Jump to content

Merser Otomotiv'e Açık Teşekkür!


mtutun
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Sevgili Arkadaşlar,

Uzun süredir yazmak istediğim bir konuydu ama biraz yoğunluktan dolayı bir türlü elim varmamıştı. Merser'in sahibi Yaşar Bey'i çok uzun yıllardır tanırım, çok sever ve sayarım. Gerçekten karakteriyle, duruşuyla benim çok takdir ettiğim insanlardan biridir otomotiv sektöründe. 20 yıla yakın tanıdığım halde kendisini bir şekilde hiç müşterisi olup, Merser'de oluşturulan hizmet kalitesini test etme imkanım olmamıştı. Ta ki 2012 yılı Nisan ayında RX-8 sahibi olup, bakımlarda Merser müşterisi olana kadar.

Beni tanıyan ve sohbet edenler bilecektir. Sıradan otomobilin üzerine ne logo koyarsanız koyun veya hangi vergi avantajına sahip motor koyarsanız koyun, benim dikkatimi çekmez. Çocukluğundan beri otomotive hobi olarak derinden bağlı ve tüm iş hayatını da bu sektörde geçirmiş birisi olarak ilgi alanım, diğerlerini veya global ticari trendleri takip etmek yerine, kendi karakterine ve mühendislik prensiplerine sahip olarak otomobillerini geliştiren markalar üzerinedir. Bu sebeple Skyactiv teknolojisini, daha doğrusu felsefesini ve ilk komple temsilcisi CX-5 modelini uzun süredir takip ediyor ve alıp, denemeyi arzu ediyordum. Ancak yine bilenler bilir, Mazda ya da CX-5 ile ilgili olmayan bir kalp kırıklığı sonrasında bu amacımdan vazgeçmiştim.

RX-8 sahibi olduğum günden beri belki 3 kere Merser'i çeşitli vesilelerle ziyaret etmiş ve hizmet almıştım. Her bir ziyaretimden ve aldığım hizmetin kalitesinden, ilginin sıcaklığından inanılmaz memnun kaldım. Bu konuda Halil Usta'ya, servis müdürü Cihan Bey'e ne kadar teşekkür etsem azdır. Hayatım servislerin ve servisçiliğin  içinde geçtiği için, çok nadiren aldığım hizmetten tam memnun olurum. Gerçekten yapılan her işte hem kalite, hem de müşteriye yaklaşım olarak mutlu olduğumu belirtmeliyim. Her zaman dost olarak ağırlandım ve en yüksek kalitede hizmet gördüm.

Ancak benim açık teşekkürüm bu konularla ilgili değil. 23 Nisan 2013 günü tatilden de istifade ederek RX-8'i bakıma götürdüğüm gün, CX-5 almaktan vazgeçtiğimi öğrenen Halil Usta, Cihan Bey, Ebru Hanım ve Yaşar Bey'in Mazda markasına gösterdikleri ilgi, saygı, işlerine olan tutkuları beni gerçekten derinden etkiledi. Her biri beni ikna edebilmek için inanılmaz bir nezaket ve tutkuyla ellerinden gelen her şeyi yaptılar. Halil Usta işini bırakıp, bizzat bana otomobili tanıttı. Cihan Bey test sürüşü için ısrar ederek, bizzat kendisi bana eşlik etti. Ve rotayı uzatmak ve aklımdaki tüm denemeleri yapmam için de bizzat kendisi ısrarcı oldu. Sanki 1 değil de 100 otomobil alacakmışım kadar önemli hissettirdiler bana kendimi. Artık böyle bir ekibi ve böyle bir otomobili bırakıp, başka bir model almak imkansız hale gelmişti, ben de aracı o an sipariş ettim.

Öncelikle böyle bir ekibi bir araya getiren Yaşar Bey'i (daha doğrusu benim için Yaşar Abi'yi) tebrik ediyorum. Sonra da, müşterisine kendini önemli ve iyi hissettirmeyi başaran ve Mazda'ya olan tutkularıyla beni şaşırtan ve saygı uyandıran Cihan Bey, Ebru Hanım ve Halil Usta'ya teşekkür ediyorum.

CX-5 almaktan vazgeçmek bir hataydı, bunu şimdi çok daha iyi görüyorum. Beni yanlış kararımdan dönmeye ikna etmek için gösterdikleri çaba için değil sadece, Merser'e her gidişimi angaryadan çıkarıp, keyfe dönüştürdükleri için de teşekkür ediyorum. Sayelerinde gerçekten çok keyif aldığım bir otomobil sahibi oldum.

