Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

Selamlar arkdaşlar,

Aracımı alalı ortalama 2 hafta oldu benden önceki sahibi Kozyatağı Damlaya götürüyormuş.

Daha önce hem ikinci el hemde sıfır için gitmiş biraz lakayit bulmuştum firmayı ama nede olsa Mazda servisi servis ayrı dedim ve önce onlara gittim.

30 ila 45 dk arabamla ilgilenecek hanımefendinin telefonun bitmesini bekledim. Bu arada diyer çalışanlar cokta ilgilenmedi neymiş efendim arabaya o bakıyormuş.

Bir süre sonra kendimi gerksiz hissedince cıktım.

Bostancı İkiler otoya gittim sağolsunlar arabayı servise çekerçekmez ustalar geldi yanıma ufaktan incelediler sonra birkaç sorunoldugunu birde 50000 bakımı için geldiğimi ilettim sağolsun teber usta gayet iyi ilgileniyor vik vik bir ses vardı torbidodan geliyormus onu yaptılar. bakım yapıldı. çayımızı içitik sohpetimizi yaptık. Bence gerçekten tavsiye edilmesi gereken bir servis.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Honda Damla Ataşehir'de emin olun farkı yok. Eski bir Honda kullanıcısıyım. Aracımı servise götürdüm 2 sefer. Servis keşmekeş çok bekletiliyorsunuz.

Satış ekibinde de sıkıntı var. Honda Civic Hb otomobil için, bir ara niyetlendim. Mevcut aracımı da takasa sunup almayı düşündüm. Kırkbin Küsürlük araç alıyorsun ama Test aracı yok dediler. Jazz'da aynı motor var diyerek onu kullandırmak istediler :). Aracı satacak olan bayan arkadaş aracın özelliklerinden haberi yok.

Sonra ben kafayı taktım ya bu garip olaya. Honda Türkiye'ye e-mail attım konuyu özetleyen. Ben araç almak istiyorum ama sizin bayiniz satmamak için elinden geleni yapıyor.

Bu e-mailin üzerine Honda Damla aradı apar topar dediler size test aracı ayarladık. Bir cumartesi için saat 11:00'e randevu verdiler.

Gününde ve saatinden önce gittim. 5-10 Dakika sonra birisi geldi yardımcı oldu. Evet bizde sizi bekliyorduk vs. Hemen Aracın anahtarını alıp geliyorum dedi. Bir gitti 2-3-5-10 dakika oldu adam yok ortada. Neyse geldi ebeleg gübeleg kem küm vs eveledi güveledi en sonunda ya test araçlarının anahtarının olduğu oda kilitli. Kapının anahtarıda arkadaşta, arkadaşta şimdi dışarıda. Çıkmış yola geliyor vs. Biraz bekletebilirmiyiz dediler.

Tabi ben de sinirlendim beklemedim ve çektim gittim. Gider gitmez de başıma gelen olayları başından sonuna kadar tekrar Honda Türkiye'ye e-mail attım. Pazartesi öğlen saatlerinde tutuşmuş bir vaziyette aradılar. Özür üzerine özür, tekrar bekleriz vs. Dedim gelemem yoğun çalışıyorum diyorum, aracı şirketinize gönderelim teklifinde dahil bulundular. Sonra dedim salladım geçtim.

İyikide yokmuş test araçları :). Mazda'yla tanıştım, her işte bir hayır vardır diye boşuna dememişler. İyikide tanışmışım. Honda Damla'da dilim yandığı için Mazda Damla'yada ön yargılı bakıyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sonra bazı servis ve bayilerin ismi fazla zikredilince diğerleri serzenişte bulunuyor. Memnun olana da şikayetçi olana da aynı ortamı sunuyoruz bir art niyet görmediğimiz sürece. Memnun olanlar da gelip anlatıyorlar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olumsuzları yazıyoruz, olumlulara da teşekkür ediyoruz...

Ayrıca zaman zaman, servis çok iyidir ama o anda orada sizinle ilgilenen kişide sorun vardır; bu durumda da ilgili servis yönetimi eleştirileri dikkate alarak gereken personel oryantasyon eğitimi, iletişim eğitimi veya teknik eğitimi vermesi gerektiğini anlar. Yani olumsuz eleştrilerden de bir fayda çıkarılabilir...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Damla'da daha çok yeni aracımın bakımını yaptırdım. Servis Müdürü Filiz Hanım gerçekten çok ilgilendi, sağolsun. Dün kendisinden bir kullanma klavuzu tedarik edip, edemeyeceklerini sormuştum, bugün telefonla arayıp hazır olduğunu bildirdi. Yani servis müdürünü çok ilgili ve takipçi buldum. Ayrıca formen (baş usta) ile de aracımın teslimi sırasında tanıştım. Bilgili bir çocuk. Bana güven verdi.

