Jump to content

Renault Çok Yol Almış


Guest Orbitus
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yanlış anlamışsın, Ege.

Doğru anlaşılabilmesi için İngiltere'nin en büyük otomobil güvenilirlik testini aşağıda veriyorum;

http://www.whatcar.com/car-news/honda-tops-reliability-survey/1202107

benim de dediğim bunun gibi birşeydi reliability yani güvenilirlik testleri. :D,benim önem verdiğim bu test

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/14928/best-manufacturers

Bu best manufacturers testi gerçekliği pek yansıtmaz bence çünkü herkesin bir otomobilden beklentisi farklı ve bu testte kullanıcılar kendi arabalarına memnuniyetlerine göre oy vermiş.

Mustafa abinin son attığı linkteki testler gibi testler bana daha çok gerçeği yansıtıyor.

Fatih abinin bahsettiği alman tüv raporlarını da mazdatürkiyenin facebook sayfasında bulmak mümkün. Çoğu testte ilk 5te yer alıyor mazda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bütün Dünya Fransızlara gıcık, o sebeple olumsuz not veriyor olabilir mi?

Dünyayı bilemem de abi; benim ayrıca şahsi bir gıcıklığım mevcut kendilerine...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Doğru söylüyorsun. Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar konusunda şimdilik yorum yapmayı imajım açısından tehlikeli görüyorum...

Mustafa abi Poweshift şanzımanı geçtim. Burada da Edc şanzımanı araya sıkıştırayım. Benim duyduklarım, DSG şanzımandan, performans olarak daha iyi olduğu. 1 ve 2. Viteslerde şehir içinde ağır kaldığı ve yığılma yaptığı. Şehir içinde kullanımlarda vites geçişlerini hissetirdiği, gibi şeyler duydum. Ama genel anlamda, temiz bilgi mevcut değil. Muhtemelen yine yorum yok diyeceksin, ama. Bir ihtimal sorayım dedim, seni buralarda yakalamışken. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu kadar sevilmeden hatta gıcık kapılmasına rağmen çok satmak ilginç.

Bu yeni 3 ler kaça satılacak bana onu deyiverin hele.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3'ün 1'ini alacağımız düzeyde olur fiyatlar! Zaten o dediğiniz arkadaşların bu kadar satmasının sebebi de, öncelikle fiyatlar, sonra da alışkanlıklar değil mi? (fiyatlar derken her şey, satın alma, servis/bakım/yedek parça, 2. el...)

Bakınız Mazda 3'lerin eski kasalarının fiyatları 46-47 bin TL'sına indirildi stok boşalsın diye, satışlar hemen nasıl hareketlendi Ekim'de?

Bu kadar sevilmeden hatta gıcık kapılmasına rağmen çok satmak ilginç.

Bu yeni 3 ler kaça satılacak bana onu deyiverin hele.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu kadar sevilmeden hatta gıcık kapılmasına rağmen çok satmak ilginç.

Bu yeni 3 ler kaça satılacak bana onu deyiverin hele.

Türk insanı ve profili için hiç bir şey ilginç değildir Gökhan... Tarihte bir çok örneği var...

Anadol, Kuş serisi, Fransız tenekeleri, Nokia vs.vs.

Çok satan olabiliyorlar ama hiç bir zaman en iyisi olamıyorlar, olaMAZDA...

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ne zamanki bir renonun direksiyonu, vitesi, gazı  bir harmoni içinde bütünsellik arz ederek bunu kullanıcısına hissettirir  o zaman benim için reno yol almıştır :)

Yoksa arabadaki Ipad, Vınn, Facebook, Camfrog gibi kişiselleştirmeler benim ilgimi çekmiyor...

