Jump to content

Volkswagen TIGUAN


NeBiAnd
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Helin sana bunu verelim gerçekten ağır :) Türkiyede tek...

Bir sabah mazda2 ye binerken bizim sitede karşımda gördüm. Plakadan kimin olduğunu anlayacak mısınız bakalım?

DSC00236.jpg

DSC00237.jpg

Çakma Range Rover ile Mini Coper kırması gibi duruyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 53
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • MuRDoC_111

    11

  • Kado

    6

  • x-rayted

    9

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

sagolun :)

hayırlı olsun...

Doğuş bunları fahiş fiyatla satıyor. Araba 1.6 altı olmasına rağmen bu segmentte 1.6 altında rakip yok ...

FORDun 2010 da 180 bg lik 1.6 T ile cevap vereceği söyleniyor..

tamam vergi avantajı var ama mesela bir CRV den ne kadar ucuza geldi merak ediyorum..

abi 64e aldık aracı.. ötv indirimi ve kuru 1.89da sabitleme kampanyası olmaksızın 80 bin ya da fazlaya geliyordu aldıgımız arac.. ötv indiriminden motor hacmi dolayısıyla pek faydalanamayan 2.0tdi ın cam tavanlı versiyonu için 97bin dediler.. hem crv den daha ucuza geldi, hem crv den cok daa iyi arazi kabiliyeti ve performansı var.. 12.2 0-100ü crv nin, tiguan ın 9.5sn.. kaldı ki aynı kilodalar.. ayrıca crv daha fazla yakıyor.. bu segmenttekilerin hemen hepsini inceledik uzun zamandır dolasıyoruz galerileri falan.. cogunlukla crv düsünürdük ama bunun fiyatı birden böyle düsünce tiguan olsun dedik..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

irfan aklı yolu bir zaten 1.6 vergisi ile şu an için tek seçenek bu tiguan..... 2.0 tdi nin yıllık vergideki 1000 küsurluk fark zaten yapacağı yakıt ekonomisine karşılık gelir..

Ancak xenon far sunroof tavan vs içetmeyen bu arabanın baz fiyatı CRVden yüksek geliyor..

ayrıca hem supercharger hem turbo içeren bu motor 100 bin km sonrası ikinci elde alıcı bulamaz. Millet ciddi olarak arızadan korkar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

VW olduktan sonra bizim milletimiz ne olursa olsun alır :) Bir şirketin araçlarının açık arttırmasında turbo arızası var denilen A3 lerin bile piyasa fiyatına satıldığını gördü bu gözler :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

saolun arkadaslar..

irfan aklı yolu bir zaten 1.6 vergisi ile şu an için tek seçenek bu tiguan..... 2.0 tdi nin yıllık vergideki 1000 küsurluk fark zaten yapacağı yakıt ekonomisine karşılık gelir..

Ancak xenon far sunroof tavan vs içetmeyen bu arabanın baz fiyatı CRVden yüksek geliyor..

ayrıca hem supercharger hem turbo içeren bu motor 100 bin km sonrası ikinci elde alıcı bulamaz. Millet ciddi olarak arızadan korkar..

abi motor icin bisey diyemem yani cok saglam motor dediler, yılın motoru secilmisliği var, ayrıca galerideyken aracını servis bakımına getiren bi 1.4 tiguan sahibi ile de konustu babam memnun musun falan diye sormus cok memnunum demiş.. yani motorun ne oldugunu zaman gösterecektir tabi ama zaten babam öyle fazla km yapmaz.. onun icin önemli olan doğunun karlı ve bozuk yollarında arabayı kış boyunca garajda yatırmadan sürekli kullanabilmek, karlı buzlu yollarda arabayı garajda yatırıp evle iş arasındaki 250m yi yürümek bile ciddi sakatlık verici hadiselere yol acabilir buzda bi düşme falan yaşanırsa.. bide haftasonlarında baya bi gezer dag bayır cayır, keyif adamıdır kurar sofrasını nehir kıyısına arkadaslarıyla falan yer içerler :D fiyat uygun olmasaydı 1.4 motor hayatta almazdı uzun ömürlü olmaz deyip duruyordu ben ikna ettim zorla :D 2.0tdi la arasındaki fiyat farkına değmez hem fazla km de yapmıyorsun dedim.. önceki aracı 2.0hdi 407, arabanın hem cekişi cok iiydi hemde resmen kokluyordu mazotu ama hepi topu 30bin km yaptı 2005 haziranından bu yana.. bakalım baya yaygın bi sekilde kullanmaya basladılar bu 1.4tsi ı demekki güveniyorlar, umarım basımızı agrıtmaz..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yalnız anlamadığım bir şey var...

tiguanın sport&style ı var alt donanım..daha çok arazi için planlanan yaklaşma ve uzaklaşma açısı artırılmış pusula falan içeren track and field ı var. Bir de en üst donanım fun& function var..

