Jump to content

Mazda Kış Servis Kampanyası 21 Kasım - 05 Aralık 2011


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 83
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    23

  • S.Halilduru

    8

  • volkanstars

    7

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Guest metin_4154

Beyler ayıp oluyo ama kırıyosunuz beni :D Valla servis nederse ben onu yaparım Vavi alışkın servise gitmeye kesmem ayağını merak etmeyin :D iSTANBUL'da canı çıkmış arabanın dur kalk dur kalk bana geldi kendini buldu bas marş'a 40 km duraksız frensiz :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar mazda servislerinde yaşanan olumsuzluklarla ilgili neredeyse her hafta bir arkadaşımız başından geçenleri paylaşmakta.Ve o kervana bende katılmış bulunuyorum.Aracımın başına çok şükür hiçbirşey gelmedi ama oynanan ucuz ve küçük numaralar beni resmen soğuttu herşeyden.

  Geçtiğimiz pazartesi günü yanı kampanyanın son gününde aracımı işyerime en yakın servise bıraktırdım.Sabah telefonda görüştüğüm arkadaşla butun ayrıntıları konuştuk ve araçla ilgili küçük rahatsızlıklarımdan da bahsettim.Özelikle yağ değişiminin yapılmamasını çunku daha 5 bin km olduğunu ve aracın plakalıklarını kesinlikle değiştirmemelerini söyledim.Ödeme konusunda da bir gün önce firmanın web sayfasında maxımum karta taksit olduğunu görmüştüm ve bunu teyid ettim.Servis danışmanı arkadaş da bunu onayladı ve aracımı yarım saate aldıracağı konusunda anlaştık.Aracımı almaya gelmeden ben emin olmak için telefonda ne konuştuysam bi kağıda döktüm ve gelen arkadaşa verdim ki hiçbirşey atlanılmasın.(plakalığın kesinlikle değişmemesi de dahil).Neyse aradan bir saat geçti ve servis danışmanı arkadaş telefon açtı bana.Bu sabah ıtıbarıyle maxımum karta taksitin olmadığını kendisininde yeni öğrendiğini bunun bilgisini vermek için aradığını söyledi.bende bunun bilgisinin şimdi mi verileceğini yanı aracı verirken neden söylemediğini sordum  o da yeni hbrnin olduğunu sadece bununla ilgili aradığını söyledi.Neyse hadi tamam dedim gelince konuşuruz diyerek kapattım.

  Akşam aracımı almaya gittiğimde ilk gördüğüm aracın plakalıklarının değişmiş olduğuydu.İçeri girip arkadaşı beklemeye başladım.Tam 20 dakika sonra musyıt oldu ve ancak yanıma geldı.İlk sorum aracın plakalıkların neden değiştiği sorusuna stajarlerin değiştiğini halbuki kendisinin bu bilgiyi verdğini söyleyerek benden özür diledi.E hadi bunada tamam dedim.Servis formunda yapılan işleri okudum.Toplam tutar 240 tl indirimle 220 tl imiş.%2 indirimin nerede olduğu sorusuna ise en ilginç cvb geldi.Yedek parça ve işçilikte %10 'ar indirim yapılmış ve toplamda %20 oluyormuş.Resmen adam beni gerizekalı yerine koydu.bakın dedim bu anlattığınız şekilde oluyorsa zaten %10 ındırım yapmış olursunuz.Ve kampanyada butun yedek parça ve işçiliklede %20 indirim var diye israr ettim.danışman arkadaşda tekrar kontrol edeceğini bir yanlışlık varsa duzelteceğiniz soyledi.Aradan 2 dakika geçti ve düzeltme yapıldığını benim dediğim gibi olduğunu söyledi.Toplam tutarda 185 tlye düştü.Servis danışmanı arkadaşlada sürekli konuşuyoruz bu arada ve sinirlerim iyice gerildi.Çunku o kadar yakışıksız bir davranışki yapılan ve ben neye itiraz etsem salağa yatıyo resmen karşımdakı sonra düzeltiyor.

