Jump to content

Su Alan Bagajlar İçin Silikonlama


miskinn
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Kardeş sizin arabanız bizim arabalarımızda kat kat daha yeni vede daha iyi teknokojiye sahip ama yıllar bütün arabaları vede herşeyi eskitir , herşeyin bir raf ömrü vardır, inanın buradaki lastikçi arkadaşlardan duydum, diyolardıki buraya öle sıfır araç geliyor bagajları su dolu, duyduğumda şaşırdım kaldım, demem oki bizim araçlarımızdaki ufak tefek mevzulara kızma hakkımız o kadarda yok, bakınız benim arabam stop contalarından vede tampon altındaki sol havalandırma bölümününden su alıyodu, bende güzelce söktüm, benzer bir malzemeden model alarak conta yaptım, havalandırmayıda sıvı conta ile izel ettim vede taktım şu an MaşAllah bir sorun yok, sorun olsada onarırım vede bundan büyük bir zevk alırım , zaten eski aracında en güzel yönü bu değilmi, eski araç hobidir, eylencedir, keyfdir, maceradır, hevestir ama yeni araç sadece paradır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

mazda 2 de fena su alıyor. nereden olduğunu bilsek tamirinde sorun yok da bulamıyorsun bir türlü. kaç gün önce suda yüzüyordu stepne, temizledim falan ama bugün  fark ettim ki kaç gündür yağmur yağıyor yine su almış.

ayrıca camlar neredeyse buğu içinde kaldı ve görememeye başladım. aynı sorunun tetiklediği bir şey olduğunu düşünüyorum.

çok fena can sıkan bir şey gerçekten.. deneme yanılmayla gidecez artık yarın ciddi bir ilgileneyim kendisi ile.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kardeş sizin arabanız bizim arabalarımızda kat kat daha yeni vede daha iyi teknokojiye sahip ama yıllar bütün arabaları vede herşeyi eskitir , herşeyin bir raf ömrü vardır, inanın buradaki lastikçi arkadaşlardan duydum, diyolardıki buraya öle sıfır araç geliyor bagajları su dolu, duyduğumda şaşırdım kaldım, demem oki bizim araçlarımızdaki ufak tefek mevzulara kızma hakkımız o kadarda yok, bakınız benim arabam stop contalarından vede tampon altındaki sol havalandırma bölümününden su alıyodu, bende güzelce söktüm, benzer bir malzemeden model alarak conta yaptım, havalandırmayıda sıvı conta ile izel ettim vede taktım şu an MaşAllah bir sorun yok, sorun olsada onarırım vede bundan büyük bir zevk alırım , zaten eski aracında en güzel yönü bu değilmi, eski araç hobidir, eylencedir, keyfdir, maceradır, hevestir ama yeni araç sadece paradır.

Ağzına sağlık NoooFearrrr  :nazar:

Gerçekten zevkli oluyor ...

Benim aracımın da yağmurlu, soğuk havalarda ciddi boyutta buğu yapması su alıyor anlamına mı geliyor anlamadım bu kısmını şimdi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda 2 de fena su alıyor. nereden olduğunu bilsek tamirinde sorun yok da bulamıyorsun bir türlü. kaç gün önce suda yüzüyordu stepne, temizledim falan ama bugün  fark ettim ki kaç gündür yağmur yağıyor yine su almış.

ayrıca camlar neredeyse buğu içinde kaldı ve görememeye başladım. aynı sorunun tetiklediği bir şey olduğunu düşünüyorum.

çok fena can sıkan bir şey gerçekten.. deneme yanılmayla gidecez artık yarın ciddi bir ilgileneyim kendisi ile.

  Sn katilbalina Araç durduğu yerde su aldığına göre stoplardan olma ihtimali yüksek, bide bir kullanıcı bir ara su tahliye kanallarının tıkalı olmasının bu problemi ortaya çıkardığını söylemişti, sonuçta iyice bakmak gerek, su kaçağını  araca basınçlı suyla değil, hortum veya bir kova yardımıyla yavaş yavaş su dökerek kontrol etmek gerek ama bağaj içi kısmı sökülmelidir ayrıca zaten su kaçağı olan yerlerde suyun yürüme izi ve  kirlenme olur, sökerken hiç bir yere dokunmadan, dikkatlice davranın.

Ağzına sağlık NoooFearrrr  :nazar:

Gerçekten zevkli oluyor ...

