Jump to content

Sıralı LPG Sistemleri Hakkında Merak Ettiğiniz Herşey - Prins Sönmez Usta


prins sönmez usta
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

prins sönmez usta

ustam ben lpg taktırmaya karar verdim.şimdi aracın servis bakımı da geldi.taktırmadan mı bakıma soksam taktırdıktan sonra mı?

önce arcın bakımlarını yaptırın daha sonra dönüşümünü gerçekleştirin ayrıca servise bıraktığınızda ateşleme sisteminde sorun olup olmadığını kontrol etmelerini üstüne basa basa söyleyin lütfen

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Ustam merhabalar;

Bir konuda değerli fikirlerinize ihtiyacım var.Aracımda şu an orijinal bujiler mevcut.Değişim zamanı geldi galiba.Araç lpg li olduğu için özel bir buji mi gerekir(örneğin bosch lpg bujileri) yoksa orijinal bujiye devam mı?

Saygılarımla;selametle kalın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

Ustam merhabalar;

Bir konuda değerli fikirlerinize ihtiyacım var.Aracımda şu an orijinal bujiler mevcut.Değişim zamanı geldi galiba.Araç lpg li olduğu için özel bir buji mi gerekir(örneğin bosch lpg bujileri) yoksa orijinal bujiye devam mı?

Saygılarımla;selametle kalın.

doğru buji olması kaydıyla kendi orjinal bujilerinizi kullanabilirisniz .bosch ve ngk nın lpg için üretilmiş sizin aracınıza en uygun tırnak aralığına sahip bujieride tercih edebilirisiniz .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orijinal bujileri kullanmanı tavsiye ederim, ihtiyaç olursa da tırnak aralığını düşürtürsün, özel bujilere 4-5 kat fazla para vermene bence gerek yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orijinal bujileri kullanmanı tavsiye ederim, ihtiyaç olursa da tırnak aralığını düşürtürsün, özel bujilere 4-5 kat fazla para vermene bence gerek yok.

doğru buji olması kaydıyla kendi orjinal bujilerinizi kullanabilirisniz .bosch ve ngk nın lpg için üretilmiş sizin aracınıza en uygun tırnak aralığına sahip bujieride tercih edebilirisiniz .

selamlar

Teşekkür ederim.

Saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

doğru buji olması kaydıyla kendi orjinal bujilerinizi kullanabilirisniz .bosch ve ngk nın lpg için üretilmiş sizin aracınıza en uygun tırnak aralığına sahip bujieride tercih edebilirisiniz .

selamlar

            Ustam lpg ile ilgili benim de bir sorum olacak.Lpg enjektörlerinde manifolta giden 4 tane yumuşak hortum var bizim araclarda.Bu hortumlardan 4. sü 4-5cm daha uzun benim araçta.Bu bir sıkıntı yaratır mı acaba?Zira o hortumun bağlı olduğu enjektör tıkandı geçenlerde ve garantiden değişti.Sistem brc ve 30 bin km oldu takılalı.Değerlendirmeniz için şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sönmez usta ilk önce bizleri bilgilendirip yardımcı olduğunuz için teşekkürler, ben 2010 ve sonrası bir mazda 3 otomatik almayı düşünüyorum ama kafamda lpg hep soru işareti bu güne kadar araçlarımın çoğu lpg liydi ufak tefek sıkıntıları oldu ama ustam hepsini çözdü, size sormak istediğim 1-2 soru mevcut cevaplarsanız çok sevinirim,

1. mazda 3 lerin lpg ile oluşan sübap sorunu hakkında düşünceniz nedir, lpg uygulanmış her mazda 3 de bu sorun baş gösteririmi, çözümü mevcutmu?

