Jump to content

Araç Isınana Kadar Titreme ve Patlama (1992)


whiteiron
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Motor sıcakken sorun yok ama sizin dediğiniz gibi ilk seferde öğlen çalıştırıp denemedim.

Bahsettiğiniz şekilde deneyip motorcuma bir gösterim sibopları kontrol etsin sonra paylaşırım teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 45
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • NoooFearrrr

    5

  • whiteiron

    11

  • clubberfree

    6

  • domestos

    15

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Motor sıcakken sorun yok ama sizin dediğiniz gibi ilk seferde öğlen çalıştırıp denemedim.

Bahsettiğiniz şekilde deneyip motorcuma bir gösterim sibopları kontrol etsin sonra paylaşırım teşekkürler...

Yanlış anlaşılmak istemem, ben sadece tecrübelerimi yazıyorum... Sorun direkt sibop yuvalarındandır demiyorum, başıma gelen ve beni baya bi uğraştıran sıkıntının sebeplerini veya belirtilerini yazıyorum...

Aracınızı öğle sıcağında (güneşte) bırakın ve ilk çalıştırmayı öyle deneyin, ustanıza da gidip bu sorun siboplardan mı demeyin, esnaflığı düzgün değilse boşuna masrafa girmiş olursunuz...

Kolaylıklar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabamı öğle sıcağında denedim sonuç aynıydı, sonra motorcuma gittim arabayı bırakman gerek dedi soğukken çalıştırmak için.

Sonrasında arabaya benzin aldım nereden estiyse:) şimdi tek marşta çalışıyor sadece titreme ve devir kaybı var bir kaç saniye.

Sorunun nedeni benzin olmamasımıydı anlamış değilim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

eğer aracınız enjeksiyonlu ise deponuzda benzin olması mecburi hatta lpg sıralı olmasa bile enjeksiyonlu araçlar benzinde çalışıp sonra lpg ye geçer eğerki deponuzda hiç benzin yoktu ise sorunun kaynağı bu olabilir.

    ayrıca lpg ayar vidacı vardır orsıda fazla kısıll ise biraz geç çalışabilir araç bir daha sölüyorum önemli olan buji değildir önemli olan aracınızın istediği marka ve kodda buji kullanmalısınız onuda aracınızın kullanım kitapçığında bulabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

eğer aracınız enjeksiyonlu ise deponuzda benzin olması mecburi hatta lpg sıralı olmasa bile enjeksiyonlu araçlar benzinde çalışıp sonra lpg ye geçer eğerki deponuzda hiç benzin yoktu ise sorunun kaynağı bu olabilir.

    ayrıca lpg ayar vidacı vardır orsıda fazla kısıll ise biraz geç çalışabilir araç bir daha sölüyorum önemli olan buji değildir önemli olan aracınızın istediği marka ve kodda buji kullanmalısınız onuda aracınızın kullanım kitapçığında bulabilirsiniz.

Bujinin orijinal olması sadece benzinde işe yarıyor, hem orijinal hem de; tırnak aralıklarının düşürülmüş olması ise her ikisinde de sıkıntı yaratmıyor, tecrübeyle sabit...

Bir de küçük bir tüyo vereyim, sıralı sistemlerde ilk önce benzinde çalışma olduğu için depoda benzin yoksa veya bittiyse (ki bunu hiç tavsiye etmiyorum, ben yarım depo benzini hep bulundururum) elde bidonla benzin aramaya gerek yok, lpg göstergesinin üzerinde bulunan düğmeye basılı tutarak marşa basarsanız araç direkt lpg de çalışır...

Bu tüyoya ihtiyacınızın olmaması dileklerimle.

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...