Jump to content

2014 Yeni Mazda3 Donanım ve Fiyat Listesi


Fotifoti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

    Şehir içi değerlere boşuna bu kadar takılıyosunuz, şehir içi diye bir kriter sadece labaratuvar oratamında vardır bence, sonuçta araç üreticilerinin oranları gerçeği yansıtmak zorundadır vede mazda için hiçbir aksi haber okumadım, duymadım, gelelim mevzuya,  şehir içi denilince şehirin durumu, ışık sayısı, kullanıcı faktörü, yakıt kalitesi, hava durumu, yol durumu , stop ve tekrar çalıştırma sayısı gibi bir çok etmen işin içine girecektir, bu faktörlerde,  hiçbir kullanıcı için aynı olmayacağından, bence karşılaştırma pek objektif olmayacaktır, ama şehir dışı karşılaştırma yapılabilir , en doğrusuda bence budur.

  Ben tatvanda iken 14-15 ltr lpg yakardım şehir içi, antalyada 12-13 ltr ye düştüm.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 921
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Fotifoti

    91

  • domestos

    64

  • Onur

    77

  • Bikes44

    58

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Burak Bey niyetim insanları yanıltmak değil aksine korkarım böyle birşeyden. Ben olanı tüm çıplaklığı ile anlatmaya çalıştım. Aksine bildiğim bir durumu soylemezsem o zaman da haksızlık yapmış olmazmıyım? Ben tekrar ediyorum bayide aracın test bilgileri zaten bilgisayar ortamında buradan baktık. Arkadaşımın aracında ise kendimiz hesapladık çünkü burda benzin hesabı yapılmadığından arkadaş hiç sıfırlama yapmamış. Yol bilgisayarı daha çok yaniltabilir çünkü burada sabahları bazen -25 derece olabiliyor motorun sesi bile değişiyor ama artık hava normal diyebiliriz en kısa zamanda o değeri de yazarım.

Benim sadece anlatmak istediğim benim gibi aracın fabrika değerlerine kanmamak gerektiğini söylemek. Yoksa önceki mesajlarıma bakarsanız aracın çok güzel artıları olduğunu söyledim. Sadece şunu söylüyorum şehiriçi 7-8 litre olayı hayal keşke öyle olsa... Selamlar

Hayal değil, sürüş şartları ve koşullarına bağlı bu durum. Bakınız forumda 2.0 Benzinli CX-5 yakıt sarfiyat değerleri paylaşılmıştı. Özellikle 145.mesaja göz atmanızı tavsiye ederim. Bilimsel,pratik ve bizlerin anlayacağı dilden. Belgesel tadında yakıt sarfiyatı bilgisi...

http://www.mazdaclubtr.com/28566/2012-model-mazda-cx-5-test-surusu/100/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Sayın ilhan vermiş olduğunuz linkte sayın mtutun 'nun  harika bir makalesi varmış ve ben okumamıştım, teşekkür ederim,  lakin bu değerleri siz şehir içi olarakmı kabul ediyosunuz ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yanlislik yok abi. Araci calistirmadan sifirliyorum bilgisayari. Cok nazik kullanirsam 13 litre yakiyor kisin. Basarsam 16-18 arasi. 6000 devir uzerini gormeden vites atmam attirmam :) yaz aylarinda 10-12 arasi. Soguk hava cok farkettiriyor.

Daha ne olsun... Gayet normal...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kafam karıştı Fatih, sunroof var mı yok mu ? :)

Sunroof isteyen İlhan ile irtibat kursun, uygun fiyata yaptırıyor, hatta grup indirimi bile var...

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Sayın ilhan vermiş olduğunuz linkte sayın mtutun 'nun  harika bir makalesi varmış ve ben okumamıştım, teşekkür ederim,  lakin bu değerleri siz şehir içi olarakmı kabul ediyosunuz ?

Vurgu yapmak istediğim nokta. Yakıt sarfiyatının hesaplanma metodu. Ve bu metodun bizim anlayacağımız dilden anlatılma şekli idi. Bahsi geçen konuda, sarfiyat türü olarak. İllaki şehir içi, şehirler arası bir şeyi kabul etmemi istiyorsanız.  "C" şıkkı karma diyeyim o zaman. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Elimizdeki veriler fabrika değerlerinin çok da hayali değerler olmadığını gösteriyor zaten.

Yakıt Sarfiyatı gibi izafe bir konuyu daha fazla uzatmamak adına, araç gelince "Türkiye şartlarında" yapılacak testlerde daha doğru bir bilgiye ulaşabiliriz diye düşünerek sonlandırmak istiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yanlislik yok abi. Araci calistirmadan sifirliyorum bilgisayari. Cok nazik kullanirsam 13 litre yakiyor kisin. Basarsam 16-18 arasi. 6000 devir uzerini gormeden vites atmam attirmam :) yaz aylarinda 10-12 arasi. Soguk hava cok farkettiriyor.