2.muhakkak benimde duyduğum ve öğrendiğim piyasadaki en iyi markanın prins olduğu buna diyecek laf yok fakat bu işin içinde bir kişi olarak sizin prinsten sonra tavsiye edeceğiniz markalar nelerdir(brc, mtm, atiker vesaire gibi)

3. 2.el araç alacak kişiler için lpg li arabalarda neye dikkat etmeliyiz gönlüm alıp kendim taktırmaktan yana fakat lpg li uygun bir araçda kısmet olabilir, 2. el lpg bir araç alırken nelere dikkat edelim , bu konudaki tavsiyeleriniz nelerdir...

sönmez ustam şimdilik aklıma takılanlar bunlar cevaplarsanız çok sevinirim, teşekkürler....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

            Ustam lpg ile ilgili benim de bir sorum olacak.Lpg enjektörlerinde manifolta giden 4 tane yumuşak hortum var bizim araclarda.Bu hortumlardan 4. sü 4-5cm daha uzun benim araçta.Bu bir sıkıntı yaratır mı acaba?Zira o hortumun bağlı olduğu enjektör tıkandı geçenlerde ve garantiden değişti.Sistem brc ve 30 bin km oldu takılalı.Değerlendirmeniz için şimdiden teşekkürler.

tüm silindir portlarına yakıtın örtüşerek gitmesi aracın daha performanslı ve sorunsuz çalışmasına olumlu katkıda bulunacaktır .

eğer 4. silindir enjektör hortumu diğerlerinden uzun ise gaza geçişte ve kalkışta belki çok azda olsa sıkıntı yapabilir .

eğer düzelttirme imkanınız var ise düzelttirin .tabi bazı araçlarda motor ve manifolt yapısından dolayı mümkün olmayabiliyor .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

sönmez usta ilk önce bizleri bilgilendirip yardımcı olduğunuz için teşekkürler, ben 2010 ve sonrası bir mazda 3 otomatik almayı düşünüyorum ama kafamda lpg hep soru işareti bu güne kadar araçlarımın çoğu lpg liydi ufak tefek sıkıntıları oldu ama ustam hepsini çözdü, size sormak istediğim 1-2 soru mevcut cevaplarsanız çok sevinirim,

1. mazda 3 lerin lpg ile oluşan sübap sorunu hakkında düşünceniz nedir, lpg uygulanmış her mazda 3 de bu sorun baş gösteririmi, çözümü mevcutmu?

2.muhakkak benimde duyduğum ve öğrendiğim piyasadaki en iyi markanın prins olduğu buna diyecek laf yok fakat bu işin içinde bir kişi olarak sizin prinsten sonra tavsiye edeceğiniz markalar nelerdir(brc, mtm, atiker vesaire gibi)

3. 2.el araç alacak kişiler için lpg li arabalarda neye dikkat etmeliyiz gönlüm alıp kendim taktırmaktan yana fakat lpg li uygun bir araçda kısmet olabilir, 2. el lpg bir araç alırken nelere dikkat edelim , bu konudaki tavsiyeleriniz nelerdir...

sönmez ustam şimdilik aklıma takılanlar bunlar cevaplarsanız çok sevinirim, teşekkürler....

rica ederim ,bilgi paylaştıkça anlam kazanır .

1- henüz mazdalar ile ilgili subab sorunu yaşamamış biri olarak şunu samimi olarak söyleyebilirim ki gerçeketn kaliteli kit,montaj ve ayarlar bir ayara gelirse çok uzun yılllar sorunsuz kullanılır ... yeni nesil mazdalarda  kesinlikle prins ve valve care kullanadığımıda belirtmek isterim .

2-birinci soruyu cevaplarken 2. soruyu okumadığım için bununda cevabını ilk soruda vermiş oldum aslında :) eğer prins olmayacaksa kitmtm olabilir .ama tekrarlıyorum  en başta doğru montaj ve olmazsa olmaz karışım ayarlarının titizlikle yapılması !

