Jump to content

2014 Skyactiv Mazda3 Test Ve İzlenimler


emregc
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ben bu hava topuna çıkmak istemiyorum, o işlere türksel bakıyooo, türksel bakıyooo... :D

Sadece; hyundai almıyorsunuz demek ne demektir diyerek topu taca atmak istiyorum. Bu forumda; "piyasayı bilmeyenler" cümlesinden hakaret çıkarımı yapıldığına göre, "hyundai almıyorsunuz, o kadar olur" demek bu markanın gıyabında müebbet hakaret demek değil midir?

:P

ben hic oyle anlamadim. 3 kurusluk hyundai almiyorsunuz, aldiginiz araba mazda, degerini bilin falan. paradigma diye bisi var..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yok zaten bir bayiii sevenler var anlamadım gitti yıllardır.. Çeşit az olunca herkes iyi gözüküyor lakin bu seviyesiz tespitler ve karşılıklar bir cvp bulmalı artık... Sanki kızılay aş evi bedava yemek dağıtıyorlar göbekten mecbur muşuz gibi bir hava var zat-ı muhteremlerde.. Şuç bizde ağızlarının payını vermiyoruz çünkü SEÇENEK yok koskoca istanbulda 4-5 bayii olursa olacağı bu işte adam Hyundai der fiat der yüzüne gider yapar. Neden sen MAZDACISIN mutlak yenisini de alırsın mantığı.. 1000 tane olsun ama keriz olsun mantığı ....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben hic oyle anlamadim. 3 kurusluk hyundai almiyorsunuz, aldiginiz araba mazda, degerini bilin falan. paradigma diye bisi var..

Bu yüzden topu taca attım, herkesin anlayışı farklı... Hakaret algısı farklı... Vicdanlar imzanda bulunan ilk cümle gibi değil,  kişilerin halet-i ruhiyesine göre çalışıyor maalesef.

Neyse hazır top taca çıkmışken, konuyu dağıtmayayım... ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yok zaten bir bayiii sevenler var anlamadım gitti yıllardır.. Çeşit az olunca herkes iyi gözüküyor lakin bu seviyesiz tespitler ve karşılıklar bir cvp bulmalı artık... Sanki kızılay aş evi bedava yemek dağıtıyorlar göbekten mecbur muşuz gibi bir hava var zat-ı muhteremlerde.. Şuç bizde ağızlarının payını vermiyoruz çünkü SEÇENEK yok koskoca istanbulda 4-5 bayii olursa olacağı bu işte adam Hyundai der fiat der yüzüne gider yapar. Neden sen MAZDACISIN mutlak yenisini de alırsın mantığı.. 1000 tane olsun ama keriz olsun mantığı ....

Hiç bir zaman sıfır mazda almayacağım için ben bu tür şeylere takılmıyorum gomtanım... Tavsiye ederim iyi oluyor... Ben sıfır alacağım diyorsan da bu tavır ve strateji ile tavsiye etmiyorum...

1 yıl önce aracı dünyaya tanıt, 1 yıl sonra ancak satışına başla, zibil gibi araba satma imkanın varken 3-5 araba getir, hatır gönül ile sat, sonra araba yok de... Ağustos'a Sıra yazmaya başla... :D Sebep olarak da, üretim yetişmiyor de... E sen 1 yıldır ne yapıyorsun diye sormazlar mı adama?

Sorunca da; biz premium marka olmak istiyoruz, ucuza araba satmak istemiyoruz bla bla bla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sıfır araba

Hiç bir zaman sıfır mazda almayacağım için ben bu tür şeylere takılmıyorum gomtanım... Tavsiye ederim iyi oluyor... Ben sıfır alacağım diyorsan da bu tavır ve strateji ile tavsiye etmiyorum...

1 yıl önce aracı dünyaya tanıt, 1 yıl sonra ancak satışına başla, zibil gibi araba satma imkanın varken 3-5 araba getir, hatır gönül ile sat, sonra araba yok de... Ağustos'a Sıra yazmaya başla... :D Sebep olarak da, üretim yetişmiyor de... E sen 1 yıldır ne yapıyorsun diye sormazlar mı adama?

Sorunca da; biz premium marka olmak istiyoruz, ucuza araba satmak istemiyoruz bla bla bla

Sıfır Mazda aldım lakin paşaların keyfine göre değil kendi keyfime göre.. Geçen bir bayi ye gittim merak etmeyin 2 araç satmışlar kaç haftadır onun da birini bir japon firmasına satmışlar o kdar... Yakında burunları sürter

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda severlerin sürekli Mazda'yı tercih etmeleri kaliteyi, konforu, sağlamlığı uygun fiyata alabildikleri için değilmi....?

