Jump to content

Mazda CX-5 Benzinli (SKYACTIV-G) Yakıt Tüketim Değerleri


cceylan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

9 dakika önce, mahmut tuncer :

İkiyüzbin TL.lik sıfır araç alıp tüp taktırmanın mantığını anlayamadım. Araba garantiden çıkacak, motor ömrü kısalacak, amaç ne? Az yakmak. En güvenli tüp sistemi bile benzinli/dizel aracın sağladığı kadar güvenlik sağlar mı, o konuyu bilmiyorum. Otomobil firmaları LPG yakan oto neden üretmiyorlar, birkaç firma hariç? Yaygın kullanım olsa, satış ve kar oranlarını düşünüp seri halde LPG’li araçlar üretirlerdi. Dünyada en fazla LPG’li araç bizde. Verginin vergisinin vergisini aldıkları akaryakıt ve maliyetinin neredeyse  iki buçuk katına satılan araçlar nedeniyle tabii ki böyle bir durum söz konusu. Benzin 3 ₺, mazot 2.5₺ olsa kim aracına tüp taktırır ki?

Ustelik 2.0 atmosferik motora. Amac eger benzin maliyetinin yuksekligi ise gidip dizel alinir, gidip hybrid bile alinir.ama gidipde bu hacimdeki bir motora kelepce takmak garip.

Gemi makinalari muhendisligini bitirdim benim pederde makina muhendisi hicbir aracimiza daha lpg taktirmadik . Bu bir tofas degilki mazda sonucta. ama sunu bir yerde anlarim turbolu bir araca binilir ki o araclar sıkıstirildiginda fazla yakar denirki dayanilmiyor masrafa aracida seviyorum o zaman derimki lpg. Ama gucsuz ve cok yakan bir araba alip lpg taktirmayi kafam gercekten almiyor bari degecek bir motor olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Farstone :

teşekkurler lpg taktirmayi dusunmuyorum ama ileride ne olacak bilemedim o yuzden soruyorum. aklim forrester’a da kaymiyor değil ama cx5 daha yakişikli :)

Subaru'yu çok severim.. SubaruClubTR'yide takip eder orada da yazarım. Yetkili servis - yedek parça vs konusunda ocak söndürür !

Heleki büyük biraz arıza vs olduğunda..Offf düşünmek bile istemiyorum.. Bundan 3 yıl önce bildiğimiz XV'nin sağ farına 4 Bin lira fiyat çekmişti yetkili servis.  Klasik periyodik bakımlar miminum 850-1000 lira arası.  Balata disk filan girdiğinde rakam birden 2250-2500 liraları buluyor.. O yüzden bir çok Subaru kullanıcısı garantiyi yakarak özele gider yahut parçaları y.dışından kendisi getirir..

Bizim forumdan @mazda_aykut bir dönem Forester'ı vardı.. Egzozla ilgili bir takım sıkıntıları vardı.. Araç çekişten düşme, siyah duman atma vs.. Yetkili servis 14-15 bin lira gibi bir masraf çıkarmıştı araca. Yanlış hatırlamıyorsam parçayı kendisi tedarik ederek toplamda 1000 lira gibi bir rakama halletmişti. Bu ve benzer şeyler çok oluyor Subaru yetkili servislerinde..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, alpulusoglu :

Ustelik 2.0 atmosferik motora. Amac eger benzin maliyetinin yuksekligi ise gidip dizel alinir, gidip hybrid bile alinir.ama gidipde bu hacimdeki bir motora kelepce takmak garip.

Gemi makinalari muhendisligini bitirdim benim pederde makina muhendisi hicbir aracimiza daha lpg taktirmadik . Bu bir tofas degilki mazda sonucta. ama sunu bir yerde anlarim turbolu bir araca binilir ki o araclar sıkıstirildiginda fazla yakar denirki dayanilmiyor masrafa aracida seviyorum o zaman derimki lpg. Ama gucsuz ve cok yakan bir araba alip lpg taktirmayi kafam gercekten almiyor bari degecek bir motor olsun.