3- 2. el alınacaksa kesinlikle üzerindeki lpg sisteminin biline bir ürün olmasına özen gösterilmeli .aracın km sinin çok yüksek olmamasının yanında satıcı profiline dikkat edilmeli .satıcı uysal naif biriyse o araçta öyle naif kullanılmıştır :)

tabi en önemlisi iyi bir servis yada ustaya expertiz yaptırlmalı  gerekiyorsa silindirlerin kompresörü ölçülüp subap ve silindir durumları incelenmelidir .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sönmez ustam aracım 2006 mazda dinamik ve benzinli.LPG taktırmayı düşünüyorum ama imkanlar biraz kısıtlı.Sizce markanın önemi var mı?Malum şuan piyasada en uygun Atiker marka var.Daha önceki aracım opel astarada atiker takılıydı ve bir sorun yaşamadım.yakıtta gayet uygundu.Ama çevremdekiler kafamı karıştırıyor.illada marka taktır diyorlar.Aslında üstteki yorumlarınızı okudum biraz bişeyler anladım fakat dediğim gibi aracı yeni aldım imkanlar biraz kesat.Bahsettiğim marka başımı ağrıtırmı.prins marka da bildiğim kadarıyla tokat'ta yok.lütfen usta gözü ve tecrübesiyle karışık fikirlerime bir ışık tutun.saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracim mazda 3 imp. sifir km olarak aldim şuanda 2000 km oldu ve lpg arastirmalarina basladim daha önceden de lpg ile alakali biraz bilgiye sahibim kesinlikle ustaligin takilan kitin markasından daha önemli olduğuna inanıyorum.Yuksek Müsaadenizle birkaç sorum olacak

1-LPG donusumu yaparken lpg enjektorlerini montajlarken manifold sökülerek mi delme işlemi yapıyorsunuz.

2-enjektorlerin gerekli olan elektriği arabanın hangi parçasından alıyorsunuz

3-herhangi bir Ariza isigi yanmama garantisini veriyor musunuz.

4-kablolari lehimleyerek mi yoksa direk bantlayarak mi birlestiriyorsunuz

5-belli yas ve km olan araçlara motor ve ekipman garantisi var mi?

6-gasitaly markasi için ne diyorsunuz..

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

Sönmez ustam aracım 2006 mazda dinamik ve benzinli.LPG taktırmayı düşünüyorum ama imkanlar biraz kısıtlı.Sizce markanın önemi var mı?Malum şuan piyasada en uygun Atiker marka var.Daha önceki aracım opel astarada atiker takılıydı ve bir sorun yaşamadım.yakıtta gayet uygundu.Ama çevremdekiler kafamı karıştırıyor.illada marka taktır diyorlar.Aslında üstteki yorumlarınızı okudum biraz bişeyler anladım fakat dediğim gibi aracı yeni aldım imkanlar biraz kesat.Bahsettiğim marka başımı ağrıtırmı.prins marka da bildiğim kadarıyla tokat'ta yok.lütfen usta gözü ve tecrübesiyle karışık fikirlerime bir ışık tutun.saygılar.

öncelikle şunu belirteyim ürün kaliteli olacak ustasıda kaliteli ve tecrübeli usta olacak bu iki faktör bir araya gelirse sıfır hata ile aracınızı kullanabilirsiniz .

eğer fiyat olarak uygun bir cihaz arıyorsanız size AKL yi tavsiye edebilirim belki 150 tl kadar daha fazla para vereceksiniz ama buna değer ,tabi cihazdan önce işinin ehli bir usta bulmalısınız bunu sakın unutmayın .ürün aeb yazılımlı %80 lik aksamı italyan bir üründür .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

Aracim mazda 3 imp. sifir km olarak aldim şuanda 2000 km oldu ve lpg arastirmalarina basladim daha önceden de lpg ile alakali biraz bilgiye sahibim kesinlikle ustaligin takilan kitin markasından daha önemli olduğuna inanıyorum.Yuksek Müsaadenizle birkaç sorum olacak

1-LPG donusumu yaparken lpg enjektorlerini montajlarken manifold sökülerek mi delme işlemi yapıyorsunuz.

2-enjektorlerin gerekli olan elektriği arabanın hangi parçasından alıyorsunuz

3-herhangi bir Ariza isigi yanmama garantisini veriyor musunuz.

4-kablolari lehimleyerek mi yoksa direk bantlayarak mi birlestiriyorsunuz

5-belli yas ve km olan araçlara motor ve ekipman garantisi var mi?