Komutanım (limpony) daha önce stratejiyi çözmüştü; az satalım çok kazanalım. Eğer böyle düşünüyorlarsa Mazda severlerde Honda, Toyata gibi Japon markalarına yöneleceklerdir diye düşünüyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda severlerin sürekli Mazda'yı tercih etmeleri kaliteyi, konforu, sağlamlığı uygun fiyata alabildikleri için değilmi....?

Komutanım (limpony) daha önce stratejiyi çözmüştü; az satalım çok kazanalım. Eğer böyle düşünüyorlarsa Mazda severlerde Honda, Toyata gibi Japon markalarına yöneleceklerdir diye düşünüyorum..

İşte ben de buna deli oluyorum zaten. 5 para etmez markalar yolları süslüyor mazda 3 ün gördüğü muameleye bak. Bütün markalar için geçerli olan adamın ilk arabasını kendi markasından sahip olmasıdır ki bu Türk insanında daha da bağlayıcıdır. Tv de reklam yok pahalı diyorlar gazete yok radyo yok peki nasıl yapacaksın fanatik mazda sahipleri tuzağa düşüp hem yıllardır kahrını çekecek hem de yollarda senin reklamını yapacak. Ama bu sefer ters teper bu strateji bugun 78000 power sense yazın bir kenara aralıkta 70000 almayanı dövecekler. Nereden mi biliyorum ÇÜNKÜ YILLARDIR MAZDA KULLANIYORUM :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İşte ben de buna deli oluyorum zaten. 5 para etmez markalar yolları süslüyor mazda 3 ün gördüğü muameleye bak. Bütün markalar için geçerli olan adamın ilk arabasını kendi markasından sahip olmasıdır ki bu Türk insanında daha da bağlayıcıdır. Tv de reklam yok pahalı diyorlar gazete yok radyo yok peki nasıl yapacaksın fanatik mazda sahipleri tuzağa düşüp hem yıllardır kahrını çekecek hem de yollarda senin reklamını yapacak. Ama bu sefer ters teper bu strateji bugun 78000 power sense yazın bir kenara aralıkta 70000 almayanı dövecekler. Nereden mi biliyorum ÇÜNKÜ YILLARDIR MAZDA KULLANIYORUM :D

mazda6 ve cx5 icin bu dediginiz olmadi. muhalefet etmek icin soylemiyorum bu konuda hemfikiriz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benimde bu konuda tek yorumum hiçbir zaman bir satıcı ve bayiler bu tavırda olamaz olmamalılar..böyle bir cevap şekli yok..bu da markaya ne derece hakim olduklarını ve eğitim seviyelerini belli ediyor açıkça..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benimde bu konuda tek yorumum hiçbir zaman bir satıcı ve bayiler bu tavırda olamaz olmamalılar..böyle bir cevap şekli yok..bu da markaya ne derece hakim olduklarını ve eğitim seviyelerini belli ediyor açıkça..

Aynı fikirdeyim....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda6 ve cx5 icin bu dediginiz olmadi. muhalefet etmek icin soylemiyorum bu konuda hemfikiriz.

Olacak Aralıkta burada olacağız...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araliga kim ole kim kala diyorsun

Yoo demiyorum buralardayız aralık ada kalmaz ya.. Bayileri sıkı tembihlemişler lakin akıllı Mazda cılar yemez :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda Türkiye'nin politikasına rağmen Aralık ayında bu arabanın lansman fiyatından o kadar düşük fiyata satılacağını düşünmüyorum. Kaldı ki fiyat artışından bahsediliyor. Yanlış hatırlamıyorsam bir üyemiz motion modelinin bile 75bin TL'ye çıkacağını duymuş. Bu kadar artış beklemiyorum tabi ki ama  4-5 bin TL'lik bir artış olabilir. Bu artış üzerinden indirim yaparlar. 

