Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

Sonuna kadar haklısınız yazdıklarınızda. Bazı servisler (sadece Mazda servisleri değil) gerçekten bu şekilde muamele ediyorlar. Mazda da henüz yaşamadım böyle bir sorun, fakat önceki araçlarımda yaşamıştım. En güzeli bu tür servisleri Mazda Türkiye ye şikayet etmek. İnanın Mazda Türkiye gereğini yapacaktır. Yaşadığınız sorunları bir bir anlatın, hatta şikayetinizi yazılı olarak yaparsanız daha sağlıklı olur. 

 

İster bu numaradan ulaşın. 44 44 693

İsterseniz buradan yazın. https://www.mazda-tr.com/bize-ulasin/

İsterseniz buradan ulaşın. http://www.mazda-tr.com/mazda-turkiye/

Bunlardan da sonuç alamaz iseniz İngilizce biliyorsanız Mazda Japonyaya bile şikayet edebilirsiniz. 

 

Sanayi mantığı ile çalışan servisleri gerçekten kınıyorum ! 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam çok dert etmeyin, fazla bilgi danışmayın, mutlu mesut geçinirsiniz :) Erzurum' da aksesuar nedense getirmiyorlar. Siteden yardım alabilirsiniz veya 8 yıldır Erzurum Mazda Servisiyle içli dışlı biri olarak elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İşim ve eşim gereği Erzurumda ikamet ediyorum. İkinci elden Mazda 3 satın aldım. Burada hiçbir şahsı veya işletmeyi zann altında bırakmak istemiyorum fakat yaşadığım bazı sıkıntıları sizinle paylaşmak istedim. 

1. Aracıma tavan bagajı aparatı takmak istedim. Orjinalinde yok dediler. Ne yapabileceğimi sorduğumda beni sanayiiden alelade bir yere yönlendirdiler.

2. Aracım için multimedya navigasyon arayışındayım. En iyisini servis bilir diyip aradığımda biz böyle bir uygulama yapmıyoruz dediler. Yine orjinalinde yokmuş. Doğrudur diyip ne önerdiklerini sordum. Yaklaşık 15 dakika hatta beklettiler. Oraya buraya soruyorlar. Sonunda ellerinde çıkma bir navicox marka cihaz olduğunu söylediler. İstemem diyip kapattım.

3. Aracımda km. ile ilgili bir sorun var. Sanırım TuvTurk kaynaklı bir sorun. Veri yanlış girilmiş. Tuvturk yanlışlığı düzeltemeyeceğini fakat bir belge verebileceğini söyledi. Dilekçe yazdım. Ek olarak servis kaydını istediler. Servise yolum düştü. Kaydı istediğimde ilgilenen kişinin 10 dk. sonra geleceğini söylediler. Bekledim. Gelmedi. Aradılar. 10 dk. sonra geleceğini söyledi. Gelmedi. 20 dk. kadar sonra bir daha aradılar. 10 dk. sonra geleceğini söyledi. Gelmedi. Bu böyle bir süre gitti. 3 defa aradılar. hepsinde 10 dk. sonra... 1 saat sonra geldi. Kaydı veremeyeceğini söyledi. İtiraz ettim. Servis müdürüyle görüşmemi söyledi. Gittik adam yokmuş. Bekleyin dedi. Ne kadar? 10 dk. Yine itiraz ettim. Aradı. Servis müdürü bir şeyler söyledi. Adam çıktıyı alıp verdi.

Sürece bakar mısınız? Bu nasıl bir aymazlık anlamadım. Adam neredeyse bakım ile ilgili bilgi dahi vermiyordu. Sanki devlet sırrı...

Kusura bakmayın belki biraz fazla büyütüyorum ama kullandığım araçla ilgili en faydalı bilgiyi ve yardımı daha başka nereden alabilirim ki...

 konuyu ilgili yere taşıdık. Mazda Türkiye'ye ileteceğiz. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selamlar Necip,

 

Semih'in de belirttiği gibi yapılması gereken ilk işlem Mazda İletişim'e bir kayıt açmak olacaktır. Buraya aktarılan kayıtlar ile ilgilenildiğini biliyoruz. Er ya da geç bir dönüş olacağını düşünüyorum.

 

Tahmin ediyorum ki kayıtların varlığı, sıklığı veya çokluğu bir servisin performansı ve geleceği konusunda belirleyici oluyordur. Daha doğrudu olması gerektiğini düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Merhaba Ark.

