Jump to content

Yenilenen Peugeot 508


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Evet yenilenen Peugeot 508 tanıtılmaya başlandı. Alternatif motor seçenekleri olduğu gibi, otomatik vites seçeneği de var. Hem benzinli, hemde dizel motorda otomatik vites seçeneği konulmuş.

1.6 Dizel motor seçeneğinde,  ETG6 adı altında otomatik vites seçeneği var. Bu şanzıman hakkında ilk zamanlar tam otomatik şanzıman deniliyordu. Ama hayata geçirildiğinde öyle olmadığı anlaşıldı. Ama uzmanların dediği Citroen'in MCP, Peugeot'un Auto6r şanzımanından daha performanslı ve konforlu olacağı söyleniliyor.

İlerleyen günlerde araçla ilgili izlenimlerde ortaya çıkar. Aracın başlangıç fiyatı ise 86.500.-Lira.

Aracın teknik ve donanım özellikleri şu şekilde.

AYg7Xr.jpg

5R27nl.jpg

dq03Nr.jpg

b4YDE0.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

D sınıfı bir otomobile o paralar çok diyenler tarafından tercih edilebilir. Boyutlarına bakarsak geniş bir aile otomobili verileri var. SuperB'ye rakip olabilir. Fransız markalarına ön yargısı olmayanlar için iyi bir seçenek.

Otomatik şanzımanı pek beğenilmiyor, vites geçişleri çok sarsıntılıymış. Zannediyorum bu yenilemede şanzımana müdahale edilmemiş. Yakıt verileri güzel, tabii kullanıcı verileri daha önemli bizim için. Bir de bu gündüz ledi olayını çok abartmamışlar mı? Çok uzun ve geniş bir yer kaplamış.

İç mekan kalitesi yine Peugeot kalitesindedir tahminim. Bunların yetkili servisinde çalışan arkadaşımı ziyarete gittiğimde, 1 - 2 yaşında araçların direksiyon derilerinin falan çok yıprandığını görmüştüm. Kalitesiz iç mekan malzemeleri kullanıldığını çalışanları da kabul ediyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şu anki modelin, direksiyon üzerinde ki tuş takımlarını beğenmedim. Kullanılan malzeme siyah mat plastik malzeme. Ne bileyim burada ki tuş takımlarında daha kaliteli bir plastik malzeme kullanabilirlerdi. Ne bileyim örneğin piyano black tuş takımı, etrafında aliminyum rengi tuş çerçevesi. Yada iyi bir malzemeden tuş takımı, çerçevesi piyano black olacak şekilde.

Şanzımana gelince eminim Citroen'in kullandığı MCP şanzımandan daha iyi olacaktır. Beni dinlemeyerek şirkete alınan 8 tane Citroen C5 var. 15 bin km'de ki aracın baskı balatası bitti.

Ve bu aracın sahibi beni dinlemeyen, finans direktörümün aracı. :D İlk aldığımız dönemler harika, süper otomobil diyen müdürüm. Şimdileri ise sen haklıymışsın İlhan oldu. :)

İç mekan kalitesi klasik Peugeot mantığı ile Ehhh dedirtecek cinsten.

D segmentinde iyi rakip olacaktır bencede.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Görünüm ve kasa olarak güzel araba fakat zamanında bir arkadaşım "arabanın güzel olup olmadığı 100bini devirince belli olur" demişti

Üniversite yıllarımda Peugeot 407 çıkmıştı ve her yerde görüyordum kasa vs çok hoşuma gitmişti okul bitip çalışmaya başladıktan sonra bu araba alınır diyordum gel gör ki yıldan yıla 407 sayısı azaldı ve şuan İstanbul'da çok az görüyorum. Onun için Peugeot bende çok uzun ömürlü bir araba algısı oluşturmuyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Görünüm ve kasa olarak güzel araba fakat zamanında bir arkadaşım "arabanın güzel olup olmadığı 100bini devirince belli olur" demişti

90'lı yıllardan bugüne yollarda görebildiğimiz araçlar çoğunlukla Japon araçları zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Alıntıdır

Arabam.com (Alper Güler)

Yeni Peugeot 508 tasarım olarak son değişimlerle daha dinamik bir yapıya kavuşmuş. İlk olarak ızgara grubuna taşınan marka logosu modelin daha prestijli görünmesini sağlamış. Xenon farlar yerini ise LED’lere bırakmış. Bu sayede daha verimli aydınlatma sağlanırken, enerji tüketimi ise minimum seviyeye çekilmiş. Tampona konumlandırılan yine LED gündüz farları da otomobilin teknolojik yapısını vurguluyor.