Alp merhaba,

Cx-5 diş gorunumuyle cok guzel bir arac fakat daha icine binip gormek nasip olmadi. kocaeli mazdada cx5 yok haftaya gelecek dendi ve araci denemek icin bir sonraki haftayi bekliyorum. illa lpg taktiralim diye bir takintim yok hatta dusunmuyorumda ama ileride ne olur bilemeyiz. cx5 te kullanilan 2.0 atmosferik motor gucsuz bir motor mu? 

bu arada bende gemi makinalari okudum fakat bu meslegi 2004 yilinda stajdayken birakip kafamdan sildim tamamen :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Farstone :

Alp merhaba,

Cx-5 diş gorunumuyle cok guzel bir arac fakat daha icine binip gormek nasip olmadi. kocaeli mazdada cx5 yok haftaya gelecek dendi ve araci denemek icin bir sonraki haftayi bekliyorum. illa lpg taktiralim diye bir takintim yok hatta dusunmuyorumda ama ileride ne olur bilemeyiz. cx5 te kullanilan 2.0 atmosferik motor gucsuz bir motor mu? 

bu arada bende gemi makinalari okudum fakat bu meslegi 2004 yilinda stajdayken birakip kafamdan sildim tamamen :)

En guzelini yapmissiniz stajda iken banada cok cektirmislerdi ama malum gecim sikintisi vs derken el mecbur dayandim ama kesinlikle severek yapmiyorum.

Daha test etmedim ama yabanci testlerden anladigim kadariyla yakit benim 2. Nesil mazda 3  1.6 motordan cokda farkli yakmiyor. Bu guzel ama 0 100 degeri turbonun da eksikliginden 10.7 .bu boyutlardaki araclardan bekleneni karsilar ama artik turbosuz motor bu devirde kabul edilemez bana gore. Bende uzun suredir mazda kullaniyorum ama mazda hybrid e veya kucuk hacime skyactive x getirmezse markaya hoscakal demek zorunda kalirim. Benimde hizlanmam cx5 ile benzer onune gelen beni geciyor valla.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, alpulusoglu :

En guzelini yapmissiniz stajda iken banada cok cektirmislerdi ama malum gecim sikintisi vs derken el mecbur dayandim ama kesinlikle severek yapmiyorum.

Daha test etmedim ama yabanci testlerden anladigim kadariyla yakit benim 2. Nesil mazda 3  1.6 motordan cokda farkli yakmiyor. Bu guzel ama 0 100 degeri turbonun da eksikliginden 10.7 .bu boyutlardaki araclardan bekleneni karsilar ama artik turbosuz motor bu devirde kabul edilemez bana gore. Bende uzun suredir mazda kullaniyorum ama mazda hybrid e veya kucuk hacime skyactive x getirmezse markaya hoscakal demek zorunda kalirim. Benimde hizlanmam cx5 ile benzer onune gelen beni geciyor valla.

açikcasi ben ötv muafiyetinden yararlanarak araç alacagim bu yuzden 2.0 motorlu arac aldigimda %100 bir indirim oluyor tabi sınır 200.000TL bu şartlarda cx5 ve forester seçeneği cikiyor karsima baska bir secenek yok sanirim 2.0 motor olup 200.000TL sinirinda olan.

Şimdi 170.000 lira civarinda 1.6 dizel otomatik bir arac 105.000 civarina geliyor %60 ötv oraniyla. 200.000 lik 2.0 motor arac 100.000 e alinabiliyor. sana simdi deseler QQ mu cx5 mi ne dersin :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Farstone :

açikcasi ben ötv muafiyetinden yararlanarak araç alacagim bu yuzden 2.0 motorlu arac aldigimda %100 bir indirim oluyor tabi sınır 200.000TL bu şartlarda cx5 ve forester seçeneği cikiyor karsima baska bir secenek yok sanirim 2.0 motor olup 200.000TL sinirinda olan.

