Jump to content

Beka Mazda ( Florya ) Hakkında Şikayet


hi_man
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 133
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    23

  • okkko

    11

  • hi_man

    51

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

ben bir müşterimin aluminyum gri mazda3 ünün kapısında taşma yaptırmamak için 5 kere boyattım... sonunda oldu ama iş zarar etti. ama adamın kapısı 1 parça olarak boyalı oldu...

öte yandan bende buişin uzmanı eksperlerce hazırlanmış değer kaybı haritası var. yani. aracın neresi boyanırsa ve değiştirilirse ne kadar değer kaydına uğrayacağı hakkında...

buna göre;

ön çamurluk boya:%2

kaput boya:%3

sizin durumunuzda toplam ekstra zarar %5

kasko değerinin %5 ne eder?, yaklaşık 2000-2500 eder. gerisi zaten boyanacaktı. 9000 rakamı nereden çıktı acaba. yani tampon+çamurluk yerine tampon+2 çamurluk +kaput boyanınca 9000TL mi farketti... arabay ıkomple macun boya etseniz 9000tl farketmez...

Demiş oldugunuz teorik olarak doğru olabilir ancak iş pratiğe gelince demiş oldugunuz oranların çok üzerinde bir değer kaybı olacağına inanıyorum.

Tabiki bu benim görüşüm Sizin vermiş olduğunuz bilgiyede saygı duyuyorum

Teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Boya değilki yapılan işlem değişmişler parçaları yanlışmı anladım yoksa :)

Evet abicim demiş olduğun doğru yanlış boyadan dolayı parçalar değiştirilmek zorunda kalındı. İlk önce atılmış olan boya hem bilgimiz hemde onayımız olmadan yapıldı. Bunların üstüne birde yanlış renge boyandı (Arac opaktı metalik boya atmışlar) hatayı düzelticez diye boya üstüne boya atılmış. Bunlardan dolayı parçalar şişirildigi için ölçüme sokturdugumda 400 mikron çıktı. Şikayetim sonucu bu mikronlarda boyanın hemen çatlama yapacağından mecburen parçalar değiştirilmiştir.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Önce boya, ( belki de kat kat ) sonra merkezin yaptırımı ile değişim.

Evet 400 mikron boya kat kat. Daha sonra bu yanlış boyadan dolayı değiştirilmek zorunda kalınmıştır.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O zaman zarar %5 değil dimi keşke boyasını düzeltselerdi parça değişmek yerine bu kadar uğraşmasanız sonuç böyle olmazdı diye düşünmeden edemedim :)

Evet demiş olduğun gibi parça değiştiği için kayıp çok daha fazla. Ama parça değişimi zorunlu olarak yapıldı önceki parçalara kat kat boya atılmış olduğundan dolayı Mazda Beka (Florya) nın bu tutumu sonucu kaş yapayım derken göz çıkartmak suretiyle birde orjinal parçalardan ettiler. Zarar üstüne zarar yaptılar.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İtiraf ediyorum; ben bu konudan sıkıldım.

Gereken her şey fazlasıyla yapılmış. Olay mahkemeye kadar gitmiş. Sigortanın, Mazda merkezin, Beka'nın haberi zaten varmış. Forumda da artık herkesin haberi var. Sağır Sultan bile duydu konuyu. Daha ne olsun.

Bende katılıyorum. Burdaki amacım olan bitenlerden tüm mazda sevenlerin haberi olmasıydı. Herkesin olumlu yada olumsuz yapmış olduğu yorumlardan dolayı teşekkür ederim.

Göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan dolayı teşekkür eder saygı ve sevgilerimle beraber hayırlı günler dilerim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Arkadaşlar gelişmelerden sizi haberdar etmek istedim.

Daha öncedende belirtmiş olduğum üzere Mazda Beka (Florya) servisle alakalı Mazda merkeze yapmış olduğum şikayetler ve en sonunda Mazda Türkiye satış sonrası hizmetler direktörü Cem BİNİCİ ile yapmış olduğum görüşmeler sonucu hiçbir olumlu sonuç alamadığımı ve Cem beyin sorunlarıma karşı yapıcı hiçbir çözüm getirememesi kendisine anlatmış olduğum ilgili bayi satışlarındaki Mazda müşterilerini büyük bir mağduriyet içerisinde bırakacak olan hususları anlattığımda dahi bozuk düzeni önleyici hiçbir uygulama içerisine girmediğini biliyorsunuz.

Konuyla ilgili Mazda Genel Müdürü Sayın Nurkan YURDAKUL ile görüşmek için randevu talebinde bulunmuştum. Yaklaşık bir aydır ısrarlarım sonucu Mazda Merkezden gelen telefonun ucundaki kişi Nurkan Beyin benim ile görüşeceğini fakat proğramının yoğunluğu nedeniyle gün ve saati bildireceklerini söylediler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sıkıntı ne olursa olsun (ufak veya büyük) o markanın genel müdürüyle görüşebiliyorsanız marka sizinle ilgileniyor demektir... bunun değerini bilin... hatırı sayılır bir davranıştır bu...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herhangi bi cözüm bulunmuyorsa degerini bilsek ne bilmesek ne affiniza siginiyorum yorum icin.magdur olan firma ne kadar zarar etsede müsteri.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tabii genel müdürle görüşüp problemi anlatmak güzel olur ama buna neden gerek varki anlamadığım müşteri hizmetleri veya merkez mazda istanbul zaten bir şikayet varsa gerekirse en yetkiliye ulaştırmak zorunda değilmi ?  ha diyelimki genel müdürle görüşüldü genel müdür bu konuda ne kadar hassas davaranacak ? asıl önemli olan bu bence yeni bir genel müdürün görüşme talebini kabul etmeside o kadar abartılacak bir mevzu değil tabiki görüşecek görüşmeyi kabul ettiği insanlar sayesinde o mevkide bulunuyor sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...