Jump to content

2013 Mazda Yaz Bakım Kampanyası 25 Mayıs - 15 Haziran


hezar
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

50000 bakımını izmir yeni otomotivde yaptırdım

arkadsların ellerine saglık cok guzel oldu 2 takım (on+arka) balata dahil 600 lira tuttu

250 lira da ic dış motor ve ozonlama ile koruma yaptırdım araba ilk günkü gibi oldu(siyah) ayrıca direksiyon ve topuzdaki lekeleri bile cıkartmışlar helal olsun

ben memnundum

Aynılarını yaptırdık hemen hemen, sadece ön balatalar, iç temizlik gerçekten çok güzel yapılmış, klima temizliği polen filtresi falan bakımla beraber toplam 670 TL. Yani bunun 200 ü ön balatalar ve disk tornası, 250 si iç dış motor klima vs. koruma, 220 normal bakım..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 204
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    23

  • A-Lee

    15

  • naziii

    22

  • domestos

    25

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Aynılarını yaptırdık hemen hemen, sadece ön balatalar, iç temizlik gerçekten çok güzel yapılmış, klima temizliği polen filtresi falan bakımla beraber toplam 670 TL. Yani bunun 200 ü ön balatalar ve disk tornası, 250 si iç dış motor klima vs. koruma, 220 normal bakım..

iç temizlik harikaydı

araba yeni alınmış gibiydi kokusu görünüşü kıyamadım binmeye valla

direksiyondaki soyulma seklindeki solmaları bile halletmişler ....

icime fazlasıyla sindi verdigim para

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ankarada ki tüm Mazdacıları Balgat SMB tavsiye ederim.. 2011 Mazda 3 20.000 km bakımı şağ+yağ filitresi+hava filitesi+polen filitresi KDV dahil 245 tl ... işçilik başarılı sıra bekleme yok personel güler yüzlü .....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ankarada ki tüm Mazdacıları Balgat SMB tavsiye ederim.. 2011 Mazda 3 20.000 km bakımı şağ+yağ filitresi+hava filitesi+polen filitresi KDV dahil 245 tl ... işçilik başarılı sıra bekleme yok personel güler yüzlü .....

Son zamanlarda duydugum en iyi fiyat.

Hertere gidiyordum , memnundum ama sanirim SMB yi deneyecegim bu sefer:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evo'da 50 Bin Km bakımı yapıldı. Toplamda 320 Lira +Kdv tuttu. Mevcut ön balatalar üzerindeki fabrika çıkışı orjinal balatalar. Minimum 5-6 bin hatta kullanıma bağlı bir sonraki bakım olan 10 bin km'ye kadar götürebilirmiş beni. O yüzden değiştirmediler, kampanya varken parçayı alıp, bagaja attım.

Değişenler

Motor yağı 5w30

Polen Filtre

Ön fren balata (kapak seti, ön kaliper)

Conta

Yağ filtresi

Hava filtresi

Sarf malzemesi

İşçilik

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Acısıyla tatlısıyla bir yaz bakım kampanyasının daha sonuna geldiiiikk !!

Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler, nice kampanyalara kavuşmak dileklerimle, kazasız günler.

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Uzatan servisler var sanırım. Örneğin Beka'dan sms geldi.

"Yaz kampanyasını kaçıranlar için 30 Hazirana kadar, periyodik bakımda %20 iskonto"

Diğer servislerde de bu tarz bir kampanya başlayabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 hafta önce siparis verdigim amartisörlerimi henüz temin edemeyen mazdayi kiniyorum 3 haftadir gümrükte bekliyormus parcalarim :) yazik yazik sayin nurkan yurdakul verimsiz bayilerle vedalasacagiz demisti ya simdi soruyorum kendisine; verimsiz bayi mi ??? yoksa genel müdürlük mü ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben aksesuar alırken tüm bayiler aynı şeyi söyledi gümrükte kalıyor bir müddet bazen geçmesi zor oluyor diye.Bunda bayilerin yapabileceği birşey yok diye düşünüyorum.devlet gümrükte bekletiyor geçirmiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben aksesuar alırken tüm bayiler aynı şeyi söyledi gümrükte kalıyor bir müddet bazen geçmesi zor oluyor diye.Bunda bayilerin yapabileceği birşey yok diye düşünüyorum.devlet gümrükte bekletiyor geçirmiyor.

Tamam eyvallah da !!

Amortisör ne zamandan beridir aksesuar kapsamında değerlendiriliyor acaba??