Neyse aracımı gördükten sonra ödeme kısmına geldi iş.Bana önce taksit imkanı olduğu söylendiği için mağdur olmuştum.Nasıl böyle birşeyin olduğunu yanı bu kadar mı iletişimsiz bır kurum olduğunu söyledim.Sabah olan kampanya nasıl olurda 1 saat sonra değişir.Sorunu bu arkadaşla çözemeyeceğimi anlayında servis müdürünü istedim.Olayı başından sona kadar anlattım ve kendiside bana hak verdi.en son taksit olayını anlattığımda ise bu ımkanın var olduğunu söyledim.İşte dedim buyur burdan yak danışman yok diyo müdürü var diyor.Müdür muhasebeye sordu ve teyid etti.Ve taksit imkanı da varmış.Sinirlerim o kadar bozulduki anlatamam ve ödemeyide yapıp derhal çıktım oradan...

  Arkadaşlar yapılan iş çok büyük bir iş değil.Fakat oynanan ucuz numaralar ve iletişimsizlik had safhaya gelmiş.Müşteri memnuniyeti ve doğru bilgi en son sıraya yerleşmiş zihinlerde.Anlatacaklarımın özeti bu takdir de sizlerin...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oranın değişmesini anlayabilirim fakat yaşadığım diğer olumsuzluklarıda eklerseniz üstüne hiç güvenim kalmadı...En önemliside bu kadar küçük bir rakamda bile %20 üzerinden küçük oyunlar çok can sıkıcı..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oranın değişmesini anlayabilirim fakat yaşadığım diğer olumsuzluklarıda eklerseniz üstüne hiç güvenim kalmadı...En önemliside bu kadar küçük bir rakamda bile %20 üzerinden küçük oyunlar çok can sıkıcı..

Bir servis zede olarak %100 hak veriyorum. Servis müşterilerinin memnuniyet oranının sıklıkla ölçülerek zaafiyet gösterilen hususlara gerekli müdahalelerin ve düzenlemelerin yapılıyor olması gerekmektedir.

Bunun denetlemesinide doğal olarak Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi bünyesinde güçlü bir ekip kurarak sık sık yapılması gerektiğine inanmakla beraber bu rekabet ortamında zaruri bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Servis kalitesi ne kadar yükseklere çıkarılabilirse marka güveninirliği ve kaliteside buna orantılı olarak yükselecek ve hedeflenen seviyeler çok daha rahat bir şekilde yakalanacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Balık baştan kokar derler ya bizimki de o misal.Mazda Europe zaten işini doğru yapsa denetlese bu servisleri bu kadar olumsuzluk yaşanır mı? Ne satışlarla ilgili bi pazarlama reklam faaliyeti var ne de mevcut potansiyeli değerlendirebilme..Televizyonda her akşam marka marka araçları ben görmekten sıkıldım..Kımse yanlış anlamasın zaten defalarcada bu konular tartışıldı Mazda Türkiye'de gerçekten sahipsiz..çünkü bu kadar olumsuzluğun yaşandığı bayilerin hala faaliyetlerini sürdürmesi yada herhangi bir iyileşme olmaması durumun mehavetimini gösteriyor.Biz kullanıcılar araçlarımızın ne kadar kaliteli olduğunu biliyoruz fakat bunu iyi sunamadıktan sonra ve mevcut kullanıcıları bile koruyamadıktan sonra ne anlamı kalıyor ki....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Adamların %10 + %10 = %20 hesabına  bayıldım  :D Ne zekalar var memlekette  :jedi:

Beni de üzdü sürekli gittiğim servis. Far lambasını kendim değiştirmiştim. Dolayısı ile far açıları ayarsızdı.  Bunu sözlü olarak ve yazılı olarak ilettim. Ertesi gün muayeneye gittiğimde far açısının inanılmaz şekilde sapmış olduğunu gördüm. Muayeneden hafif kusurlu geçtim.

Aracımı her zaman yetkili servise teslim ederim. Üç kuruş beş kuruş önemli değil. Piyasanın üstünde ücret ödemeye razıyım. İçim rahat olsun isterim.  Ama böyle ufak ayak oyunları canımı sıkıyor.

Bak ne güzel yetkili servisi tercih etmişiz. Piyasada yarı fiyatına aynı işi ve hatta daha iyisini yapacak tonla yer var.  Biz yine markamıza, servisimize sadık kalalım diyoruz. Azıcık değerimizi bilsinler yahu. Bize yolunacak kaz gözüyle bakmayı bıraksın artık bu servisler.  Para kolay kazanılmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar mazda servislerinde yaşanan olumsuzluklarla ilgili neredeyse her hafta bir arkadaşımız başından geçenleri paylaşmakta.Ve o kervana bende katılmış bulunuyorum.Aracımın başına çok şükür hiçbirşey gelmedi ama oynanan ucuz ve küçük numaralar beni resmen soğuttu herşeyden.