Yalnız Mazda'nın eski tasarımcısı Laurens Van Den Acker'in  yeni Clio'yu Monica Bellucci'yi hayal ederek tasarlaması hoşuma gitti ,  yeni Megane , Kim Kardashian ve  Laguna 'da Queen Latifah olabilir :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

guaKCr7.jpg

 

Gerçekten çok yol almış :) Şaka maka bu kapı açma kolunu hatırlayan var mı?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

70 yıllardan başlamak üzere TL, TS ve en son  toros un üretimi bitene kadar kullanılan kapı açma mandalı bu   :D :D:D  O0

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mazdayhan

Bana peugeot diyebilirsiniz ama sakın renault demeyin. Peugeot un estetik harikası araçları var içinde kalite hissi var fakat renaultun bir çok aracını kullandım ve ben kesinlikle almam bir daha. Dizel motorları gerçekten az yakıyor ama estetik sıfır, dizayn sıfır, kalite yok, gösteriş yok, yok yok yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fransızları hiç sevmedim hele de ilk aracım C4 olunca illallah dedim.

C4 ü satınca mazda 626 almıştık 15 gün sonra. Mazda'ya binince şu anki Fransızlar'ın Alayı bir araya gelse bir 626 edemez dedim.

Teknoloji ve küçük donanımlarda Fransızlarla sidik yarıştıramaz hiçbir Japon kolay kolay ama çok da elzem bir donanıma rastlamış değilim en azından bir RVM kadar gerekli olan ürettikleri donanım bir elin parmaklarını geçmez.

En kötü yanları da ne yaparsalar yapsınlar en üstün teknolojiyi de üretseler dayanıklılık konusunda Japon mühendisliğine yetişemezler. Çünkü uzun ömürlü malzeme kullanma konusunda özürlüdür bu vatandaşlar.

Misal C4 ün direksiyon göbeği sabittir herkes bilir bunu sebebini kimse sormaz oysa virajda ya da dönerken kaza yaparsanız hava yastığı düz açılsın diye düşünülmüş çok Akılcı. Bir çok otomobil teknolojisinin Yaratıcısı olmalarına rağmen geri kalmış ülkeleri yedek parça pazarı olarak kullanmakta üstlerine yoktur. Malum koskoca milyar nüfuslu Hindistan'ı sömüren bu sömürgeci zihniyet size araba satar ama konfor satmaz konfor satsa ucuza satmaz ucuz verse sorunları bitmez.

Motorlarının ekonomikliğinden başka bir artısı yoktur bir Boxer bir Skyactive etmez.

Güzel arabaları yok değil ama parası da güzeldir.

Bakkalda bile yedek parçasını bulursunuz sanayiye girseniz ustalar ellerini ovuşturur bana mı gelecek diye.

Şu anki bizim milletin araba alırken parçasını kolay bulur muyum? düşüncesinin kaynağı bizzat reno dur. Alırken satmayı düşündüren yegane markadır.

Alıp kullanıp sanayi yüzü görmedim diyen babayiğite Nobel Oscar ve altın palmiye vermek boynumuzun borcudur.

Parçasını bulamadım diyeni yaş odunla dövmek vatandaşlık görevimizdir.

Ben Vel Satis ve Laguna Gt harici hiçbir arabasını beğenmiyorum. Onları da uzaktan beğeniyorum :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu başlık benim yarama parmak bastı :D

Mazda ile Renault kalite, sürüş keyfi vs. kıyas olmaz tamam kabul. Ama inanır mısınız bir önceki aracım olan 

Megane 2 - 1.6 Dynamique'te bulunan kapı ve cam çocuk kilidi özelliğini çok arıyorum. Şoför cam açma düğmesinin altında bulunan düğme ile hem arka kapıları kilitliyordum hemde camları. Bu arada ön camlar ve kapılar kilitlenmiyor ve şoför kilidi açmadan bütün camları açıp kapatabiliyor. 

Bu durumu "güvenlik" ile açıklayan arkadaşlar oluyor. "Kaza anında kapıların açılmaması" filan fakat Mazda3'te çocuk kilidi eski usul, direkt kapı açıkken içerisinden anahtar ile mekanik olarak yapılıyor ve Allah muhafaza kaza anında açılmasının hiç imkanı yok. 

