Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

Hayırlı günler arkadaşlar. Sizinle forumdaki sohbet üzerine Mazda Almanya'ya mail attım. Sonrasında hemen şikayetçi olduğum Mazda servisi beni aradı. "Gelin görüşelim hatamızı telafi edelim" dediler. Değişmesi gereken parçayı belirledik hatalarını kabul ettiler. Tabi ben olanlar üzerine İstanbul'da değiştirmek istediğimi ve faturasını yollayacağımı dile getirdim. Kabul etmediler. Gelecek parçayı verin işçiliği ben karşılarım dedim o da olmadı. Karşılık olarak çıkan parçayı (arızalı) başka arabada kullanacaklarını ve benim arabama da tester'ın parçasını söküp takacaklarını söylediler. İnanamıyorum ya. Yine mail atsam bir dert. Uğraşsam başka bir dert. Yine yeniden önerilerinize ihtiyacım var şimdiden saygılar :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Test aracının parçasını takacaklar anladığım kadarıyla. Peki Almanya'dan size direkt gelen bir mail var mı? Onlar nasıl bir talimat verdiler ki?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 hafta sonra ...

Arkadaşlar S.K grup aracı kontrol etti sorun yağdan değil yağ değişti 500-600 tl arası tuttu.Sorun Solenoid takımında dedi aslında gösterilen hata oydu bu solenoidler takım halinde geliyormuş fiyat 4700TL. Ben bi düşüneyim dedim. Aracı otomatik şanzıman servisine götürdüm çıkan hata 0734-0753 di galiba yazanda 4.vites hatalı oran. Adam solenoidlerin yerini değiştirdi hata aynı solenoid de çıkıyor. Usta şanzımanı açmamız lazım dedi tahmini 1000-2800tl arası tutar dedi.

Ankara'da Aydoğmuş Şanzımana sorduk oda min 2500 tl den ağzını açtı.

 

Dip not : Araca konulan yağ ile çıkan arızanın alakası yokmuş. 

 

Başka bir dip not: Bizim aracın şanzımanları focus 1 de kullanılan  şanzıman mış.Ayrıca aracın şanzıman akrterinin içinde FOMOCO yazıyor .FORD MOTOR COMPANY . Güya mazda kullanıyoruz.

 

dip not3: Eğer 4700tl yi kabul edip değiştirseydim sorunum çözülmeyecekti. Burdan Mazda servislerinin pek de işten anladığını sanmıyorum .EVO ve GÖREN dışında.

 

Sonuç olarak Pzt günü 2 si arasından seçim yapıp aracı bırakıcam.

 

 

 

başka bir başlık altında CASEDEDE adlı üyenın  basına gelenler ve çözüm yöntemleri..bu kadarıda fazla yani ayıptır..


mazda türkıye burayı okuyorsa önce bu kullanıcının aracını tamir edebilsin

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Zaten focus ile aynı platformda üretiliyordu.  Bunun için parçaların benzer olması normal fakat şu bir gerçek mazda' nın şuan bağımsız olması güzel oldu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk kez bir mazda servisine bu ay götüreceğim sanırım sonrasında izlenimleri yazmak daha doğru olur :)

 

Abi hangi servise götürmeyi düşünüyorsun ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi hangi servise götürmeyi düşünüyorsun ?

 

Eve en yakın akyazı... arabayı bostanlardan aldım ama akyazı ya götüreceğim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Merhaba ,konuyu doğru yere açmadıysam kusura bakmayın,neresi doğru yerse belirtirseniz mutlu olurm.

mazdada servisi geçtim,Mazda firmasının Türkiye distribütörüne attığım maillere ne muhatap nede cevap bulamıyorum.

konuyla ilgili bilgisi olan lütfen bana yardımcı olabilirmi?

ön cam 6 aydır çatlak ,kasko üzerinden başvurdum kasko yetkili cam servisine yönlendirdi,yetkili cam serviside zmir yeni mazda servisine siparişi geçti.ön cam elelrinde olmadığı için yurt dışından geleceğini söyleyip hala beklemedeyim.

1.ön cam gibi kırılma ihtimali yüksek olan bir yedek parçanın neden elelrinde yoktur anlamış değilim.

2.tüketici haklarında sanayi bakanlığına göre yeteri kadar yedek parça stoğuyla ilgili  vede süresi ile ilgili gerekli açıklamalar varken neden hala bir ilerleme yok anlamış değilim.

3.şikayet var internet kısmına yazılan şikayetlere verilen bir tane bile cevap yok

4.tüketici haklarına başvurup kanuni haklarımımı aramalıyım?