  Geçtiğimiz pazartesi günü yanı kampanyanın son gününde aracımı işyerime en yakın servise bıraktırdım.Sabah telefonda görüştüğüm arkadaşla butun ayrıntıları konuştuk ve araçla ilgili küçük rahatsızlıklarımdan da bahsettim.Özelikle yağ değişiminin yapılmamasını çunku daha 5 bin km olduğunu ve aracın plakalıklarını kesinlikle değiştirmemelerini söyledim.Ödeme konusunda da bir gün önce firmanın web sayfasında maxımum karta taksit olduğunu görmüştüm ve bunu teyid ettim.Servis danışmanı arkadaş da bunu onayladı ve aracımı yarım saate aldıracağı konusunda anlaştık.Aracımı almaya gelmeden ben emin olmak için telefonda ne konuştuysam bi kağıda döktüm ve gelen arkadaşa verdim ki hiçbirşey atlanılmasın.(plakalığın kesinlikle değişmemesi de dahil).Neyse aradan bir saat geçti ve servis danışmanı arkadaş telefon açtı bana.Bu sabah ıtıbarıyle maxımum karta taksitin olmadığını kendisininde yeni öğrendiğini bunun bilgisini vermek için aradığını söyledi.bende bunun bilgisinin şimdi mi verileceğini yanı aracı verirken neden söylemediğini sordum  o da yeni hbrnin olduğunu sadece bununla ilgili aradığını söyledi.Neyse hadi tamam dedim gelince konuşuruz diyerek kapattım.

  Akşam aracımı almaya gittiğimde ilk gördüğüm aracın plakalıklarının değişmiş olduğuydu.İçeri girip arkadaşı beklemeye başladım.Tam 20 dakika sonra musyıt oldu ve ancak yanıma geldı.İlk sorum aracın plakalıkların neden değiştiği sorusuna stajarlerin değiştiğini halbuki kendisinin bu bilgiyi verdğini söyleyerek benden özür diledi.E hadi bunada tamam dedim.Servis formunda yapılan işleri okudum.Toplam tutar 240 tl indirimle 220 tl imiş.%2 indirimin nerede olduğu sorusuna ise en ilginç cvb geldi.Yedek parça ve işçilikte %10 'ar indirim yapılmış ve toplamda %20 oluyormuş.Resmen adam beni gerizekalı yerine koydu.bakın dedim bu anlattığınız şekilde oluyorsa zaten %10 ındırım yapmış olursunuz.Ve kampanyada butun yedek parça ve işçiliklede %20 indirim var diye israr ettim.danışman arkadaşda tekrar kontrol edeceğini bir yanlışlık varsa duzelteceğiniz soyledi.Aradan 2 dakika geçti ve düzeltme yapıldığını benim dediğim gibi olduğunu söyledi.Toplam tutarda 185 tlye düştü.Servis danışmanı arkadaşlada sürekli konuşuyoruz bu arada ve sinirlerim iyice gerildi.Çunku o kadar yakışıksız bir davranışki yapılan ve ben neye itiraz etsem salağa yatıyo resmen karşımdakı sonra düzeltiyor.

Neyse aracımı gördükten sonra ödeme kısmına geldi iş.Bana önce taksit imkanı olduğu söylendiği için mağdur olmuştum.Nasıl böyle birşeyin olduğunu yanı bu kadar mı iletişimsiz bır kurum olduğunu söyledim.Sabah olan kampanya nasıl olurda 1 saat sonra değişir.Sorunu bu arkadaşla çözemeyeceğimi anlayında servis müdürünü istedim.Olayı başından sona kadar anlattım ve kendiside bana hak verdi.en son taksit olayını anlattığımda ise bu ımkanın var olduğunu söyledim.İşte dedim buyur burdan yak danışman yok diyo müdürü var diyor.Müdür muhasebeye sordu ve teyid etti.Ve taksit imkanı da varmış.Sinirlerim o kadar bozulduki anlatamam ve ödemeyide yapıp derhal çıktım oradan...

