Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

Selamlar,

Arkadaşlar olayı bir de şu yönden değerlendirebilirmiyiz acaba,

1- araç satışları yeterli düzeyde değil,

2- araçlar arıza vermediğinden servisler de boş kalıyor,

3-servis ve bayii olayını faal tutmak için 6 ay veya 10.000 km olabilirmi?

4-6+6= Toplam maliyet diğerlerinin yıllık bakımından ucuz mu? pahalımı ?

5-araç her 6 ay veya 10.000 km de servise gireceğinden kontrolü ve olası arıza ve olumsuzlukların erken teşhisi ve tedavisi daha ucuz ve uygun olmaz mı?

6-son olarak zaten bizim araçlarımızla ilgilenmek  bize keyif vermiyor mu?  böyle olunca da toplamda değerlendirip keyfini çıkarmak, köşe başlarında, lambalarda PİŞTI olmamak ve üstüne alımlılık ve dikkat çekmek ayrıcalık değil mi?

keyifli ve kazasız sürüşler.

10 000 km 6 ay Servis modeli Marka için en berbat kullanım koşullarındaki servis aralığı demektir... Türkiye'nin yollarını  düşündüğünüzde 20 000 km ve 1 yıl olmalı....

BMW 30 000 km sınırsız süre bakımı sunarken, Sorunsuzluk abidesi bir marka 6 ay da bir gel diyemez....

Şimdi ben 6 ayda 3000 km yapsam servise mi gideceğim ?

Aracım Servise gireli 4 ay ve 3500 km olmuş...Yağını kontrol ederken yağın, koyulduğu gibi sarı olduğunu farkettim... 2 ay sonra 5000 km de sapsarı yağı mı değiştirecekler ?

O zaman servisler aracın garantisi bitince bir daha beklemesinler.....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sayın Nurkan Yurdakulun okuması için yazılmıştır.

Senelerdir Mazda kullanıcısıyım. (1999 yılından beri). Göreve ilk geldiğinizde (2011) verimsiz bayilerle vedalasacagiz dediniz... Verimsiz bayi yok, verimsiz Genel Müdürlük var dedim Genel Müdürlüğü düzeltin dedim... Güzelim servisim kayseri INCAR'ı kapattiniz.

Konya'da Aydoğanlar yetkili servisi vardı seneler önce  kapandıktan sonra Konya'da Mazda Yetkili Servis yoktu. Çok şükür Zeki Kaya Konya'da elini taşın altına soktu. Sevindik. Çok Özverili, Güleryüzlü çalışkanlar.... Konya'ya mazdayı yeniden sevdirdiler.... Takdir etmek lazım.

Geçen yaz Bakım kampanyasında amartisör siparişi verdik. 1 ay bekledik gelmedi. Açtık Genel Müdürlüge Telefonu.... Efendim Yedek Parça Türkiye'de yok 40 günü bulacak gelmesi :) Zeki Kaya Yedek parçadaki arkadaş iyi bir araştırmacı çıktı. Abi senin parçalar Kocaeli Haldızın deposunda var gözüküyor. Seni madur etmeyelim 40 gün bekleme.... bir arıyayım teyit edeyim. Tatile çıkacaksın madur olma dediler 1 gün sonra amartisörler geldi takıldı. Bu sorunu Konya Zeki KAYA çözebiliyorda Genel Müdürlük Neden çözemiyor ??? Kocaeli deki stoklari Konya Görebiliyor ama maalesef Genel Müdürlügün stoklardan haberi yok. Genel Müdürlüge sorarsan parça Türkiye'de yok.... Zeki KAYA müşterisinine 4x4 hizmet veriyor.

Gelelim bu yaz kampanyasına :))) 26.05.2014 tarihinde servise girdim. Külbütör contası, yağ kapağı contası, hava filtre hortumu siparişi verdik. 3 hafta oldu yok, Genel Müdürlügü arattirdim yine. Her zamanki malum bahane  parçalar türkiye de yok :) yurt disindan getirtecez :) Altı üstü bir yağ contası, hava filtre körüğü yahu nasil olmaz hic bir parça.... türkiye de stoklarda yok . Ne zaman elimizde olur?? abi müşteri soruyor ???  Genel Müdürlük diyor ki en geç çarşamba elinizde... kampanyada bitti çarşambada bitti. Ne gelen var ne giden. Zaten işin içinden çıkmanın da kısa yolunu bulmuş Genel Müdürlük "VERİMSİZ BAYİLER" :)) Sayın Nurkan Yurdakul bey Allah askina su Yedek Parça Departmanınızı komple bir değiştirin. Yıl 2014 Mazda Araçlarıyla Tüm Dünyada ALIŞILMIŞA MEYDAN OKUYOR. Türkiye' de Genel Müdürlük 40 gün yedek parçasını temin edemeyerek müşterilerine meydan okuyor. Mazda Niye Türkiye de bir Wolsvagen bir Toyota Bir Nisan Kadar tutulmuyor biliyormusunuz. Yedek Parçadan Yedek Parçadan. Bütün kullanıcıların tek tereddüt ettiği konu şu Mazda çok güzel araçlar çıkarıyor ama Yedek Parça bulamıyorum ben aracı alırsam Satmak İstediğimde alıcı bulabilecekmiyim ???? Toyotanın orijinal yedek parçaları özel servislerde bile satılırken. Mazda da Genel Müdürlükte yedek parça yok Lütfen Sayın YURDAKUL bir müşteri olarak bu çağrıma kulak verin binlerce Mazda kullanıcısının artık bu derdine çare bulun SAYGILARIMLA.....