Ben serviste sanzıman yağımi değiştirdim.Arabam Mazda 3 at 2011. Filfre değiştirilmedi.Opet ATF DX II kullanıldı. yaklaşık 2,5 litre cıktı ve 3 litrede konuldu. Kullanılan yağ sanzımana zamanla zarar verirmi? Atf M-V karşılayan GULF MULTI-VEHICLE ATF ve Motul Multi Atf var. Bunlar nasıl yağlar sizce?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şanzıman yağ filtresinin değişimi gerekli midir? Değişimi kolay mıdır? Nasıldır? Servis dışında bulmak mümkün müdür?

Bu arada bu konu gerekli yağları bulmakta çok faydalı oldu çok teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşım ayni soruyu bende sormuştum. Arkadaşlar gerek olmadığını söylediler. Bugün şanzıman yağını degistirtim. İşlem boyunca ustaların yanın da idim. Araçtan çıkan yağ resmen zift olmuş. Simsiyahti. 3.5 lt kadar yağ çıktı, İzmir yeni otodan 7 lt orijinal yağ getirtmistim. 300 km sonra kalan yagi da degistirecegim. Su ana kadarki izlenimlerine gelecek olursak, çok daha seri ve stabil vites geçişleri. Kesinlikle bos verilecek bi mevzu degil bu şanzıman yagi meselesi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Filtreye hiç bi işlem yapılmadı, conta söküldü yağ boşaltıldı. Ben de hiç ustelemedim, araçla ilgili meselelerde ne kdr az conta sokulurse o kdr çok mutlu olurum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Yazmak hiç aklımda yoktu fakat göz atarken başlığı görünce dayanamadım..

 

Geçtiğimiz günlerde işten eve döndüğümde yeni aldığım 2001 626 aracımın sileceğine meb başayardan bir broşür ve kartvizit sıkıştırılmıştı.. kartvizite kaşe basıp plakamı yazmışlar ve indirimli servis bakımı, ücretsiz check-up, ücretsiz adresten alım adrese teslim lütfen arayın vs diye.. Aracı görünce es geçmeyip böyle güzel bir teklifte bulunmuşlar madem bende aracı yeni aldığım için hem bir servisin elinden geçsin durumu nedir bir de onlardan öğreneyim hem de yetkili servis görmüş olalım diyerek randevu alıp gittim.. yapılan tek işlem aracı lifte kaldırıp el feneri ile altına bakmak oldu.. sonra söylenen arka viraj demiri lastikleri eskimiş, balatalar iyi durumda diskler biraz paslanmış vs. şeklinde gözüyle biraz da motora baktıktan sonra check-up işlemini bitirdiler.. "yetkili" arkadaşa diyorum direksiyonu tam kırdığımda vuruntu sesi geliyor aks kafası olabilir mi diye, bana soruyor ne tarafa çevirince geliyor diye ona göre not alıyor, araç düşük devirde silkeleme yapıyor diyorum buji kablosu buji diye ekliyor listeye.. orijinal kayışlar ne marka diyorum bilmem kutudan ne çıkarsa onu takıyoruz diyor.. yağ çubuğunu bile çıkartıp bakan olmadı.. en son danışman denen şahsiyete aracı böyle mi kontrol ediyorsunuz yağ hidrolik su gibi sıvılar ne durumda hareketli mekanik aksamda bir işleyiş bozukluğu var mı elektronik sensörlerin kontrolü vs hiç bunlara bakılmıyor mu servise getirdiğim araçta arıza ışığı yanıyor onu bile sorup farkeden olmadı dediğimde aldığım cevap "arıza ışığı zaten öyle viraj lastiğini aks kafasını söylemez" oldu. . Kendi kendime dedim ya ücretsiz check-up olduğu için yapılan muamele bu, ya da araç 14 yaşında diye benden pek beklentileri yok :)

 

Sözüm burada yetkili servisten çok çalışan personelin ciddiyetten uzak ve sorumluluk bilincinin olmamasına.. Güzel ülkemizde hemen hemen her sektörde ve kurumda rastladığımız bu ciddiyetsizliğin dünya çapında faaliyet gösteren, büyük yatırımlarla bazen geleceğe bazen teknolojiye yön veren ve her şeyden önemlisi "mal ve can güvenliği" unsurlarının önceliği oluşturduğu otomotiv sektöründe yetki verilen firmaların yetki verdikleri personele bu bilinci aşılamasının ne kadar önemli ve gerekli olduğu..

