Jump to content

Yeni Corolla Türkiye'de Üretilecek


Efebey
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bu olay şehir efsanesini geçmiş durumda. Corolla 'nın dizel araçları'nın yağ yakması biliniyordu ama son serilerde sorunun çözüldüğü söyleniyordu. Ama insanlar yıllardır sorunsuzluğu ile bilinen Yeni Corollayı tercih ettiler. Forumda kullanıcı şikayetlerine göre 5000 kmde yaklaşık 2 lt yaktığını ortaya koymaktadır.

gercekten 5000 km de 2 lt yağ eksiltme varsa bence ciddi bir sorun sonuçta bu araçlarda tahminim 4 lt yağ alır ve 2 lt çok ciddi bi rakam, bilincsiz bir kullanıcı rahatlıkla motora zarar verebilir....
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 140
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • emregc

    14

  • NoooFearrrr

    10

  • domestos

    27

  • EgeG

    15

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

C segmentinde bu kalite farkı bazı markalarda oluyor maalesef :D

Mesela yanlış bilmiyorsam golf almanya'da üretilirken jetta meksikada üretiliyor. Aynı zamanda jetta sahibiyiz. 1.5 yıldır bine bine nerelerden kısmışlar görseniz... Fakat aynı model yıllı golf çok çok çok daha üstün işçilik konusunda jettadan.. Öyle ki avrupa'da çoğu insan jetta'nın üretimi durmuş eski bir model olduğunu düşünüyor :D

Aynı olay honda'da da var :D honda civic nerede üretiliyor bilmiyorum ama ilk çıktığında çok olay oldu. Tüm avrupa dergileri, kanalları honda civic hb diye diye arabayı ezberlettiler bize.

Ama bizim türk yapımı civic sedan çıktığında honda'nın global sitesinde bile zar zor görebilmeye başladık. Avrupa'da kimse bilmiyor zaten :D

Fiat linea da öyle.. Punto'nun sözde sedan versiyonu ama arada çok fark var..

Daha da ilginç bir örnek vereyim. Son kasa focus hb ve sedan titanium arasında bile fark var. En basiti focus titanium hb'nin arka farkar pahalı teknoloji ışık tüpü iken sedanın arka stoplar eski teknoloji klasik ampul :D

Volvo deseniz v40ı yeniledi s40tan haber bile yok :D

Lafın özü firmalar c segmenti modellerinde sedan karoserde hep fiyattan kısmaya bakıyorlar çünkü genellikle gelişmekte olan ülkelere şirket araçları olarak satılıyorlar..

Yağ yakma olayı yalan mıdır şehir efsanesi midir diye bakmıyorum ben olaya.

Auris'te de aynı d-4d motor var.  Türk yapımı corolla'da da aynı d-4d motor var. Neden auris'te böyle bir problem yokken corolla'da böyle birşey var ?? :D çok ilginç.. Her araba az buçuk yağ eksiltir tabi ama auriste dikkat çekmemişse ve corollada fazlasıyla tepki toplamışsa bu işte bir iş var demektir :D  halbuki d-4d en çok beğendiğim düşük hacimli dizel motordu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu olay şehir efsanesini geçmiş durumda. Corolla 'nın dizel araçları'nın yağ yakması biliniyordu ama son serilerde sorunun çözüldüğü söyleniyordu. Ama insanlar yıllardır sorunsuzluğu ile bilinen Yeni Corollayı tercih ettiler. Forumda kullanıcı şikayetlerine göre 5000 kmde yaklaşık 2 lt yaktığını ortaya koymaktadır.

2 Litre gerçekten çok... Bunu nasıl tespit etmiş kullanıcılar önemli olan bu... Yağ çubuğunun alt çizgisi bile 1 litre demek değilken bu 2 litreyi neye göre bulmuşlar ??

Eğri oturup doğru konuşmak gerek. Yoksa eldeki söylentilerle sağlıklı verilere ulaşmak çok zor.

8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu olay şehir efsanesini geçmiş durumda. Corolla 'nın dizel araçları'nın yağ yakması biliniyordu ama son serilerde sorunun çözüldüğü söyleniyordu. Ama insanlar yıllardır sorunsuzluğu ile bilinen Yeni Corollayı tercih ettiler. Forumda kullanıcı şikayetlerine göre 5000 kmde yaklaşık 2 lt yaktığını ortaya koymaktadır.

