Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

izmir de mazda sahibi olan veya olmak isteyen herkesin gönül rahatlığıyla alışveriş veya bakım yaptıracakları yetkili servis kesinlkle ve kesinlikle yeni otomotiv gaziemir dir.bunu bugün bir kez daha yaşadım.mazda servis bölümünden mustafa abime sevgiler saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

seferihisarlı mazdacı

izmir de mazda sahibi olan veya olmak isteyen herkesin gönül rahatlığıyla alışveriş veya bakım yaptıracakları yetkili servis kesinlkle ve kesinlikle yeni otomotiv gaziemir dir.bunu bugün bir kez daha yaşadım.mazda servis bölümünden mustafa abime sevgiler saygılar.

Aynen katılıyorum bende bundan bir kaç ay önce bir parça için başvurmuştum ellerinde yoktu ama japonyadan fabrikasından getirtebileceklerini söylediler sağolsunlar getirttilerde sonuçta işim görüldü küçük bi parçaydı ama yinede ilgilendiler sağolsunlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen katılıyorum bende bundan bir kaç ay önce bir parça için başvurmuştum ellerinde yoktu ama japonyadan fabrikasından getirtebileceklerini söylediler sağolsunlar getirttilerde sonuçta işim görüldü küçük bi parçaydı ama yinede ilgilendiler sağolsunlar

Servisin görevi zaten parçayı getirtmek değil mi? Küçük veya büyük, parça parçadır. Öyle bir söylemişsiniz ki, sanki servis lütfetmiş. Yetkili servislerin kanunen zorunluluklarıdır zaten bu, parası ödendiği sürece araç üzerindeki vidayı bile temin etmek zorundalar.

Yeni Otomotiv'den şikayet edilen bir mesajın ardından ardarda 2 tane Yeni Otomotiv'i öven mesaj gelince (hele hele sizden önceki 2 mesaj) sanki bu mesajlarda Yeni Otomotiv'in etkisi! varmış gibime geldi.

Arkadaşlar, burada insanlara yardımcı olunmak üzere kurulmuş bir platform var. Şahsi durumlar ve birilerine kıyak yapmak için platformu alet etmeyelim. Abim benim canım abim cicim abim gibi kayırmalarla insanları yanıltıp vebal altında kalabilirsiniz. Kişilrin şahıslarını seversiniz sevmezsiniz, yapılan işleri yazın burada, iyi yapılmışsa iyi yapın kötü yapılmışsa kötü yapın, millet de bilsin. "Bi tanedir benim abim, 1 numaradır şurda" gibi söylemlerin insanlara bir faydası olmadığı gibi sizi vebal altına sokar. Benim de çok eşim dostum var, insanlığına şahsına çok iyidir ama yaptıkları işte kötüdür! Kalkıp ben onları insanlık yönünden överim ama iş konusunda referans olmam.

Dediğim gibi, burası yardımlaşma platformu İnsanları yanlış yönlendirip vebal altına girmeyelim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bahsettiğiniz mesajlar ayrı bir konuydu bu konu ile birleştirildi o mesajların altına denk gelmesi tesadüf olmuş. Bir önceki mesajımda da bunun belirttim. Yalnız şu mesaj "izmir de yeni oto 1 numaradır.mustafa abim 1 numaradır." zaten bu konuya yazılmıştı bilginize o mesaj ile ilgili bir birleştirme taşıma söz konusu değildir

Gerçekten enteresan olmuş tam onun altına denk gelmesi. Art niyetle yazılmayan her yazıdan özür diliyorum (art niyetle yazılanlardan elbette ki dilemiyorum). Bilgilendirme için teşekkürler Oğuzhan Bey. Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim yeni otomotiv le tek münasebetim müşterisi olmamdır.ben bu yazıyı bugün bana yeniden gösterilen ilgi için yazdım.yanıma mekanikçiyi alıp arabayla gezintiye çıkıp ne dersim varsa dinlediler ve hepsine çözümler üretildi.arabamın başında yapılan herşeyi izledim.memnuniyet de belirtilebilir bir şey olmalı sadece bi sorun yaşadığında gelip sızlanılacak bi forum oladığını düşünüoum buranın.yanılıyor muyum.adı üstünde fun club iyisiyle kötüsüyle mazda .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim yeni otomotiv le tek münasebetim müşterisi olmamdır.ben bu yazıyı bugün bana yeniden gösterilen ilgi için yazdım.yanıma mekanikçiyi alıp arabayla gezintiye çıkıp ne dersim varsa dinlediler ve hepsine çözümler üretildi.arabamın başında yapılan herşeyi izledim.memnuniyet de belirtilebilir bir şey olmalı sadece bi sorun yaşadığında gelip sızlanılacak bi forum oladığını düşünüoum buranın.yanılıyor muyum.adı üstünde fun club iyisiyle kötüsüyle mazda .

