Jump to content

İlk Çalısmada Motordan Gelen Yoğun Titreme Ve Ses


cemoka
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

mrb arkadaşlar aracımı ilk calıstırdığımda yani motor soğukken aşırı titreme ve ses var. vites p konumundayken devir1700 lerde d geçtiğimde 600 700 lere düşüyor ve stop edicekmiş gibi ediyor bazende stop ediyor çekişide bayabi düşüyor. ama motor ısındıktan sonra böyle bi sorun yok. aracım 2011 impz otomatik lpg li lütfen yardımcı olurmusunuz....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

62000 km de benzinle calıstırdığımdada aynı sorun oluyor

LPG ayarına baktırın .

benzindede aynı sorun devam ediyor

Aracınız kaç kmdir Lpg li ?

50 bini bulmuş ben aracı alalı 4 gün oldu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Maliyeti ne kadardır acaba

 

O zaman çok büyük ihtimalle sübaplar zarar görmüş. Keşke almadan önce kompresyon testi yaptırsaydınız

 


Maliyeti ne kadar olur acaba tskler
O zaman çok büyük ihtimalle sübaplar zarar görmüş. Keşke almadan önce kompresyon testi yaptırsaydınız

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu konuda değişik fiyatlar  var. 1000 ile 2000 arasında değişiyor diyebiliriz. Yaptıracağınız yer ve kullanacağınız malzemeye bağlı.

Hangi yakada oturuyorsun ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Avrupa yakasi beka cami yaptirsam yoksa ozaydin cami servis haricinde başka yere sokmam ayrıca bujilerden olma ihtimali yokmudur

 

 

Bu konuda değişik fiyatlar var. 1000 ile 2000 arasında değişiyor diyebiliriz. Yaptıracağınız yer ve kullanacağınız malzemeye bağlı.
Hangi yakada oturuyorsun ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Her ikisi de artık yetkili servis değil. Avrupa yakasındaki tek yetkili servis EVO bilgin olsun..

Bujilerden de olabilir , olmaz diyemem ama tanım daha çok sorun sübaptaymış izlenimini veriyor

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadasım %85 ıhtılmalle subapdandır.Önce gıt lpg ayarını baktır olmadı basınc ayarınada baksınlar. Eger hala gecmedıyse  % 99 ıhtımalle Subaplar yanmıs olmalı, subaplar kacırıyor eskı ıslevını gormuyor anlamındadır. subaplar pahalı degıl 100-150 tl tutar kanımca fakat ıscılık en az 800 - 1000 arasıdır bılgın olsun. 

LPG lı olsun olmasın butun alumınyum subap kapaklı araclarda bu er gec olur. Fazla devırlı kullanma aracı kısa  surelı kullanımlar harıcınde  3000-3500 devırı gecme tavsıyemdır.

 

Totalde km kac?

LPG lı aracla 50000 km dusuk be arkadasım en az 60000-70000 km de bu sıkıntı cıkmalıydı?

Demekkı satan arkadas yuksek devırde agresıf sekılde kullanmıs aracı  :

Bu kotu olmus. 

2. elın kotu yanı keske benzınlı alıp sen lpg taktırsaysın.

Ben hep oyle yapıyorum kafam rahat oluyor  O0  ^-^  ^-^

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

Bu arada LPG yı ne zaman taktın.

Ne kadardır lpg ıle gıdıyorsun km lerınıde yazar mısın ? SAYGILAR 

 

Üstteki mesjalarda söylemiş, yaklaşık 50.000 km dir LPG li araç.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sen yınede bujılere baktır ama ateslemeden oldugunu bu km de pek sanmıyorum :


Üstteki mesjalarda söylemiş, yaklaşık 50.000 km dir LPG li araç.

PArdon abim :) sonradan tekrar okudum farkettım. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evoyla görüştüm subap değişimine 3000 TL istediler bu normal midir acaba tabi telden görüştüm büyük ihtimal subaptandir denildi

 

Her ikisi de artık yetkili servis değil. Avrupa yakasındaki tek yetkili servis EVO bilgin olsun..
Bujilerden de olabilir , olmaz diyemem ama tanım daha çok sorun sübaptaymış izlenimini veriyor


Tskler
Öncelikle geçmiş olsun.. Ateşleme sisteminden de kaynaklanabilir. Aşağıdaki konuyu bir okuyun isterseniz.

http://www.mazdaclubtr.com/topic/12999-mazda3-2011-subap-değişimi-lpg/page-10


Biraz önce evoyla telden görüştüm subap değişimine 3000 TL istediler bu baya bi fazla degilmi
Arkadasım %85 ıhtılmalle subapdandır.Önce gıt lpg ayarını baktır olmadı basınc ayarınada baksınlar. Eger hala gecmedıyse % 99 ıhtımalle Subaplar yanmıs olmalı, subaplar kacırıyor eskı ıslevını gormuyor anlamındadır. subaplar pahalı degıl 100-150 tl tutar kanımca fakat ıscılık en az 800 - 1000 arasıdır bılgın olsun.
LPG lı olsun olmasın butun alumınyum subap kapaklı araclarda bu er gec olur. Fazla devırlı kullanma aracı kısa surelı kullanımlar harıcınde 3000-3500 devırı gecme tavsıyemdır.

Totalde km kac?
LPG lı aracla 50000 km dusuk be arkadasım en az 60000-70000 km de bu sıkıntı cıkmalıydı?
Demekkı satan arkadas yuksek devırde agresıf sekılde kullanmıs aracı :
Bu kotu olmus.
2. elın kotu yanı keske benzınlı alıp sen lpg taktırsaysın.
Ben hep oyle yapıyorum kafam rahat oluyor O0^-^^-^


Arkadaşlar evo subap değişimine 3000 TL dedi bu fazla degilmidir sizce
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O fiyat aralığında değiştirenler de var ama kullanılan malzeme ve işçiliği bilemem.

 

Ben EVO'nun fiyatı normal görünüyor diyorum. Kampanyada 2550 imiş, şimdi 3000 diyorlar..

 

Bir de bir ricam var, alıntı yaparken kendi mesajını alıntı dışına yapabilirsen sevinirim, senin mesajın hangisi alıntı yaptığın kişininki hangisi ayırt etmekte zorlanıyoruz.. Ben düzelttim 2-3 kere ....


Aklımda kalan örneklerden birisini buldum ama Kasım 2013 demiş. Şehir İzmir..

 

http://www.mazdaclubtr.com/topic/5896-lpgli-mazda6-larda-sübap-yatağı-bagası-valve-seat-problemi/?p=487860

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tskler dostum kusura bakma forumda yeniyim telden girincede biraz karistiriyorum özür...

 

O fiyat aralığında değiştirenler de var ama kullanılan malzeme ve işçiliği bilemem.

Ben EVO'nun fiyatı normal görünüyor diyorum. Kampanyada 2550 imiş, şimdi 3000 diyorlar..

Bir de bir ricam var, alıntı yaparken kendi mesajını alıntı dışına yapabilirsen sevinirim, senin mesajın hangisi alıntı yaptığın kişininki hangisi ayırt etmekte zorlanıyoruz.. Ben düzelttim 2-3 kere ....

Burak tarafından düzenlendi
Mesaj alıntı içine yazıldığı için.. Lütfen dikkat edelim..
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...