Jump to content

Yeni 2013 Model Mazda6


okkko
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 357
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    45

  • Fotifoti

    47

  • MFSX

    24

  • emregc

    25

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

bu başlığı değiştirmek gerekecek galiba, çünkü her yerde 2014 Mazda6 diye bahsediliyor.

2014 Kuzey Amerika içindir abi, 1'er sene geç geliyor onlara. Ama bedavaya geliyor o ayrı :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda gömülü egzozu konseptlerde kullanıyor ama seri üretimde pek sevmiyor. Ben de gömülü olmasını tercih ederdim.

Gündüz farı farın içinde olabilir. Bunu lansmanda göreceğiz.

Bir de az da olsa bunlar değişebiliyor. Bu araç Rusya spesifikasyonunda. Avrupa spek biraz farklılık gösterebilir.

mazda gömülü eksozu sadece komseptlerde kullanmıyor. seri üretimde de kullanıyor ancak her pazarda değil...

http://www.listofcarbrands.com/wp-content/uploads/2012/03/mazda-6-2009-us-rear-600x450.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Zaten bu, "annemizin kullandığı AWD" Yani eski kasa için. Türkiyede satılmadı bu araba. Ama Danimarkalı bir üyemizde vardı. Birde Canlısını Romanyalı abide görmüştük.

Şimdi ki kasanın MPS 6 sı nasıldır? Bilemiyoruz.

budur. EU ve US pazarına satılmadı. sadece az sayıda JP pazarında satıldı...

http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/mazda6-mps-atenza.htm

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sadece 6 mps ler AWD, 3 lerde hiç yok maalesef.

3 üzerinde fabrika desteğiyle awd çalışıldı ancak hiçbir zaman satılmadı...

rally car olarak...

http://www.insideline.com/mazda/mazdaspeed-mazda3/2007-sema-dg-motorsports-awd-mazdaspeed-mazda3-rallye-car-concept.html

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mps demeyin , ciğerimi yakmayın :) "250'de kesici olmasa kaça çıkacaktı" hep bir soru işareti olarak kalacak benim için :(

hacı abi sen ne diyorsun... tadı damaklarda kalır...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hacı abi sen ne diyorsun... tadı damaklarda kalır...

kalıyor gitmiyor Okan'ım ;( belki Bülent abi bir tur verir :P

O degil de 200'de dscyi nasıl açtın ? :))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oğuzhan, her ne kadar ben çok benzetmesem de Sonata benim için gelmiş geçmiş en iyi arka dizaynlardan birine sahip.

Arkasında hyundai sonata havası sezdim inşallah öyle değildir genel olarak güzel duruyor tabi canlı kanlı görmek lazım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Katılıyorum, arkası güzel araba bulmak gerçekten zor, tasarımcılar önlerle fazlasıyla meşgul olduklarından sıra arkaya gelince mesaileri bitiyor galiba... :D Bunun arkası gerçekten çok güzel olmuş, tabii bana göre...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkası güzel araba bulmak zor mu? Mazda 3, RX-8, MX-5'lerin arkaları çok güzel. Güncel Mazda 6 ve 5'in gayet iyi. Genel olarak baktığımızda Mazda dizaynları gerçekten çok kaliteli ve üzerinde çalışılmış oluyor ve sadece önlere özen gösterilmiş gibi durmuyor. Dengeli ve karışık salata gibi durmayan dizaynlar. Sportif, akıcı ama abartılı değil. Bu yönüyle bana elit sportif bir dizayn dili kullanıyorlar gibi geliyor.

Çirkin diyebileceğiniz bir Mazda dizaynı, arka kısımlar dahil, bulmak zordur. Bu dile yakın dizayn yapan bir diğer marka da Honda! Çirkin bir tasarım veya arka tasarım zor bulunur. (City ailesi hariç) Toyota ise tamamen mantık dili konuşuyor. Tasarımın sıcaklığı, sportifliği, akıcılığından çok, imalat maliyetleri açısından kolaylığı önemli. Toyota satış rakamları Dünya'da müşterilerin çoğunun halen mantık yoğun alım yaptığını da gösteriyor.

Katılıyorum, arkası güzel araba bulmak gerçekten zor, tasarımcılar önlerle fazlasıyla meşgul olduklarından sıra arkaya gelince mesaileri bitiyor galiba... :D Bunun arkası gerçekten çok güzel olmuş, tabii bana göre...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda 6'nın Hyundai'ye benzemesi kötü birşey de değil. Hyundai son yıllarda gerçekten arttırdığı dizayn kalitesi, mekanik/elektronik kalite ve satışları ile otomotivin yükselen yıldızlarından birisi...

Birbirlerini andırması kesinlikle kopya durumu değil. Otomobil dizaynırlarının durumu gerçekten çok zor. Çünkü artan aerodinamik tasarımın önemi (yakıtı düşürmek ve küçük motorlarla performansı arttırmak için) ve kaza, özellikle de yaya ile kaza kriterlerinin getirdiği dizayn zorunlulukları, otomobillerin birbirlerine çok benzemelerine sebep oluyor.

Eskiden 2 farklı marka sedan arasında çok ciddi kasa çizgi farklılıkları olabiliyordu. Ana hatlardan bahsediyorum. Şimdi, örneğin tüm D segmenti sedan dizaynlarına bakın, hepsinin ana dizayn çizgi ve unsurlarının aynı olduğunu göreceksiniz. Artık dizaynırlar farkı ana çizgi ile değil, detaylar ile yaratmak zorunda ki, bu da onları çok ciddi anlamda sınırlıyor. Araçların her sınıfta genel silüetleri aynı yolda gidiyor.

Buna en kolay ve ekonomik çözümü VW buldu. Bir otomobil dizayn ettiler. (Golf/Jetta) Gerektikçe aynı dizaynı büyütüp büyük bir araç (Passat, CC, Phaeton), gerektiğinde de küçültüp, küçük sınıf bir araç yapıyorlar (Lupo, Polo). Hatta SUV bile yapıyorlar (Tiguan) İmalat kaliteleri ve hataları da azaldı.  Hiçbir araca yanlış parça takılmıyor, çünkü hepsinin parçası zaten aynı. Duyduğum kadarıyla Winterkorn'un (VW başkanı) evindeki tost makinasında bile Golf'ün butonları kullanılmış...

İlginç bir şekilde bende onu çağrışım yaptı. Ben kötü demiyorum güzel totoşu var arabanın hafif benzettim sadece :)

http://www.flickr.com/photos/cool3c/5297101078/#

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...