Jump to content

2014 Yeni Mazda3 Donanım ve Fiyat Listesi


Fotifoti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Senelerdir yok degil, 2006 mazda 3 comfortta bile tek tusla tum camlar kapaniyordu. Global kapanmada guvenlik acigi varsa mazda6 ya neden koysunlar? Dar sokaklardan gecerken cami aciyorsun sag aynayi katlamak icin biyerini yirtiyorsun. Bence cok onemli kullanisli ince detaylar bunlar. Cene yormak degil elestirmek amacimiz. Iyi yonleri oldugu gibi kotu yonleride var.

hocam seneledir kavramina hayran kaldim. 2006 dan bu yana 8 sene gecmis. ben de ne yazmisim 3-5 senedir bunu tartisiyoruz. 3 sene 5 sene yada 8 sene sizin icin senelerdir olmuyor mu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 921
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Fotifoti

    91

  • domestos

    64

  • Onur

    77

  • Bikes44

    58

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Abicim 2009 mazda3 lerde var 2003 den 2009 a kadar 6 sene boyunca en baz donanimda bile vardi bu ozellik. Yillarca koymadilar diyorsun 90. Yil uretiminde de vardi bildigim kadariylr. 2011 ve 2012 lerde kestiler. Yillarca bu ozellik varmis, kisa bir sure koymamislar :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abicim 2009 mazda3 lerde var 2003 den 2009 a kadar 6 sene boyunca en baz donanimda bile vardi bu ozellik. Yillarca koymadilar diyorsun 90. Yil uretiminde de vardi bildigim kadariylr. 2011 ve 2012 lerde kestiler. Yillarca bu ozellik varmis, kisa bir sure koymamislar :)

yillarca varmis sonra yillarca yokmus, bir varmis bir yokmus... koymuyor adam iste gidelim takashi mazda'yi dovelim mi :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sunroof denen sey bir donanimdir. modele gore degiskenlik gosterir. sonucta bu aletin sunrooflusu var belki seneye gelir. ama o dugmeler aynalar davasi bir karardir ve degismez. adam koymamis, koymuyor, yillardir da koymadi. aynalari elle kapatin diyor. camlarin da otomatik olmasi yada kapilarin global kitlenmesi guvenlik acigi dogurabilir diyor.

bu mevzulari 3-5 sene once de tartisiyorduk bisi degismeyecek cene yormaya gerek yok.

sunroof gibi seyler elestirilebilir sonucta talep arzi dogurur.

Hocam kapıların global kilitlenmesi olayı nedir izah eder misiniz?

i-stop var hocam, i-eloop icin de motor hacminden dolayi teknik bir konu oldugunu dusunuyoruz. onceki entrilere bir goz atarsaniz yardimci olacaktir.

Şimdi i-Stop ülkemize gelecek araçlarda varmı ? Kesin bilginiz varmı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam kapıların global kilitlenmesi olayı nedir izah eder misiniz?

Şimdi i-Stop ülkemize gelecek araçlarda varmı ? Kesin bilginiz varmı?

merkezi kilit sistemi yok mu hocam. arabaya binince bir dugmeye basarsin kitlenir veya araba 20km hiz uzerine cikinca otomatik kitlenir. yani uzun lafin kisasi otomatik olarak kitlenmiyor sadece sofor kendi kapisini kitlerse kitleniyor falan.

i-stop mevcut aracta var test edenler bununla ilgili yorum yazdilar. daha once de yazdim, cok rica ediyorum su yaziyi okuyan herkese. forumda bir suru baslik var ve konular ayri basliklarda inceleniyor. bu konuyla ilgili bir baslik acildi, mazda3ler yerini aliyor mu ne ezbere bilmiyorum.. o basligi da inceleyin lutfen.

lafim genele kimse uzerine almasin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Global kapanma; arac disindasiniz cami acik unuttunuz anahtarda kapatma dugmesine bastiginizda camlari ve sunroofu kapatiyor diye biliyorum ben. Ben mi yanlisim sen mi abi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yillarca varmis sonra yillarca yokmus, bir varmis bir yokmus... koymuyor adam iste gidelim takashi mazda'yi dovelim mi :)