Şimdi 170.000 lira civarinda 1.6 dizel otomatik bir arac 105.000 civarina geliyor %60 ötv oraniyla. 200.000 lik 2.0 motor arac 100.000 e alinabiliyor. sana simdi deseler QQ mu cx5 mi ne dersin :)

Kalbim cx5 mantigim 3008 derdi abi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, alpulusoglu :

Kalbim cx5 mantigim 3008 derdi abi.

aslinda en başlarda QQ ve 3008 arasnda kalmistim. peugeout firmasina en başindan beri bir antipatim var neden bilmiyorum. 

mantigim QQ al diyordu gönlumden gecende 3008 di. ( gercekten guzel arac yapmislar cok yakisikli.) sonra karoq gelince bir baktim aracin en ust paketi style bile boş araci doldurnak istesen 200.000 e geliyor ve arac almak istesem 3-4 ay sonraya gun veriyorlar (dizel otomatik) satis politikalari igrenc zaten tabi kullanicilar icin... kendileri icin gayet iyi. ondan da vazgectim sonra forester ve cx5 aklima geldi ve şuan burdayim

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, Farstone :

aslinda en başlarda QQ ve 3008 arasnda kalmistim. peugeout firmasina en başindan beri bir antipatim var neden bilmiyorum. 

mantigim QQ al diyordu gönlumden gecende 3008 di. ( gercekten guzel arac yapmislar cok yakisikli.) sonra karoq gelince bir baktim aracin en ust paketi style bile boş araci doldurnak istesen 200.000 e geliyor ve arac almak istesem 3-4 ay sonraya gun veriyorlar (dizel otomatik) satis politikalari igrenc zaten tabi kullanicilar icin... kendileri icin gayet iyi. ondan da vazgectim sonra forester ve cx5 aklima geldi ve şuan burdayim

 

 

 

Kendi acimdan cx5 in yakiti kesinlikle o hacime boyuta gore guzel ama yavas ve gucsuz .

Ne kadar mazda sever olsamda ben tercih etmezdim acikcasi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

54 dakika önce, alpulusoglu :

Ustelik 2.0 atmosferik motora. Amac eger benzin maliyetinin yuksekligi ise gidip dizel alinir, gidip hybrid bile alinir.ama gidipde bu hacimdeki bir motora kelepce takmak garip.

Gemi makinalari muhendisligini bitirdim benim pederde makina muhendisi hicbir aracimiza daha lpg taktirmadik . Bu bir tofas degilki mazda sonucta. ama sunu bir yerde anlarim turbolu bir araca binilir ki o araclar sıkıstirildiginda fazla yakar denirki dayanilmiyor masrafa aracida seviyorum o zaman derimki lpg. Ama gucsuz ve cok yakan bir araba alip lpg taktirmayi kafam gercekten almiyor bari degecek bir motor olsun.

LPG'li araçlara ben de soğuk bakıyordum ama ülkemizde dizel-otomatik araç kombinasyonu istersen yüzüne bakmayacağın araçlar için 80.000-90.000 TL'lerden ağız açıyorlar. Benim 2011 model dizel Mazda 3 aracım vardı. Aracıma bayılıyordum ama otomatik araç alma ihtiyacı oldu ve aracımın da dizel otomatiği yoktu. Beğeneceğim dizel-otomatik araçlar da bütçemi aşıyordu. Dolayısıyla ne yardan, ne de serden geçtim, aldım benzinli Mazda 3, LPG taktırdım. LPG'nin Tofaş'ı, Mercedes'i yok, Avrupa'da da CNG ve LPG oldukça yaygın, hatta klişedir, Volvo'da bile fabrika çıkışı LPG'li araç var. Evet kesip, biçme işlemlerini ben de sevmiyorum ama benim gibi yılda 30.000 km'leri bulan yol alıyorsanız 100 km'de 12-13 l yakıt tüketimi ile baş edemezsiniz ve sevmeye sevmeye taktırırsınız. İyi ayarlarla hazırlanmış olan LPG kiti araca çekiş kaybı yaşatmaz, en azından bizim anlayacağımız seviyede... Ben de 1.4 tsi Golf alıp da yakmasın diye trafiğin düzenini bozan ama sol şeridi de bırakmayan şahısları anlamıyorum :D Bu arada ben de makine mühendisiyim :D