5.yardımcı olmanızı istiyorum bu iş nasıl çözülür ?yoksa mazdadan avaş yavaş soğumaya başlıyorum.saygılarımla

 

 
   
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Parçalar avrupadan kısa bir süre içinde geliyor, çok az gelen seri bir araç kullanmama rağmen hiç parça sıkıntı çekmemiştim. Dikiz aynası 1 haftada, ön camda 10 günde gelmişti. Tampon braketleri aynı gün, fren balataları için 2 hafta beklemiştim. 

Ön camın 6 ayda gelmemesi gibi bir durum söz konusu olamaz. Muhtemelen İzmir bayisi sipariş geçmemiştir, başka yerde yaptırdığınız için vermek istememiştir ya da özel cam servisi fiyatı yüksek bulup muadil ön cam bulmaya çalışıyordur.

Bayi ile irtibata geçin, kasko ile anlaşmaları olmasa dahi ek ödeme almadan yapıyorlar. Kaskonuz sizi en ucuz anlaşmalı yere yönlendirmeye çalışır, servise giderseniz %20 fark ödersiniz diyebilirler ama siz yine de servise gidin, farkı karşılarsanız sizde yaparım deyin. Bende işe yaramıştı en azından.

Mazda' dan değil, cam servisinizden soğuyun bence :) Olmayan parçaları vardır mutlaka, hatta geç geldiği de olur ama bu 2 haftayı geçmez, geçmemeli.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bayi ile iletisimi kasko servisi mi yapiyor? Eger oyle ise yukarida arkadasin belirttigi gibi dogrudan servise sorup gercekten boyle bir siparis ulasmis mi diye servis ile bir teyit edin bence de. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sorun Mazda'dan çok kasko ve kasko'nun çalıştığı yerlerden kaynaklı.

Kallavi bir örnek olacak belki ama yıllar önce (2001) bir kazada karşı tarafa 700TL'lik masrafa yol açmıştık, kaskomuz yoktu, zorunlu sigortamız (Akdeniz Sigorta) karşı tarafın 700TL'sini öder diye düşünürken bir baktık ödemiyor! Meğer sigortanın kasası boşaltılıp sahipleri y.dışına kaçmışlar. O yüzden parayı cepten ödedik, aylar sonra devlet ancak ödedi. Tabi o yıllarda boşluktan yararlanıp böyle birşey yaptılar, sonradan yasalar ve uygulamalar sıkılaşınca böyle birşey olmadı fakat geçen sene arkadaşın Mazda 323'üne çarptılar, karşı tarafın kasko ya da zorunlu sigortası yaptırır diye düşündük, eksper geldi baktı, yapacakmış gibi yaptılar ancak hiç yaptırmadılar! 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cam gecen hafta gelmiş servis ne camcıya  nede bana haber veriyor.sizlerden sonra pazartesi aradım cam servisini ,bana bir şekilde dönüş yapılsın diye servisi arıyor cam gelmiş ama haber vermişler.camı çekip bugün yarın randevu verip takacaklar,.tarihlere iyi bakın sipariş geçilen tarih 20 haziran 2015-camın bana geldiği tarih 16.11.2015 ,birde takılacağı tarih onu daha bende bilmiyorum.saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bugün 19.11.2015 saat 22:44 ne mazda servisinden ndeden istanbul mazda disbürütöründen arayan vede soran yok..

sizce kimden neyden soğumalıyım..ben mazda derim,araba olarak değil ama!!!!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şahsen ankara başayar'dan çok memnunum. haklı olduğum bir kazada karşı tarafın sigorta vs.  evraklarında sorun vardı ve dosyayı bir türlü başlatamıyorlardı ama  gayetlen ilgili davranıp sorunu çözdükten sonra aracı da şahane bir şekilde yapıp tarafıma teslim ettiler.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

..

Bu ön camla ilgili...azda genel müdürlüğü konuyla ilgili şikayetimi 20 gün oldu göndereli gecen gün 22.kasımda arayım dedim bir sorayım dedim ne duyayım şikayetimi incelediklerini söylediler.önemli olan şu bana hala ne maille nede telefonla dönmemeleri.29.kasım oldu hala dönen yok.türkiyede mazda markasını kendi elinle yok eden bir marka daha görmedim.arabamı sevmesem yarın satışa koyacağım..

