Jump to content

Yeni 2013 Model Mazda6


okkko
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Biz geçebiliyoruz da ne oluyor ki :)

Şaka bir yana, zaten geçmemek gerekli, sürat her zaman tehlikeyi yanında barındırır.

:fiuw:

en büyük tehlike uyku :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 357
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    45

  • Fotifoti

    47

  • MFSX

    24

  • emregc

    25

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Arkadas su aletin kicini basini ona buna benzetmeyin tilt oluyorum. Hele vw araclarina hic benzetmeyin. Ozgun bir tasarimimiz var bizim.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kesinlikle katılıyorum !!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni Mazda 6 nın üretimi Hofu fabrikasında başlamış diyolar, Avrupaya 2012 sonuna doğru gelecekmiş ...

http://www.mazda.com/publicity/release/2012/201208/120802a.html

The new Mazda6 will be introduced to Europe and Japan before the end of 2012, followed by other markets starting with the US at the beginning of 2013. Mazda is planning to produce approximately 120,000 units of the Mazda6 per year at the Hofu Plant.

Mazda will premiere the new Mazda6 sedan with Russian specifications at the Moscow International Automobile Salon 2012, which opens on August 29, 2012.

Moskovada 29 Ağustos da yine parti var  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni Mazda 6 nın üretimi Hofu fabrikasında başlamış diyolar, Avrupaya 2012 sonuna doğru gelecekmiş ...

http://www.mazda.com/publicity/release/2012/201208/120802a.html

The new Mazda6 will be introduced to Europe and Japan before the end of 2012, followed by other markets starting with the US at the beginning of 2013. Mazda is planning to produce approximately 120,000 units of the Mazda6 per year at the Hofu Plant.

Mazda will premiere the new Mazda6 sedan with Russian specifications at the Moscow International Automobile Salon 2012, which opens on August 29, 2012.

Moskovada 29 Ağustos da yine parti var  :)

Çevirisi (Google Chrome)

HIROSHIMA, Japonya- Mazda Motor Corporation, tam beş yıl içinde ilk kez yeniden tasarlanan Yeni Mazda6 (Japonya'da Atenza olarak da bilinir), üretim başlangıç ​​anmak için bir tören düzenledi. Tören Yamaguchi vilayette, şirketin Hofu Bitki No 2 gerçekleşti. Mazda'nın Temsilcisi Direktörü ve Yönetim Kurulu Başkanı, Başkanı ve CEO'su Takashi Yamanouchi, yöneticiler, çalışanlar ve Mazda İşçileri Sendikası temsilcisi de dahil olmak üzere kutlaması için toplanan yaklaşık 500 kişi. Çizgi dışı gelmek için ilk araç Avrupa şartnamelerine inşa ve SKYACTIV-G 2.0 benzinli motor ile güçlendirilmiş bir Mazda6 vagon oldu.

Konuşmasında, Takashi Yamanouchi derinden üçüncü nesil Mazda6 üretimi, yeni nesil araçların amiral gemisi modeli, bizim için önemli bir yıl içinde başlar hareket ediyorum "yorumunu yaptı. Bu operasyonların başlangıcından 30 yıl yıldönümü buraya 2002 yılında Hofu Bitki ve ilk nesil Mazda6 üretim başlangıcından 10. yıldönümü olan Nishinoura ilçesinde. Mazda6, ilk olarak bir Mazda'nın marka mesajının düzenlemesinde, Zoom-Zoom, ve başarısı olarak sunulduktan Bu yol açtı Bizim marka imajı büyük ilerleme bugün SKYACTIV TEKNOLOJİ ve Kodo hem özellikleri hattı yuvarlan başlar Yeni Mazda6 -... Hareket tasarım Soul Bunun gelişmesi detaylara çok mühendislik yeteneği iyi ve uzlaşmaz dikkat temsil Hadi birlikte çalışma hepsi tüm dünyada müşterilerinin desteğini kazanmak ve yeni bir seviyeye Mazda markasını neden bir model yapmak için, yeni Mazda6 teşvik etmek. "

Trim & Nihai Montaj Gr tüm Hofu Fabrikası çalışanları, Masatsugu Ohgi Temsil. Araç Üretim Birimi No: 4 No 2 "biz Hofu az 30 yıl boyunca dokuz milyon araç üretimi ile kalite iyileştirme hakkında öğrendim her şeyi bir araya getiren, bir önceki modeli geride bırakacaktır yeni nesil Mazda6 sunmak için kararlı olduklarını söyledi her açıdan ve dünya çapında müşterilerinin heyecanlandırmayı. "

Tüm yeni Mazda6, Mazda'nın benzersiz fren enerji rejenerasyon sistemi, i-ELOOP ile donatılmış ilk model. Tüm alanlarda geliştirme ekibi sınıf, stil, kalite ve konfor, insanın CD segmentinde bir araba beklediğiniz sunarken, Mazda marka, sürücünün niyetine tam yanıt çevik taşıma sevinç özünü aşılamak için çalıştı.

