Jump to content

2014 Skyactiv Mazda3 Test Ve İzlenimler


emregc
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Nasıl olsa ellerinde kalacak,seneye gider geçen yılın kasasından alırsınız.

Bu arada benim bayim 17bin dizel aracıma önce 37Bin,  Benzinli mi lan bu! dan sonra 40bin verdi. Bunlar da takas fiyatıymış, satıp gidersem daha aşağı...

Emin misin kalacağına :D i30 başlangıç fiyatı olmuş 58 bin. Arkadaşlar biraz heyecanlı, anlıyorum. ben de heyecanlanıyorum arada :) ama bu sene Mazda 3 tüm partiyi bitirecek, elinde kalması mümkün değil. Kasım-Aralık araç bulunmadığında bu sözümü hatırlatın isterseniz :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Elbette satar tüm Türkiye'ye 1000 tane kadar araç girecek bu kadar araç satamazsa dükkanı kapatıp gider mazda

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazohist eğilimli bir toplumda bu gayet normal değil mi?

"acı var mı, acı"

Acı olmamalı,zekamızı kullanmalıyız diyorum...Mazda'nın yaklaşık 4.000 tl'lik bir ek donanım paketi var.bunlar : SCBS,RWM,LDW,HBC...Hepimizin aracında olmasını istediğimiz donanımlar ve yukarıda söylediğim gibi 4.000 lira....e,o zaman power sence almak zorunda değiliz...bu sır aramızda kalmalı...aramızda kalırsa size bir de sunroof var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ne zamandır içimdekileri dökecektim bugüne denk geldi benim gibi bir mazda severi bile ne hale getirdiler mazda türkiye sağolsun yine yapacağını yaptı. En üst donanım satıyorsun sunroof yok deri yok hatta opsiyon olarak bile yok. Güvenlik donanımlarını opsiyon yapmışsın 4 bin lira fiyat istiyosun. Madem iyi niyetlisin insanların can güvenliğine önem veriyorsun koysana bütün güvenlik donanımlarını en baz paketten en yüksek pakete kadar neden 4 bin lira fazla vermek zorundayım.

Skyactiv dediler o kadar bekledik araç yine hantal yine yavaş. Fındık motorlu 1.2 tsilar 1.0 ecoboostlar bile daha iyi yürüyor hemde aynı hatta daha az tüketimle. Otomatiği yine içler acısı performans törpüsü. Manuelinde 190km olan max hız otomatikte 181e düşüyor 0-100 de 1.3 saniye kaybettiriyor bu nasıl son teknoloji araç? İşin en komik yanı da en üst donanımı manuel vitesle alamıyorsun. Ben neden bu rezalet otomatiğe hem manuelinden daha çok para vereyim hemde performans kaybedeyim üstüne üstlük yakıt tüketimim artsın? Diğer markaların otomatikleri manuellerinden hızlı ve daha az yakıt tüketiyor senin otomatiğin tam tersi neymiş efendim skyactiv. Nerdeyse piyasadaki tüm 1.6 dizeller daha performanslı hemde daha az yakıtla. Benzinli araç alıyorsun ama bütün 1.6 dizellerden tokat yiyorsun ne anladık benzinliden.

Bir de piyasa meselesi var. Mesela ben 2011 yılında 80 bine aldığım en ufak boyası olmayan 40bin kmdeki mazda 6 aracımı 4 aydır 60 bine satamıyorum. 72 bine mazda3 alan adam da seneye 60 bine satamayacak. Kimse kusura bakmasın ama bu ülkede para kolay kazanılmıyor insanlar mecburen aldığı aracın piyasasını da düşünmek zorunda. Hadi diğerlerinden üstün bir tarafı olur eyvallah derim piyasası olmasın ama şu üstünlüğü var derim fakat mazda3 ün herhangi bir c sınıfı araçtan bir farkı yok dış tasarımı dışında. Mazda markasına saygım sonsuz fakat türkiye sınırları içersinde bir daha kolay kolay mazda marka araç almam. Herkese iyi forumlar 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  Hiç istemesem de yazdıklarının çoğuna katılıyorum özellikle manuel araçların power donanım seçeneğinde olmamasına. Deri koltuk ve sunroof cabası ve malesef aracımı sattığıma çok pişmanım keşke biraz sabredip test ettikten sonra karar verseydim . O zaman yıl sonu dizel seçeneği olurdu belki. Ototmatik şanzımanın performansı söylendiği kadar kötüyse refleks manuel veya 2. el volvo s60 1.6 dizel veya 2009-2010 manuel 1.6 manuel BMW 3 alıcam .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni kasa ile bir şeylerin değişmeye başlayacağı umudunu taşıyordum, bir şans daha diyordum ama maalesef ilk gelen tepkiler bunun tersi olacağı sinyalini vermekte... Maalesef !!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Az once teste ciktim 0-180 den tutudunda baya bi denedim araci.

