Jump to content

Nano Charger (Vacuum Charger Systems)


Guest furkan5298
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

ya bu nanoş bayadır aklımda taktırsam mı diye sorup duruyorum kendime  ???  kullananlar hep övüyorlar bi denemek lazım belki haftaya bende gelebilirim. hem de ufak bir buluşma olur tanışmış oluruz

Halil boşver sana salyangoz takarız :D Nanoş adı üstünde vakum için Boost gelince bişiye yaramaz :D :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 214
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    41

  • NeBiAnd

    15

  • Gökhan

    26

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

ben de pek performans için bakmıyorum zaten merak ettiğim ekonomiye ne kadar katkı sağladığı çünkü baya bir iyi yorumlar var hakkında

salyangoz zaten. aklımda birde seramik katkılı debriyaj atmak lazım şimdi 5500 6000 çevirtiyoz motora salyangozdan sonra hep redline de takılırım aşşası kesmez beni  :2funny: :2funny: 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

ya bu nanoş bayadır aklımda taktırsam mı diye sorup duruyorum kendime  ???  kullananlar hep övüyorlar bi denemek lazım belki haftaya bende gelebilirim. hem de ufak bir buluşma olur tanışmış oluruz

Halil ben sana benim yaptığım vakum aletini göndereyim bir dene aşağı yukarı çalışma prensibi aynı benimki biraz farklı ama bir çok araca taktım aralarında lantis de var,kullananlar çok memnun dizel benzinli tüm araçlara takılabiliyor fiyatıda çok uygun, araca sağladığı yararlar düşük devirde tork artışı , 3000 devir yerine aynı viteste 2000 devirde çok rahat seyir imkanı( 1000 devir cepte ), daha hasas gaz pedalı, yokuşlarda daha rahat kalkış ve ivmelenme ve son olarak konforlu seri kullanım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Muhahahaha :D :D :D Çok güldüm ve yazmadan edemedim. .İsteyen silebilir :D

yok  kalsın böyle de lakin bu aralar sende büyük değişiklikler var atlamıyorsun bu tür şeyleri :D :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Emme manifoldunun üst kısmında gaz kelebeğinin yakınında ufak bir emiş hortumu var araya giriyoruz setin içinde bir tane ''T'' var bununla araya gireceğiz, aletide yatay olarak motor içindeki olabilecek en soğuk yere montajlayacağız 2 kelepçelik işi var, fiyata gelince 75 ytl ama site sakinlerimize 60 ytl.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Muhahahaha :D :D :D Çok güldüm ve yazmadan edemedim. .İsteyen silebilir :D

Ağanın sözünün üstüne söz olur mu Burak Abi, ne haddimize senin yazdığını silmek :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

dündar usta kusura bakmazsan ben de bu işin nasıl olduğunu öğrenmek istiyorum. çok kıt da olsa motor hakkında bilgim var ve bana özellikle şu nanoş işi çok tuhaf geliyordu. şimdi aynı mantıkla senin bir sistem geliştirdiğini öğrendim. yani hem yakıt ekonomisi hem de tork (ve belki güç) artışı sağlayacak bir sistem nasıl oluyor da fabrikasyon olarak kullanılmıyor. 60 70 ytl maliyetten söz ediyorsun, fabrikasyon olarak bu sistem kullanılmış olsa araç maliyetine hiçbir etkisi olmayacak bir rakam. bu seçenekler aklıma geldikçe içim pek rahat etmiyor açıkçası. bilgi verirsen çok memnun olurum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dündar usta kusura bakmazsan ben de bu işin nasıl olduğunu öğrenmek istiyorum. çok kıt da olsa motor hakkında bilgim var ve bana özellikle şu nanoş işi çok tuhaf geliyordu. şimdi aynı mantıkla senin bir sistem geliştirdiğini öğrendim. yani hem yakıt ekonomisi hem de tork (ve belki güç) artışı sağlayacak bir sistem nasıl oluyor da fabrikasyon olarak kullanılmıyor. 60 70 ytl maliyetten söz ediyorsun, fabrikasyon olarak bu sistem kullanılmış olsa araç maliyetine hiçbir etkisi olmayacak bir rakam. bu seçenekler aklıma geldikçe içim pek rahat etmiyor açıkçası. bilgi verirsen çok memnun olurum :)