:clap: :clap: :clap:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yakıt filtresi değişimi Avrupa da daha erken İsrail den. Bujiler aynı. Demek ki İsrail dünyanın en kaliteli yakıtına sahip  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok ilginç ve merak uyandıran bir tablo benim için. Nereden kaynaklanıyor bu fark acaba, sebep nedir merak ettim?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok ilginç ve merak uyandıran bir tablo benim için. Nereden kaynaklanıyor bu fark acaba, sebep nedir merak ettim?

Farklar sürüş koşulları ve yakıt kalitesinden kaynaklanıyor...

Türkiye için uygun olanı en az 15.000 km ve 1 yıl.....

Bence İstanbul dışında bakım aralığı 20 000 km olmalı....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olabilir. Ama diğer iller de o kadar sağlam değil ki. Hava kirliliği birazcık daha azdır sadece.

Hava kirliliğini kastetmedim....Trafikteki süreyi kastettim... İstanbul da 10 km yolu 1.5 saatte katedebiliyorken kayseride 5 dk  :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...

mrb arkadaşlar evo mazda servisle iletişime geçtim subapları 3000 tl ye değiştirebileceklerini söylediler sizce bu rakam fazla değilmidir. Avrupa yakasında uygun ve sağlam mazda servislerini biliyosanız yardımcı olurmusunuz.. tşkler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

geçmiş olsun servis konusunda bilgim yok ama bir sorum var lpg yüzünden mi oldu çok devirli kullanmak vs. neden kaynaklandığını söylebilir misin??

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3000 TL'lik fiyatın içinde sübap yenilemenin dışında da yapılacak işlemler var mı ?

Debriyaj değişimi falanda 3000 TL'lik fiyata dahil mi ?  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merser hem uygun fiyatlı hemde kaliteli bir hizmet sunuyor. Tavsiye ederim.  O0

Yetkili serviste Sübap ve üst kapak yenilemesi için 3000 TL fiyat normal. 

Ben kendi parçalarımı Merser' den getirttirdim. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

İşim ve eşim gereği Erzurumda ikamet ediyorum. İkinci elden Mazda 3 satın aldım. Burada hiçbir şahsı veya işletmeyi zann altında bırakmak istemiyorum fakat yaşadığım bazı sıkıntıları sizinle paylaşmak istedim. 

1. Aracıma tavan bagajı aparatı takmak istedim. Orjinalinde yok dediler. Ne yapabileceğimi sorduğumda beni sanayiiden alelade bir yere yönlendirdiler.

2. Aracım için multimedya navigasyon arayışındayım. En iyisini servis bilir diyip aradığımda biz böyle bir uygulama yapmıyoruz dediler. Yine orjinalinde yokmuş. Doğrudur diyip ne önerdiklerini sordum. Yaklaşık 15 dakika hatta beklettiler. Oraya buraya soruyorlar. Sonunda ellerinde çıkma bir navicox marka cihaz olduğunu söylediler. İstemem diyip kapattım.

3. Aracımda km. ile ilgili bir sorun var. Sanırım TuvTurk kaynaklı bir sorun. Veri yanlış girilmiş. Tuvturk yanlışlığı düzeltemeyeceğini fakat bir belge verebileceğini söyledi. Dilekçe yazdım. Ek olarak servis kaydını istediler. Servise yolum düştü. Kaydı istediğimde ilgilenen kişinin 10 dk. sonra geleceğini söylediler. Bekledim. Gelmedi. Aradılar. 10 dk. sonra geleceğini söyledi. Gelmedi. 20 dk. kadar sonra bir daha aradılar. 10 dk. sonra geleceğini söyledi. Gelmedi. Bu böyle bir süre gitti. 3 defa aradılar. hepsinde 10 dk. sonra... 1 saat sonra geldi. Kaydı veremeyeceğini söyledi. İtiraz ettim. Servis müdürüyle görüşmemi söyledi. Gittik adam yokmuş. Bekleyin dedi. Ne kadar? 10 dk. Yine itiraz ettim. Aradı. Servis müdürü bir şeyler söyledi. Adam çıktıyı alıp verdi.

Sürece bakar mısınız? Bu nasıl bir aymazlık anlamadım. Adam neredeyse bakım ile ilgili bilgi dahi vermiyordu. Sanki devlet sırrı...

Kusura bakmayın belki biraz fazla büyütüyorum ama kullandığım araçla ilgili en faydalı bilgiyi ve yardımı daha başka nereden alabilirim ki...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...