Kesinlikle mümkün değil , zaten 1.4 bir araç 3 ltr yağ alır, 5000 km de 2 ltr demek , yağ değişimi gelmeden yağıt bitmesi anlamına gelir, corolla kullanan çok kişi var burada, ama böle bişey ilk kez duydum, böle bir durum gerçekse ki sanmam, tam bir rezalettir toyota için, bide bişey ekleyecem bu yağ yakan motorlar ile alakalı, bence sıfır bir motor,  en çok yağ yakan motor dahi olsa 10.000, yani yağ değişim süresince 100 gr yağ yakmaz, tabii özel yüksek performans motorlardan bahsetmiyorum, normal aile aracı motorları.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kesinlikle mümkün değil , zaten 1.4 bir araç 3 ltr yağ alır, 5000 km de 2 ltr demek , yağ değişimi gelmeden yağıt bitmesi anlamına gelir, corolla kullanan çok kişi var burada, ama böle bişey ilk kez duydum, böle bir durum gerçekse ki sanmam, tam bir rezalettir toyota için, bide bişey ekleyecem bu yağ yakan motorlar ile alakalı, bence sıfır bir motor,  en çok yağ yakan motor dahi olsa 10.000, yani yağ değişim süresince 100 gr yağ yakmaz, tabii özel yüksek performans motorlardan bahsetmiyorum, normal aile aracı motorları.

Buyrun google da aratın veya toyotaclubtr.com adresinde aratın sonra gerçekliği üstünde konuşalım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Daha da ilginç bir örnek vereyim. Son kasa focus hb ve sedan titanium arasında bile fark var. En basiti focus titanium hb'nin arka farkar pahalı teknoloji ışık tüpü iken sedanın arka stoplar eski teknoloji klasik ampul :D

Ege hepsini anladım da bu nasıl oluyor ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

C segmentinde bu kalite farkı bazı markalarda oluyor maalesef :D

Mesela yanlış bilmiyorsam golf almanya'da üretilirken jetta meksikada üretiliyor. Aynı zamanda jetta sahibiyiz. 1.5 yıldır bine bine nerelerden kısmışlar görseniz... Fakat aynı model yıllı golf çok çok çok daha üstün işçilik konusunda jettadan.. Öyle ki avrupa'da çoğu insan jetta'nın üretimi durmuş eski bir model olduğunu düşünüyor :D

Aynı olay honda'da da var :D honda civic nerede üretiliyor bilmiyorum ama ilk çıktığında çok olay oldu. Tüm avrupa dergileri, kanalları honda civic hb diye diye arabayı ezberlettiler bize.

Ama bizim türk yapımı civic sedan çıktığında honda'nın global sitesinde bile zar zor görebilmeye başladık. Avrupa'da kimse bilmiyor zaten :D

Fiat linea da öyle.. Punto'nun sözde sedan versiyonu ama arada çok fark var..

Daha da ilginç bir örnek vereyim. Son kasa focus hb ve sedan titanium arasında bile fark var. En basiti focus titanium hb'nin arka farkar pahalı teknoloji ışık tüpü iken sedanın arka stoplar eski teknoloji klasik ampul :D

Volvo deseniz v40ı yeniledi s40tan haber bile yok :D

Lafın özü firmalar c segmenti modellerinde sedan karoserde hep fiyattan kısmaya bakıyorlar çünkü genellikle gelişmekte olan ülkelere şirket araçları olarak satılıyorlar..

Yağ yakma olayı yalan mıdır şehir efsanesi midir diye bakmıyorum ben olaya.

Auris'te de aynı d-4d motor var.  Türk yapımı corolla'da da aynı d-4d motor var. Neden auris'te böyle bir problem yokken corolla'da böyle birşey var ?? :D çok ilginç.. Her araba az buçuk yağ eksiltir tabi ama auriste dikkat çekmemişse ve corollada fazlasıyla tepki toplamışsa bu işte bir iş var demektir :D  halbuki d-4d en çok beğendiğim düşük hacimli dizel motordu

Global ekonomi artık firmaları bir şekilde bu yazdığın konulara yönlendiriyor... Artık görsel olarak kötü araba yok ama malzeme olarak kalite farkı olan arabalar var, isim vererek polemik yapmak istemiyorum... Artık piyasada ne sattığından çok ne kadar sattığının önemi var bu yüzden çoğu marka ortak malzeme veya motor kullanabiliyor, insanların marka şovenistliği yapmasına gerek yok artık... Çünki piyasa bazı rekabetçi hareketleri kaldırmıyor... Ya da aynı segmentte çok kaliteli araç yaptığında istenilen satış rakamlarına ulaşılamıyor...