Benim aracımın da yağmurlu, soğuk havalarda ciddi boyutta buğu yapması su alıyor anlamına mı geliyor anlamadım bu kısmını şimdi?

  Sn olgun Teşekkürler, buğu yapması su aldığı anlamına gelmiyor, araçta herhangi bir ıslaklık yok ise , buğu mevzusu o kadar da önemli değil, çünkü ıslak ayakkabılar  inip binince paspasları ıslatır, gene epey bir nem yapar , iç-dış sıcaklık farkı da buğu yapar,  çözüm için kalörifer ayarına dikkat et, yağmurlu havalarda iç sirkülasyonu kapat , sürekli dışarıdan temiz hava alsın , buğulanma çok azalacaktır. Kolay gelsin.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  Araç durduğu yerde su aldığına göre stoplardan olma ihtimali yüksek, bide bir kullanıcı bir ara su tahliye kanallarının tıkalı olmasının bu problemi ortaya çıkardığını söylemişti, sonuçta iyice bakmak gerek, su kaçağını  araca basınçlı suyla değil, hortum veya bir kova yardımıyla yavaş yavaş su dökerek kontrol etmek gerek ama bağaj içi kısmı sökülmelidir ayrıca zaten su kaçağı olan yerlerde suyun yürüme izi ve  kirlenme olur, sökerken hiç bir yere dokunmadan, dikkatlice davranın.  Sn olgun Teşekkürler, buğu yapması su aldığı anlamına gelmiyor, araçta herhangi bir ıslaklık yok ise , buğu mevzusu o kadar da önemli değil, çünkü ıslak ayakkabılar  inip binince paspasları ıslatır, gene epey bir nem yapar , iç-dış sıcaklık farkı da buğu yapar,  çözüm için kalörifer ayarına dikkat et, yağmurlu havalarda iç sirkülasyonu kapat , sürekli dışarıdan temiz hava alsın , buğulanma çok azalacaktır. Kolay gelsin.

Teşekkür ederim hocam. Ama üşüyorum o zaman da  :-[ Buğu spreyi alacağım en doğrusu bu olur sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  Üşümezsin kalörifer ayarını sıcağa silkülasyonu dışa ayarla sürekli temiz ava gelsin araca, sıcaklıkla alakası yok araç gene ısıtır içeri üflediği havayı.  Buğu spreyi fayda vermez bence.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  Üşümezsin kalörifer ayarını sıcağa silkülasyonu dışa ayarla sürekli temiz ava gelsin araca, sıcaklıkla alakası yok araç gene ısıtır içeri üflediği havayı.  Buğu spreyi fayda vermez bence.

Bu nasıl olacak ki hocam. ? Ben kaloriferi hava dışarıdan gelecek şekilde sıcak mod a alıyorum. Yani hava dışardan geliyor, Motor aktif değil kaloriferde.

BU seferde içeri sıcak dışarı soğuk, Bana kalan kör nokta  :krrsz:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Buğu spreyini tavsiye etmiyorum, sonra camlar sil sil hep yağlı gibi kalıyor... Kalorifer bakımı sorununu rahatlıkla çözer... ;)

Kaloriferde sıkıntı yokki Veli Abi  :krrsz:

Sorun; kaloriferi sıcak açarsam içeri sıcak dışarı soğuk... Kalabalıksa araç, buğu kaçınılmaz oluyor. Buğu mantıklı geliyor ama yağ ile pas ile uğraşamam hiç Vallahi.  :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İçerisi ne kadar buğu yaparsa yapsın, normal şartlardaki kalorifer cama üflediğinde bu buğuyu açar... Benim guzu öyleydi...

Kalorifer gerekli üflemeyi veya gerekli sıcaklığı yada her ikisini de beceremiyor demek istedim... ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İçerisi ne kadar buğu yaparsa yapsın, normal şartlardaki kalorifer cama üflediğinde bu buğuyu açar... Benim guzu öyleydi...

