Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

Opan Çayyolu hakkında yorumlarınız...

Sayın ibomaz bu soruyu, çok yakın zamanda şu konuda sormuştunuz.

http://www.mazdaclubtr.com/28653/ankarada-mazda-servisi/#quickreply

Opan hakkında bilginiz var mı?iyimidir?

Sayın Orbitus'da size şu şekilde cevap vermişti.

Ibomaz kardes ben soyleyecegimi soyledim...Baska sorma...

Bir dünya şey yazıp çizdikten sonra. Halen bu soruyu sorduğunuz için, bu şekilde bir yanıt vermişti size.  Forumda bu sorunuzun cevabı o kadar çok ki. Sadece birazcık araştırıp ve dikkatlice okumak gerekiyor. Ama siz her seferinde hazıra konmak istiyorsunuz. Sorunuzun cevabını forumda aramak yerine. Aynı soruyu sorup, var olan cevapları tekrardan istiyorsunuz. Siz olsanız yazdığınız şeyleri tekrar, tekrar yazmak istermisiniz ?

Yine dönüp, dolaşıp başa dönüyoruz. Sabah yine forumda var olan bir konu olduğu halde, yine yeni konu açmıştınız. Ben konuyu bloke ettim. Bunun üzerine sanırım farkına varıp, küçük bir araştırma ile. Var olan konunun altına sorunuzu yazmışsınız. Size buradan ve özelden kaçıncı ikazımızdır, ben sayısını unuttum artık.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Malesef sesin geldiği yer aynı yer değildi.başlığın içeriği okunmamaış sanki."ses geliyor" diyince hemen silinmiş olsa gerek konu.baktım açtığım konu silinmiş ben de o başlığın altına yazdım.servis olayına gelince başka arkadaşların da fikrini almak için konuyu güncel hale getirmek istedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba,

Ankarada yillardir Basayar'a giderim. Saolsun oradaki arkadaslar la da ahbapligimiz vs gayet iyi.. Ancak son donemlerde gordugum, nereyse Mazda'dan ellerini ayaklarini kesmisler, orjinal yaglarini bile getirmez olmuslar. Servis zaten neredeyse tamamen kia'ya donmus durumda.

Herter'i ise yillardir sadece kotu yorumlar ile bilmekteyiz..

Duyduguma gore opan da kapanma yolunda ilerliyormus..Bu konya yolunda yeni acilan servis ile ilgili durumlar nelerdir..Tavsiyelerinizi alabilir miyim

Bir tek kötü izlenim okumadım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30K bakımında klimadan ses geliyor dedim normal dediler ve 36K da klima sesi bariz bir şekilde arttı ve klima motor bilyesi gitmiş değişim gerekiyor dediler. Aracın garantisi 1 Kasım'da doldu şimdi servis iyi niyet garantisine aldırmaya çalışalım dedi. Servis 10 gündür Mazda'dan cevap bekliyormuş. Müşteri hizmetlerini aradım 3 gündür de ben cevap bekliyorum. Mazda Türkiye bu anlayışını değiştirmediği sürece Türkiye'de layık olduğu yere gelemeyecek, aracımı çok seviyorum ama maalesef firmanın bu tutumunu da kabul edemiyorum. :kafa:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle imzan için teşekkür ederim.

Klasik servis madurusun ve durumunu çok çok iyi anlıyorum. Bu işi servisin Mazda TR ile iletişimine bırakmamamalısın. Ayrıca 444'lü müşteri hizmetleri genelde geri dönmez. ( Fakat otomatik araçlarında yağ kaçağı olan iki arkadaşımıza geri dönmüşler; çok mutlu oldum şayet 444'lü numarayı aradılarsa... )

Her yerde yazıyorum ama tekrar yazacağım; burada da bulunsun.

Bu tip servislerin salladığı ve acil cevap alman gereken durumlarda Mazda TR'nin faks numarasına Volkan Bey'e hitaben mesaj göndermelisin. Ayrıca faks gitti mi diye sekreterlerini arayıp onay almalısın. Mazda TR'nin web sayfasında Merkez ofisin telefon ve faks numaraları mevcut. Aslında Mazda TR'nin de müşteri geri dönüşlerine ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bazı hususlarda onlara yardımcı olacaktır.