 

Bir yetkili serviste öncelikle marka değerine sahip çıkma bilinciyle hareket edilmiyorsa içeri giren araç ister 1 yaşında olsun ister 50 yaşında, o servis müşteride güven duygusu oluşturamaz.. Bunun sonucunda da işte az önce bahsettiğim teknolojisi ve yatırımlarıyla geleceğe yön veren o dünya markalarından bazıları da malesef hakettiği değere ulaşamaz..(bkz MAZDA)

 

Bugün ülkemizde Toyota ikinci elde altından çok prim yapıp değer kaybetme oranı en düşük markalardan birisi iken en düşük arıza oranı gibi konularda adı üst sıralarda geçen mazdayı tanınmaz hale getiren geçmiş yıllarda yanlış firmaların elinde yanlış satış ve pazarlama politikaları ile sürdürülemez hale gelen dağıtım ve servis hizmetleri diye düşünüyorum..

 

Sonuç itibariyle "yetkili" kelimesinin bu servisteki arkadaşlar için pek bir anlam ifade etmediğini görmüş oldum.. ya da ben onlar için bir şey ifade etmiyordum fakat tek bildiğim bilinçli, iş disiplini ve iş ahlakına sahip bir ustanın önce aracınıza, dolaylı olarak da size ve sevdiklerinize daha fazla sahip çıkacağından eminim..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yetkili servislerde her zaman bi rahatlik söz konusu olduğundan usta ve çalışanlarla samimiyet iyi olur dusuncesindeyim. Peugeot Goral (Ankara) servisinden ben cok memnundum ama velakin fabrikasyon hatali olan araç hem beni hem servisi hem de şirketi üzdü.Servis dışı dönemde ise sanayinin dolandirmasi da var sıkıntı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İstanbul Çekmeköy'de Mazda yetkili servisi Akyıldız var. Arabayı oradan almadım ama evime ve işime yakın diye oraya gitmeyi düşünüyorum.

 

Servisi kullanan arkadaş varsa izlenimlerini bilmek isterim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İstanbul Çekmeköy'de Mazda yetkili servisi Akyıldız var. Arabayı oradan almadım ama evime ve işime yakın diye oraya gitmeyi düşünüyorum.

 

Servisi kullanan arkadaş varsa izlenimlerini bilmek isterim.

 

Bu güne kadar kötü biz şey duymadım servisle ilgili. Forumdan da giden bir çok arkadaşım var (Yakınlığından dolayı). 

 

Ben Ümraniye Şerifali'de oturuyorum, aracımı aldığım 2011 yılından beri, Maslak Evo Mazda servisine götürüyorum. Çok ama çok memnunum. 

 

Anadolu yakasında da gidilecek ilk servis bence "Merser"'dir. Çok eski bir servis olduğu gibi, çok deneyimli ustaları var. Ama ben mesafe filan gözetmeksizin, Evo'ya gidiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Hayırlı günler arkadaşlar. 2015 Ocak ayında Mazda 3 Power almıştım. Aldığım servisin-bayinin yaptığı sorunlar ve bilinçsizliği yüzünden resmen arabadan soğumaya başladım. Konuyu açma sebebim yapmam gerekenler hakkında sizden fikir alabilmek.

 

Öncelikle başımdan geçen ve beni soğutan olayları anlatayım. Aracımı Çorlu Mazda Ertuğrul'dan aldım.

 

1- Aracımı satın aldım. Bayide aracıma binip gidicem. Motor çalışmadı. Benzin koymamışlar. Tabiki 5 lt koysalar zarara girecekler.

 

2- Bildiğiniz gibi araçlarımızın MyMazda diye bir platform özelliği var. Bu platformdan araçın servis kaydını görebiliyorsunuz. Tabi bu özellikleri bayinin bana tanıtması gerek. Ancak bizim durumumuzda Mazda Türkiye eğitiminden yeni gelmiş çalışan kardeşlerimize ben tanıttım. Gerçekten bilgisizler.

 

3- Aracım ile ufak bir kaza yaptım. Ben park halindeyken başka araç ufakta olsa aracıma çarptı. Aracımın önünde ufak bir çizik + ön çıtada çok küçük bir iz var. Aracıma olan tutkumdan içime sindiremedim ve bu çıtanın yenisini istedim ve öndeki çizik için Pearl White Paint boya ile rötüş istedim.

