Jump to content

Mazda 3 Hüsran


alptunaerr
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • 8 ay sonra ...

sen nasıl clıo ile mazdayı bir tutarsın geçemedim diye? mazda hakkında bilginizin bu kadar kısıtlı olması ve mazda kullanıyor olmanız beni üzdü. 100 ayrı faktörde mazda ile clioyu karşılaştır. inanki clıonun üstün geleceği faktör 5 i geçmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaş zaten iki arabayı bir tutmamış sadece mazda3 biraz daha hızlı olsaydı demiş büyütülecek bir durum yok. Arabalarımız maalesef ki çok hızlı değil bu yüzden herkesi arabasını güzelleştirmeye ve alçaltmaya çağırıyorum :D :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Bende sanayi dönüşü .mazda 3 denk geldi ışıklarda,benden biraz öndeydi.

Baya yaklaştım,1 araç boyu mesafe kala diğer ışıklara denk gelince durduk tabi  :o

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba ben arabalari ozelliklere gore kiyaslamadim sadece motor gucunu gundeme getirmek istedim konu yanlis yere cekilmesin demek istedigim bu kadar guzel donanima ve dis gorunuse bu motor buraz yavas dedim

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Merhaba ben arabalari ozelliklere gore kiyaslamadim sadece motor gucunu gundeme getirmek istedim konu yanlis yere cekilmesin demek istedigim bu kadar guzel donanima ve dis gorunuse bu motor buraz yavas dedim

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Demekki m3 leer hız konusunda değilde konfor kalite vs konusunda ön planda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

otomatik vitesle bir de 60dan itibaren kalkacaksan benim araç da geçer muhtemelen seninkini...

dert değil bu... neticede clio uçan teneke :)

fren yarışı yapsaydınız onu da sen kazanırdın :D

hızlanmaya gelince clio için 1.6 büyük ve spor bir motor

110 beygir gayet iyi her 10 kiloyu bir at çekiyor gibi düşün :)

o yüzden atın eğeri o kadar eder... :D baya bi güçlüdür clio ama viraj dönmez ve durmaz..

kulanmış biri olarak söylüyorum 2.0ını da kulandım çok serii dir ancak konfor ve güvenlik yerlerdedir

tabiri caizse kalas gibi arabadır serttir biraz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün çevre yolunda yokuş yukarı 16-17 km/saat arası hızla soldan soldan giderken şöyle fazladan bir 30-40 beygirim olsaydı diye içim içimi yedi, zira arkamdan yaklaşan Range Rover'a yol vermek için sağa çekilmek hiç hoşuma gitmedi  :kafa: :kafa: :kafa:

(Otobana girmeden önceki son ışıklarda benim hareketli çıkışımdan etkilendiğini farkedip, otobana girerken ki virajda lpg'den benzine de geçmiştim halbuki ama yemedi heyvan  :nea:)

:geyik:

Şuan android double-din'in gelmesini bekliyorum, yanında bi kaç harcama daha olacak, onların masrafları bitsin ilk işim beygirlere oynamak olacak  :boks:  :clap: :clap:  :boks:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.5 Lancer (ki 0-100'ü 15 saniye idi, Clio değil kuş serisine bile geçilirdi belki) kullanmış biri olarak bu eşleştirmeye bende karşıyım. Lancer aldığımda yavaş olduğunu bilirdim de, Clio'ya geçileceğini hiç bilmezdim. İlkin nasıl pişman olmuştum, anlatamam. Sonra aslında Lancer'in performans aracı olmadığını ve normal sürüş için üretildiğini kabullenmem zor olmadı....

Sizin Mazda'ya gelirsek; otomatik vitesi 13 saniye olan bir araçtan bahsediyorsunuz, haliyle Clio gibi manuel vitesli bir araca geçilecek. 0-100 değerlerine bakarsanız pekala hak verirsiniz. Biri konfor için üretilmiş, diğeri de biraz daha seri kullanılsın diye...

Sonra Lancer'in yavaşlığı canıma tak etti diye Mazda 3 Mps'ye geçtim. Bir tek otobanda hakkını verebiliyorum; yaşadığım yerde sadece 3 ayrı cadde de kullanabiliyorum o da 110-120'yi geçemeden. Performans adına her şey var ama siz kullanamıyorsunuz... Peki ne anladım bu işten? Keşke Mazda 3 İmpressive dizel alsaydım diyorum şimdi. (Adana'ya, Ankara'ya ya da İzmir'e giderken ayrı tabi, o zaman pişmanlık yok :) )

Özetle bir araç sadece seri ve hızlı diye sevilmez. Kullanım rahatlığı, konfor, güvenlik, estetik, sürüş kalitesi gibi kıstasların hepsi bir araya gelip memnuniyeti oluşturur. Clio, Albea gibi araçlarda bu saydığım özelliklerden pek çoğu yoktur. O yüzden Clio ucuz, Mazda 3 pahalıdır. Aracınızdan soğumanıza bence hiç ama hiç gerek yok...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün çevre yolunda yokuş yukarı 16-17 km/saat arası hızla soldan soldan giderken şöyle fazladan bir 30-40 beygirim olsaydı diye içim içimi yedi, zira arkamdan yaklaşan Range Rover'a yol vermek için sağa çekilmek hiç hoşuma gitmedi  :kafa: :kafa: :kafa:

(Otobana girmeden önceki son ışıklarda benim hareketli çıkışımdan etkilendiğini farkedip, otobana girerken ki virajda lpg'den benzine de geçmiştim halbuki ama yemedi heyvan  :nea:)