Mazda TR iyi niyetli olmasına karşın bir yerde bir parazit var, çözemedim; o nedenle Genel Müdürleri olup o paraziti bulup yok etmeliyim.  :boks: Süper bir Mazda TR yaratmalıyım.  8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle imzan için teşekkür ederim.

Klasik servis madurusun ve durumunu çok çok iyi anlıyorum. Bu işi servisin Mazda TR ile iletişimine bırakmamamalısın. Ayrıca 444'lü müşteri hizmetleri genelde geri dönmez. ( Fakat otomatik araçlarında yağ kaçağı olan iki arkadaşımıza geri dönmüşler; çok mutlu oldum şayet 444'lü numarayı aradılarsa... )

Her yerde yazıyorum ama tekrar yazacağım; burada da bulunsun.

Bu tip servislerin salladığı ve acil cevap alman gereken durumlarda Mazda TR'nin faks numarasına Volkan Bey'e hitaben mesaj göndermelisin. Ayrıca faks gitti mi diye sekreterlerini arayıp onay almalısın. Mazda TR'nin web sayfasında Merkez ofisin telefon ve faks numaraları mevcut. Aslında Mazda TR'nin de müşteri geri dönüşlerine ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bazı hususlarda onlara yardımcı olacaktır.

Mazda TR iyi niyetli olmasına karşın bir yerde bir parazit var, çözemedim; o nedenle Genel Müdürleri olup o paraziti bulup yok etmeliyim.  :boks: Süper bir Mazda TR yaratmalıyım.  8)

Orbitus tavsiyen için teşekkürler, hemen uygulayacağım hakikaten bu konu çok üzücü, bu kadar güzel ve özel bir araca Mazda TR müşteri hizmetleri ve servis kalitesi gerçekten çok üzücü ben Japonya'ya yazacağım ingilizce yazsam anlam ifade eder mi  bilmiyorum. Mazda Merkez'in bu durumdan bilgisi olduğunu da zannetmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

anlaşılan mazda servisleri için herşey normal, adamın şanzumanı yağ akıtıyor normal diyorlar , klimadan ses geliyor normal diyorlar, burdan arkadaşlara tavsiyem arkadaşlar araçlarınızda alışılmışın dışında ses , yağ akıtması ve bunun gibi şeyler varsa kesinlikle bunlar normal değildir, servisler size ne kadar normal deseler de siz bunu normal kabul etmeyip, muhakkak üstüne gidin htta 3 günde bir servise gidip rahatsızlık duyduğunuz arızaları ve ya sesleri söyleyip kayıda geçirtin , servis kayıtları sonuç olarak size ileride doğacak hukuki olaylarda avantaj sağlayacaktır.... günlerdir okuduklarımdan anladığım mazdanın servis, konusunda uzun yol alması gerektiğini göstermekte....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Burada o kişinin ustalığıyla alakalı sıkıntı var, Mazda servislerinin hepsini kapsayan birşey yok bence..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle imzan için teşekkür ederim.

Klasik servis madurusun ve durumunu çok çok iyi anlıyorum. Bu işi servisin Mazda TR ile iletişimine bırakmamamalısın. Ayrıca 444'lü müşteri hizmetleri genelde geri dönmez. ( Fakat otomatik araçlarında yağ kaçağı olan iki arkadaşımıza geri dönmüşler; çok mutlu oldum şayet 444'lü numarayı aradılarsa... )

Her yerde yazıyorum ama tekrar yazacağım; burada da bulunsun.

Bu tip servislerin salladığı ve acil cevap alman gereken durumlarda Mazda TR'nin faks numarasına Volkan Bey'e hitaben mesaj göndermelisin. Ayrıca faks gitti mi diye sekreterlerini arayıp onay almalısın. Mazda TR'nin web sayfasında Merkez ofisin telefon ve faks numaraları mevcut. Aslında Mazda TR'nin de müşteri geri dönüşlerine ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bazı hususlarda onlara yardımcı olacaktır.