Sizin gittiğiniz bu servis olması gerekeni yapmış. Servis anlayışında bu vardır zaten, müşterinin tüm dertleri dikkatlice dinlenir ve tüm sorunlarına çözüm bulunmadan gönderilmez. Ama siz sanki servis sizi uzaya göndermiş, size ekstradan avrupada 7 gece 8 gün tatil vermiş gibi tezahürat yapıyorsunuz. Mustafa Abi her kimse (Mustafa Bey'in şahsına sözüm yok, asla yanlış anlaşılmasın) Mustafa Abiye övgüler tağtifler falan. Bunlar amacını aşan durumlar, ben buna dikkat çekmek istedim.

Dersiniz ki; "ben x servise gittim, olumsuz hiçbirşeyle karşılaşmadım, x kişi memnun olmamış ama ben şu sebeplerden dolayı çok memnun oldum, beni memnun ettiler" dersiniz ama siz futbol takımı gibi tezahürat yapıp insanların doğru karar vermesinde engel olabilecek bir tutum sergiliyorsunuz.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Forumun ilk kurulduğu günlerde, 5 yıl kadar önce yani, bir alışkanlığımız vardı, Yeni'yi buluşma yeri olarak kullanırdık neredeyse, birinin bakımı varsa diğerleri de damlar geyik-muhabbet yapardık, o günlerden beri Yeni'nin tüm kadrosuyla patronundan yıkamacısına kadar çok iyi ilişkilerimiz var..

Yeni ile ilgili çok az şikayet olur, onları da hep birlikte çözdük.. Şikayetçi olan arkadaşın özel durumunu bilmem mümkün değil tabii ama "Bakıma giden herkese ekstra bir maliyet çıkarmaya çalışıyorlar" iddiasını ben kendi adıma reddederim, pek çok şey söyleyebilirsiniz ama bunu değil..

Diğer arkadaşlar memnuniyetlerini belirtmişler, Özer arkadaşımız bunun üzerine diyor ki "Tezahürata gerek yok, işlerini yapmışlar", sadece teorik açıdan doğru bu, sıkıntımız da burada zaten, işlerini yapanların az olduğu bir ortamda işlerini yapanlara teşekkür edilmez, "taltif" edilmezlerse bir süre sonra bıkkınlık yaratabilir bu durum karşı tarafta, işler de o ölçüde yapılır...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Forumun ilk kurulduğu günlerde, 5 yıl kadar önce yani, bir alışkanlığımız vardı, Yeni'yi buluşma yeri olarak kullanırdık neredeyse, birinin bakımı varsa diğerleri de damlar geyik-muhabbet yapardık, o günlerden beri Yeni'nin tüm kadrosuyla patronundan yıkamacısına kadar çok iyi ilişkilerimiz var..

Yeni ile ilgili çok az şikayet olur, onları da hep birlikte çözdük.. Şikayetçi olan arkadaşın özel durumunu bilmem mümkün değil tabii ama "Bakıma giden herkese ekstra bir maliyet çıkarmaya çalışıyorlar" iddiasını ben kendi adıma reddederim, pek çok şey söyleyebilirsiniz ama bunu değil..

Diğer arkadaşlar memnuniyetlerini belirtmişler, Özer arkadaşımız bunun üzerine diyor ki "Tezahürata gerek yok, işlerini yapmışlar", sadece teorik açıdan doğru bu, sıkıntımız da burada zaten, işlerini yapanların az olduğu bir ortamda işlerini yapanlara teşekkür edilmez, "taltif" edilmezlerse bir süre sonra bıkkınlık yaratabilir bu durum karşı tarafta, işler de o ölçüde yapılır...

Doğrusu "taltif"miş, ben de sizden öğrendim, teşekkür ederim :) yanlış biliyormuşum.

Konuya dönecek olursak, ben pratikte de teoride de dediğimin doğru olduğunu savunuyorum. Nedenine gelince: Dışarıda yarı paraya hatta daha az paraya çözdürebileceğim (hem de çok iyi bir şekilde çözdürebileceğim) sorunlarım için serviste 2x hatta 3x, 4x para ödüyorsam, kalkıp bir de onları taltiflemem. İşlerini yapıyorlar. Tabirimi bağışlayın "eşek yüküyle para alan" işini de düzgün yapmak mecburiyetindedir, yapmalıdır, bunun için ekstra taltif ve övgü beklememelidir.