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, serkan306 :

LPG'li araçlara ben de soğuk bakıyordum ama ülkemizde dizel-otomatik araç kombinasyonu istersen yüzüne bakmayacağın araçlar için 80.000-90.000 TL'lerden ağız açıyorlar. Benim 2011 model dizel Mazda 3 aracım vardı. Aracıma bayılıyordum ama otomatik araç alma ihtiyacı oldu ve aracımın da dizel otomatiği yoktu. Beğeneceğim dizel-otomatik araçlar da bütçemi aşıyordu. Dolayısıyla ne yardan, ne de serden geçtim, aldım benzinli Mazda 3, LPG taktırdım. LPG'nin Tofaş'ı, Mercedes'i yok, Avrupa'da da CNG ve LPG oldukça yaygın, hatta klişedir, Volvo'da bile fabrika çıkışı LPG'li araç var. Evet kesip, biçme işlemlerini ben de sevmiyorum ama benim gibi yılda 30.000 km'leri bulan yol alıyorsanız 100 km'de 12-13 l yakıt tüketimi ile baş edemezsiniz ve sevmeye sevmeye taktırırsınız. İyi ayarlarla hazırlanmış olan LPG kiti araca çekiş kaybı yaşatmaz, en azından bizim anlayacağımız seviyede... Ben de 1.4 tsi Golf alıp da yakmasın diye trafiğin düzenini bozan ama sol şeridi de bırakmayan şahısları anlamıyorum :D Bu arada ben de makine mühendisiyim :D

 

Heh durumunuz yoksa haklisiniz yoksa omurden yemesinden baslarim sonsuzluga yol aliriz ama sizin durumunuzda fazla km varsa ozellikle amorti eder

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

vallahi benim aklım çorba oldu neye karar versem bir eksiğinden ya da hatasından vazgeçiyorum. bu gidişle alcam bitane otomatik elektrikli bisiklet ona binicem :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, serkan306 :

Forester da güzel araç, hatta diagonal testlerde CX-5'ten biraz önde ama yaklaşık on yıldır aynı kasa, biraz makyaj gördü, kokpit değişti, şık görünüyor ama CX-5'in yanında çok sönük kalıyor. Yine de mümkünse 2.0d motoru ile alınabilirse güzel bir tercih olabilir.

Damla Otogaz dahil birkaç Lovato bayisine sordum. 1.5 skyactive oluyor ama 2.0'lar için olmuyor dediler. Bu işe kafayı taktım tüm LPG kiti imalatçılarının global sitelerini inceledim. Aslında global sitelerde Landirenzo Omegas, Prins VSI-2.0 DI sistemlerinin de uyduğunu gördüm. Benim anlamadığım şey, uymuyor diyerek neyi kastediyorlar. Montaj şeması yok diye mi, yazılım kısmı mı veya başka birşey mi? Yani ne uymuyor, montajı yaptık, ECU'ya göre de ayarlayamıyor muyuz LPG sistemini? Lovato'nun sistemi CX-5'e uysun, direkt alırım, ya hevesim geçmişken heyecanlandırmayın beni :D

Olmaması gibi bir durum olamaz. Tümüyle aynı motor, aynı direk enjeksiyon, aynı atmosferik, sadece hacim değişik. 1.5 a yapıp da 2.0 a olmuyor demek biraz ezbere konuşmaya benziyor. Üçel otogazı da aramanızı tavsiye ederim.

Yazılımı zaten fabrikasyon atıyorlar o da idare edecek bir ayarda, üstüne kablo alıp sizin iyi bir ayar yapmanız gerekiyor. Karma sistemleri tsi lara takıyorlar da skyactiv-g ye mi takamayacaklar? 

-------------------------------------------------------

Forumda heryer lpg tartışmasına dönüyor, bu nedenle ilgili konularda tartışmanın daha uygun olduğunu düşünüyorum.

Başka bir forumda paylaştığım yazımı olduğu gibi kopyalıyorum. Artık bu lpgyi tek biz kullanıyoruz, lpgli arabayı bir iki firma hariç hiçbiri niye üretmiyor safsatalarını bırakalım lütfen.