Teşekkür ederim, iyi ki varsınız...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arada şahsen tanışmasak da, bir teşekkür ve tebriği de Gören Otomotiv'den Okan Bey'e forumdaki çabaları ve sıcak yaklaşımları için yollamak isterim. Siz de iyi ki varsınız! Sizler gibi, müşteri odaklı ve temsil ettiği markaya adanmış insanlarla Mazda mutlaka daha iyi konuma gelecektir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yaşar abi, Yalçın abi [Yalçın abinin kardeşi] benim ailemin çocukluktan beri dostları abi.

Kendilerini de ekiplerini de çok severim, saygım sonsuz.

Her biri çok iyi niyetlidir, Ersun abi, Halil abi, Cihan abi, Abdullah abi, sigortadan Arzu Hanım, Aynur Hanım, satıştan Mustafa abi vs vs saymakla bitmez..

Baby'i almamda onlarında ayrı bi hikayesi var, İlhan abi ile paylaşmıştım biraz uzun :)

Aldığımdan beride en ufak işlemini hep Merser'de yaptırırım.. Harikalar insan olarakta, ekip olarakta..

Evlerimiz de çok yakın Yaşar abinin kız kardeşine, akşam uğrayabilirsem onlara da göstereceğim bu konuyu :)

Sevgiler..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gerçekten gurur verici bir tablo . Yaklaşık bir 3 4 yıl sonra bende bu tablonun içinde yer alacağım inşallah  :dua: bunu göreceksiniz ben hayatımı mazdaya adadım ve bu bahsettiğin kişiler gibi biri oldum hep tamam mazda satmadım ama mazda dışında bir çok şey sattım ve artık sırada mazda var ona ulaşmak için askerlik ve açık öğretim işletme bölümünü bitirmek üzere bu yolda adımı mazda altında tutmak için gece gündüz çalışıyorum çalışacağım bu yolda vazgeçmemek üzere  :dua:

Mustafa abi kusuruma bakma konuyu dağıttıysam :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mustafa abi ben çok servis dolaştım, Halil ustayı bulunca durdum:) Ben de aracın başından ayrılamayan  tiplerdenim ama Halil usta'ya gözü kapalı bırakıyorum aracı.

Servislerimizdeki usta tipi şöyledir, sizi asla dinlemezler, şurda sorun olabilir mi dersiniz yok abi derler, uzatıp ta haklı çıkarsanız bu modellerin hepsi böyleye kadar gider. Ama Halil usta sizi dinliyor, yanlış söylüyorsanız açıklıyor, kendisi de konuya hakim değilse sizden birşey öğrenmeye çalışıyor kestirip atmıyor.

Geçen servise gittiğimde Halil usta farları değişip değişmediğimi sordu. Farların camı baya lekeli benim. Ben lekenin içeride olduğunu düşünüyordum, bir yerden su almıştır falan gibi. Halil usta bunun mümkün olmadığını, lekenin dışarıda olduğunu aracı yıkattığım yerin kullandığı kimyasaldan falan olabileceğinden bahsetti. Bana mantıksız geldi açıkcası çünkü elle falan hiç çıkacak gibi değildi.

Halil usta işini gücünü bırakıp içeri gitti ve polisaj makinesi ve elinde pastayla tekrar geldi. Abi nası yani fara pasta mı atıcaz dedim, valla diyemeden başladı  :D Evet bildiğimiz pastayı farlara polisaj makinasıyla attı Halil usta. Lekelerin %90ı gitti valla inanamadım. Akşam fotoğrafları koyarım, aynı sorundan muzdarip arkadaşların da Halil ustaya uğramasını tavsiye ederim  8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arada şahsen tanışmasak da, bir teşekkür ve tebriği de Gören Otomotiv'den Okan Bey'e forumdaki çabaları ve sıcak yaklaşımları için yollamak isterim. Siz de iyi ki varsınız! Sizler gibi, müşteri odaklı ve temsil ettiği markaya adanmış insanlarla Mazda mutlaka daha iyi konuma gelecektir.

Biz tanıştık, 1-2 saat sohbet ettik, Okan çok farklı, sattığı markayı, geçmişini, geleceğini, araçları en ince teknik ayrıntılarına, arıza detaylarına kadar biliyor, gerçekten kendini adamış bir arkadaşımız, sağolsun, varolsun... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben geçen sene Bodrum tatili sonunda Ankaraya dönerken uğradım Okan abiye. Çok sıcak karşıladı bizi.2 saate yakın konuştuk,sohbet ettik her konuda mazdaya hakim ve bilgili. Okan abiye belki eylül de tekrardan uğrayıp çayını içebilirim. Keşke Ankaraya yakın olsaydı dediğim bir servis Gören Mazda :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...