Saygılarımla,

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şunu bilir şunu söylerim, servis servistir... eğitimi var, bilmem nesi var. piyadasa iyi ustalar yok mu, tabi ki var. onlara sözüm yok, ama serv,slerin elindeki imkanlar çoğu zaman daha iyi oluyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu mantıkla bakılırsa ne gittiğimzi restaurantlarda, ne bindiğimiz taksilerde ne de kapımıza gelen pizzacıya beş kuruş bahşiş vermememiz gerekir. Ne de olsa işlerini yapmıyorlar mı ?

Ben şikayetin de övgünün de burada yer alması gerektiğine inanıyorum. Ben daha yumuşak bir ifade ile ifade ederim bir başkası daha coşkulu. Bunu nasıl kısıtlayıp denetleyeceğiz ? Terazi nedir ? 

Kişiler de okur kendi karar verir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu mantıkla bakılırsa ne gittiğimzi restaurantlarda, ne bindiğimiz taksilerde ne de kapımıza gelen pizzacıya beş kuruş bahşiş vermememiz gerekir. Ne de olsa işlerini yapmıyorlar mı ?

Ben şikayetin de övgünün de burada yer alması gerektiğine inanıyorum. Ben daha yumuşak bir ifade ile ifade ederim bir başkası daha coşkulu. Bunu nasıl kısıtlayıp denetleyeceğiz ? Terazi nedir ? 

Kişiler de okur kendi karar verir.

Burak Bey, dediğinizde haklısınız, o mantıkla bakılırsa öyle. Ama servis olayı hiçbir esnaflığa veya ticarete benzemiyor. Yani sizin dediğiniz mantıkla bakılmaması gereken bir durum. Samimiyet ve iyi ilişkiler elbette gerekli ama servis ile muhakkak müşteri arasında bir mesafe olmalı ve müşteri bu mesafeyi koymalı, yüzgöz olmamalı. "O yabancı değil yaaa, bizden" algısı oluşmamalı servis çalışanlarından hiçbirinde. Daha sonradan başka yere başka birşey yaptırttığınızda bunu farkediyorlar ve sorgulamaya başlıyorlar. Yaptığım hiçbir işi ben istemedikçe sorgulatmam ve sorgulama hakkını kimseye vermem. Ama siz yüzgöz olursanız "ohoooooooo canım abim, sen bunu nerde yaptırdın? arabanın anasını ağlatmışlar, ohoooooo bir de kazık yemişsin ohooooo" muhabbetleri başlar ki ben bunu hiç sevmem! Benim fikrim bu, katılan katılır, katılmayan katılmaz. Gözlemlediklerim üzerine yazıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servise gittiğinizde kapıda,

a- Somurtarak hoşgeldiniz deyip, arabayı içeri alıp, yassah beyfendi giremezsiniz deyip işinizi görüp faturyı kesip yollayan servis mi?

b- Güler yüzle, hoşgeldiniz nasılsınız? Deyip halinizi hatırınızı soran, arada içeri arabanın yanına alıp kaçamak yapmanıza izin veren, sizin derdinizi dinleyen ve gülen, çay çorba içirip, işinizi gören ve aynı tutarı faturasını kesip sizi yollayan servisi mi?

Tercih edersin Özer?

Sonuçta ikisi de işini gördü değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servise gittiğinizde kapıda,

a- Somurtarak hoşgeldiniz deyip, arabayı içeri alıp, yassah beyfendi giremezsiniz deyip işinizi görüp faturyı kesip yollayan servis mi?

b- Güler yüzle, hoşgeldiniz nasılsınız? Deyip halinizi hatırınızı soran, arada içeri arabanın yanına alıp kaçamak yapmanıza izin veren, sizin derdinizi dinleyen ve gülen, çay çorba içirip, işinizi gören ve aynı tutarı faturasını kesip sizi yollayan servisi mi?

Tercih edersin Özer?

Sonuçta ikisi de işini gördü değil mi?

Gökhan Bey, kastettiğimin bu olmadığını siz de gayet iyi biliyorsunuz ve anladınız.

Bir servisten beklenenler nelerdir denildiğinde, elbette ilk sırada "değer verildiğimi, önemsendiğimi hissetmek isterim" diyeceğim. Lütfen sap ile samanı karıştırmayalım, elma ile armutu toplamaya çalışmayalım. Biribirimizi anlamaya gayret edelim.

