Jump to content

Yeni Mazda 3 Route3 Etkinliği


emregc
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Acaba mazda mühendisleri de zerolardan mı esinlendi Gökhan Abi  :)  icabında Mazda 3 lere taktik atış kontrol sistemleri ,  güdümlü mermiler monte edip düşman tanklarını etkisiz hale getirmeyi planlamış olabilirler mi ? 

(http://tr.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_A6M )

Yada gayet masumane pilot olmak isteyipde olamayanlar kendini Mazda 3 ile tatmin etsin diye düşünmüş de olabilirler...

Sahi niçin koydular acep bu head-up displayi ? ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 41
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Fotifoti

    8

  • honuuu

    6

  • emregc

    17

  • EgeG

    3

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Guzel oluyor videolar, bi de izledikce tipine iyice hasta olmaya basladim acaba diyorum ???

Bi de bu arakadaşlar dönüş rotası planlasa güneyden giden, Türkiye üzerinden geçen ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guzel oluyor videolar, bi de izledikce tipine iyice hasta olmaya basladim acaba diyorum ???

Bi de bu arakadaşlar dönüş rotası planlasa güneyden giden, Türkiye üzerinden geçen ;)

sorma , her renk de başka güzel görünüyor . Ama ben sedan istiyorum :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sedan olacaksa mazda 6 olsun bari ;)

mazda 6 olmuşken bakarsın E180 olur :D biz fazla açılmayalım abi . 2015 nisan ola hayrola :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sunucu lastiği o hale getirene kadar anlayamamış patladığını :)

Yalnız Sibiryanın ortasında taş çarpması sonucu rot kolu yamulan 7 numaralı aracı tamir edecek Mazda bayisi bulurlarsa helal olsun Mazdaya...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Avrupa ve Asya kıtalarının bir çizgi ile ayrıldığı Moskova'da 50 adet Mazda sever Mazdaları ile konvoya eşlik etmiş...

Halt etmişler. Boğaz köprüsü gibi simge var mı acaba?

Gerçi buraya gelip ne yapacaklar ki?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

7. Etap: Moskova - Frankfurt

4 haftalık yolculuk sonunda Rusya'dan çıktıklarına seviniyorlardı ancak Beyaz Rusya gümrükçüleri yeni Mazda 3 leri oldukça beğenmiş olacak ki 5 ve 6 numaralı araçlara el koymuşlar  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bunun için daha güneyli bir rota çizdim , 13.464 km , bi dahakine burdan geçerler umarım :)

http://goo.gl/maps/WYYSJ

Yalnız bu sefer her gümrük bir iki araca el koyarsa , frankfurta otobüs biletiyle giderler anca :)