Yeni Mazda6, 2013 yılı başında ABD ile başlayan diğer pazarlar ardından, 2012 yılının sonundan önce Avrupa ve Japonya tanıtılacaktır. Mazda Hofu Fabrikası'nda yılda Mazda6 yaklaşık 120.000 adet üretmeyi planlamaktadır.

Mazda 29 Ağustos 2012 tarihinde açılan Moskova Uluslararası Otomobil Salon 2012, Rus özellikleri ile yeni Mazda6 sedan prömiyeri olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hofu Plant mi? Konya oto sanayi'de üretselerdi bari?

Yeni Mazda 6 nın üretimi Hofu fabrikasında başlamış diyolar, Avrupaya 2012 sonuna doğru gelecekmiş ...

http://www.mazda.com/publicity/release/2012/201208/120802a.html

The new Mazda6 will be introduced to Europe and Japan before the end of 2012, followed by other markets starting with the US at the beginning of 2013. Mazda is planning to produce approximately 120,000 units of the Mazda6 per year at the Hofu Plant.

Mazda will premiere the new Mazda6 sedan with Russian specifications at the Moscow International Automobile Salon 2012, which opens on August 29, 2012.

Moskovada 29 Ağustos da yine parti var  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hofu Plant mi? Konya oto sanayi'de üretselerdi bari?

Hofu plant dünyanın en gelişmiş otomasyona sahip otomobil fabirkasıdır. ismi kısa ama tesis büyük... Hofu plant dediği yerin içinde tam teşekküllü bir hastane bile var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Haaaa, şimdi oldu! Ben bu Hofu'ları Budizm'in Sofu'ları zannettiydim...

Hofu plant dünyanın en gelişmiş otomasyona sahip otomobil fabirkasıdır. ismi kısa ama tesis büyük... Hofu plant dediği yerin içinde tam teşekküllü bir hastane bile var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda hofu fabrikası iki ayrı bölümde çalışıyormuş.

ilk bölüm Nishinoura, 1982 yılında açılmış ve şu an üretimi devam eden mazda3 ve mazda6, üretimi sonlanan mazda tribute ve ford escape bu ilk bölümde imal edilmiş. ilk bölüm 792000 metrekare alana sahipmiş.

ikinci bölüm Nakanoseki ise, 537000 metrekare alana sahip olup, mazda'nın araçlarında kullandığı otomatik ve manuel şanzımanların imal edildiği yermiş. kurulduğu günden eylül 2006 ya kadar 25 milyon şanzıman üretilmiş Nakanoseki'de.

kaynak:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hofu_%28Mazda_factory%29

Mazda's Hofu Manufacturing Plant Japan 2005

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir gün Hofu'ya gittim iş icabı. Akşam tabi yapacak birşey yok, otel'de de zaman geçmez. Önce bir restaurant'da Hofu'nun meşhur yemeklerini tattıktan sonra, bir çay bahçesine oturdum. Ama ne çay bahçesi dev gibi! Dedim ki, Hofu'lular çayı çok seviyor galiba....

Neyse garson geldi ( o da Hofu'lu tabii ) Ben tam 'çay' diyecekken, o 'abi burası aile yeri, siz giremezsiniz' dedi... Sağa baktım, sola baktım, dere tepe düz baktım, aileyi bırak, adam göremedim. Peki dedim, nereye oturayım??? Dedi ki, bizim aile hariç bir yerimiz yok!

Adam sanki bana 'sapık' muamelesi yapmış gibi geldi, düşündüm ki paramı neden burada harcayayım? Otel'e döndüm çıkış yaptım, üşenmedim akşam araba sürdüm ve sabah gitmeyi düşündüğüm kente o gece vardım ve orada konakladım. Çayımı da oarada içtim...

Yani Fatih, Hofu'yu bana olan ön yargısından dolayı sevmedim. Bizim Tokyo'da muhafazakar yerdir ama Hofu gibi şekle pek takılmazlar, aynen sizin Hiroshima gibi... Adam olan çok rahat eder, adam olmayan sıkıntı çeker!

hofuyu niye sevmiyorsun mustafa abi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arada bizim Tokyo, Arapgir...

bize yakınmışsın abi :) bu taraflara uğrarsan beklerim diyecem ama ben kyoto (eskişehir)'a gidebilirim yakın zamanda :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...