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iyide bunu ben 1 yildir biliyorum türkiyedeki amartisör üreticileri yurt dışından ülkeye amartisör sokmamak  için tse onayi getirdiler. bunu mazda genel müdürlügü de biliyor. sıkıntı şudur ki biz siparis verince yurt disindan getiriliyor. iyide sen önceden depo ya  yigacaksin 5.000 adet 10.000 adet kendi depolarinda önceden stoklamasi lazim. biz siparis edilince belcika ve japonyadaki depolardan geliyor. NİYE KENDİ DEPONDA YOK ??? bunun önlemini ford aliyor... wolsvagen aliyor... toyota aliyorsa mazda da alsin bi zahmet. biz siparis verirsek aaa belcikadaki depodan getirelim.ondan sonra böyle müsterilerini madur edersin. sonra bayileri kötülüyorlar son bir yilda kac tane bayi gitti biliyormusunuz ???? maslak merser, kayseri incar .......... sirada kim var ????

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

maslak merser, kayseri incar .......... sirada kim var ????

Konudan tamamen ayrı olarak, ben oluşan kafiyeye hayran kaldım...

;D

Geri kalan yorumlarına sonuna kadar katılıyorum.

Verimsiz bayilerler/servislerle vedalaşma prensibini tersinden bakarsak nasıl okuyacağız acaba??

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tamam eyvallah da !!

Amortisör ne zamandan beridir aksesuar kapsamında değerlendiriliyor acaba??

Burda bayilerin yağtığı en büyük yanlış stok bulundurmamaları.Sipariş üstüne çalışılıyor,devlet tse onayı getirince de gümrükten geçmesi saç baş yolduruyor.araçların ihtiyaç duyacağı parçaları bi depoya stokla,ihtiyaç olan bayiye kargola.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

konuyla alakasi yok ama nurkan yurdakul göreve basladiginda mazdaclub'a özel bir röpörtaj vermisti. orda verimsiz bayilerle vedalasacagiz demisti ben buna cok kizmistim zaten türkiyede 20 bayi var onlarinda elinden alin biz bayisiz kalalim demistim. öncelikle genel müdürlügünün kendisini düzenlemesi lazim demistim ki yine savunuyorum dedigimi. mermerleri kimse sevmezdi vakti zamaninda...... cünkü tek olunca fiyatlari elinde tutuyordu. kendisi belirliyordu. 100 tl lik parcayi 400 tl ye satiyordu AMA AMA AMA parcayi siparis ettiginde 1 gün sonra elinde olurdu. simdi mazda kendi genel müdürlügünü kurdu.... tamam parcalar makul fiyata cekildi ama 2 ayda temin ediliyor :) Mermerlerde parca stogu her zaman vardi. pahaliydi ama vardi. genel müdürlük gercekten kendini düzeltmesi lazim dün telefon actim hala bana bilgi verecekler 10 gündür ben bu sikayetimi müsteri hizmetlerine bildiriyorum. hala geri dönecek bilgi verecekler :))))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda parçaları tedarik ettiği firmalarla konsinye antlaşması yapabilir. Ama bunlarda maddi ve mali sorumluluklar getirmektedir. Konsinye mallar için teminat istenebilir. Aynı keza uluslar arası vergi mevzuatlarına göre prosedür artabilir.

Konsinye deponun amacı nedir. Mal deponda bulunur, satınca yada misal üretimde kullanınca. Tedarikçi firmaya bildirirsin bu ürünü sattık, kullandım diye. Firmada o malın bedelini faturalandırır. Böylelikle parçalar her daim stokta olur, sattıkça da parasını ödemiş olursun tedarikçi firmaya.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Anlamadım şimdi , bakım 4 katı fiyata gelsin , aksesuar 4 katı fiyata gelsin ben razıyım mı diyorsun :) kolay kazanıyorsun herhalde .

senin istediğin amortisor Elazığ bayisinde vardı :) muğla gören'de devardır. çok acelen varsa ara bayileri elinde olan senin gittiğin bayiye yollar. Acil disk lazımdı , Okan (Muğla bayimiz)'a rica ettim hemen Okan (Elazığ bayimiz)'a gönderdi . Ertesi gün taktık diskleri. Uzay mekiği fırlatmiyoruz burada :)

Sayın Yurdakul'a gelirsek , Mazda Türkiye'de parca stok tutabilecek kadar araç satmıyor henüz . Yani stok tutarsa bize hemen fiyat olarak yansır . Bu sefer de mazdanin parçalar pahalı demeye başlarsınız .

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...