;)

D-4 D diye bilinen toyota dizel motoru bence başarılı olmuş bir uygulamadır, detayları ve teknik verileri bilmiyorum ama kaç kişiye sorduysam ekonomisinden çok memnun, performansını da kötü diyen olmadı...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Global ekonomi artık firmaları bir şekilde bu yazdığın konulara yönlendiriyor... Artık görsel olarak kötü araba yok ama malzeme olarak kalite farkı olan arabalar var, isim vererek polemik yapmak istemiyorum... Artık piyasada ne sattığından çok ne kadar sattığının önemi var bu yüzden çoğu marka ortak malzeme veya motor kullanabiliyor, insanların marka şovenistliği yapmasına gerek yok artık... Çünki piyasa bazı rekabetçi hareketleri kaldırmıyor... Ya da aynı segmentte çok kaliteli araç yaptığında istenilen satış rakamlarına ulaşılamıyor...

;)

D-4 D diye bilinen toyota dizel motoru bence başarılı olmuş bir uygulamadır, detayları ve teknik verileri bilmiyorum ama kaç kişiye sorduysam ekonomisinden çok memnun, performansını da kötü diyen olmadı...

abi benim bir arkadaşımda var d4d corolla araba 90 hp ama performans olarak cidden çok iyi. Beni en çok şaşırtan özelliği ise motor sesi. Geçenlerde bir kere şirokkosu olan başka bir arladaşla binmiştik anlamadı bile dizel olduğunu :D diğer dizellerdeki traktör havası yok d4dde
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi benim bir arkadaşımda var d4d corolla araba 90 hp ama performans olarak cidden çok iyi. Beni en çok şaşırtan özelliği ise motor sesi. Geçenlerde bir kere şirokkosu olan başka bir arladaşla binmiştik anlamadı bile dizel olduğunu :D diğer dizellerdeki traktör havası yok d4dde

Aynen katılıyorum, üç dört kişi ile konuştuğumda yakıt ve performansını sormuştum... Yakıt için hepsi de harika dedi, performans için beni üzüyor diyen olmadı... Çok çok memnun olan da vardı...

Aracı kullanırken motor sesi ve performansı gerçekten dizel havası vermiyor... (çok uzun kullanma şansım olmadı ama)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Buyrun google da aratın veya toyotaclubtr.com adresinde aratın sonra gerçekliği üstünde konuşalım.

İfadenizin gerçek olmadığını sölemedim , lütfen yanlış anlamayın , tabikide şikayetler v.s. problemler olmuştur,  lakin sizde bilirisiniz bizde hemen herşey abartılır.

      Bakınız ben mantık yürüttüm, varsayalımki motorlar ile alakalı bişey bilmiyorum,  3ltr yağ alan bir motor 10 bin km ,  yani yağ değişim süresince 4ltr yağ yakıyosa bu motor bitiktir zaten, toyotanın böle bir motoru kullanmasının imkanı yok, skandal dır tek kelimeyle.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İfadenizin gerçek olmadığını sölemedim , lütfen yanlış anlamayın , tabikide şikayetler v.s. problemler olmuştur,  lakin sizde bilirisiniz bizde hemen herşey abartılır.

      Bakınız ben mantık yürüttüm, varsayalımki motorlar ile alakalı bişey bilmiyorum,  3ltr yağ alan bir motor 10 bin km ,  yani yağ değişim süresince 4ltr yağ yakıyosa bu motor bitiktir zaten, toyotanın böle bir motoru kullanmasının imkanı yok, skandal dır tek kelimeyle.