Mazda TR iyi niyetli olmasına karşın bir yerde bir parazit var, çözemedim; o nedenle Genel Müdürleri olup o paraziti bulup yok etmeliyim.  :boks: Süper bir Mazda TR yaratmalıyım.  8)

Öncelikle selamlar. Mazdanın 444 lü numarasını arayıp bi durum hakkında soru sormuştum. Israrlı aramalarım sonunda yaklaşık 1 ay sonra dönüş yapabildiler. Durum ise; Ankara opan servisine arabamı 110 bin bakımına götürmüştüm. Aracıma 0-40W mobil1 yağ kullanıp 15 bin km sonra tekrar bakıma çağırdılar. Bu esnada arabamdan zincir sesi gelmeye başladı. Bu konuyu hem mail hemde 444 lü numaraya bildirdim. Acaba bu güne kadar ben mi kerizlik ettim 10000 de bir bakıma giderek yoksa bu servismi işini bilmiyor. Servis en sonunda beni aradı ve görüşmek ve aracımı kontrol etmek için çağırdı. Son ana kadar inkar etselerde en sonunda hata yaptıklarını kabul edip aracımdan gelen sesin giderilmesi için neredeyse maliyetine düzelteceklerini söylediler.

Ama artık beni kaybettiler. Forumda araştırdığım için yeni açılan Konya yolundaki SBM ye gittim. Opan kadar indirim yapmasalarda ilgili ve bilgili bir şekilde sorunumu gidermek üzere işe koyuldular. Yurtdışından malzemeler gelir gelmez işe başlayacaklar.

Bu kadar yazımın özeti; 444 lü numarayı ısrarla ararsanız size dönüyorlar, Ankara opan kalitesiz bir servis ve yeni Ankara SBM servisi Ankara'daki mazdacılar için hayırlı olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu başlık için sadece şunu söylemek istiyorum. Arkadaşlar tamam Mazda gibi bir arabaya biniyorsunuz ama Türkiye'de yaşıyorsunuz. Mazda servisleri'ni de Türk arkadaşlar yönetiyorlar, Ben Marmaris'te yaşıyorum deseler ki İstanbul'da ki servisi Mazdanın kendi adamları Japonlar yönetiyor ve bakımlarını yapıyorlarmış, bir bakım için git gel 1600 km yol giderim. Demek isticeğim sadece Mazda söz konusu değil, çeşitli markalara binen çoğu insan servislerden şikayetçi. Benim tespitim şu, söz konusu satış olunca ün güzel, en donanımlı bayanları bulup, güzel ücretler verip peynir ekmek gibi araç sattıran firmalar konu servislere geldiğinde aynı özeni göstermiyorlar, yüksek donanımlı, çıkrak kalfa seviyesin de değil en az teknisyen seviyesinde uzun süre yurt dışına kurslara gönderip profesyonel bir kadro kurup biraz da yüksek ücretle personel çalıştırsalar onlar da biz de mumnun olucaz. Geçen arkadaşın X marka aracını servise götürdük ben de ona eşlik ettim, Araç reklam panolarını sök, bildiğin sanayi, adam ağzında sigarayla arabayı lifte kaldıryor, tamam bentliye binmiyoruz bentlinin de servisine gitmiyoruz ama gittiğimiz yer de bir kişinin değil Mazda gibi X bir marka gibi uluslar arası bir markanın bir bakım ve onarım kademesi, çok ama çok daha almaları gereken yol var. 2012,2013 model araçları sanayide gördüğüm zaman bu yüzden şaşırmıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu başlık için sadece şunu söylemek istiyorum. Arkadaşlar tamam Mazda gibi bir arabaya biniyorsunuz ama Türkiye'de yaşıyorsunuz. Mazda servisleri'ni de Türk arkadaşlar yönetiyorlar, Ben Marmaris'te yaşıyorum deseler ki İstanbul'da ki servisi Mazdanın kendi adamları Japonlar yönetiyor ve bakımlarını yapıyorlarmış, bir bakım için git gel 1600 km yol giderim. Demek isticeğim sadece Mazda söz konusu değil, çeşitli markalara binen çoğu insan servislerden şikayetçi. Benim tespitim şu, söz konusu satış olunca ün güzel, en donanımlı bayanları bulup, güzel ücretler verip peynir ekmek gibi araç sattıran firmalar konu servislere geldiğinde aynı özeni göstermiyorlar, yüksek donanımlı, çıkrak kalfa seviyesin de değil en az teknisyen seviyesinde uzun süre yurt dışına kurslara gönderip profesyonel bir kadro kurup biraz da yüksek ücretle personel çalıştırsalar onlar da biz de mumnun olucaz. Geçen arkadaşın X marka aracını servise götürdük ben de ona eşlik ettim, Araç reklam panolarını sök, bildiğin sanayi, adam ağzında sigarayla arabayı lifte kaldıryor, tamam bentliye binmiyoruz bentlinin de servisine gitmiyoruz ama gittiğimiz yer de bir kişinin değil Mazda gibi X bir marka gibi uluslar arası bir markanın bir bakım ve onarım kademesi, çok ama çok daha almaları gereken yol var. 2012,2013 model araçları sanayide gördüğüm zaman bu yüzden şaşırmıyorum.