Şimdi anlatayım fabrikalar araçları yaparlarken belli opsiyonları bırakırlar bazı uyanık kesimlerde ( bizler  ;D ) bu açık noktaları yakalayarak değerlendirirler, evet kabaca sistem nasıl çalışıyor diğer sistemlerin nasıl çalıştığını bilmiyorum,bildiğim faydalarının aynı olduğu benim denemeler yaptığım araçlardaki şartlar onların anlattığı şartlarla örtüşüyor, mantığına gelince hava yakıt karışımı buji tarafından yakılır ve bu yanma sonucunda oksijenin tamamı yanarak geriye bir miktar yaanmamış yakıt kalır bu değer sıfır araçlar dahil yaklaşık %15 ile %30 arasıdır işte bu arada emme manifolduna bağladığımız cihazımız aracın ek hava ihtiyacını karşılayarak yanmayan yakıtında yanması sağlanır, oksijen oranı artırılan yanma odasınının içerisindeki hava yakıt karışımında tamamına yakının yanması sağlanmış olur, tabi benim cihazın içinde basit bir düzenek var maliyet bu yüzden yüksek değil birde reklam giderlerim çalışanlarım vs. de olmayınca cihazın maliyetide düşüyor tabii  ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:D :D bende çok güldüm abi.Ama senin yazını gördükten sonra :D

ya burak abi alemsin yaa  bende senin yazıyı gördükten sonra kahkahalarımla evdeki herkesi uyandırdım  :2funny:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Şimdi anlatayım fabrikalar araçları yaparlarken belli opsiyonları bırakırlar bazı uyanık kesimlerde ( bizler  ;D ) bu açık noktaları yakalayarak değerlendirirler, evet kabaca sistem nasıl çalışıyor diğer sistemlerin nasıl çalıştığını bilmiyorum,bildiğim faydalarının aynı olduğu benim denemeler yaptığım araçlardaki şartlar onların anlattığı şartlarla örtüşüyor, mantığına gelince hava yakıt karışımı buji tarafından yakılır ve bu yanma sonucunda oksijenin tamamı yanarak geriye bir miktar yaanmamış yakıt kalır bu değer sıfır araçlar dahil yaklaşık %15 ile %30 arasıdır işte bu arada emme manifolduna bağladığımız cihazımız aracın ek hava ihtiyacını karşılayarak yanmayan yakıtında yanması sağlanır, oksijen oranı artırılan yanma odasınının içerisindeki hava yakıt karışımında tamamına yakının yanması sağlanmış olur, tabi benim cihazın içinde basit bir düzenek var maliyet bu yüzden yüksek değil birde reklam giderlerim çalışanlarım vs. de olmayınca cihazın maliyetide düşüyor tabii  ;)

bilgiler için çok sağol :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

Bu gibi uygulamalar benim kafama yatmıyor,belkide orjinalci olduğumdandır,birde madem bu kadar basit bir yolla benzin tasarrufu ve performans artırılabiliyor neden bunu fabrikası yapmıyor acaba gibi sorular takılıyor kafama..

ewt ya zaten adamlar fabrika çıkışında araçtan en ii şekilde faydalanabilceğimiz ayarları parçarları takıp çıkartıyolar.Bence araca performans artımı için yapılan her oynama yakıt sarfiyatını arttıracaktır (malum çok güç almak için çok beslemek gerekir ;) ) o yüzden hem performans sağlayan hemde yakıt sarfiyatını azaltan bşi düşünemiyorum.Eğer az yakmasını istiyosanız gazın altına takoz koyun :D (bizim servisçi yapıyodu :D)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest infsphinx

o bakımda abi 2000 in var bakıma ... 2 ay sonra o da olur :D

nano yu yaptıracaksan hakkaten beraber gidelim ücretsiz dyno yaptıran bi yer vardı sen bilion sanırım orayı gidelim taktıralım şu mereti...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...