Bence yaşadıklarınızı servis müdürü Filiz Hanım'a iletmenizde fayda var. Anlık bir personel sıkıntısı olmuş olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim esas eleştirim servis müdürleri veya bayi elemanlarının bu platformu kullanmamaları. Şu anda biri dışında ( Gören Otomotiv - Okan ) kimse faydalanmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim esas eleştirim servis müdürleri veya bayi elemanlarının bu platformu kullanmamaları. Şu anda biri dışında ( Gören Otomotiv - Okan ) kimse faydalanmıyor.

Forumla muhatab olmazlar...  :nea:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim esas eleştirim servis müdürleri veya bayi elemanlarının bu platformu kullanmamaları. Şu anda biri dışında ( Gören Otomotiv - Okan ) kimse faydalanmıyor.

ses bir iki... burdayım, dinlemedeyim... hehe..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Benim esas eleştirim servis müdürleri veya bayi elemanlarının bu platformu kullanmamaları. Şu anda biri dışında ( Gören Otomotiv - Okan ) kimse faydalanmıyor.

Okan'da İstanbul'da olsaydı tahminim çok iş yapardı diye düşünüyorum bende.En azından ilgisinden dolayı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Okan'da İstanbul'da olsaydı tahminim çok iş yapardı diye düşünüyorum bende.En azından ilgisinden dolayı.

İstanbul'da olsaydık, bu sefer de yoğunluktan dolayı kaliteyi kontrol altında tutamazdık heralde... bu iş enteresan bir denge, iş olsun diye uğraşıyorsun, iş artıyor kalite düşüyor, iş azalıyor... kapasite tespitini dikkatli yapmak gerekiyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Arkadaşlar merhaba. Başımdan geçen bir olay hakkında fikirlerinizi rica ediyorum.

Siteye ilan da açmıştım, aracımı satıyorum. Aracımın alıcısı vardı. Ankaradan geldi. Önce sürekli gittiğim servis olan Özaydın'a gittik. Bütün servis kayıtlarını vs çıkarttık ve alıcıya gösterdim. Sonra aracı expertiz yaptırabilir miyiz diye sordu tabiki dedim. Özaydının kaportacısı izinli olduğu için Beka ya gittik. Neyse aracı bıraktık ve biz kahvaltı etmeye gittik. O sırada notere öğlenden önce yetişemeyeceğiz fln diye konuşuyorduk. Yani alıcı aracımı beğenmiş ve almaya karar vermişti. Aracımda otoparkta sürtmeden dolayı sağ arka kapı sacı değişip boyanmıştı. Bunu alıcı kişiyede söylemiştim zaten. Buraya kadar sorun yok.

Servise expertiz raporunu almaya gittiğimde bir de baktım ki sağ ön kapı + arka kapı + arka çamurluk boyalı görünüyor. Ben itiraz ettim ve gözümün önünde tekrar ölçümleri yaptılar. Gerçekten de 3 parça da boyalıydı. Alıcı arkadaş almaktan vazgeçti. Çok mahçup oldum o kadar yol geldi. Expertiz parasını verdim ve kendisini yolcu ettim.

Şimdi sormak istediğim. Hiçbir hasar yada çizik olmamasına rağmen arabamın 2 parçasını boş yere "benden habersiz" boyayan ve aracımın değerini düşüren Özaydın servisinden hakkımı nasıl aramalıyım  :kafa: ? Aracımın olay yerinde fotoğrafları elimde mevcut sağ arka kapı dışında hiçbir parçada çizik dahi olmadığı görünüyor. Tutulan tutanakta da aynı şekilde sağ arka kapıya sürtme olduğu yazıyor. Biraz uzun oldu özür dilerim. Fikirlerinizi rica ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yapılan işlemlerle ilgili size servis hiç bir evrak imzalatmadımı ?

Honda aracımda kaza geçirdiğimde, noktasından virgülüne kadar servis döküman yapıp, benden imza almışlardı. Servisin size verdiği evrakları bir kontrol edin öncelikle.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu konu daha önce de tartışıldı. Boya kalınlığındaki her değer boya yapıldığı anlamına gelmez. Bazen boya tutturmak için servisler ve hatta auto king vernik atıyor, orada çıkan kalınlık vernik de olabilir. Kapının boyanıp boyanmadığı daha farklı yerlerden anlaşılabilir

Biz de bir arkadaşıma araba almak için yine tanıdığım bir aracı göstermeye gittik. Onda da çok benzer bir durum oldu. Sağ arka teker üstü sürtünmeden dolayı boyalı idi ama ölçünce ön kapının ortasına kadar boya kalınlığı görüldü.