Belki küçük çocuğu olmayan arkadaşları bu konu bu kadar rahatsız etmiyordur ama çocukla beraber her arabaya bindiğimde "kötü renonun yaptığını ne diye yapmazsın Mazda" demekten kendimi alamıyorum..  :jedi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fransızları hiç sevmedim hele de ilk aracım C4 olunca illallah dedim.

C4 ü satınca mazda 626 almıştık 15 gün sonra. Mazda'ya binince şu anki Fransızlar'ın Alayı bir araya gelse bir 626 edemez dedim.

Teknoloji ve küçük donanımlarda Fransızlarla sidik yarıştıramaz hiçbir Japon kolay kolay ama çok da elzem bir donanıma rastlamış değilim en azından bir RVM kadar gerekli olan ürettikleri donanım bir elin parmaklarını geçmez.

En kötü yanları da ne yaparsalar yapsınlar en üstün teknolojiyi de üretseler dayanıklılık konusunda Japon mühendisliğine yetişemezler. Çünkü uzun ömürlü malzeme kullanma konusunda özürlüdür bu vatandaşlar.

Misal C4 ün direksiyon göbeği sabittir herkes bilir bunu sebebini kimse sormaz oysa virajda ya da dönerken kaza yaparsanız hava yastığı düz açılsın diye düşünülmüş çok Akılcı. Bir çok otomobil teknolojisinin Yaratıcısı olmalarına rağmen geri kalmış ülkeleri yedek parça pazarı olarak kullanmakta üstlerine yoktur. Malum koskoca milyar nüfuslu Hindistan'ı sömüren bu sömürgeci zihniyet size araba satar ama konfor satmaz konfor satsa ucuza satmaz ucuz verse sorunları bitmez.

Motorlarının ekonomikliğinden başka bir artısı yoktur bir Boxer bir Skyactive etmez.

Güzel arabaları yok değil ama parası da güzeldir.

Bakkalda bile yedek parçasını bulursunuz sanayiye girseniz ustalar ellerini ovuşturur bana mı gelecek diye.

Şu anki bizim milletin araba alırken parçasını kolay bulur muyum? düşüncesinin kaynağı bizzat reno dur. Alırken satmayı düşündüren yegane markadır.

Alıp kullanıp sanayi yüzü görmedim diyen babayiğite Nobel Oscar ve altın palmiye vermek boynumuzun borcudur.

Parçasını bulamadım diyeni yaş odunla dövmek vatandaşlık görevimizdir.

Ben Vel Satis ve Laguna Gt harici hiçbir arabasını beğenmiyorum. Onları da uzaktan beğeniyorum :)

Bu başlık altındaki en iyi Fransız Japon teknolojileri karşılaştırması bu olabilir.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu başlık benim yarama parmak bastı :D

Mazda ile Renault kalite, sürüş keyfi vs. kıyas olmaz tamam kabul. Ama inanır mısınız bir önceki aracım olan

Megane 2 - 1.6 Dynamique'te bulunan kapı ve cam çocuk kilidi özelliğini çok arıyorum. Şoför cam açma düğmesinin altında bulunan düğme ile hem arka kapıları kilitliyordum hemde camları. Bu arada ön camlar ve kapılar kilitlenmiyor ve şoför kilidi açmadan bütün camları açıp kapatabiliyor.

Bu durumu "güvenlik" ile açıklayan arkadaşlar oluyor. "Kaza anında kapıların açılmaması" filan fakat Mazda3'te çocuk kilidi eski usul, direkt kapı açıkken içerisinden anahtar ile mekanik olarak yapılıyor ve Allah muhafaza kaza anında açılmasının hiç imkanı yok.

