Jump to content

Mazda6'ya Chip Taktırma


emrek1
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • 9 ay sonra ...

arkadaşlar evde insignia aracımızda var 1.6 180 hp ayrıca 20 gündür mazda 6 sahibiyim. insigniada halen duruyor. hiç sürmediysem 15bin km sürmüşümdür insigna denen aracı.

ilk olarak 122 lik değil 160 lık tsi lar dahi bu aracı geçemiyor defalarca denedik. uzun yolda afyondan 250 260 km hızlarla 2 adet 525xd ile belek oteller bölgesine kadar gittik.

218 hp olan bu araç malumunuz küçük farklar yaratabiliyor insigna ya karşı fakat hiç bir şekilde kopma olmadan bu araçla dahi yürüyebiliyor bmw nin otomatik insignia nın manuel olmasıda bi avantaj tabi.

şunu çok net söylüyorum bir arkadaş teneke demiş 200 km hızla giden insignia 150 km hızla giden mazda 6  ile aynı sesi alıyor içeri ve aynı hissi veriyor.

çelik sübap + iyi bir lpg + insigna = fiyatına göre çok iyi araç.

diğer konuya gelirsek

atmosferik araçdan isterseniz arkadaşın dediği gibi 30 hatta 50 hp bile alabilirsiniz.  inanın attığınız taş ürküttüğünüz kuşa değmez. 

sanayide harcanan onca vakit.  eziyet den başka birşey olmaz.

voldo 1.6d aracıma chip tuninng yapmıştım inanılmaz keyifli hale dönmüştü. erken yıpranın baskı balata ve volan değişimi. 2 kere turbo değişimi  enjektör sorunları

masraf vakit masraf vakit.

ankarada en çok yüklenen atmosferik araçlar sanıyorum ki e30 bmw lerdir.

ankarada şaşmazdaki shell benzinlikten çıkmıyorlardı. yüksek oktan benzin almak için.

herşey masraf herşey vakit. 

bi aracın orjinalinin üzerine yükleme yapmak çok parası ve çok vakti olan insanların işi olmalı. 

tercih sizin.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar merhaba herkese iyi pazarlar diliyorum benzinli araçlarda chip tuning yapmanın hiçbir avantajı olmadığını görüştüğüm birçok firmanın tavsiyesi olarak kabul ettim ve vazgeçmiştim güç artırımının mutlaka olacağını motorda oynamaların olabileceği fakat çok masraflı olduğunu onun yerine yeni bir aracın alınmasının daha karlı olacağını söyleyen ustalar var, sıvı hidrojen olayına gelince 2 yıl önce  denizli' de klima yakıtı olarak su kullanılan bir sistem bulduklarını yani klima çalışırken yakıt yakmıyor   özel yapılan su deposundan suyla çalışıyormuş ilk önce pejo minibüslerde denenmiş tam not almış belkide daha da geliştirilip yakıt olarak kullanicak olabilir mi                                                                                                                                                                                   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

önden çekiş b7 kasa multitronik  2.0 tfsi öneririm biraz bulmak zor temizini.opel insigniayı ve astrayı 122 hp 1.4 tfsi her türlü geçiyor opelin şanzumanı çok kötü performansı düşürüyor.herşey 180 hp demek değil ve insignia  ağır bir araç

122 lik tsilar 0-80 km arası çok iyi ama imkanı yok insigniayı geçmesinin. Videolarını izleyip bakın YouTube da zibil gibi 0-100 videosu var. Araçlar 80 km den sonra kesiliyor 100 ü bulana kadar geberiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, emekli :

arkadaşlar merhaba herkese iyi pazarlar diliyorum benzinli araçlarda chip tuning yapmanın hiçbir avantajı olmadığını görüştüğüm birçok firmanın tavsiyesi olarak kabul ettim ve vazgeçmiştim güç artırımının mutlaka olacağını motorda oynamaların olabileceği fakat çok masraflı olduğunu onun yerine yeni bir aracın alınmasının daha karlı olacağını söyleyen ustalar var, sıvı hidrojen olayına gelince 2 yıl önce  denizli' de klima yakıtı olarak su kullanılan bir sistem bulduklarını yani klima çalışırken yakıt yakmıyor   özel yapılan su deposundan suyla çalışıyormuş ilk önce pejo minibüslerde denenmiş tam not almış belkide daha da geliştirilip yakıt olarak kullanicak olabilir mi                                                                                                                                                                                   

Konu gereğinden sapmış ama bu yanlış bilgilere de açıklama yapmak gerekiyor. Hidroljen yakıt tasarrufu adlı cihazı araştırdım zamanında. Kandırmacadan başka bir şey değil. Yukarıda bir üyemiz de detaylıca yazmış zaten. Elektroliz uzun süren bir işlemdir. Ve bu elektroliz sonucu üretilen hidrojen az, en azından motorun harcadığı yakıt hava miktarının yanına yaklaşabilecek oranda değildir. Hadi diyelim bu elektroliz işlemini hızlandırdık ve motora gerektiği miktarda verebiliyor bu sistem. Bu sefer de aracın alternatöründen çekeceği güç, bu gücü oluştururken harcanan yakıttan daha fazla olacaktır. 

Yani her halukarda tasarruf sağlayamacaktır. Bu iddiaların oluşmasının sebebi ise motorun hava-yakıt karışımının fakirleştirilerek tasarruf yapıyormuş gibi lanse edilmesidir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, emekli :

hidrojen su yakıtlı Toyota 2016 da satılmaya başlanacak bakalım bekleyelim görelim

Mirai'nin fiyatı günümüz Türkiye'sinde en az 180bin tl. 

Hidrojen yakıt hücresi ile hidrojen yakıt tasarrufu kiti farklı şeyler, hatırlatmak isterim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...

2010 model mazda 6 at 2.0 sahibiyim araba sanki 1.3 motor gibi düz yolda gidiyor 200 - 220 km ama rampa gördümü sanki çıkmayacak gibi geliyor bu araçlara yazılım yapılıyormu otomatik vites için ecu değil yanlız sanjuman için yazılım manuel sürüşde sıkıntı yok gidiyor yanlız otomatik de pısıyoruz resmen bilgiler için şimdiden teşekkür ederim 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

27 dakika önce, salih1453 :

2010 model mazda 6 at 2.0 sahibiyim araba sanki 1.3 motor gibi düz yolda gidiyor 200 - 220 km ama rampa gördümü sanki çıkmayacak gibi geliyor bu araçlara yazılım yapılıyormu otomatik vites için ecu değil yanlız sanjuman için yazılım manuel sürüşde sıkıntı yok gidiyor yanlız otomatik de pısıyoruz resmen bilgiler için şimdiden teşekkür ederim 

Forumdaki mevcut ortak konu ile birleştirilmiştir. Konudaki önceki mesajlar size yardımcı olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...