surance tarafından düzenlendi
Yanlış yer
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim derdim ne Mazda disbürütörlüğünden nede ilgili birinin o kadar şikayetlerime karşı ne oluyoruz derdin nedir neden böyle oluyor,kusura bakmayın,şundan dolayı falan filan arayan yok bir aydır.üzüldüğüm nokta bu.illa şikayet var gibi sitelere yazmamız lazım gerçi Oray'ımda dikkate alacaklarını sanmıyorum.,arabaya vede markaya  karşı bakış acıların zaten kötü olduğu Türkiye de illa heryere şikayet et deşifre et diyorlar..ama yapmayacağım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Mazda Servisle alakalı sorunumu bakım konusunda paylaşmıştım, Mazda Türkiye'yede  durumu gerek mail yoluyla gerek de şikayet hattından şikayetimi ilettim. Lakin henüz dönüş olmadı. Hatta üşenmiyorum her zabah aynı maili göndermeye devamda ediyorum. Bugun genel merkezlerini aradım, oradaki sekreterede not bıraktım, dönüş yapılacaktı güya, lakin dönmediler, artık doneceklerınıde sanmıyorum. Şikayet.com yazdım, henuz yayınlanmadı , ama mazda markasının hıc bır sıkayete dönüşü olmamış. Üşenmedim, USA, CANADA, BELÇİKA mail adreslerini buldum, oralarada mail attım, sadece Canada dönüş yaptı, "üzgünüz biz Mazda Türkiye ile bağlantı kuramıyoruz diye"  . Mazda JAPANnın mail adresini bulamadım sadece http://www.mazda.co.jp/ adresinden şikayet girişi yaptım, onada dönüş çıkmadı.

Anladığım kadarıyla mazda ıle bır sorun yasarsak vay halımıze. Şimdi daha ıyı anlıyorum bu arabanın neden satmadıgını. Musteri ilişkileri koca bir SIFIR.  Bu konuda tecrübesi olan forum uyemız var mıdır? Mazda Turkıyenın bu umursamazlıgını kıe sıkayet edecegız? tecrubelerinizi yazarsanız sevinirim.

 

Bu arada merak edenler için yaşadığım sorunun  forumdaki linki  :  

Buda Mazda Türkiye'ye attığım mail.

(((DİKKATE ALININCAYA KADAR HERGÜN YAZACAĞIM)))

 

 

 

2012 Model Mazda 3 1.6 dizel araç sahibiyim. 40000 km. Bakımı için Mazda Bursa İnallar Servisinden fiyat aldım. Aldığım fiyat 970 TL. Fiyatı fazla bulduğum için sonra sırasıyla Ankara SKMazda Servisini aradım (verdiği fiyat:720 TL), (Hatta servisdeki arkadaş buyrun gelin fiyattta yardımcı oluruz dedi) İstanbul Damla Mazda Servisini aradım (verdiği fiyat:800 TL), İstanbul Akyıldız Mazda Servisini aradım (verdiği fiyat:720 TL)(Hatta servisdeki arkadaş buyrun gelin fiyattta yardımcı oluruz dedi), İzmir Yeni Mazda Servisini aradım (verdiği fiyat:750 TL). Eskişerhi Esotoyu aradım (verdiği fiyat:720 TL) . Ankara Herter Servini aradım (verdiği fiyat:650 TL)

 

 

 

Sanırım İnallar Grup Bursa'da tek Mazda yetkili servisi olduğu için tekel oluşturmuş ve fiyatları kafasına göre kendi belirliyor. İnallar Bursayı tekrar arayıp diğer servislerden aldığım fiyatları belirttim,  kendisinin servis müdürü olduğunu söylüyen şahsiyet,  bu fiyatların normal olduğunu , bütçene göre arabaya bin, biz yağın kalitesini kullanıyoruz vede işçiliğin kaliteli olduğunu, Ankara yada İstanbulan girişte pasaport sormuyorlar orada yaptırabilirsin, ister orda ister burda yaptır tarzda lakayitce  bir mazda çalışanına yakışmayacak terbiyesizce cümleler kurdu.

 

 

 

Açıkcası bu duruma çok sinirlendim, önce Mazda Türkiye şikayet hattını aradım, şikayet ettim, sonra Mazda Türkiye'ye mail attım.Sonrasında şikayetvar.com internet sitesine önce inallar servisi sonra mazdaya şikayet açtım. Üstüne İnallar grupun kendı sayfasından şikayet girişi yaptım.

 

Henüz bir dönüş olmadı. MAZDA TÜRKİYE olarak ilgilenmeyi düşünüyor musunuz? Ortalama servis fiyatı 700-750 TL. iken 970TL. fiyat sizce normal mi? Bu durumu Mazda Japonya'ya yazmayı düşünüyorum. Lütfen mağduriyetimi giderin, İnallar gruba fiyatlarını düzenlemesini istemenizi rica ediyorum. Teşekkürler.

 

(NOT: Servis müdürü ile yaptığım telefon görüşmesi saat 15:00 - 15:45 arasındadır, ve görüşme kayıt altına alınmıştır. İnallar servisten görüşme kayıtlarını isteyebilirsiniz.)

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...