2. el mevzusuna gelecek olursak Aralık ayına doğru mutlaka  2. elde araba olacaktır. Malum kimisi gömlek değiştirir gibi araba değiştiriyor.  :fiuw:

Arabayı daha teslim almasam da almış olmaktan mutluyum.Keza ilk mazdam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda Türkiye'nin politikasına rağmen Aralık ayında bu arabanın lansman fiyatından o kadar düşük fiyata satılacağını düşünmüyorum. Kaldı ki fiyat artışından bahsediliyor. Yanlış hatırlamıyorsam bir üyemiz motion modelinin bile 75bin TL'ye çıkacağını duymuş. Bu kadar artış beklemiyorum tabi ki ama  4-5 bin TL'lik bir artış olabilir. Bu artış üzerinden indirim yaparlar. 

2. el mevzusuna gelecek olursak Aralık ayına doğru mutlaka  2. elde araba olacaktır. Malum kimisi gömlek değiştirir gibi araba değiştiriyor.  :fiuw:

Arabayı daha teslim almasam da almış olmaktan mutluyum.Keza ilk mazdam.

Bu gün itibariyle 2.eli piyasada mevcut... :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda hedefleri koydu, güzel.. Deli saçması olacak ama  (en nihayetinde ticaret ticarettir ..kimseye zorla mal satmıyorlar !!) Hani diyeceğim .. o kadar Türkiyede mazdaya gönül verip karşılıksız sevgi hesabı hatırı sayılı paralarla araç alanlar oldu (bendeniz mesela :)), üstüne üstlük mazda ne hikmetse 6 ayda bir servisi zorunlu kıldı .. tüm zorluklara rağmen aldık gittik servislere vs .. Yap kardeşim bi güzellik .. Yeni mazda alacaklara yap bi takas desteği ..eskisini getir yenisini al demiyoruz .. ne bilim sıfır araç alanlara yap bi güzellik.. Bayilerin insafına bırakmasınlar bizi ..

Şuanki durumda bayiler tekelini oluşturdu .. insanlara düzgün fiyatta takas şansı tanımıyor ..

Ekmek yenilecek tabi ki ancak endazeyi de korumak lazım ..

Yoksa şahsi düşüncem ne kadar güzel de olsa , ilk hevesler gittikten sonra  tüm dengelerin bozulacağı .. Konudan konuya atlıyorum  mesela denge ne ..Ben şimdi mazda 3 ü almışım .. yıllık km az olduğu için tüp müp taktırmadım .. 2010 9. ayda trafiğe çıkışım .. araç 31 bin km de ..Yine benzinle devam ediyorum .. hadi dedim mazda 3 alalım (ben asıl cx 5 derdindeydim .. hanımdan dolayı 3 e yöneldik ..) benzini daha ekonomik , aracı da yenilemiş oluruz vs  .. gittim test ettim .. güzel hoş .. Sonra aklıma takılmadan geçemiyorum .. Aracın broşüründe yazan yazı gözümün önünde .. Benzin tüketim ve Co2 değerleri mazdanın tahmini verileridir !!  ne demek ya tahmini .. hani 1999 bilmem ne kabullerine göre bile demiyor .. tahmini ..  Testte de  açık yol bulduğumda biraz bastım felan .. 12 litre gösterdi .. dedim kardeşim .. acele etme..  etmeee etmeee .. Etsemde araç yok  :) .. ayar bozuldu bende ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

üstüne üstlük mazda ne hikmetse 6 ayda bir servisi zorunlu kıldı .. tüm zorluklara rağmen aldık gittik servislere vs ..

Shanus merhaba, aklıma takılan bir soruydu kaç zamandır sormak istiyorum.

Mazda 6 ayda bir servise çağırıyorya.

Diğer firmalarda yılda 1 kuralı varya, diyelim 400 tl alıyorlar.

Mazda 6 ayda bir 400 diğer 6.ayda 400 = 800 mü alıyor

yoksa

200 + 200 şekline mi denk geliyor ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam fiyat olarak sormak aklıma gelmedi ama bu durumu bayiiye sormuştum ve demişti ki zaten arıza yapıp buraya gelen yok herkes servisten servise uğruyor o bakımdan 6 ay yapıldı yoksa nasıl ayakta durcaz. Bu ne demektir bence her ikisinde de aynı servis ücreti uygulanıyor ama net bilgi değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği, 3. Nesil Mazda 3 lerde gerektiğinde motoru soğutmak, çabuk ısınmasını sağlamak ve aerodinamiği arttırmak için kullanılır .

      .Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur. Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.
       
