şantiye ortamı muhabbetler hep topless :)

Allah kurtarsın diyeyim o zaman...  :)

Dişi sinek bilem yoktur şantiyede di mi?

:2funny:

İyi geceler, iyi uykular...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

Arkadaşlar 2.nesil mazda 3'ler makyaj geçirdi mi?Geçirdiyse ne zaman ve nasıl değişiklikler oldu?Baya bir baktım göremedim ama daha öncede açılmış bir konuysa özür :clap:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...