Kalorifer gerekli üflemeyi veya gerekli sıcaklığı yada her ikisini de beceremiyor demek istedim... ;)

Veli abi üfleme yapınca buğu açılıyor, Ama soğuk üfleyince  :fiuw:

Soğuk havada sıcak üfleyince...............  :nea:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bugun arabayi yikamaya verdim bi de hortumla su tut dedim bi iki deneme yapalim diye on dakka sonra inceden stoplarin ordan su sizdigini farkettim. bendeki hareket halinde iken yagmurlu havada tabandan camurliktan almiyor galiba, stoplardan aliyor. sokmeye kalktim ama onu da beceremedim icerde bagajin yan plastikleri de sokmek gerekiyor ben de vazgectim.

can sıkıcı saçma sapan bir bug.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Veli abi üfleme yapınca buğu açılıyor, Ama soğuk üfleyince  :fiuw:

Soğuk havada sıcak üfleyince...............  :nea:

Üfleme yapınca buğu açılsın diye kullanılıyor kalorifer sistemi Olgun... Gerisini anlamadım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu nasıl olacak ki hocam. ? Ben kaloriferi hava dışarıdan gelecek şekilde sıcak mod a alıyorum. Yani hava dışardan geliyor, Motor aktif değil kaloriferde.

BU seferde içeri sıcak dışarı soğuk, Bana kalan kör nokta  :krrsz:

    Olurmu öle şey benim bahsettiğim düğme sıcak soğukla alakası yok bir tarafı içerideki havayı dolaştırma içindir, bir tarafı dışarıdan temiz havayı içeri almak içindir sonuçta her iki durumda da içeriye giren hava kalörifer peteğinden geçer yani ayar sıcaktaysa gene sıcak , soğuktaysa gene soğuk üfler.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    Olurmu öle şey benim bahsettiğim düğme sıcak soğukla alakası yok bir tarafı içerideki havayı dolaştırma içindir, bir tarafı dışarıdan temiz havayı içeri almak içindir sonuçta her iki durumda da içeriye giren hava kalörifer peteğinden geçer yani ayar sıcaktaysa gene sıcak , soğuktaysa gene soğuk üfler.

Dışarıdan hava sirkülasyonu açık olunca, sıcak modda da olunca yine de buharlanma oluyorsa sorun nedir hocam? Benim durum bu ...  ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ciğerlerin çok kuvvetli anlamına geliyor bu :) Şaka bi yana aracın bagajını tabanları kontrol et su alıyor olabilir biryerden.

Şaka olan kısmı gerçek tabi ki hocam şükürler olsun  ;D

Hocam büyük ihtimal bir su alma olayı var sanırım. İyice bir incelesem iyi olacak.  :o

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dışarıdan hava sirkülasyonu açık olunca, sıcak modda da olunca yine de buharlanma oluyorsa sorun nedir hocam? Benim durum bu ...  ???

    Kesin bir yerlerden ıslanıyor , kontrol etmen gerek her tarafını aracın.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende aynı sorunu yaşıyordum önceki kuzuda. Servise gittim. Arabaya basınçlı su uygulaması yaptılar ve de sonucunda kaportanın temas ve birleşim noktalarındaki silikonun aşınması sebebiyle su aldığını gördük. Yeniden silikonlanınca su sızmaz oldu ve de stoplardaki buhardan da stepne havuzundaki sudan da kurtulmuş oldum.

Ayrıca şu konu başlığına da bir bakın:

http://www.mazdaclubtr.com/30322/stepne-haznesinde-su-birikmesi/msg494015/#msg494015

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sen aracına binmeden önce, aracının camları içeriden buğulu oluyorsa, su alan yer var demektir, taban döşemelerini, bagaj içini kontrol et, kalorifer sisteminde kaçak olup olmadığına bak bence... Ama böyle bir şey yoksa ve sen aracına bindikten sonra buğu yapıyorsa; yine yazıyorum; kalorifer sistemin bu yoğun buharlanmayı açamıyor demektir... Normalde açması gerek.

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sen aracına binmeden önce, aracının camları içeriden buğulu oluyorsa, su alan yer var demektir, taban döşemelerini, bagaj içini kontrol et, kalorifer sisteminde kaçak olup olmadığına bak bence... Ama böyle bir şey yoksa ve sen aracına bindikten sonra buğu yapıyorsa; yine yazıyorum; kalorifer sistemin bu yoğun buharlanmayı açamıyor demektir... Normalde açması gerek.

;)

Ben aracıma bindiğimde buhar yok, araca biniyorum(z) aradan geçen 5 dk, sis gibi basıyor camlara. Kaloriferi açıyorum ama motoru kapalı, sıcak açınca sis artıyor, soguk açınca düzeliyor (ama donuyorum(z)).... Çözüm ya da yapılması gereken izole işlemimi ? Yoksa kalorifer işlemini düzeltmek mi?  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...