      Aktif Hava Kelebeği Açık Aktif Hava Kelebeği Kapalı Araç etrafındaki Hava Akışı Motora Giren Hava Akışı  
      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur. Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı) 66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık 90° (tamamen açık)
       
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o Aktif Hava Kelebeği Açık 66o Kelebek Kanadı Fan Radyatör Kondansatör Aktif Hava Kelebeği Sistemi  
      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır. Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler. Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda A/C sistemi normal yük altında olduğunda Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATF Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu
       
      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar . Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.  
       
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur.

      Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.



      Aktif Hava Kelebeği Açık
      Aktif Hava Kelebeği Kapalı
      Araç etrafındaki Hava Akışı
      Motora Giren Hava Akışı

      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur.

      Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı)
      66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık
      90° (tamamen açık)



      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o
      Aktif Hava Kelebeği Açık 66o
      Kelebek Kanadı
      Fan
      Radyatör
      Kondansatör
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır.
      Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler.
      Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir

      Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda
      Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda
      A/C sistemi normal yük altında olduğunda

      Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATX Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu

      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar .
      Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.

    • kursadnart
      Yazan: kursadnart
      Bazı arkadaşlarımın tasarımına hayran oldukları bu makinanın performansını da görmek istemelerinden kaynaklı tahrikleri neticesinde trafiğe kapalı ve oldukça güzel ve geniş kaymak gibi bir yolda; 2013 Ford Focus (1,6 lt benzinli 125 HP, atmosferik,6 ileri otomatik), 2014 Mercedes A-200 (1,6 lt benzinli 156 HP, turbo 7 ileri otomatik) araçlar ile 500 mtlik bir performans denemesi yaptık. Ben A200 ün iki boy (yaklaşık 10 mt) gerisinde kalırken , focusta benim 2 boy gerimde kaldı. Yani skyactive motor ve şanzımanın beklenen performansı ve ataklığı vermediğini kimse iddia edemez, aksine oldukça iyi ve beklentimin üzerinde bir performans sonucu diyebilirim. Özellikle A200 gibi oldukça iyi performansa sahip bir araca bu kadar direnebileceğini düşünmemiştim. Ayrıca bu test sonucu benim aracım 21,9 lt tüketim gösterirken, focus 22,8 lt , mercedes ise 23,5 lt tüketim gösteriyordu. Yani asıl rakibimiz focus hem performans olarak hemde tüketim olarak mazda 3 ün gerisinde kaldı.
    • Bikes44
      Yazan: Bikes44
      Arkadaşlar geçen hafta aldığım 15 metrelik silikonlu (4mm) akvaryum hava lastiğini kapı iç fitillerinin içine geçirerek dış ses yalıtımını %15-20 gibi bir oranda arttırdım. Yeni Mazda3 alıp da ses konusunda benim gibi hassas olan dostlar varsa tavsiye ederim. Sadece 15TL bir masraf ve yarım günlük emek ile aracınıza %10 ile %20 arasında bir ses yalıtımı sağlayabilirsiniz. Ben ziebart'a dünyanın parasını vermekten vazgeçtim. Bu tarz küçük müdahalelerle yalıtımı iyileştirmeye bakıyorum.
       
      Kapı içi fitillerimizde zaten halihazırda 10 cm aralıklarla küçük delikler bulunuyor. Bu sayede fitilinize zarar vermeden veya yırtık&delik v.s. açmadan bu hortumu içeri sokabilirsiniz.
       
      Ancak bu uygulama sadece dışarıdaki gürültüye karşı (yanınızdaki kamyon, yolda çalışan bir iş makinası veya korna sesleri v.s.) izolasyon sağlar. Davlumbazlardan gelen yol sesine veya motor&eksoz sesi ile bir ilgisi bulunmamaktadır.
       
      Ayrıca kapıların kapanışı da daha tok bir hâl aldı. Buda yalıtımın yanı sıra güven hissini de cidden arttırdı diyebilirim. Herkese iyi forumlar...
       

       

    • asavasgultekin
      Yazan: asavasgultekin
      Merhaba
       
       
      Mazda 3 power aracımda vitesin önünde bulunan 'PASSENGER AIRBAG' lambası devamlı yanıyor.
      Yolcu koltuğu boş olsa da dolu olsa da bu uyarı beyaz ışıklı olarak yanmakta.
       
      Sizin araçlarınızda da böyle midir?
       
      Adana'daki test aracında da bu şekilde ama yurtdışı sitelerdeki kullanım kılavuzuna göre ön yolcu koltuğu dolu iken sönmesi gerektiğini düşünüyorum.
       
      Aynı araçtan olan arkadaşlar bilgi verebilir mi lütfen?
       
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...