Abi sorun yok,  ama maalesef d4d ler 2010 makyajlı kasada 6 vites ve daha yüksek tork ile piyasaya sürüldü. Bu  güncelemeden sonra yak eksiltme ( yada yakma) olarak bilinen problem oluştu. Hani vw 'nin dsg problemi gibi Toyota da bu problem ile ilgili bir çok değişim yaptı ve sorun çözüldü deniliyordu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracı kullanırken motor sesi ve performansı gerçekten dizel havası vermiyor... (çok uzun kullanma şansım olmadı ama)

Motor sesine kesinlikle katılıyorum.Mazda3 dizellerde bizim sese alışamamızın temel sebebide bu tür örneklerdir zaten. Ama performans yorumlarına baktığımda mazda3 dizelin yanına yaklaşamaz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi sorun yok,  ama maalesef d4d ler 2010 makyajlı kasada 6 vites ve daha yüksek tork ile piyasaya sürüldü. Bu  güncelemeden sonra yak eksiltme ( yada yakma) olarak bilinen problem oluştu. Hani vw 'nin dsg problemi gibi Toyota da bu problem ile ilgili bir çok değişim yaptı ve sorun çözüldü deniliyordu.

Sorunu çaktırmadan , skandal patlak vermeden çözmüş olabilirler, sonuçta geri çağırmayı gerektiren bir problem gibi duruyor,  inanın ben ilk sizden duydum.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

C segmentinde bu kalite farkı bazı markalarda oluyor maalesef :D

Mesela yanlış bilmiyorsam golf almanya'da üretilirken jetta meksikada üretiliyor. Aynı zamanda jetta sahibiyiz. 1.5 yıldır bine bine nerelerden kısmışlar görseniz... Fakat aynı model yıllı golf çok çok çok daha üstün işçilik konusunda jettadan.. Öyle ki avrupa'da çoğu insan jetta'nın üretimi durmuş eski bir model olduğunu düşünüyor :D

Aynı olay honda'da da var :D honda civic nerede üretiliyor bilmiyorum ama ilk çıktığında çok olay oldu. Tüm avrupa dergileri, kanalları honda civic hb diye diye arabayı ezberlettiler bize.

Ama bizim türk yapımı civic sedan çıktığında honda'nın global sitesinde bile zar zor görebilmeye başladık. Avrupa'da kimse bilmiyor zaten :D

Fiat linea da öyle.. Punto'nun sözde sedan versiyonu ama arada çok fark var..

Daha da ilginç bir örnek vereyim. Son kasa focus hb ve sedan titanium arasında bile fark var. En basiti focus titanium hb'nin arka farkar pahalı teknoloji ışık tüpü iken sedanın arka stoplar eski teknoloji klasik ampul :D

Volvo deseniz v40ı yeniledi s40tan haber bile yok :D

Lafın özü firmalar c segmenti modellerinde sedan karoserde hep fiyattan kısmaya bakıyorlar çünkü genellikle gelişmekte olan ülkelere şirket araçları olarak satılıyorlar..

Yağ yakma olayı yalan mıdır şehir efsanesi midir diye bakmıyorum ben olaya.

Auris'te de aynı d-4d motor var.  Türk yapımı corolla'da da aynı d-4d motor var. Neden auris'te böyle bir problem yokken corolla'da böyle birşey var ?? :D çok ilginç.. Her araba az buçuk yağ eksiltir tabi ama auriste dikkat çekmemişse ve corollada fazlasıyla tepki toplamışsa bu işte bir iş var demektir :D  halbuki d-4d en çok beğendiğim düşük hacimli dizel motordu

Ya arkadaşlar şimdi benim kafam karıştı buradan siz mi bilmiyorum Auris için boş corolladan daha vasat bır araba yorumu yapılmıştı bu forumda oyle okumustum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu olay şehir efsanesini geçmiş durumda. Corolla 'nın dizel araçları'nın yağ yakması biliniyordu ama son serilerde sorunun çözüldüğü söyleniyordu. Ama insanlar yıllardır sorunsuzluğu ile bilinen Yeni Corollayı tercih ettiler. Forumda kullanıcı şikayetlerine göre 5000 kmde yaklaşık 2 lt yaktığını ortaya koymaktadır.

