Jump to content

Bosch Car Service Hakkında


volkanstars
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Almadim simdilik 5-6 bin km daha gider dedi usta.o zamana kadarda zaten bir kampanya olur diye düşünüyorum.

Keşke alsaymışsın bende servise gittim 5-6 bin Km gider daha balatanız dediler. Ama yinede aldım koydum bagaja. 85.-Lira + Kdv. Ne olur ne olmaz diye bulunsun bagajda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugun  bosch servisine verdim aracimi.

Mobil yag, yag filtresi, hava filtresi, polen filtresi, cam suyu deposu ve davlumbazada plastik kaynak yapıldı. Toplamda işçilik dahil 160 tl ödedim. Servisteki personel de gayet guleryuzlu ve ilgiliydi. Hatta bakimlari senede bir defa yapmam konusunda da baya bi baski yaptilar. Ozetle memnun kaldim diyebilirim. Belki fiyat olarak kampanya döneminde cok cazip gozukmesede iyi bir alternatif oldu benim icin.

Bosch car services Alga oto

Aralık ayında ki kampanyadan 10.000 bakım için gittiğimde 242 tl ödemiştim polen filtresi dışında ve davlumbaz kaynağı dışında hepsi banada yapıldı fiyatı uygun buldum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...
  • 2 yıl sonra ...

Arkadaşlar merhaba,

Bosch car service' ler araç üretici garantisini bozmadan bakım yapabildiklerini söylüyorlar. Bu konu Türkiye firma yetkilisi tarafından ve site üzerinden onaylanmıştır. Yani araçların garantisi bitmeden götürebilmek mümkün.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

05.02.2016 at 16:31, 26Mazda :

Arkadaşlar merhaba,

Bosch car service' ler araç üretici garantisini bozmadan bakım yapabildiklerini söylüyorlar. Bu konu Türkiye firma yetkilisi tarafından ve site üzerinden onaylanmıştır. Yani araçların garantisi bitmeden götürebilmek mümkün.

Garanti süresinde oluşan bir arıza durumunda kiminle muhatap olunuyor peki ? Bosch servisiyle mi ? Mazda servisiyle mi ?

https://www.boschcarservice.com/tr/tr/about_us/bosch_hizmet_politikas_/standard_page_3__with_subnavigation_3

Bahsettiğiniz konunun açıklamasını pek detaylı şekilde belirtmemişler. Bu konuda ekstra bir bilgiye sahip misiniz ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
‎6‎.‎2‎.‎2016 at 01:41, İlhan :

Garanti süresinde oluşan bir arıza durumunda kiminle muhatap olunuyor peki ? Bosch servisiyle mi ? Mazda servisiyle mi ?

https://www.boschcarservice.com/tr/tr/about_us/bosch_hizmet_politikas_/standard_page_3__with_subnavigation_3

Bahsettiğiniz konunun açıklamasını pek detaylı şekilde belirtmemişler. Bu konuda ekstra bir bilgiye sahip misiniz ?

İlhan Bey merhaba,

Üretici Firma Garantisi Bozulmadan Hizmet

Eylül 29, 2014   |   Yazar: admin   |   Yorum Bulunmadı   |   Kategoriler: Oto Servis

Yetkili servislerde 2005/4 Motorlu Taşıtlar Sektöründeki Dikey Anlaşmalar ve Uyumlu Eylemlere İlişkin Grup Muafiyeti Tebliği gereğince aldıkları yeterlilik belgesi bulunan firmalar tüm marka model araçlara garanti kapsamında hizmet verebilmekte. Ayrıca garanti kapsamını bozmayacak hafif bakım niteliğinde hizmetler olması sebebiyle garanti kapsamını etkilememektedir

 

Motorlu araçların dağıtımı ve tamiri tüketiciler nezdinde çok büyük öneme sahiptir.
Özellikle bir otomobile sahip olmanın tüketicilerin büyük çoğunluğunun en büyük ikinci
harcaması olduğu dikkate alındığında bu önem daha iyi anlaşılmaktadır. Türkiye’de
otomobil, hafif ticari araç, minibüs, otobüs, kamyon ve çekici gibi motorlu araçlar ile bunların
yedek parçaları tüketicilere üreticilerin ve ithalatçıların yetkili satıcılarının oluşturduğu
dağıtım ağları kanalıyla ulaşmaktadır. Karayollarında ulaşım ve taşıma amacıyla kullanılan
söz konusu motorlu araçların güvenli ve düzgün biçimde çalışması için gerekli olan bakım
ve onarım hizmetleri de yine sağlayıcılar tarafından kurulan yetkili servis ağıyla tüketicilere
sunulmaktadır.
Sağlayıcıların ürünlerini sunabilmesi için ihtiyaç duyduğu bu satış ve servis ağını
kendisinin kurmasına, özellikle maliyetin yüksekliği, tüketicilerle ilişki kurmada yerel
teşebbüslerin başarısı, stok giderlerinin yeniden satıcıyla paylaşılması gibi nedenlerle,
soğuk bakılmakta ve dikey bütünleşmeye gitmekten kaçınılmaktadır. Bu yüzden üretici ve
ithalatçılar satış ve servis ağlarını, büyük bir çoğunlukla mülkiyet bağlarının bulunmadığı
dağıtıcı ve servislerle yaptıkları yetkili satıcılık ve yetkili servis anlaşmalarıyla kurmaktadır.
Farklı sağlayıcıların yeniden satıcılarıyla yapılmış olmalarına rağmen birbirlerine
nitelik itibariyle çok benzeyen bu anlaşmalarda var olan rekabet kısıtlamaları 4054 sayılı
Rekabetin Korunması Hakkındaki Kanun’un 4 üncü maddesine aykırılık oluşturmaktadır.
Gerek yatay, gerekse dikey, Rekabet Kanunu’na aykırı bütün anlaşmaların karşılaştığı
hukuki sonuç geçersizliktir. Ancak çoğu dikey anlaşma gibi bazı koşulları taşımak kaydıyla
otomotiv sektöründekilerin de etkinliği ve kaliteyi artırıcı etkilerinin bulunduğu kuşkusuzdur.
Bu nedenle söz konusu anlaşmaların Kanun’un 5 inci maddesinde öngörülen muafiyet
çerçevesinde değerlendirilmesi gerekmektedir.
Motorlu taşıtlar sektöründe yapılan dağıtım anlaşmalarının, bir kategori olarak
tanımlanabilecek benzer kısıtlamaları içeren yeniden satış anlaşmaları ağıyla örgütlenmesi
nedeniyle, 4054 sayılı Kanun’un 5 inci maddesinde düzenlenen yetkiyle 1998/3 sayılı
Motorlu Taşıtlar Dağıtım ve Servis Anlaşmalarına İlişkin Grup Muafiyeti Tebliği, 1 Nisan
1998 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. 1998/3 sayılı Tebliğ’in feshi
ihbar sürelerinde değişiklikler öngörülmüş ve 2000/3 sayılı Motorlu Taşıtlar Dağıtım ve
Servis Anlaşmalarına İlişkin Grup Muafiyeti Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına İlişkin Tebliğ 4
Ekim 2000 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...