Jump to content

Mazda 2 2009 1.5 Go Otomatik Kullanım Kılavuzu


GUL1
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Sevgili Arkadaşlar,

aranızda konu başlığında belirttiğim aracın kullanma kılavuzuna sahip olan var ise ücreti mukabilinde fotokopisini benimle paylaşır mı?

Teşekkürler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İnternette yapmış olduğum araştırmada böyle bir dökümana ulaşamadım, Burak'ın söylediği gibi Mazda'nın sitesinden iletişime geçerek temin edebilirsiniz...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sevgili Arkadaşlar,

aranızda konu başlığında belirttiğim aracın kullanma kılavuzuna sahip olan var ise ücreti mukabilinde fotokopisini benimle paylaşır mı?

Teşekkürler.

İngilizcesi işinizi görmez veya Mazda göndermezse özelden isim ve adres bilgilerinizi verin, son çare olarak dediğiniz gibi yaparız...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İngilizce kılavuz için teşekkür ederim, benim işimi fazlasıyla gördü. Ancak ustalarla anlaşabilmek için türkçe kılavuza mutlaka ihtiyacım olacak. Bugün sitesinden Mazda'ya yazdım. Geri dönüş yapacaklarından pek emin değilim ama bekliyorum. 1 hafta içinde yanıtsız kalırsam Selman beyden rica edeceğim.

İlginize tekrar teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Siteden yazmayın, ben 14 gündür yanıt bekliyorum ( arada telefon ile sormama rağmen ) . Bence direk 44 44 693 ü arayın

:ohmy:

Mazda müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz bir firma mı? Mazda almakla çok kötü bir şey mi yaptım acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:ohmy:

Mazda müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz bir firma mı? Mazda almakla çok kötü bir şey mi yaptım acaba?

Mazda markası %18'lik arıza verme oranı ile dünyada birinci sırada yer alıyor, bu bile başlı başına tercih meselesidir bence...

O kadar karamsar olmaya gerek yok diyorum ben... Neticede sağlam bir marka ve sağlam araçlar üretiyor... Ülkemizdeki distribütör sıkıntısı sebebiyle bu durumdalar, zamanla aşılacağını ümit ediyorum...

Markanın bu durumda olması elbette üzücü ve düşündürücü, bize bu konuda pozitif olmak düşer... Bence...

:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki arabalarımız bu %18'lik dilimin içinde yer aldığı zaman bu ilgisiz müşteri hizmetlerinin bize zararı olmuyor mu? Sanırım ki oluyordur. Endişem bu yüzden. İşten anlayan birisi olsam bunu tolere edebilirim ama, bilemiyorum. Müşteri hizmetleri ihtiyaç duyduğum her bilgiyi ya da malzemeyi  bana sağlayabilmelydi.

Arabamı gerçekten çok sevdim, alabilmek için imkanlarımı zorladım ve umuyorum ki aktif olarak kullanmaya başladığımda daha da seveceğim. .Ama arabama gereken bakımları, gerektiği gibi yapamazsam sorun çıkacağına da eminim. Bu yüzden çekindim biraz. Ben szler gibi ne tecrübeli sürücüyüm, ne arabadan anlarım, ne ihtiyaçlarından anlarım. Araştırıp öğrenmeye çabalıyorum. Körü körüne servise güvenecek ya da önüme gelen ustaya götürüp fiyatı ucuzlatayım derken zararlı çıkacak kadar  maddi anlamda güçlü de değilim. Bilgi ciddi bir önem taşıyor bu anlamda.

Özetle görünen o ki bu forum haricinde destek alınacak hiç bir yer yok. :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki arabalarımız bu %18'lik dilimin içinde yer aldığı zaman bu ilgisiz müşteri hizmetlerinin bize zararı olmuyor mu? Sanırım ki oluyordur. Endişem bu yüzden. İşten anlayan birisi olsam bunu tolere edebilirim ama, bilemiyorum. Müşteri hizmetleri ihtiyaç duyduğum her bilgiyi ya da malzemeyi  bana sağlayabilmelydi.

Arabamı gerçekten çok sevdim, alabilmek için imkanlarımı zorladım ve umuyorum ki aktif olarak kullanmaya başladığımda daha da seveceğim. .Ama arabama gereken bakımları, gerektiği gibi yapamazsam sorun çıkacağına da eminim. Bu yüzden çekindim biraz. Ben szler gibi ne tecrübeli sürücüyüm, ne arabadan anlarım, ne ihtiyaçlarından anlarım. Araştırıp öğrenmeye çabalıyorum. Körü körüne servise güvenecek ya da önüme gelen ustaya götürüp fiyatı ucuzlatayım derken zararlı çıkacak kadar  maddi anlamda güçlü de değilim. Bilgi ciddi bir önem taşıyor bu anlamda.

Özetle görünen o ki bu forum haricinde destek alınacak hiç bir yer yok. :(

İçinde bulunduğunuz durumu düşündükçe yerden göğe kadar haklı olduğunuzu kabul etmemek imkansız...

Öncelikle Ankara'da ikamet eden üyelerimizden hangi servis, hangi usta bilgilerini almanızı tavsiye ederim...

Aracınıza bir kez komple servis/bakım yaptırdıktan sonra, bilinçli kullanımda emin olun ki; başka markalar gibi sorunlarla uğraşmayacağınızı garanti edebilirim...

Mazda'nın ayrıcalıklı müşterisi olmak bile bu konuda gurur verici... Canınızı sıkmayın, içinde bulunduğunuz forum size her konuda destek olacaktır...

Kazasız, can sıkıntısız, sorunsuz günler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.

Bugün Genel Müdürlük'ten aradılar. Sorum yanlış kişiye yönlendirildiği için biraz uzun sürmüş ama gerekli bilgileri toplayıp döndüler. Daha detaylı bilgiye de sahip olunca tekrar arayacaklarmış.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün internet sitesinden yapmış olduğum başvuru için Mazda'dan aradılar ve adres bilgimi aldılar. En kısa zamanda kargoya vereceklerini söylediler. Sevindim.  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün internet sitesinden yapmış olduğum başvuru için Mazda'dan aradılar ve adres bilgimi aldılar. En kısa zamanda kargoya vereceklerini söylediler. Sevindim.  :hi:

Bilgilendirme için teşekkürler, Mazda Türkiye'ye de ayrıca teşekkürler...

:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...