Jump to content

Mazda 323 (89-94) Modellerinde Kullanılan Motorlara Uygun Buji Marka ve Kodları


NoooFearrrr
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

orjinal değil yan sanayidir 70 tl ise orjinalini servisten sorman gerek, orjinal olmasının ne faydası vardır sorusuna şöle cevap vereyim ateşleme daha iyi iletilir kaçak olmaz dolayısıyla aracınız daha az yakıt tüketir vede daha iyi yakıtı yakar emisyonu azalır zaten 5.000*10.000 km yapmadan amorti edersin tüketimden o ödediğin kalite farkını.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar buji deneme sonuçlarına göre NGK BKR5E 90 filer tırnak aralığı olan buji DENSO K16PR-U 80 filer tırnak aralığı olan bujiden daha iyi bir değere sahip yakıt tüketimi olarak ama çok cüzzi bir fark iki bujide günül rahatlığıyla kullanılabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...
Guest sistempro

arkadaşlar buji deneme sonuçlarına göre NGK BKR5E 90 filer tırnak aralığı olan buji DENSO K16PR-U 80 filer tırnak aralığı olan bujiden daha iyi bir değere sahip yakıt tüketimi olarak ama çok cüzzi bir fark iki bujide günül rahatlığıyla kullanılabilir.

usta 323ler için mi? şimdi buji ve kablolarını almaya gidecem. 1.8 doch modelinin çıktısını aldım servisine gösterecem. ona göre versinler. kablolarıda düzgün verirler inşALLAh. gürhan abi ben sana telimi veriyim de söylemek istediğin önemli birşey varsa sen beni çaldır ben seni arayım usta. 0538 345 22 84

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

keşke gürhan ın arabası 929 olsaydı. :)

olmasın  :sopa: :sopa: :sopa: :sopa: :sopa:

Gürhan abi, buguün hava filtre hortumunu değiştirdim. hortum bantlıydı. usta çıkardı hortumu sertleşmiş ve heryeri kırık nerdeyse. servisde lantis için hava filtre hortumu 190 tl. hortumcudan oraya uygun olanı aldık 20 tl ye. usta da giriş çıkış deliklerini ayarladı. gün boyu uğraştı ve yaptı. 40 tl de ona verdim. tekleme kesildi. arabanın performansı arttı. buji kabloları için orjinal al dedi. servis dışında satılanların hepsi yan sanayidir dedi. buguün zamanım kalmadı servise gitmeye. inşALLAh başka gün alırım buji ve kabloları. şu anda durum bu gürhan abi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

keşke gürhan ın arabası 929 olsaydı. :)

teşekkürler hecibaba, aracımın 929 olmaması bişeyi değiştirmez kardeşim biz az çok elimizden geldiğince her konuda yardımcı olmaya çalışırız.

olmasın  :sopa: :sopa: :sopa: :sopa: :sopa:

Gürhan abi, buguün hava filtre hortumunu değiştirdim. hortum bantlıydı. usta çıkardı hortumu sertleşmiş ve heryeri kırık nerdeyse. servisde lantis için hava filtre hortumu 190 tl. hortumcudan oraya uygun olanı aldık 20 tl ye. usta da giriş çıkış deliklerini ayarladı. gün boyu uğraştı ve yaptı. 40 tl de ona verdim. tekleme kesildi. arabanın performansı arttı. buji kabloları için orjinal al dedi. servis dışında satılanların hepsi yan sanayidir dedi. buguün zamanım kalmadı servise gitmeye. inşALLAh başka gün alırım buji ve kabloları. şu anda durum bu gürhan abi.

sayın sistempro arabanın filtre hortumunu değişmen çok iyi olmuş , bide orjinal bir hava filtresi al tak vede kesinlikle hava girişlerini kapatıyım deme bazıları vardır az hava alsın diye yaparya hani. ayrıca orjinal buji kablosu alman en mantıklısı hayırlı olsun , kolay gelsin. buji kablolarını normalde aracın şasi numarasına göre veriri servis, yani orjinal kullanılması gereken neyse o.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

teşekkürler hecibaba, aracımın 929 olmaması bişeyi değiştirmez kardeşim biz az çok elimizden geldiğince her konuda yardımcı olmaya çalışırız.  sayın sistempro arabanın filtre hortumunu değişmen çok iyi olmuş , bide orjinal bir hava filtresi al tak vede kesinlikle hava girişlerini kapatıyım deme bazıları vardır az hava alsın diye yaparya hani. ayrıca orjinal buji kablosu alman en mantıklısı hayırlı olsun , kolay gelsin. buji kablolarını normalde aracın şasi numarasına göre veriri servis, yani orjinal kullanılması gereken neyse o.