6000d/dk mı?

hemde her vites geçişinde?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4. Viteste henuz o deviri goremedim ama diger viteslerde 6700 devire kadar cikiyorum. Motorun 5000 devir uzerindeki  tiz sesini seviyorum dayanamiyorum :)

yanlız motor bakımını özelliklede yağ değişimini aralığını,bu sürüş tarzı ile bence neredeyse yarı yarıya düşürseniz iyi olur.Mazallah çok çabuk motor arızası olabilir demdi demeyin :clap:.ayrıca kullanım tarzınıza göre yatık değerleriniz iyi bile sayılır :tey:

normali;motorun özellikle tork çıkışının enaz %80 'ini aldığımız devirde trafik yoğunluğuna göre vites arttırmaktır ve benim test ettiğim yeni Mazda6 neredeyse 2000d/dk ya ulaşmadan vites büyütüyordu.ancak ani dipgaz yapıldığında ancak 6000d/dk'ları görmek mümkün oluyordu ama o da şehirler arası yolda yapılabilir.şehir içinde akıcı trafikte bile bu şekilde ancak birkaç yüz metre gidilebilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bundan onceki aracimi daha sert kullanirdim limitore kadar zorlardim saatlerce hemde :) 105 bin km bindim hic bir sikinti olmadi motorda. Bu araci sadece hafta sonlari ara sira zorluyorum. Yagda falan problem olmaz. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2009 model AT impressive HP var bende, şimdi benim arabayı kaça alırlar da üzerine fark ödeyip modeli yenileyeyim. Bir araba parası daha vereceksem kimse kusura bakmasın ama benim Mazda aşkım en fazla elimdeki araba ile 1-2 yıl daha gider.

Bu arada yukarıdaki fiyatlara aldanmayın, adamlar 117 TL'ye BMW 3.20D veriyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 yıldır bilfiil araba kullanıyorum ve hep sıfır Full araçlara bindim. 2010 yılından beri Mazda 3 kullanıyorum ve her sabah direksiyona oturduğumda tarifsiz bir duygu yaşıyorum. Herhalde çoğumuzda bu aşk vardır. Kaç aydır bekliyorum ve şimdi şu ikilemi yaşıyorum bu aşk 76000 Tl eder mi. Mazda öncelikle kullanıcı kitlesinin orta sınıf olduğunu Türkiye de kavraması gerekiyor ve fiyat politikasını buna göre değerlendirmeli. Neticede o para verildikten sonra ikinci elde çok lüks be iyi durumda araba alınabilir, o paraya seçenek çok fazla 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bundan onceki aracimi daha sert kullanirdim limitore kadar zorlardim saatlerce hemde :) 105 bin km bindim hic bir sikinti olmadi motorda. Bu araci sadece hafta sonlari ara sira zorluyorum. Yagda falan problem olmaz. 

Hatırlat da senden araba almayalım :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 yıldır bilfiil araba kullanıyorum ve hep sıfır Full araçlara bindim. 2010 yılından beri Mazda 3 kullanıyorum ve her sabah direksiyona oturduğumda tarifsiz bir duygu yaşıyorum. Herhalde çoğumuzda bu aşk vardır. Kaç aydır bekliyorum ve şimdi şu ikilemi yaşıyorum bu aşk 76000 Tl eder mi. Mazda öncelikle kullanıcı kitlesinin orta sınıf olduğunu Türkiye de kavraması gerekiyor ve fiyat politikasını buna göre değerlendirmeli. Neticede o para verildikten sonra ikinci elde çok lüks be iyi durumda araba alınabilir, o paraya seçenek çok fazla 

Maalesef kullanıc kitlesini değiştirdi Mazda. ucuz araba satmayacağız ve Premiuma oynayacağız dediler. Sözlerinde durdular :) Ama fiyat aslında piyasa şartlarında yüksek değil. Artık b kasalar 40'dan, c kasalar 60'dan başlar oldu. bize bunu alıştırıyorlar. kar marjları, yüksek vergi, kur farkı bu noktaya getirdi. Bu Mazda'nın elinde olan bir değil durum sanıyorum. 79'a corolla oluyorsa, 83'e golf oluyorsa 76'ya mazda 3 hayli hayli olur :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Açıklanan fiyatlar etkisini göstermeye başladı diyebilirim, açıkça yazmıyorum ama piyasayı takip eden ne dediğimi rahatlıkla anlayacaktır...

:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...