Hocam dediğiniz bazı şeylerde haklısınız ama şöyle bir sorun var;

Mazda araçlarının yedek parçaları sadece yetkili servislerde var. Bi nevi zaten servisin eline mahkumuz. X markası demeyim direk markayı söyleyim volkswagen. Bu markanın servisine giden çoğu arkadaşım sorunsuz dönüyor. Hatta bide şöyle birşey var; bakımlarını serviste yaptırdığın müddetce garantisi bitse bile iyi niyet garantisi adı altında garantinizi devam ettiriyorlar. Kendi iş yerimde bir arkadaşım 2010 passatının otomatik vites şanzımanını ücretsiz değiştirdiler.

Demek istediğim yapan servisler yapıyor. Parça açısından bağımlı olduğumuz servisler neden yapmıyor?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam dediğiniz bazı şeylerde haklısınız ama şöyle bir sorun var;

Mazda araçlarının yedek parçaları sadece yetkili servislerde var. Bi nevi zaten servisin eline mahkumuz. X markası demeyim direk markayı söyleyim volkswagen. Bu markanın servisine giden çoğu arkadaşım sorunsuz dönüyor. Hatta bide şöyle birşey var; bakımlarını serviste yaptırdığın müddetce garantisi bitse bile iyi niyet garantisi adı altında garantinizi devam ettiriyorlar. Kendi iş yerimde bir arkadaşım 2010 passatının otomatik vites şanzımanını ücretsiz değiştirdiler.

Demek istediğim yapan servisler yapıyor. Parça açısından bağımlı olduğumuz servisler neden yapmıyor?