 

Düşünün niye acaba. Petrol çıkartıp petrolun su gibi ucuz olduğu için olabilir mi?
İtalya, Rusya, İngiltere, Polonya, Hollanda, Almanya, Güney Kore niye lpg kullanıyor hiç düşündünüz mü?

Lpg fiyatları ülkelere göre. Lpg satılmayan avrupa ülkesi yok.
LPG prices across Europe - myLPG.eu

Ford abd de fabrikasyon lpg araçlarını sunuyor.
USA: Ford Offers CNG, LPG Vehicles

3.3 litrelik f150 fabrika çıkışlı lpg abd de.
Alliance AutoGas unveils Propane Port Fuel Direct Injection system for Ford F-150

Ford falcon LPI (sıvı lpg) 4 litre v6 silindir motor.
Ford Falcon XR6 EcoLPI 2015 Review - motoring.com.au

Almanyada fabrika çıkışlı lpg sunan firmalar. Opel, Kia, Hyundai, Ford, Dacia or Lada
67 LPG-powered car models in Germany | gazeo.com

Opel'in Merivanın yerine çıkardığı B suv modeli crossland x miydi grandland x miydi ne, onu da lpg li fabrikasyon sunuyorlar. İnsignia 1.4t yi lpg li sunuyorlar.. Opel alman sitesinden görülebilir.

Biz de hala lpg mi benzin mi tartışalım.

Fabrikasyon lpgli sunulan araçlarda manifoldlar, subaplar, segmanlar ve birkaç parça daha ısıya daha dayanıklı olarak fabrikada takılıyor. Bu sayede lpg den kaynaklanan sıkıntılar da çok daha uzun km.ler sonucunda oluşuyor. Zaten subap değişimi sonrası da pek bir sıkıntı kalmıyor. Sonraki adım da zaten rektefiye. Ful benzinlide de kullanılsa zaten subaplar en fazla 200bin km. civarı gider. Lpg den ötürü 100bin km. civarında subap değişimi olsa zaten 200bin km. civarında segman yenilemesi ister illaki. İstisnalar kaideleri bozmaz tabi. Bu sıkıntılar da ilk sahibinde değil de sonraki sahiplerinde piyango vurunca malum ...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

CX-5 test sürüşü yapabilecek bir bayi yok biliyormusunuz :) mazdanin sitesine baktim cx-3 ve mazda 3 icin test surusu mevcut ama cx-5 icin malesef yok. buna ragmen 3 bayiyi aradim birak test surusunu onlarda araba da yok suan :)

arabayi gormeden denemeden nasil almamizi bekliyorlar anlamiyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 saat önce, Farstone :

CX-5 test sürüşü yapabilecek bir bayi yok biliyormusunuz :) mazdanin sitesine baktim cx-3 ve mazda 3 icin test surusu mevcut ama cx-5 icin malesef yok. buna ragmen 3 bayiyi aradim birak test surusunu onlarda araba da yok suan :)

arabayi gormeden denemeden nasil almamizi bekliyorlar anlamiyorum.

Biz aracı denemeden, hatta doğru dürüst görmeden aldık. Ama çok memnunuz, kesinlikle tavsiye ediyorum. CX-5, aynı donanım seviyesindeki VW Tiguan gibi benzerleri ile karşılaştırıldığında fiyatının 250 bin seviyesinde olması gerekir. Fakat Mazda bu aracı Türkiye'ye çok makul seviyelerde getiriyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 dakika önce, Daimon :

Biz aracı denemeden, hatta doğru dürüst görmeden aldık. Ama çok memnunuz, kesinlikle tavsiye ediyorum. CX-5, aynı donanım seviyesindeki VW Tiguan gibi benzerleri ile karşılaştırıldığında fiyatının 250 bin seviyesinde olması gerekir. Fakat Mazda bu aracı Türkiye'ye çok makul seviyelerde getiriyor.