6-gasitaly markasi için ne diyorsunuz..

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

merhaba alaper bey ;

- manifolt yapısı ve aksamı göz ününde bulundurularak montaj yapmaktayız ,bazı araşlarda kesinlikle sökülmeli bazı araçlarda yapısından dolayı ters matkap ve gres yağı ile montaj yapmaktayız .

- starter ceryanını kontak ceryanı ile beslemekteyiz .

- takılacak ürün ile kıyaslamlı bir soru bu aslında eğer kullanıcı %100 garanti istiyorsa PRİNS montajı yapılmış araçlara kesinlikle garanti verişyoruz .tabi diğer tüm ürünlerde de geçerli bu .her üründe yanma ihtimali var önemli olan düzgün bir yol ayarı ve karışım oranıyla bir ayar yapıp 2. ye yanmamasını sağlamak .doğru ayar yapılmış araçlarda arıza lambası sorunu inanın yaşanmaz bu konuda samimiyetime inanabilirisiniz .bu konuda usta faktörü öne çıkmaktadır .

- enjektör bağlantıları lehimlenerek yapılır sonrasında izole edilir .

-prins 0 km araçlara motor garantisini ücretsiz olarak vermektedir .(valve care montajı yaptırmak şartı ile )

- gasitay nin bayiliğini de yaptığım için çok iyi tanıdığım bir kittir .F5 kiti şuan için gerçeketen sorunsuz ve %100 italyandır ,iyi bir usta ile bir araya gelirse sorunsuz bir üründür .

dilerim yazdıklarım aklınızdaki soru işaretlerine cevap olmuştur .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sönmez usta cevabını rica ettiğim bir soru da benden;

Mazda MPS' de Ford'un Duratec adıyla ürettiği ve DOHC motorun karakteristiğini taşıyan 2.3 Litrelik motoru kullanılıyor. Buna lpg uygulanabilir mi?

Taktıracağımdan değil ama potansiyel alıcılardan birisi sordu da, olmaz diye cevap verdim. Ama aklımıza karpuz kabuğu düşürdü bi kere. Takılır mı takılmaz mı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

öncelikle şunu belirteyim ürün kaliteli olacak ustasıda kaliteli ve tecrübeli usta olacak bu iki faktör bir araya gelirse sıfır hata ile aracınızı kullanabilirsiniz .

eğer fiyat olarak uygun bir cihaz arıyorsanız size AKL yi tavsiye edebilirim belki 150 tl kadar daha fazla para vereceksiniz ama buna değer ,tabi cihazdan önce işinin ehli bir usta bulmalısınız bunu sakın unutmayın .ürün aeb yazılımlı %80 lik aksamı italyan bir üründür .

selamlar

Teşekkürler ustam gösterdiğin ilgi için.Anladığım kadarıyla atikerden uzak dur diyorsun.Ama bugün lpg montajı yapan bir ustaya danıştım adamda her iki bayilikte varmış (BRC-ATİKER) atikerden yana hiç tereddütün olmasın önemli olan ustalığın olduğunu işte montajını ne kadar titiz yaptığını ek yerlerin lehimlendiğini felan  anlattı.Paran çoksa BRC takarız sorun  değil ben para kazanmak istemem mi dedi ama ben hala ikna olmuş değilim.AKL yi sordum onlarda atikerle aynı kalite ikisininde yazılımı italyan dedi.bilmiyorum napıcam ama heralde paraya biraz kıymam gerekecek.yani BRC gibi .....
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tesekkur ediyorum sönmez usta peki bizim araçlara monte ederken siz manifoldu sokuyormusunuz

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

prins sönmez usta

Tesekkur ediyorum sönmez usta peki bizim araçlara monte ederken siz manifoldu sokuyormusunuz

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

rica ederim . çok fazla dönüşümünü yaptığımız araç grubunda olan araçlarınız hakkında tecrübe sahibi olduğumuzdan plastik manifoltlu araçları ters matkap kullanarak montajlıyoruz .

selamlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...