Saygılarımla,

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Burak Bey, dediğinizde haklısınız, o mantıkla bakılırsa öyle. Ama servis olayı hiçbir esnaflığa veya ticarete benzemiyor. Yani sizin dediğiniz mantıkla bakılmaması gereken bir durum. Samimiyet ve iyi ilişkiler elbette gerekli ama servis ile muhakkak müşteri arasında bir mesafe olmalı ve müşteri bu mesafeyi koymalı, yüzgöz olmamalı. "O yabancı değil yaaa, bizden" algısı oluşmamalı servis çalışanlarından hiçbirinde. Daha sonradan başka yere başka birşey yaptırttığınızda bunu farkediyorlar ve sorgulamaya başlıyorlar. Yaptığım hiçbir işi ben istemedikçe sorgulatmam ve sorgulama hakkını kimseye vermem. Ama siz yüzgöz olursanız "ohoooooooo canım abim, sen bunu nerde yaptırdın? arabanın anasını ağlatmışlar, ohoooooo bir de kazık yemişsin ohooooo" muhabbetleri başlar ki ben bunu hiç sevmem! Benim fikrim bu, katılan katılır, katılmayan katılmaz. Gözlemlediklerim üzerine yazıyorum.

Öncelikle özer bey her iyi ilişki her yakın ilişki bu şekilde olcak diye birşey yok kaldı ki bana göre sizin bu söylediğiniz bir istisna. Tabiki herkes bu tarz müşteri - işyeri ilişkilerini kabul etmez tercih etmez. Servisler işin gereğini yapmalı ve bunu garanti çerçevesinde de siz servise gittiğiniz müddetçe takip etmelidir. Ancak samimi servis ilişkileri en azından benim istanbuldaki gittiğim servisler için sizin söylediğiniz gibi değil.

Servise gittiğinizde kapıda,

a- Somurtarak hoşgeldiniz deyip, arabayı içeri alıp, yassah beyfendi giremezsiniz deyip işinizi görüp faturyı kesip yollayan servis mi?

b- Güler yüzle, hoşgeldiniz nasılsınız? Deyip halinizi hatırınızı soran, arada içeri arabanın yanına alıp kaçamak yapmanıza izin veren, sizin derdinizi dinleyen ve gülen, çay çorba içirip, işinizi gören ve aynı tutarı faturasını kesip sizi yollayan servisi mi?

Tercih edersin Özer?

Sonuçta ikisi de işini gördü değil mi?

Gökhan abi özer beyin söylediği sey tam olarak bu değildi. Servislerin olumsuz yazılarından sonra hemen altında yine aynı servisle ilgili olumlu bir yazının ve o olumlu yazınında peşinden sanki reklammış gibi  "izmir de yeni oto 1 numaradır.mustafa abim 1 numaradır." sözüne tepki göstermişti. Ancak bunların alt alta gelmesi bence de sadece tesadüften ibaret .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest msezgin77

O zaman Yeni otmtv.neden en az 10 bin km.gidecek olan ön balatalarıma tamamen bitmiş değişmesi gerekiyor dedi bunun cevabını karşıyakalı kurucu arkadaştan rica ediyorum.Özer Bey in dediklerinede noktası virgülüne kadar katılıyorum ayrıca...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O zaman Yeni otmtv.neden en az 10 bin km.gidecek olan ön balatalarıma tamamen bitmiş değişmesi gerekiyor dedi bunun cevabını karşıyakalı kurucu arkadaştan rica ediyorum.Özer Bey in dediklerinede noktası virgülüne kadar katılıyorum ayrıca...

Bunun muhatabı ben değilim, Mazda iletişim hattını arar sorarsınız, şikayetinizi bildirirsiniz, ne balatalarınızı gördüm, ne de sizi tanıyorum, ama oradaki herkesi çok iyi tanıyorum, başınızdan geçen tek bir olayı "Bakıma giden herkese" şeklinde genelleyemezsiniz, kimsenin avukatı değilim, sadece müdahale edilmesi gereken haksızlığa müdahale ettim..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sanırım atlanan nokta "şans verilmesi" kısmı. Yani ilk defasında iyi olan balatalara (belki de gerçekten iyi değil, fren bu başka bişeye benzemez) yanlışlıkla kötü denmiş olması servisin kötü olduğu genellemesini yaptırmamalı. Ben OPAN ile ilgili sıkıntımı yazmadan önce 3 kez denedim. Hepsinde aynı davranışla karşılaşınca da buradaki arkadaşlarımı uyarmak istedim. Belki, umarım, müşterileri azalır da onlar da kendilerine çekidüzen verirler diye.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...