Arka bölümde ise stop grubunda değişmeler söz konusu. Markanın logosu olan aslanın pençelerini ifade eden stoplar LED’ler ile desteklenmiş. Ancak burada bazı noktalarda LED’lerin belli olması biraz can sıkabilir.

İçeriye geçtiğimde ise malzeme kalitesi ve işçilik anlamında kusursuz diyebileceğim bir iç mekân beni karşılıyor. Selefine göre ilk bakışta fark edilmeyen değişimler ayrıntılara gizlenmiş. Orta konsoldaki ekrana dokunmatik özelliği kazandırılmış. Bu sayede ekran kullanım açısından artık daha başarılı. Bu donanımın başlangıç versiyonundan itibaren standart sunulması dikkat çekici. Dokunmatik ekran sayesinde orta konsoldaki tuşların bazılarının hafiflenmesi sağlanırken, orta konsoldaki joystick kumanda yerine ufak bir eşya gözü konumlandırılmış.

Sürüşte ise model size konforlu bir karakter sunuyor. Yumuşak süspansiyonlar bozuk zeminlerde başarılı sönümlemeler yapıyor. Fakat bu yumuşak yapı yüksek hızlarda ve özellikle virajlarda gövde salınımına sebep oluyor. Ayrıca direksiyonunda hissizleşmesi bir başka göze çarpan eksilerden.

Motor ise markanın başarısını ispatlamış olan 1.6 litre dizel ünitesi. Yarı otomatik şanzıman eleştirilebilir bir konu ama marka bunu yeni geliştirdiği EAT6 ile çözüme kavuşturmuş. Şimdilik benzinli ünitelerde sunulan 6 kademeli şanzıman geçişleriyle yarı otomatik şanzımana göre daha başarılı. Daha kararlı olan bu şanzıman sarsıntısız geçişleriyle de göz dolduruyor.

AISIN tarafından geliştirilen bu şanzıman rakiplerine göre daha hızlı vites geçişlerine sahip. Ek olarak ise manuel değişimlere göre ise 0.5 saniye hızlı olan şanzıman bunu rahat bir şekilde sürüşe yansıtabiliyor. Sport modu da bulunan şanzımanı bu konuma geçirmek için vites kolunun yanında ki “S” tuşuna basmanız yeterli.

Sport moda alındığı andan itibaren düşük vitese geçen şanzıman size performanslı sürüşler vaat ediyor. Model ile 90 Km yol kat etme şansı yakaladım. Yol boyunca sakin kullanımlarda 6 litrelik değer rahatça tutturulabiliyor.

Satın alma konusunda ise Peugeot 508 başlangıç fiyatı ile bu segmentin satış lider VW Passat’tan biraz daha yüksek fiyat etiketine sahip. Ancak başlangıç donanımında sunduğu özellikler ile birçok rakibinden üstün. Bu yenilik bu sınıfın satış rakamlarını nasıl etkileyecek hep birlikte göreceğiz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Görünüm ve kasa olarak güzel araba fakat zamanında bir arkadaşım "arabanın güzel olup olmadığı 100bini devirince belli olur" demişti

Üniversite yıllarımda Peugeot 407 çıkmıştı ve her yerde görüyordum kasa vs çok hoşuma gitmişti okul bitip çalışmaya başladıktan sonra bu araba alınır diyordum gel gör ki yıldan yıla 407 sayısı azaldı ve şuan İstanbul'da çok az görüyorum. Onun için Peugeot bende çok uzun ömürlü bir araba algısı oluşturmuyor

Lütfi Peugeot'ta bu güne kadar en çok beğendiğim kasadır "407". Dış dizayn olarak çok beğenmişimdir, ve halende beğenirim. Bir dönemde ciddi ciddi almak için bayağı bir araştırdım. Araştırdıktan sonra vazgeçmiştim. :) Ama günümüzün Peugeot modellerine göre halen çok beğenirim 407'yi.

66npAW.jpg

WrY8ML.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tasarımı en kötü fransız diyebilirim, resmen odun profilinde olmuş.. Fransızlar tasarımda genelde örnek alınılanken şu modele bak bizimla değilsın...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...