  Arkadaşlar yapılan iş çok büyük bir iş değil.Fakat oynanan ucuz numaralar ve iletişimsizlik had safhaya gelmiş.Müşteri memnuniyeti ve doğru bilgi en son sıraya yerleşmiş zihinlerde.Anlatacaklarımın özeti bu takdir de sizlerin...

Merhaba, Öncelikle başınızdan geçen olaylar gerçekten çok can sıkıcı. Bu bahsettiğiniz olaylar hangi Mazda servisinde oldu acaba. Bu soru aslında size sorulmuş ama ben yanıt görmedim. En azından bahsi geçen servisi kullandığımızda plakalıklar için tembihte bulunuruz :) Teşekkürler iyi günler dilerim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu sefer benden önce sormuşlar. Genelde ben sorarım :D

Hangi servis ?

Savaş Bey İlk Burak bey Sormuş Sonra ben ve en son olarakda siz sormuşsunuz. Buna benzer  Ankara'da yaşanan servis sıkıntıları da anlatılırken Servis adı yine paylaşılmamış. Burada paylaşmanın amacı forumdaki diğer üyelerin bu durumlara dikkat edip  tecrübe edinmesi için bu kadar yazıyoruz çiziyoruz. Neden Servis adı sorulmadan paylaşılmaz anlamış değilim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

servis ismini paylaşan paylaşşın o ayrı konu...

bu konu başlığında kampanyayazıyor, servislerden memnunmusunuz ayrı konu. yine karışmış birşeyler bence...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Stres yapmaya gerek yok arkadaşlar dikkat etmemişim yazmadığıma yoksa bu yaşadıklarımı niye yazayım..

Malum servis Akyıldız Çekmeköy

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

servis ismini paylaşan paylaşşın o ayrı konu...

bu konu başlığında kampanyayazıyor, servislerden memnunmusunuz ayrı konu. yine karışmış birşeyler bence...

Bence hiç karışmadı birşeyler.Çünkü yaşadıklarımın bir bölümü yedek parça ve servisdeki %20 kampanya ile ilgili.Zaten amacımda kampanyadan yararlanmaktı..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Adamların %10 + %10 = %20 hesabına  bayıldım  :D Ne zekalar var memlekette  :jedi:

Beni de üzdü sürekli gittiğim servis. Far lambasını kendim değiştirmiştim. Dolayısı ile far açıları ayarsızdı.  Bunu sözlü olarak ve yazılı olarak ilettim. Ertesi gün muayeneye gittiğimde far açısının inanılmaz şekilde sapmış olduğunu gördüm. Muayeneden hafif kusurlu geçtim.

Aracımı her zaman yetkili servise teslim ederim. Üç kuruş beş kuruş önemli değil. Piyasanın üstünde ücret ödemeye razıyım. İçim rahat olsun isterim.  Ama böyle ufak ayak oyunları canımı sıkıyor.

Bak ne güzel yetkili servisi tercih etmişiz. Piyasada yarı fiyatına aynı işi ve hatta daha iyisini yapacak tonla yer var.  Biz yine markamıza, servisimize sadık kalalım diyoruz. Azıcık değerimizi bilsinler yahu. Bize yolunacak kaz gözüyle bakmayı bıraksın artık bu servisler.  Para kolay kazanılmıyor.

Dinçer bu far ayarı problemi apayrı bir konu bile olur ... Ben her muayeneden önce gider ayarlatırım hiçbirinde kusursuz çıkmadı. Hatta sıfır arabaların ( LPG takıldığı için muayeneye giren ) bile ayarları kusurlu çıkıyormuş..

Ama sana göre ayarsızlık varsa onu bilmem. Hangi servis bu ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sıfır km sorentoyu çeki demiri tadilatı nedeniyle vizeye sokmuştuk. far ayarı hafif kusurlu olarak geçmişti :D

fabrikasyon ayarlarda bile kusur bulabiliyor TÜVTÜRK.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bayii paylaşmayayım. Bugün aradım Cuma'daydılar sanıyorum. Sonra da dönmediler bana. Halledeceğim boş bir zamanımda. Çok önemli bir konu değil. Yani sorun önemsiz bir sorun ama yaklaşım yanlış.

Raporda sapma açısı 99 yazıyor. Bu nasıl sapma böyle :D Tahminim hiç dokunulmadı.

Bu arada adım Erdinç Burak abi  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...