Siyah renkti arac goruntusu mukemell. Icide sade ve hos.

110 ile giderken yaklasik 2200 devir ceviriyor ve gayet sessiz. Fakat yokus cikarken falan arac bildigin bagiriyor. Benim 2012 den cok da farksiz degil. Ben daha sessiz olmasini beklerdim. 160 civarinda ruzgar sesi aliyor.

Sunu soylemeliyim ki otomatik vitesi vasat. Vites gecisleri suanki otomatikten daha yavas geldi bana. Kalkis gidis performansi 1.2 motorla kiyaslanamaz.

Viraji yine harika cok zorladim esp de gayet yumusak davraniyor ve cizgisine sokuyor aracini.

Genelde 5000-6500 devir civarinda surmeme ragmen ortalama tuketimi 12 litre civarinda oldu. Fakat sehir icinde kimse 6.0 litre tuketim beklemesin imkansiz :)

Bu araca turbo motor sart 1.5 130-140 bg olsa yemede yaninda yat misali olur :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

peki ne yakar sehir icinde sence?

Az once teste ciktim 0-180 den tutudunda baya bi denedim araci.

Siyah renkti arac goruntusu mukemell. Icide sade ve hos.

110 ile giderken yaklasik 2200 devir ceviriyor ve gayet sessiz. Fakat yokus cikarken falan arac bildigin bagiriyor. Benim 2012 den cok da farksiz degil. Ben daha sessiz olmasini beklerdim. 160 civarinda ruzgar sesi aliyor.

Sunu soylemeliyim ki otomatik vitesi vasat. Vites gecisleri suanki otomatikten daha yavas geldi bana. Kalkis gidis performansi 1.2 motorla kiyaslanamaz.

Viraji yine harika cok zorladim esp de gayet yumusak davraniyor ve cizgisine sokuyor aracini.

Genelde 5000-6500 devir civarinda surmeme ragmen ortalama tuketimi 12 litre civarinda oldu. Fakat sehir icinde kimse 6.0 litre tuketim beklemesin imkansiz :)

Bu araca turbo motor sart 1.5 130-140 bg olsa yemede yaninda yat misali olur :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8-9 litre rahatlikla yakar diye dusunuyorum.  O da sakin suruslerde. Dur kalk trafikte daha da fazla.

peki o zaman size yeni bir tartisma konusu.

katalog degeri 9.7 litre olan 4 ileri otomatik vites mazda3 impressive ile (1.6 105hp) istanbul trafiginde hayvani bir surucu olarak 11 ortalama ile kullanan ben bu aletle 8-9 litre yakacaksam eger bunun mantigi nerede. bu arada 11 ortalama derken hayvani zamanlarimda insan gibi kullanirsam 9-10 diyelim. bu iste bi sacmalik var.

nerede kaldi 6 ileri 1:14 sikistirma oranli ultra hafif skyactive ? bunu biri acikliga kavusturmali cidden bi sacmalik var. eger bu deger dogru ise ki bir cok kisi ayni seyi soyledi su ana kadar est eden. mazda neden motoru ve sanzumani degistirip skyactiv diye bisi uretti? zaten biz mavcut motorlardan ve performansindan memnunduk 4 ileri olmasina ragmen. tek derdimiz cok yakmasiydi. ee hala cok yakiyor. sacma.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

peki o zaman size yeni bir tartisma konusu.

katalog degeri 9.7 litre olan 4 ileri otomatik vites mazda3 impressive ile (1.6 105hp) istanbul trafiginde hayvani bir surucu olarak 11 ortalama ile kullanan ben bu aletle 8-9 litre yakacaksam eger bunun mantigi nerede. bu arada 11 ortalama derken hayvani zamanlarimda insan gibi kullanirsam 9-10 diyelim. bu iste bi sacmalik var.

nerede kaldi 6 ileri 1:14 sikistirma oranli ultra hafif skyactive ? bunu biri acikliga kavusturmali cidden bi sacmalik var. eger bu deger dogru ise ki bir cok kisi ayni seyi soyledi su ana kadar est eden. mazda neden motoru ve sanzumani degistirip skyactiv diye bisi uretti? zaten biz mavcut motorlardan ve performansindan memnunduk 4 ileri olmasina ragmen. tek derdimiz cok yakmasiydi. ee hala cok yakiyor. sacma.