Öncelikle şunu söylemek istiyorum, parça konusunda kesinlikle servislere mahkum değiliz. Türkiye'de yaşıyoruz, yaşadığınız şehirde istediğiniz parçayı bulamayabilirsiniz ama İstanbul'da büyük yedek parçacılarda, istediğiniz her parçayı bulabilirsiniz. Kargoyla felanda istediğiniz parçaları istiyebilirsiniz. Benim Mazda'nın servislerindeki izlenimlerim de, servislerin sanırım çoğu konudan yetkisi yok. Dediğiniz markanın servisinde, servis garanti kapsamını, iyi niyet garantisinin sorumluluğunu alıp müşteriyi güler yüzle işini halledip gönderip, servis ve merkez arasındaki iletişimi sağlayıp istediği muameleyi yapabiliyor. Ama Mazda'da gördüğüm kadarıyla bu olay yok, merkez ne derse o oluyor ve merkeze sormadan garantiden parça değişimi felan yapamıyorlar, raporlar falan filan, bu sefer müşterinin servise güveni kalmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mayıs ayında 2013'te aracımı servise götürdüm. Kornası çalışmıyordu. Kullanıcı hatası dediler. aracım henüz 2 aylık iken. Konvoya katıldınız mı dediler. Evet , katıldım. İşte ondan dediler. Garantiye girmez dediler. Yutkundum. bu benim 3,cü aracım. Böyle bir sorun hiç bir "konvoyda" yaşamadım. Sadece kornanın çalışmadığını fark ettim. Nasıl kullanıcı hatası olduğunu, ve nasıl  tespit ettiklerini de anlamadım. Korna siparişini benim gözlerim önünde bilgisayardan girdiler. Telefon nosu da istediler.Biz sizi arayacağız dediler. 2 ay sonra ben yine gittim. Arkadaş sipariş vermemiş dediler. Oysa işlem gözlerimin önünde yapıldı. Kabullendim. Tekrar sipariş verdiler. Halya aramalarını bekliyorum. Belçika merkezdekiler yıllık izin kullanıyormuş da, 45 günmüş de, bir sürü mazeret. Halya beklemekteyim, 7 ay oldu. aracım 20,000 km bakımı geldi geçti. Servisine götüremiyorum. Servislerin standart bakım fiyatları yok. 10,000 lik bakım ile 20,000 lik bakım arasında tek fark polen filtresi dediler. fiyat farkı ise 400,00 tl ...ilkinin neredeyse iki katı. Tavsiye edebileceğiniz adam gibi bir servisiniz var mıdır. Yedek parça sorunuı olmasın ve uzman kadroları olsun. Mazda servisiyim deyipte racı ilk defa görüyormuş gibi bakan servis elemanına emanet etmek istemiyorum. Saygılarımla, Şaban Koçak. (NOT): halya kornam yok. Bahsettiğim servis Çorlu  IŞIL.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

İzmir yeni otomotiv bence çok ilgili şuanda çok memnunum sekreterinden tut boyacısına kadar çok ilgililer bence ben gönül rahatlığıyla tavsiye ederim

Ben sorun yaşadım, tabiri cazise 'enayi' yerine konulduğumu anlayınca sorunumu ayrıntılı şekilde anlatıp eleştiri yapmak üzere yetkili birisi ile görüşmeye gittim. Yetkili şahsı yerinde olmayınca sorunu sekreter hanıma anlattım, telefon numaramı alıp mutlaka dönüleceğini söylediler. Aradan 3-4 ay geçti, ne arayan var ne soran.

İzmir de tek bir yetkili servis olduğundan dolayı arabayı satınca alternatif servis seçeneği bol olan (mümkünse Alman veya Japon) bir marka almayı düşünüyorum.

Eğer yağını, suyunu değiştirmek gibi rutin işlerden memnuniyet duyuyorsanız, az ilerde 6. sanayiye gidince daha ucuz malzeme + işçilik ücreti vererek mutluluktan havaya uçabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben aslında memnunum ama antifirizi yeni koyuldu ve radyatör boru siparişi verildi serviste olmadığı için parça gelip tekrar gittiğimde tekrar antifiriz konulmuş.

Yaklaşık 40-50 tl gibi bişey arada kaynadı, aslında eski antifirizi koysalar veya uyarsalardı ilk sefer değişmeseydi iyi olabilirdi. Muhtemelen arada kaynamıştır diye düşünüyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben aslında memnunum ama antifirizi yeni koyuldu ve radyatör boru siparişi verildi serviste olmadığı için parça gelip tekrar gittiğimde tekrar antifiriz konulmuş.

Yaklaşık 40-50 tl gibi bişey arada kaynadı, aslında eski antifirizi koysalar veya uyarsalardı ilk sefer değişmeseydi iyi olabilirdi. Muhtemelen arada kaynamıştır diye düşünüyorum :)

Kendi yazımı alıntılıyorum :)

Bugün Cem Bey aradı servis memnuniyetimin haklılığını gösterdi.

Zaten kötü niyetli bir durum olmadığını biliyordum ama beni arayarak konu hakkında konuşmamız bence güzel bir davranıştı.

İlgisi için teşekkür ediyorum.

Biraz reklam gibi olacak ama kendi adıma bu yüzden evo mazdaya gidiyorum ve maalesef güya tasarruf için gittiğim sanayide daha zaralı çıkmamla sonuçlanması durumunu yaşamıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Bu konu onemli guzel bi paylasim ile model model yazip kullanilmasi gereken yaglar diye bi sabit konu yapmami gerekir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...