d4d toyota dizel motoru 190 torktan 205 tork ve 6 vitese çıkınca yağ yakma problemi oluşmuş.bir arkadaşımda 2011 i var.bagajda yağ bulunduruyor.turbo değişimi yaptırmıştı ama tam çözülemedi.bu yüzden toyotayı tekrar düşünmedim.2006 corollamı özel servilerde bakıma sokardım, usta her zaman derdi; bundaki rahatlığı konforu yeni corollarda bulamazsın derdi. bu motorların yağ yakmaları ile ilgili gerçekten nette çok paylaşım var.en son okuduğum haber; bu probleme el atması için Cumhurbaşkanlığı Makamına müracaat edilmiş.190 nm tork kasasına juk oturmuş diyebilrim.ancak araç yüklü iken klima açıksa kalkışta üzüyor, kimi zaman stop etme havasına giriyor. yokuş yukarı kalkışlarda araçta yük varsa üzüyor, ama düzde üzmüyor hiçbir şekilde.evet sesi diğer dizellerden az.ancak mazda 3 dizel; her koşulda zorlanmadan kalkıyor.araçda yük yoksa istersen gaz vermeden kalkış yap yokuş yukarı.yarım debriyaj yapmak çok kolay, adeta yokuş kalkış desteği var(touring).mazda 3 dizeli iyi dizginlemek gerekiyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence problemi motorun kendisinde aramakta hata yapıyoruz çünkü aynı motor auriste de var ve böyle bir sıkıntıdan bahsedilmiyor. Corollada var. Toyota'nın sitesinden de inceledim aynı motor.

Geçenlerde skyd'nin de yağ yaktığı haberi çıkmıştı ama problem motor değil de başka biryereydi.

Demek istediğim aynı motor auriste de varsa ve o auriste bu problem yoksa motor değil de başka yerlere bakmamız lazım bence

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence problemi motorun kendisinde aramakta hata yapıyoruz çünkü aynı motor auriste de var ve böyle bir sıkıntıdan bahsedilmiyor. Corollada var. Toyota'nın sitesinden de inceledim aynı motor.

Geçenlerde skyd'nin de yağ yaktığı haberi çıkmıştı ama problem motor değil de başka biryereydi.

Demek istediğim aynı motor auriste de varsa ve o auriste bu problem yoksa motor değil de başka yerlere bakmamız lazım bence

Aynı motor diğer kasada sorunsuz çalışıyorsa eğer; ya otomatik şanzıman faktörü devreye girer ya da kullanıcı profili... Dizel kullanan kişi bu işin inceliklerini bilmezse yağ yakar, motor sağır olur...

Burada da bir çok kullanıcı aracının huyunu suyunu bilmeden bazı sesleri sorun varmış gibi lanse etti... Piyasada da bir çok direksiyon şoförü olduğu düşünüldüğünde "yağ yakma" teranesi biraz abartılmış oluyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynı motor diğer kasada sorunsuz çalışıyorsa eğer; ya otomatik şanzıman faktörü devreye girer ya da kullanıcı profili... Dizel kullanan kişi bu işin inceliklerini bilmezse yağ yakar, motor sağır olur...

Burada da bir çok kullanıcı aracının huyunu suyunu bilmeden bazı sesleri sorun varmış gibi lanse etti... Piyasada da bir çok direksiyon şoförü olduğu düşünüldüğünde "yağ yakma" teranesi biraz abartılmış oluyor...

iki aracın da şanzımanı aynı.

Hiçbir auriste böyle bir sıkıntı duyulmıyorsa ama birsürü corolla için bu sıkıntıdan bahsesiliyorsa bence arabada  birşey var.

Toyota forum da mazdaclubtr gibi bir site az çok herkes birşey biliyor ve bu kadar kişi böyle bir sıkıntıdan bahsediyorsa bir incelemek gerekir diye düşünüyorum.

Auriste bu problemin olmaması cidden çok ilginç.

Acaba corolla'nın filtrelerinde mi.birşey var

Anladığım kadarı ile toyota da tam çözemiyor bu işi.

Bu kadar toyota kullanıcısı içinde aurislerle ilgili bir sıkıntı yoksa ve forumdaki üyelerbile bas bas corolla'nın yağ eksiltmesinden bahsediyorsa ve iki arabanın da motoru,şanzımanı vs. Aynıysa  bu problemi çıkarsn herneyse motor dışında bir parçadır bence. Bu kadar kullanıcı bu şikayetten bahsediyorsa kullanıcı profili demek çok büyük bir genelleme olur bence. Aurisin kullanıcı yapısının da çok farklı olduğunu sanmam

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...