En kisa zamanda teste cik abi. Beklentim cok buyuk oldugu icin heralde cok begenmedim performansini. Eski mazda3  yeter bana. Sirf tipi yuzunden de arac degistircek degilim :)

Yakit konusunda zaten %25 yakit tasarrufu diyorlardi.eskisi 6.0 yakiyordu sehir disi. Bu 4.8 yakiyor. Yaklasik % 20 yakit tasarrufu saglanmis. 11 litre yakiyorsan 9 civari yakarsin sehir ici demek ki. Matematiksel olarak da boyle cikiyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

En kisa zamanda teste cik abi. Beklentim cok buyuk oldugu icin heralde cok begenmedim performansini. Eski mazda3  yeter bana. Sirf tipi yuzunden de arac degistircek degilim :)

Yakit konusunda zaten %25 yakit tasarrufu diyorlardi.eskisi 6.0 yakiyordu sehir disi. Bu 4.8 yakiyor. Yaklasik % 20 yakit tasarrufu saglanmis. 11 litre yakiyorsan 9 civari yakarsin sehir ici demek ki. Matematiksel olarak da boyle cikiyor :)

7.5 den fazla yakiyorsa zor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çoğu kişinin beklentisini karşılamayacak bence görsellik çok güzel ona laf yok ama çok umutlar beslenen skyactiv çok etkili olmayacak gibi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç piyasadaki araçlardan her anlamda daha  güzel arkadaşlar dolayısıyla sıfır araç alacak vatandaş tercihini mazda3 den yana rahat rahat kullanabilir ancak çoğunuz gibi eski kasa Mazda3 sahiplerine üstüne 25-30 bin tl civarı saymayı haklı çıkaracak kadar  ekstra özellikli gelmeyebilir çünkü zaten araçlar genel anlamda dolu ve memnuniyet verici araçlarınız... Düşük tüketimden tam anlamıyla fayda sağlamak için 1.5 otomatik dizellerin gelmesini beklemek daha mantıklı olabilir mevcutta Mazda3 ü olanlar için...

Eski Mazda3 ve Skyactive Mazda3 ü  karşılaştıracak olursam

-Skyactiv kasa , mevcut eski kasaya göre kabini darmış hissi veriyor, eski kasanın içi büyük olan camlar nedeniyle daha ferah gelebilir ..Mazda 6 sahiplerine zaten ufak gelecektir Skyactiv Mazda3 ün içi..Ancak kağıt üstü verilerde Skyactiv kasanın ölçüleri daha büyük eski kasadan...

-Kalkıştaki ağırlığı sanırım 1.6 motor ve 1.5 motorun kalkış tork farkından ileri geliyor... Ancak skyactiv araç daha güzel devirleniyor kalktıktan sonra... Yinede ben eski kasayı bu bağlamda daha performanslı sayıyorum çünkü 0-100 yarışından ziyade trafikte gaza dokunduğumda devamlı vites değiştirme hissi duymadan aralardan seri şekilde rahat rahat uzamak istiyorum ben ve eski kasa 4AT Mazda3 bu beklentimi daha fazla karşılıyor...

-Direkt enjeksiyonlu motorların sesi eski nesiller kadar keyif vermiyor ancak tasarruf artık bu tip motorlarda...Skyactiv Mazda3 ün yüksek devirlerde çıkardığı ses keyfe keder kullanıcıyı memnun edebilir, etmeyebilirde...

Ama yinede yeni herzaman yenidir, kimisi eskiyi sevmez, yeniliğe ve teknolojiye ilgi duyar , Skyactiv kasa başta tasarımı ve yenilikçi diğer özellikleriyle bu beklentilerini tam olarak karşılar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen oyle abi. Mevcut kasa impressiveler zaten yeterince dolu. Koltuk isitmasindan tutunda bir cok sey mevcut. SUNROOF bile var :) simdi bunu satip power sense almak lazim. O da 78 bine kadar cikiyor. 35 bin tl fark istiyorlar yaklasik. 2 tane 2012 model mazda3 impessive satip 1 tane yeni mazda 3 power sense alabiliyorsun. Deger mi dusunmek lazim?

Kaldi ki eski kasa mazda3 un direksiyon tepkileri bi nebze daha iyi. Ozellikle aracin arkasi kaydiginda geri donus tepkileri eski kasada daha iyi.

Ne kadar elestirsem de sifir alacak olsam tercihim yine mazda 3 olurdu :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet sıfır araç alacak olsam alırdım ama şu anki mazdamı satıp üstüne bir o kadar daha ekleyip almam

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

103 bin tl ye istanbul'da sahibinden com da 20 bin km de kırmızı skyaktif mazda 6 vardı. Yeni mazda 3 e 76 küsur vereceklere bir opsiyon olabilir...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği, 3. Nesil Mazda 3 lerde gerektiğinde motoru soğutmak, çabuk ısınmasını sağlamak ve aerodinamiği arttırmak için kullanılır .