Daha geçen hafta bir tanıdığım 159.000.-Lira ödeyip, kredi kullanarak Seat Ateca Style araç satın aldı. Ödediği para karşılığı aldığı araç, içi dışı, kalitesi, donanımı çok ama çok zayıf. Tabiki zevk ve renk meselesi..Ve herkesin kendi parası kazancı ama.. Bu tip paralara verilen araçları görüp, birde bizim araçları görünce.. Mazda'nın kıymetini bir kez daha iyi anlıyorum..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, İlhan :

Daha geçen hafta bir tanıdığım 159.000.-Lira ödeyip, kredi kullanarak Seat Ateca Style araç satın aldı. Ödediği para karşılığı aldığı araç, içi dışı, kalitesi, donanımı çok ama çok zayıf. Tabiki zevk ve renk meselesi..Ve herkesin kendi parası kazancı ama.. Bu tip paralara verilen araçları görüp, birde bizim araçları görünce.. Mazda'nın kıymetini bir kez daha iyi anlıyorum..

Geçen ay bizde Ateca, Tiguan gibi Suv'lere baktık bir tanıdık için, Ateca'da Tiguan'da fabrikasyon imalatın en kanlı canlı örnekleri, bütün otomobiller seri üretim ama bunlar bir başka. Bu kadar ruhsuz, sıradan, farklı veya yeni hiçbirşey sunmayan araç nadirdir. Tasarımından, içinin her detayına kadar robotlar tarafından çizilip, robotlar için üretilmiş gibi hissediliyor araçlar. Ben salt makina başarısına pek önem vermeyen, biraz sürüden farklı, nevi şahsına münasır, orjinal otomobilleri seven adamım koşa koşa Mazda veya Volvo showroomuna gidip ilk gelen arabanın kapısını açıp oturasım geldi :) 

Buna rağmen VW showroomun önünde beyaz Rline Tiguan vardı, Rline paket bütün çehresini değiştirmişti aracın, çok kaslı ve bütün duruyordu, en önemlisi farklı duruyordu onu gerçekten beğendim.

aaa_luxury_rent_vw_volkswagen_tiguan_1.thumb.jpg.6ed477a8fc0a2d849771fe617afe0f15.jpg

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20.03.2018 at 18:35, Mutlu Tekir :

Olmaması gibi bir durum olamaz. Tümüyle aynı motor, aynı direk enjeksiyon, aynı atmosferik, sadece hacim değişik. 1.5 a yapıp da 2.0 a olmuyor demek biraz ezbere konuşmaya benziyor. Üçel otogazı da aramanızı tavsiye ederim.

Yazılımı zaten fabrikasyon atıyorlar o da idare edecek bir ayarda, üstüne kablo alıp sizin iyi bir ayar yapmanız gerekiyor. Karma sistemleri tsi lara takıyorlar da skyactiv-g ye mi takamayacaklar? 

Biraz üzerinden geçti ama ben de sizin gibi düşünürken Üçel Otogaz da beni hüsrana uğrattı. Şu an tek yaparız diyen BRC, onun da fiyatı 4.500 TL. Minimum %30 tasarruf edersiniz dedi.

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Konuyu hortlatıyorum ama CX-5 kullanıcılarına bir sorum olacak, bunun için ayrı bir konu açmak istemedim. 2.0 skyactiv motor rölantıda biraz gürültülü mü? Biraz göreceli bir konu ama almayı düşündüğüm araç benim şimdiki aracıma göre, eski Mazda 3'üme göre bayağı gürültülü geldi, araçta bir sıkıntı mı var şüpheye düştüm. Alacak olursam yetkili servise baktıracağım ama yine de sizden bir fikir almak istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben pek rahatsız değilim sesten ancak ilk çalışınca biraz sesli olabilir. Ancak daha önceki aracım bmw f30 3.16iden kesinlikle daha sessiz... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet ilk çalıştırıldığında dizel gibi ses yapıyor, ama ses içeri almıyo, motor sesi dışarıdayken  bu şekilde duyuluyor. Titreşim sesinin kaynağının 14:1 sıkıştırma oranı ile alakalı olduğunu okumuştum bir yerlerde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...