Bizde bir dahakine etkinliğimizi. Onların geçeceği tarihe göre ayarlarsak, onlarda katılırlar etkinliğimize. Acayip sükse yaparız vallahi. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Burak
      Yazan: Burak
      Yeni Mazda 3, dayanıklılığının test edildiği, Hofu Japonya’dan Frankfurt Almanya’ya giden 15.000 kilometrelik dolambaçlı yollarda ayakta kalmayı başardı.
      Bu, kolay olan kısımdı...
      .Ağustos 2013’te Zoom-Zoom, destansı bir yolculuğa çıktı. Kıtalararası bir seyahat, 6 hafta, 15.000 kilometrelik Japonya- Almanya seyahati. Bu cesur konvoy Yeni Mazda 3’ün dayanıklılığını test etmek için Rusya’nın muazzam topraklarını geçip Batı Avrupa’nın içlerine yol alırken sekiz araç son varış noktası olan Frankfurt Motor Show’a doğru çukurlu, sarp ve çetin yollarda acımasız bir dayanıklılık testine tabi tutuldular.
      Sekiz Yeni Mazda3’ün tamamı bu yolculuğu bir kaç yol kiri dışında sapa sağlam bir şekilde tamamladı ama bu hikâyenin sonu değildi. Bu zorlu sınavdan sonra sekiz Mazda’nın beşi Japonya Hiroşima’daki Merkeze gönderilerek son somun, cıvatasına kadar söküldü ve Mazda’nın Araç Araştırma ve Geliştirme Bölümlerindeki mühendisler tarafından mikroskobik bir incelemeye tabi tutuldu.
      15.000 km araçları zorlamış olabilir ama Mazda’nın uzman mühendisleri tarafından araçlara yapılan bu son otopsi daha da zor olacağı kesindi.
      Tekrar Hiroshima’ya vardıklarında geri dönen beş aracın hepsi en ince ayrıntısına kadar incelendi. Şase, lastik basınçları, yağ ve soğutucu seviyeleri kontrol edildi ve bunlardan üç tanesi Mazda’nın test pisti Miyoshi Proving Ground da aracın geliştirme aşamalarında yapılan test sonuçlarıyla karşılaştırmak için ciddi derecede zorlandı. Alışılmamış bir ses, titreşim veya tıkırtı, hız altında herhangi bir dengesizlik olup olmadığını görmek amacı ile araçlar bozuk yol koşulları ve yüksek hızlarda test edildi.
      “Bu testlerin amacı araçtaki birleşme, tutturma noktalarında, motor bağlantılarında, süspansiyon burçlarında ve lastik hizalamasında bir bozulma var mı onu görmekti” diye açıklıyor Mazda’nın Araç Dayanıklılık Test ve Araştırma grubundan Seiji Tanabe.
      Şaşırtıcı bir şekilde Mazda 3 lerin hiçbirinde hızlanma, vites değişimleri, frenleme ve yüksek hızda denge konusunda problem tespit edilmedi. Tıkırtı, titreşim, direksiyondan, frenlerden, şaseden veya süspansiyondan ses de yoktu. Beş aracın tamamının da lastik hizalaması orijinal standartları içerisindeydi.
      Yeni Mazda 3 ün 15 saat süren yapımında 560 kişinin çalıştığı düşünüldüğünde Route3 araçlarından her birine uygulanan sökülme işlemi 2 mühendisin sadece 5 gününü aldı. Silindirlerden kapı menteşelerine kadar her parça ayrıldı ve incelendi. Mazda 3’lerin 30.000 parçasından her biri olası bir kusuru tespit etmek için ilgili bölümler tarafından en ince ayrıntısına kadar incelendi, kaydedildi ve fotoğraflandı.
      “Her parçadan aldığımız değerler Mazda3’ün geliştirme aşamasında kullandığımız değerlerle karşılaştırıldı.” diyor Test ve Araştırma Mühendisi Harumi Kamimura.
      İncelemenin odak noktasını, fren sistemindeki sarf malzemesi ve lastiklerin kalan ömürlerini tahmin etmek amacı ile sürtünen parçalar ve lastik dişleri oluşturdu. Kavrama ve frenlerde kullanılan sarf malzemelerdeki aşınma incelenirken mühendisler de motor kısmında kir, çamur ve su sızıntısını kontrol etti.
      Bu mekanik sökme işleminin sonuçları etkileyiciden de öteydi. 16,545 ile 25,250 km arasında yol kat eden beş araçtan hiçbiri hasar görmemiş ve Mazda’nın Hofu fabrikasını terk edip çıktıkları bu çetin yolculuktan ilk günkü gibi geri dönmüşlerdi
      Buna rağmen, Mazda’nın Hiroshima Müzesine götürülmek yerine bu araçlar depoya kaldırılmadan önce ArGe bölümünde sadece bir süre sergilenecekler. Yapılan tüm bu zorlu işler Mazda3 ün gelecek nesillerinin başarısında rol oynayacak ama test araçlarının aksine Mazda’nın geliştirme mühendisleri yakın zamanda emekli olmayacaklar.
      Kaynak : Zoom-Zoom Magazine
      Tercüme : MazdaClubTR


×
×
  • Yeni Oluştur...