      .Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur. Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.
       
      Aktif Hava Kelebeği Açık Aktif Hava Kelebeği Kapalı Araç etrafındaki Hava Akışı Motora Giren Hava Akışı  
      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur. Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı) 66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık 90° (tamamen açık)
       
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o Aktif Hava Kelebeği Açık 66o Kelebek Kanadı Fan Radyatör Kondansatör Aktif Hava Kelebeği Sistemi  
      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır. Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler. Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda A/C sistemi normal yük altında olduğunda Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATF Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu
       
      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar . Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.  
       
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur.

      Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.



      Aktif Hava Kelebeği Açık
      Aktif Hava Kelebeği Kapalı
      Araç etrafındaki Hava Akışı
      Motora Giren Hava Akışı

      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur.

      Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı)
      66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık
      90° (tamamen açık)



      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o
      Aktif Hava Kelebeği Açık 66o
      Kelebek Kanadı
      Fan
      Radyatör
      Kondansatör
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır.
      Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler.
      Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir

      Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda
      Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda
      A/C sistemi normal yük altında olduğunda

      Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATX Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu

      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar .
      Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.

    • kursadnart
      Yazan: kursadnart
      Bazı arkadaşlarımın tasarımına hayran oldukları bu makinanın performansını da görmek istemelerinden kaynaklı tahrikleri neticesinde trafiğe kapalı ve oldukça güzel ve geniş kaymak gibi bir yolda; 2013 Ford Focus (1,6 lt benzinli 125 HP, atmosferik,6 ileri otomatik), 2014 Mercedes A-200 (1,6 lt benzinli 156 HP, turbo 7 ileri otomatik) araçlar ile 500 mtlik bir performans denemesi yaptık. Ben A200 ün iki boy (yaklaşık 10 mt) gerisinde kalırken , focusta benim 2 boy gerimde kaldı. Yani skyactive motor ve şanzımanın beklenen performansı ve ataklığı vermediğini kimse iddia edemez, aksine oldukça iyi ve beklentimin üzerinde bir performans sonucu diyebilirim. Özellikle A200 gibi oldukça iyi performansa sahip bir araca bu kadar direnebileceğini düşünmemiştim. Ayrıca bu test sonucu benim aracım 21,9 lt tüketim gösterirken, focus 22,8 lt , mercedes ise 23,5 lt tüketim gösteriyordu. Yani asıl rakibimiz focus hem performans olarak hemde tüketim olarak mazda 3 ün gerisinde kaldı.
    • Bikes44
      Yazan: Bikes44
      Arkadaşlar geçen hafta aldığım 15 metrelik silikonlu (4mm) akvaryum hava lastiğini kapı iç fitillerinin içine geçirerek dış ses yalıtımını %15-20 gibi bir oranda arttırdım. Yeni Mazda3 alıp da ses konusunda benim gibi hassas olan dostlar varsa tavsiye ederim. Sadece 15TL bir masraf ve yarım günlük emek ile aracınıza %10 ile %20 arasında bir ses yalıtımı sağlayabilirsiniz. Ben ziebart'a dünyanın parasını vermekten vazgeçtim. Bu tarz küçük müdahalelerle yalıtımı iyileştirmeye bakıyorum.
       
      Kapı içi fitillerimizde zaten halihazırda 10 cm aralıklarla küçük delikler bulunuyor. Bu sayede fitilinize zarar vermeden veya yırtık&delik v.s. açmadan bu hortumu içeri sokabilirsiniz.
       
      Ancak bu uygulama sadece dışarıdaki gürültüye karşı (yanınızdaki kamyon, yolda çalışan bir iş makinası veya korna sesleri v.s.) izolasyon sağlar. Davlumbazlardan gelen yol sesine veya motor&eksoz sesi ile bir ilgisi bulunmamaktadır.
       
      Ayrıca kapıların kapanışı da daha tok bir hâl aldı. Buda yalıtımın yanı sıra güven hissini de cidden arttırdı diyebilirim. Herkese iyi forumlar...
       

       

    • asavasgultekin
      Yazan: asavasgultekin
      Merhaba
       
       
      Mazda 3 power aracımda vitesin önünde bulunan 'PASSENGER AIRBAG' lambası devamlı yanıyor.
      Yolcu koltuğu boş olsa da dolu olsa da bu uyarı beyaz ışıklı olarak yanmakta.
       
      Sizin araçlarınızda da böyle midir?
       
      Adana'daki test aracında da bu şekilde ama yurtdışı sitelerdeki kullanım kılavuzuna göre ön yolcu koltuğu dolu iken sönmesi gerektiğini düşünüyorum.
       
      Aynı araçtan olan arkadaşlar bilgi verebilir mi lütfen?
       
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...