Belki küçük çocuğu olmayan arkadaşları bu konu bu kadar rahatsız etmiyordur ama çocukla beraber her arabaya bindiğimde "kötü renonun yaptığını ne diye yapmazsın Mazda" demekten kendimi alamıyorum.. :jedi:

Japon Kültür'ünde demekki bu tip teferruatlar gereksiz adamlar nefis terbiyesine Önem veriyor zaten. Çocuğum yapma deyince çocuk yapmıyordur muhtemelen.

Bizde Çocuğum camı açma dersen - anne yaaaa babam camı açtırmıyor der

Anne de - aç yavrum sen babana bakma der sonra da babaya Karışma şu çocuğun her şeyine der.

Baba da ya sabır çeker olay kapanır :)

Ama subaru da her iki kilit de var :) o da Japon.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Japon Kültür'ünde demekki bu tip teferruatlar gereksiz adamlar nefis terbiyesine Önem veriyor zaten. Çocuğum yapma deyince çocuk yapmıyordur muhtemelen.

Bizde Çocuğum camı açma dersen - anne yaaaa babam camı açtırmıyor der

Anne de - aç yavrum sen babana bakma der sonra da babaya Karışma şu çocuğun her şeyine der.

Baba da ya sabır çeker olay kapanır :)

Ama subaru da her iki kilit de var :) o da Japon.

Türkiye'de eğitim veren Japon hocanın öğrencileri için yaptığı isyan aklıma geldi. "Bunlar Türk olmuş laf dinlemiyorlar"
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Japon Kültür'ünde demekki bu tip teferruatlar gereksiz adamlar nefis terbiyesine Önem veriyor zaten. Çocuğum yapma deyince çocuk yapmıyordur muhtemelen.

Bizde Çocuğum camı açma dersen - anne yaaaa babam camı açtırmıyor der

Anne de - aç yavrum sen babana bakma der sonra da babaya Karışma şu çocuğun her şeyine der.

Baba da ya sabır çeker olay kapanır :)

Ama subaru da her iki kilit de var :) o da Japon.

 

Akılları karıştırmayalım lütfen :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi Reno yol almış mi almamış mi [emoji12]

Satış olarak almış bence de?

Nerde bir clio sümbül görsem içinden ya reprezant ya da şirket çalışanı çıkıyor malum en çok satılan filo arabası reno da.

Ayrıca Mercedes ile Anlaşması'na değinmeyi unutmuştum gecen olay yukarıda bahsedilen durumdaki gibi reno mercedese motor veriyor ama sadece küçük Hacim dizel motor veriyor reno da dci Merso da cdi aynı motor sonuçta. Ama bunu nasıl oldu da verdi derseniz reno mercedesten kendi ürettiği reno kamyonlar için kamyon motoru talep etti çünkü çok maliyetli bir iş ve Mercedes yıllardır üretiyor ancak reno altından kalkamıyordu bu işin mercedesten talep etti. Mercedes ise VW nin passat ve jetta gibi LÜKS (!) Sınıf araçlarına C serisini rakip gösterecekti ancak ona da küçük hacim dizel lazımdı malum VW nin motor gamına herkes yetişemez. Hele ki japonların daha yeni küçük hacim dizele geçmeleri dizel otomatiklerinin ise 2.0 la Başlaması gibi durumlar söz konusuyken ve mazda da bu motor gamını PSA dan motor alarak genişletmeye çalışmışsa işimiz var japoncular olarak. Neyse vesselam reno Mercedes akrabalık bağlarını birbirlerine kız vererek perçinlediler.

Kasa mercedesten motoru reno dan küçük hacim dizel motorlu C serisi ve reno nun Tr de pek tutmayan ama Avrupa da bayağı sattığı Mercedes motorlu tır ve kamyonları ile anlaşmaları devam ediyor.

Mercedes Lan reno motoru var gidip C serisi almam diyerek gözden düşmeye devam ederken Reno da aynı Şahıslar Tarafından Vay anasını Reno Mercedese motor veriyor demekki sağlam motor yapıyor diyerek Reno da saman çöpü gibi milletin gözüne girerek yol almış oluyor böylece.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...