Yeni çıta geldi. Ancak servis ön tampon nasıl sökülecek çıta nasıl takılacak bir fikirleri yok tabiki. Deneme yaptılar benimkiyle. Eski çıtayı güzelce kırıp üzerine çıta takıldığında oturması gereken klipsi çatlattılar. Benim görüşümde onun onarımı için o tamponun bile değişmesi lazım. Ayrıca aracımın önündeki çiziği resmen alakasız bir beyaz ile bilinçsizce boyamışlar. Ciddi söylüyorum kız arkadaşım görüp "sakız mı yapıştırdılar" dedi. Tampon da tam anlamı ile hala yerine oturabilmiş değil. Tabi bu olaylar üzerine servisteki ustanın şımarık konuşması ve işçilik parası almaları da var.

 

4- Gelen aracımın ön plakalığı orjinal. Arka boş. Bildiğiniz gibi reklam amaçlı ekstra bir plakalık kullanılıyor. Buna lafım yok tabikide koyacaklar. Ancak aracın önündeki orjinal plakalığı çıkarmadan onun üzerine matkapla yenisini koymuşlar. Doğal olarak bilinçsiz yapıldığından orjinal plakalığı ve onun yanındaki siyah çıtalarda delik var :(

 

5- Yaklaşık 80 bin TL lik araba alan kişiye 200 TL lik aksesuar için bile kapora istiyolar.

 

Ben bu olaylar üzerine Mazda Türkiye yi arayarak bildirdim. Sonuç arayıp "kusura bakmayın" dediler.

 

Size sorum, danışmak istediğim şudur. Sizce Mazda Japonya ya Ticket atmalımıyım. Amacım gerçekten "ne koparabilirsem" düşüncesi değil. Tabi yanlışların düzeltilmesini de istiyorum ama böyle servisler Mazda markasının değerini düşürüyor.

 

Not* Bu şikayerler Mazda Ertuğrul servisine olan sitemlerim. Bunun yanında inanılmaz ilgili ve alakalı işini son derece iyi bilen Oktay bey var. Ancak tabikide Oktay bey satışta olduğu için bir yardımı olamadı.

 

 İsterseniz detaylı resimleride paylaşabilirim. Tekrar hayırlı günler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cevabınız için teşekkür ederim. Peki sizce bu servis ile uğraşmam bir şey değiştirir mi ? Yani demek istediğim Mazda Türkiye ye sürekli şikayet yazsam. FB ve diğer platform sayfalarında şikayet etsem. Hoş kimsenin ekmeği ile de oynamak istemiyorum. Ancak bende memnun değilim. Sanırım en iyisi dediğiniz gibi Almanya ya ulaşiyim :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cevabınız için teşekkür ederim. Peki sizce bu servis ile uğraşmam bir şey değiştirir mi ? Yani demek istediğim Mazda Türkiye ye sürekli şikayet yazsam. FB ve diğer platform sayfalarında şikayet etsem. Hoş kimsenin ekmeği ile de oynamak istemiyorum. Ancak bende memnun değilim. Sanırım en iyisi dediğiniz gibi Almanya ya ulaşiyim :)

 

Öncelikle geçmiş olsun. Mazda Türkiye'ye şikayetini bildirmiş olman yapılacak ilk iş ki yapmışsın, sadece özür dileyerek sonlandıysa dediğin gibi bir kaç mecradan da şikayetini dile getirebilirsin yalnız burada bir çizgi var, saygı sınırı aşılmamalı, hakaret v.b. olmamalı ki haklı iken haksız duruma düşülmesin.

 

Yukarıdakilerden bir sonuç alınmazsa , Serkan'ın da dediği gbi Mazda Türkiye'nin direk bağlı olduğu birim Mazda Avrupa olduğu için oraya bildirmen daha doğu olur.

 

Yetkin servis konusuna gelince, sana iki servisi gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Her ikisini de bu sitede çok üye biliyor ve güvenerek gidiyor.

 

Avrupa Yakası - Maslak - Evo

Anadolu Yakası - Koşuyolu - Merser

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu güne kadar kötü biz şey duymadım servisle ilgili. Forumdan da giden bir çok arkadaşım var (Yakınlığından dolayı). 

 

Ben Ümraniye Şerifali'de oturuyorum, aracımı aldığım 2011 yılından beri, Maslak Evo Mazda servisine götürüyorum. Çok ama çok memnunum. 