:geyik:

Şuan android double-din'in gelmesini bekliyorum, yanında bi kaç harcama daha olacak, onların masrafları bitsin ilk işim beygirlere oynamak olacak  :boks:  :clap: :clap:  :boks:

Range Rover' a yol veriyorsun zoruna gidiyor :D Nissan Navara (pick-up) bile hem manueli hem otomatiği havada karada geçiyor :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda'nın neredeyse tamamında bu beygir gücü olayı düşük, Örneğin benim araba (92 626) 2.0 lt 115 hp DOHC motor, Mazda 6'ların bile bence yeteri kadar beygir gücü yok, 141'di 147 oldu sanırım, skyactive de daha yüksek (2.0 lt -2.2 lt), artık düşük motorlarda yüksek tork ve beygir dönemi var. Lantis'e bakıyorsun araba şahane, agresif duruşu falan ama gitmiyor işte, Astina da öyle, aynı sınıftaki rakiplerine bakıyorsun, bakma vazgeç... Mazda 3'ün 120 hp'den aşağı olmaması gerekiyor bence, ya da sport bir versiyonun makul vergi sınırı içinde yani 1.6 lt'lik bir motorda yüksek beygir gücü elde etmesi gerekiyor, yoksa sınıfındaki bir çok aracın gerisinde kalmaya devam edecek gibi geliyor bana...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Range Rover' a yol veriyorsun zoruna gidiyor :D Nissan Navara (pick-up) bile hem manueli hem otomatiği havada karada geçiyor :D

nissan navara 2.5lt 4x2'si bile 144 hp 350 nm tork'a sahip, 2.5lt 4x4'leri ise 174 hp 400 nm tork üretiyor, müsade edelim de buyurup geçsinler :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Range Rover' a yol veriyorsun zoruna gidiyor :D Nissan Navara (pick-up) bile hem manueli hem otomatiği havada karada geçiyor :D

Yokus assagi giderken bende ondan yol aldim ama bunu da ekleyeyim bari :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

nissan navara 2.5lt 4x2'si bile 144 hp 350 nm tork'a sahip, 2.5lt 4x4'leri ise 174 hp 400 nm tork üretiyor, müsade edelim de buyurup geçsinler :)

Benim kullandığım 174 beygirdi :) Düzyolda veya yokuşta hiç farketmez dizel veya benzinli 1.6' lar gelemiyordu. Otomatik şanzımanın 0-100 km/h hızlanması 10.2 sn :) düz yolda 205-210 yapıyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yokus assagi giderken bende ondan yol aldim ama bunu da ekleyeyim bari :)

Yol alabilirsin tabi, basmamıştır :) Düz yolda çok rahat 210' ları gören bir 3.0 motor araçtan bahsediyoruz. Bizimkilerle düz yolda 190 gör öp başına koy :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bizim aracımız manuel 6 vites 2.0l 150 ps turbo yok 210 rahat rahat görüyor yolda hızlanmasıda gayet güzel belki fazlada görür ama denemek hiç nasip olmadı ihtiyaçta yok aslında okadar hızla gideceğiniz tek yer öte dünya 140 150 neye yetmiyor. şehir içindede gayet atik bir araba aynı degerlere sahip diğer markalar eline su dökemez diğer markaları alırkende 2 misli paralar ödeniyor bunlarıda düşünün

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda'nın beygiri yetersiz bir aracı varsa oda Malesef mazda3 105 bg. lik motor o kasanın altında biraz eziliyor. Yakıt konusunda rakiplerine göre normal ama hızlanma ve son hıza ulaşma yetersiz kalıyor. Devirli kullanmayı seviyorsanız çok hissetmiyorsunuz ama bu seferde yakıt artıyor.

Bak bu adam mantikli konusuyor, sonuna kadar katiliyorum  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yol alabilirsin tabi, basmamıştır :) Düz yolda çok rahat 210' ları gören bir 3.0 motor araçtan bahsediyoruz. Bizimkilerle düz yolda 190 gör öp başına koy :D

Muhtemelen dedigin gibi oldu :) nefesini ensende hissetmek dedikleri o durumu yasatti adam bana :( hala psikolojim bozuk, park halinde gordugum ilk range rover yandan carpcam ama yemiyo  :geyik: :geyik: :geyik:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bizim aracımız manuel 6 vites 2.0l 150 ps turbo yok 210 rahat rahat görüyor yolda hızlanmasıda gayet güzel belki fazlada görür ama denemek hiç nasip olmadı ihtiyaçta yok aslında okadar hızla gideceğiniz tek yer öte dünya 140 150 neye yetmiyor. şehir içindede gayet atik bir araba aynı degerlere sahip diğer markalar eline su dökemez diğer markaları alırkende 2 misli paralar ödeniyor bunlarıda düşünün

Amacımız sürekli sürat yapmak veya arabaları yarıştırmak değil zaten. Bazı durumlarda insanın ister istemez zoruna gidiyor. 1.2 105 bg jetta ile adam resmen alay ediyor benimle kalkışta gidişte v.b o anlarda arabayı yakasım geliyor :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bence arkadasın biri güzel söyledi aracımızı alcaltalım yada süsleyelim gören gidişine değil duruşuna hasta olsun yoksa motor derdine düşülürse o beni geçti bu kaçtı tutamadım felan psikolojimizi bozar pek bişi elde edemeyiz yada ozaman mps modeline bakmamız lazım sadece

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...