F&F da xenon var. demek ki sizinki o değil çünkü xeon ve panormaik tavan yok dedin ..

sizinki ya T&F ya da S&S , bunlar da 30850 ve 29350 euro +850 masrafı var...1.89 kur ve masraf birlikte metalik boya dahil 56400 veya 59200 vermeniz lazımdı...

VW türkiye sitesi fiyatları yanlış mı vermiş. 64 olmaması lazım sanki...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yalnız anlamadığım bir şey var...

tiguanın sport&style ı var alt donanım..daha çok arazi için planlanan yaklaşma ve uzaklaşma açısı artırılmış pusula falan içeren track and field ı var. Bir de en üst donanım fun& function var..

F&F da xenon var. demek ki sizinki o değil çünkü xeon ve panormaik tavan yok dedin ..

sizinki ya T&F ya da S&S , bunlar da 30850 ve 29350 euro +850 masrafı var...1.89 kur ve masraf birlikte metalik boya dahil 56400 veya 59200 vermeniz lazımdı...

VW türkiye sitesi fiyatları yanlış mı vermiş. 64 olmaması lazım sanki...

abi bizimki track & field.. şöle söyliyim bunların hepsi baz fiyatları, yani senin verdigin fiyatlar aksesuarsız fiyatları.. en üst donanım olarak tabir edilen fun & function aslında en üst donanım olarak adlandırılmamalı.. sadece bi paket bi secenek diyelim.. bi tanesi spor kullanıma yönelik, bi tanesi arazi, digeri arada derede ve önceki 2sine göre donanımdaki üstünlüğü baz modelinde dahi cam tavan ve xenon olması onun dısında aksesuar yok, koltukları kumas, 6,5"lcd yok, park assistant yok hicbisey yok.. track tan tek farkı dediğim gibi xenon ve cam tavan..

yani bu farklar baz modeldeki farklar.. sen bunun deri koltuklu, lcd ekran eklenmis full versiyonunu istiyosan isler degisiyor fiyat artıyor.. yani fiyat listesindeki fiyatlar donanımsız versiyonları.. fun & function un donanımsız versiyonunda dahi cam tavan ve xenon standart ama baska aksesuar yok.. hem sport'un, hem track'ın hemde fun'ın full versiyonları var.. ve donanım olarak ufak tefek farklar dısında hepsinin full ü neredeyse birbirinin aynısı.. mesela sport ve fun da ön tamponun yaklaşma acısı cok düsük, track da ise yüksek yani yüksek egimli tepelerden falan düz yola inerken ön tamponun acısı tamponu yere sürtmeden yola cıkmanızı saglıyor, ayrıca off road tuşu falan var.. fun'da da track ve sport ta olmayan xenon ve cam tavan var.. ayrıca sport un jantlar 16", fun ve track ta 17".. yani 3ünün de full donanımlı versiyonlarını karsılastırdıgınızda birbirlerinden farkları bunlardan ibaret..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun, bu fiyata alınabilecek, türünün en iyi aracı. Güle güle kullanın.

Youtube da arazi kabiliyetleriyle alakalı videoları var, Land Rover a kafa tutuyor resmen  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu otomobili geçen sene sonunda ben de çok düşündüm ( forester konusunu hatırlayın) ..

Ancak ben bu kadar dağa kıra bayıra çıkmıyorum.  Peugeot 3008 diye şöyle bir MPV+crossover kırması araba çıkardı. mayıs gibi bize geleceği söyleniyor.

Dıştan biraz faul.

Peugeot-3008_2010_photo_09.jpg

ancak direksiyonu hariç içine bayıldım. Uzay aracı gibi şerefsizim :) 

Peugeot-3008_2010_photo_19.jpg

İyi tarafı 1.6 dizeli olacak. 4X4 değil ancak  arabada programlanabilen ESP özelliği sayesinde, şu kol dayamanın önündeki sol taraftaki yuvarlak düğme ile idare edilebilen , arazi kumandası var. Videolarda karda, kumda, çamurda normal önden çelişki otomobillere göre fena çekmiyor gibi görünüyor.Bana da yeter zaten: yılda iki kere  piknik dışında toprak görmüyorum.

Ben bu otomobili alabilirim. Fiyatı makul olursa..Yani 1.6 hdi cam tavan xenon bu arazi kumandası vs vs ile 45 civarında kalırsa niye olmasın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o fiyata alınacak en güzel araç bence. güle güle kullanın

Hayırlı olsun, bu fiyata alınabilecek, türünün en iyi aracı. Güle güle kullanın.

Youtube da arazi kabiliyetleriyle alakalı videoları var, Land Rover a kafa tutuyor resmen  :)

eyvallah saolun :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...