Önce boyalı sandık ama usta detaylı inceleyince kapının boyanmadığını söyledi. Kalınlık sebebi olarak da boya tutturmak için atılan vernik dedi.

Belki senin aracında da benzeri bir durum vardır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sizi yönlendirmek istemem ama hukuken hakkınızı aramanız zor görünüyor. Çünkü ön kapı ve çamurluğun aynı anda ve yerde boyandığını isbat etmek zor. Bence bu olayla ilgili Mazda Türkiye nezdinde hak aramanız daha sonuç almaya yönelik olur.

Bazı renklerde tek parça boyandığında renk tutturmak çok zordur. Bu sebeple ustalar bu parçanın sağ solunda bulunan parçalara da boyayı bir miktar yedirip, renk farklılığının algılanmamasına çalışabilirler. Ama bunun müşteriye izah edilmeden yapılması doğru değil. Çünkü müşteri bu durumda renk farkı oluşmasını da tercih edebilir. Bu 3 parçada yaptığınız boya kalınlığı ölçme işlemlerinde arka kapı ile ön kapı/çamurluk boya kalınlıklarının farklı olması gerekir.

Örneğin; tahmin ediyorum ki, sizin aracınızın  yan panellerindeki boya kalınlığı fabrikasyon 120 mikron civarıdır. Arka kapıda bu kalınlık 250-300 mikron gibi ve diğer parçalarda ise 180-200 gibi mi çıktı? Kalınlık değerlerini not aldınız mı? Beka'da tüm parçalar boyanmış mı dediler? Bu yedirme boyası mı dediler?

Aracı kasko'dan yaptırdıysanız eğer, kasko eksper göndermiş olmalı. Hiçbir kasko tek parça boya işçiliğine, 3 parça parası ödemez. Hiçbir servis de tek parça parasına 3 parça boyamaz. Kaskonuzdan da sorabilirsiniz, kaç parça boyası ödediler?

Bence Mazda Türkiye'ye şikayet etmeden önce, bir başka uzmana da inceletin. Öncelikle araçdaki boyanın PDI (teslimat öncesi onarım) onarımı olup olmadığı, 3 parçanın tamamen mi boyalı olduğu yoksa yedirme boyasımı olduğu vb. konuların bilinmesi, şikayetinizden sonuç almanız adına yararlı olur.

Arkadaşlar merhaba. Başımdan geçen bir olay hakkında fikirlerinizi rica ediyorum.

Siteye ilan da açmıştım, aracımı satıyorum. Aracımın alıcısı vardı. Ankaradan geldi. Önce sürekli gittiğim servis olan Özaydın'a gittik. Bütün servis kayıtlarını vs çıkarttık ve alıcıya gösterdim. Sonra aracı expertiz yaptırabilir miyiz diye sordu tabiki dedim. Özaydının kaportacısı izinli olduğu için Beka ya gittik. Neyse aracı bıraktık ve biz kahvaltı etmeye gittik. O sırada notere öğlenden önce yetişemeyeceğiz fln diye konuşuyorduk. Yani alıcı aracımı beğenmiş ve almaya karar vermişti. Aracımda otoparkta sürtmeden dolayı sağ arka kapı sacı değişip boyanmıştı. Bunu alıcı kişiyede söylemiştim zaten. Buraya kadar sorun yok.

Servise expertiz raporunu almaya gittiğimde bir de baktım ki sağ ön kapı + arka kapı + arka çamurluk boyalı görünüyor. Ben itiraz ettim ve gözümün önünde tekrar ölçümleri yaptılar. Gerçekten de 3 parça da boyalıydı. Alıcı arkadaş almaktan vazgeçti. Çok mahçup oldum o kadar yol geldi. Expertiz parasını verdim ve kendisini yolcu ettim.

Şimdi sormak istediğim. Hiçbir hasar yada çizik olmamasına rağmen arabamın 2 parçasını boş yere "benden habersiz" boyayan ve aracımın değerini düşüren Özaydın servisinden hakkımı nasıl aramalıyım  :kafa: ? Aracımın olay yerinde fotoğrafları elimde mevcut sağ arka kapı dışında hiçbir parçada çizik dahi olmadığı görünüyor. Tutulan tutanakta da aynı şekilde sağ arka kapıya sürtme olduğu yazıyor. Biraz uzun oldu özür dilerim. Fikirlerinizi rica ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...