 

Anadolu yakasında da gidilecek ilk servis bence "Merser"'dir. Çok eski bir servis olduğu gibi, çok deneyimli ustaları var. Ama ben mesafe filan gözetmeksizin, Evo'ya gidiyorum.

İlhan bey bende Evo ile ilgili geçen servis maceramı anlatayım size ve arkadaşlara..

Sizin referansınızla 40 bin bakımı için Evo'ya gittim.Araçtaki sıkıntıları dile getirdim.

Yapılan işlemler sadece 40 bin bakımı ve hız sabitleyici takılması..Diğer söylediklerim  yok yapmıyor , normal bir durum vs. denerek geçiştirildi açıkçası..Mp3 çaların sağına soluna vurularak testini ilk bu serviste gördüm mesela :) Özellikle direksiyon aşınması ve değişimini istedim.Bana Mazda da bu tip bir değişimin olmadığı hatta çoğu araçta bu tip bir hataya rastlanmadığı idi..Ayrıca araç hız sabitleyici takılırken direksiyon alt bölümündeki gri kısım çizik içinde kalmış ,sonradan farkettim..

40 bin bakımından yaklaşık 3 hafta sonra deri direksiyon değişimiyle ilgili bir konu vardı başka bir servisten değişimle ilgili.Bu konu üzerine Evoyu aradım ilettim.Bana verilen cevap benim direksiyonun çeklilen fotoları kaybolmuş tekrar gidersem konuyla ilgili bana yardımcı olunacakmış falan filan.. Ayrıca araç servisten çıkarken yıkanmadı bile 1 saat sıra varmış beklersem yıkatabilirlermiş  :) .. Ben memnun kalmadım açıkçası.. Kimseye de tavsiye etmiyorum..  Daha önceki aracım  Toyotaydı. Servis ve müşteri memnuniyeti konusunda bu servisi 2 ye katlar o kadar diyeyim..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

    selam.daha ilk mazdan herhalde  :) neyse servisle uğraşman hiç birşey değiştirmez boşuna stres olursun söyleyeyim.mazda türkiyeyi arasan doğru dürüst ilgilenecek birini bulamazsın dönüş yapanda genelde olmaz.dediğim gibi aracından memnunsan binmeye devam et ve sana en yakın başka bir servisle muhatap ol.ve biraz ıyi bir usta bulabilirsen ki bu mazdada çok kolay olmaz her zaman .. onu bırakma ve aranı iyi tut.böyle bir konu için mazda avrupa ya yazarsan en azından belki bir uyarı alırlar ve yılan hikayesine dönen kaliteli servis hizmeti için belki bir tuğlada senin çabanla konulur 

 

 

Öncelikle geçmiş olsun. Mazda Türkiye'ye şikayetini bildirmiş olman yapılacak ilk iş ki yapmışsın, sadece özür dileyerek sonlandıysa dediğin gibi bir kaç mecradan da şikayetini dile getirebilirsin yalnız burada bir çizgi var, saygı sınırı aşılmamalı, hakaret v.b. olmamalı ki haklı iken haksız duruma düşülmesin.

 

Yukarıdakilerden bir sonuç alınmazsa , Serkan'ın da dediği gbi Mazda Türkiye'nin direk bağlı olduğu birim Mazda Avrupa olduğu için oraya bildirmen daha doğu olur.

 

Yetkin servis konusuna gelince, sana iki servisi gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Her ikisini de bu sitede çok üye biliyor ve güvenerek gidiyor.

 

Avrupa Yakası - Maslak - Evo

Anadolu Yakası - Koşuyolu - Merser

 

Evet ilk Mazda m :) Ancak şöyle bir gariplik var ki inşallah yanlış anlamazsınız Türkiye'de ilk açılan bayii de (BESA/Kasımpaşa) ailem tarafından açılmış onun için pek laf ettiremiyorum :D Tabiki umarım o tuğlayı koymayı başarabilirim.

 

Kesinlikle hakaret ve benzeri şekilde bir konuşma yapmam. Amacım bir yeri suçlamak değil sadece hataların düzeltilmesini ve başkasının da aynı sorunlarla karşılaşmasını istememem.

 

İstanbul da Anadolu yakasında oturduğum için gittiğimde direk Merser'e gidicem. İkinizede çok teşekkür ederim.

 

Bu arada Mazda Almanya ya bir ticket attım cevap bekliyorum :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...