Dovelim diyecem de karate biliyordur onlar :) cekik gozlulerden cekiniyorum :))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Global kapanma; arac disindasiniz cami acik unuttunuz anahtarda kapatma dugmesine bastiginizda camlari ve sunroofu kapatiyor diye biliyorum ben. Ben mi yanlisim sen mi abi?

evet o da var. global adi uzerinde bir suru fonksiyon var ve bu fonksiyonlar hali hazirda teknik olarak mevcut. sadece arac icine bir dugme + kumandaya uzun basma fonksiyonu falan eklenece.. aman yaaa bana ne.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

"Yeni mazda da eskisinden pahalı ne var ki?" sorunuza biraz cevap olacağını düşünüyorum.

yeni mazda 3 eskisinden daha mı fazla bir paraya fatura ediliyor sizce.. yapılan yeniliklerin en az yarısı tasarruf için yapılıyor..

golf 6 gidip golf 7 geldiğinde fiyada 1000tl zam yapmıştı doğuş..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yeni mazda 3 eskisinden daha mı fazla bir paraya fatura ediliyor sizce.. yapılan yeniliklerin en az yarısı tasarruf için yapılıyor..

golf 6 gidip golf 7 geldiğinde fiyada 1000tl zam yapmıştı doğuş..

Yapmayın hocam, Skyactiv Teknoloji'sinin tasarruf için yapıldığına inanıyor olamazsınız. Motorundan şasisine kadar yepyeni, bambaşka bir teknoloji. Golf 6 - 7 arasındaki farkla yeni Mazda 3'deki değişimleri bir tutmayın.

Bu tartışmada şunu anlıyorum ki, Mazda'nın bu araca yeni bir isim vermemesi hata olmuş. 3 serisinin devamı yerine yeni bir isimle çıkarsalardı, belki insanların bakış açısı değişirdi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yapmayın hocam, Skyactiv Teknoloji'sinin tasarruf için yapıldığına inanıyor olamazsınız. Motorundan şasisine kadar yepyeni, bambaşka bir teknoloji. Golf 6 - 7 arasındaki farkla yeni Mazda 3'deki değişimleri bir tutmayın.

Bu tartışmada şunu anlıyorum ki, Mazda'nın bu araca yeni bir isim vermemesi hata olmuş. 3 serisinin devamı yerine yeni bir isimle çıkarsalardı, belki insanların bakış açısı değişirdi.

skyactiv teknolojileri rakipleri ile rekabet edecek araçlar üretmek ve üretim maliyetlerini azaltmak için yapıyorlar.. bunun aksi bir düşünce mazdayı yönetenlerin aptal olduğu anlamına gelir..

herkesin farklı bir düşüncesi olması gayet doğal..

ama gerçekten objektif olan tek husus aracın pahalı olması..

eğer golfün 1.2tsi highline donanımı olsun birçok kişi onu alırdı..

diğer konudan edindiğim izlenimde bunu doğruluyor..

getirdikleri test araçları ile nabız yoklayıp haziranda siparişe göre araç getirecekler..

bu bile f/p konusunda kendilerine güvensizliklerini gösteriyor.. dizel fiyatına benzinli satarlarsa bu normal..

bir de vw gibi yapıyor/yapacak deniyor..

vw gibi yapmaktan kasıt sıra yazmaksa vw bunu satış artırmak için yapmıyor.. her ay kendine ayrılan tüm stokları sattığı için sıra yazıyor..

bazıları az araç getiriyor falan diyor.. az araç gelse tr'de nasıl en çok satan araç olacak onu da açıklamıyor..