saolasın gürhan abi. çok enteresan, hava hortumunu değiştirmek bu kadar mı fark eder. gerçekten eskisine göre %60 daha fazla performans ve rahatlık fark etti. ve sadece aracı aldım alalı tek parçasını değiştirdim daha. o senin dediğin termostat göstergesi benzin göstergesinin altında. derece yarının altında şu an. tevzi makarası ve distributor olayına da girecem yakında inşALLAh belki yarın girerim hemen. Teşekkür ederiz gürhan abi. spreyin adını ununttum abi şu distributorun çelik tarafına sıkılan.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

termostat göstergesi değil hararet göstergesi o küçük göstergenin adı, yani motorun sıcakılığını gösteriyor orada, aracın motoru fazla ısındığında o gösterge yükselir yani bir tür uyarıcıdır aracı kullanan için o göstergede ibre araç motoru sıcak iken ortayı geçerse sıkıntı var vede motor fazla ısınmaya başlamış anlamına gelir,  gerekenler zaten bellli umarım probleminiz çözülür, kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

94 model sedan mazda 323 karbüratörlü lpg var 1.6 16valf  için hangi bujiyi kullanmam gerekir. Sitede o kadar çok 323 var ki hangisi bulamadım. NGK BKR5E mi olacak              NGK BKR5E-11 mi olacak....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.6 SOCH Karbüratörlü Motor

NGK (BKR5E11),(BKR6E11) - NiPPON DENSO (K16PR-U11),(K20PR-U11)  ( Katalitik Konvektörlü Model)

NGK (BKR5E),(BKR6E) - NİPPON DENSO (K16PR-U),(K20PR-U) ( Katalitik Konvektörsüz Model)

konunun başında mevcut aracınız katalitik konvektör durumuna göre belirleniyor ki sanırım sizinkinde de konvektör yoktur vede kullanacağın buji

  NGK (BKR5E),(BKR6E)

  veya

  NİPPON DENSO (K16PR-U),(K20PR-U) kodlu bujilerdir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba Arkadaşlar,

1999 323 familia 16v - 1.5 doch motor için hangi marka buji almam gerekiyor.sıralı sistem lpg var tek tırnak buji al diyorlar önerileriniz nelerdir acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.6 SOCH Full Enjeksiyonlu MotorNGK (BKR5E11),(BKR6E11) - NİPPON DENSO (K16PR-U11),(K20PR-U11) Katalitik Konvertör farkı bu motorda yok standart olarak kullanılacak

  senin aracın motoruna uygun buji bunlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.6 SOCH Full Enjeksiyonlu MotorNGK (BKR5E11),(BKR6E11) - NİPPON DENSO (K16PR-U11),(K20PR-U11) Katalitik Konvertör farkı bu motorda yok standart olarak kullanılacak

  senin aracın motoruna uygun buji bunlar.

Teşekkür ediyorum bilgi için.Bujilerin yenilenme zamanı geldi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bujilerin yenileme zamanı derken eklemek istiyorum normal buji değişimi 20.000 km de birdir fakat LPG kullanan araçlar bujilerini 10.000 kmde yağ değşiminde değişirse daha iyi olacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Bujilerin yenileme zamanı derken eklemek istiyorum normal buji değişimi 20.000 km de birdir fakat LPG kullanan araçlar bujilerini 10.000 kmde yağ değşiminde değişirse daha iyi olacaktır.

şehir içi yılda yaklaşık 1000 km yapıyorum. şehir dışına çıkarsam 2000 km oluyor.

yani 5 yılda bir değiştireceğim tahmini  ;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şehir içi yılda yaklaşık 1000 km yapıyorum. şehir dışına çıkarsam 2000 km oluyor.

yani 5 yılda bir değiştireceğim tahmini  ;D

çok az km yapıyomuşsun sayın sistempro gene eklemek istediğim bir durum var km yapmadığından bujiler 5 yılda bir değişir ama aracın motor yağını her yıl yenilemeni öneriyorum çünkü özelliğini yağ kaybediyor.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...