mazda power sense donanımı 66-68k bandında satsa bu segmentte en iyi alternatif olur 1000-2000 arası satış yakalayabilirdi.. ama hedefleri bu değilmiş demeyeceğim bile bence hedef bile koymamışlar.. felsefeleri:saldım çayıra mevlam kayıra..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hala vosvos muhabbeti :) Vosvosu görüp bayılan durmasın alsın zaten. Herkesin altında mazda görmek istemiyorum ben. Şükür Mazda da benimle aynı görüşte :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hala vosvos muhabbeti :) Vosvosu görüp bayılan durmasın alsın zaten. Herkesin altında mazda görmek istemiyorum ben. Şükür Mazda da benimle aynı görüşte :)

adminler ve moderatorler size sesleniyorum. bu lanet olasi federaller ve like butonu neden bazen cikip bazen cikmiyor?

adamin like edecez yok kayip yine.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

adminler ve moderatorler size sesleniyorum. bu lanet olasi federaller ve like butonu neden bazen cikip bazen cikmiyor?

adamin like edecez yok kayip yine.

ben kabul ettim :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tospaları bir kenara bırakalım,  tasarım itibariyle Mazdaların , BMW ile karşılaştırıldığını göreceğiz yakında, ve aradaki fiyat farkına bakıp diyeceğiz ki  " ben de olsam BWM yerine Mazda alırdım..."

Bayiler deri koltuk opsiyonunu kendileri sunacaktır diye düşünüyorum, orjinali gibi kırmızı dikişli deri koltuklar kalite hissini üst seviyelere çıkaracaktır 1500tl civarı maliyetle...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

skyactiv teknolojileri rakipleri ile rekabet edecek araçlar üretmek ve üretim maliyetlerini azaltmak için yapıyorlar.. bunun aksi bir düşünce mazdayı yönetenlerin aptal olduğu anlamına gelir..

Skyactiv teknolojisi Japonların bir Toplam Kalite Yönetimi uygulamasıdır. Ana amaç maliyet düşürmek değil, kaliteyi daha da arttırmak. Maliyet düşürmek her zaman hedeflerden biridir ama uluslararası piyasada rekabet eden hiç bir Japon firması maliyeti düşürmek için kaliteden asla vazgeçmez. Dünya genelindeki Japon ürünlerinin sorunsuzluğunun ana kaynağı da Japon'ların kalite yönetimine verdiği önemden gelmektedir.

herkesin farklı bir düşüncesi olması gayet doğal..

ama gerçekten objektif olan tek husus aracın pahalı olması..

Aracın pahalı olması bir gerçek değil. Kime göre, neye göre pahalı? Bu konuda da herkesin farklı bir düşüncesi var. Benim de beklentimin üzerinde bir fiyat açıklandı ama bu pahalı olduğunu göstermez. Eğer böyle bir gerçek olsaydı bu aracı kimse almazdı. Ama görüyoruz ki bir müşteri profili oluşmuş bile.

bazıları az araç getiriyor falan diyor.. az araç gelse tr'de nasıl en çok satan araç olacak onu da açıklamıyor..

Mazda Türkiye genel müdürü Nurkan Yurdakul, böyle bir hedeflerinin olmadığını açıkça söylemişti.

mazda power sense donanımı 66-68k bandında satsa bu segmentte en iyi alternatif olur 1000-2000 arası satış yakalayabilirdi.. ama hedefleri bu değilmiş demeyeceğim bile bence hedef bile koymamışlar.. felsefeleri:saldım çayıra mevlam kayıra..

Saldım çayıra mevlam kayıra gibi bir felsefeyi ne Japon'ların, ne de Nurkan Yurdakul'un izleyeceklerini sanmıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

adminler ve moderatorler size sesleniyorum. bu lanet olasi federaller ve like butonu neden bazen cikip bazen cikmiyor?

adamin like edecez yok kayip yine.

"Mazda'dan Haberler" bölümünde thank-o-matic aktif edilmemiş. "Yeni Üyelerimiz" bölümünde de yok. Nereden açılıp, kapandığını bilsem burada aktif ederdim. Fatih'in bu konudan en az bir 25 like alması lazımdı :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...