Jump to content

Yeni Mazda CX-3 Donanım Paketleri Açıklandı


Fotifoti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

post-2020-0-44447100-1421065764_thumb.jp

 

foti den artık iyice şüphelenmeye başladım kardeşim nedir bu bilgi akışı!!!!

dünyanın neresinden mazda ile ilgili bir yazı, resim ve bilgi paylaşılsa ilk önce foti' nin e-posta adresine düşüyor bu :ohmy:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

post-2020-0-44447100-1421065764_thumb.jp

 

foti den artık iyice şüphelenmeye başladım kardeşim nedir bu bilgi akışı!!!!

dünyanın neresinden mazda ile ilgili bir yazı, resim ve bilgi paylaşılsa ilk önce foti' nin e-posta adresine düşüyor bu :ohmy:

Nazar ettiler zaten  :kafa:  sus çaktırma  ^-^

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracı sürmeden hantal kelimesini kullanmak haksızlık olur Ali. Veriler ilk açıklandığında Yeni Mazda3 için de benzer şeyler söyledik ama IstanbulPark'ta sürünce gördük keçi gibi kaçtığını :D

Bu doğru abi ama insan merak ediyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet çok iyi duruyor ama üst paket değil sanırım 

 

head-up display yom vites kulakçıklar yok vs vs otomatik vites değil 

 

lastik ebat 215/60/r18  bizdekinin az daha kalını :D

 

gerçekten 3 ten daha ucuz olursa acayip satar 

 

 

mitsubishi asx aldık 70K düz vites birçok özelliğide yok buna nazaran hem dizel hem bu özellikler uçurur :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet çok iyi duruyor ama üst paket değil sanırım 

 

head-up display yom vites kulakçıklar yok vs vs otomatik vites değil 

 

lastik ebat 215/60/r18  bizdekinin az daha kalını :D

 

gerçekten 3 ten daha ucuz olursa acayip satar 

 

 

mitsubishi asx aldık 70K düz vites birçok özelliğide yok buna nazaran hem dizel hem bu özellikler uçurur :D

Az kaldı uçacaz, sık dişini :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cahilliğimi bağışlayın ama A/T automatic transmission M/T manuel transmission mu oluyor?başka fikir yürütemedim 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda3 ten ucuz olmak dışında seçeneği yok, dünya fiyatları o şekilde verilmiş, vergiler de aynı oranda yansır, donanımlarına göre beşer kağıt altında kalır sanıyorum, zaten başka türlü almam.... :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herşey güzel görünüyor da .. Başlıyorum yavaş yavaş pimpiriklenmeye .. Şu camların tek dokunuşta açılmaması - kapanmaması ..Düğmelerde lamba olmaması ... Uzaktan kumandadan cam kapayamama veya açamama ..

El freninin bittiği yerde arka taraftakilere bardak koyma yeri gibi birşey var .. Ön kol dayama yok görünüyor .. bırak uzununu hiç yok ..hani bi mazda 3 deki gibi neden koymazsın oraya bi göz + kol dayama .. nereye koyacağız sağ kolu  ya ..  Alsam dahi bu eksiklikler canımı sıkar ..:(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herşey güzel görünüyor da .. Başlıyorum yavaş yavaş pimpiriklenmeye .. Şu camların tek dokunuşta açılmaması - kapanmaması ..Düğmelerde lamba olmaması ... Uzaktan kumandadan cam kapayamama veya açamama ..

El freninin bittiği yerde arka taraftakilere bardak koyma yeri gibi birşey var .. Ön kol dayama yok görünüyor .. bırak uzununu hiç yok ..hani bi mazda 3 deki gibi neden koymazsın oraya bi göz + kol dayama .. nereye koyacağız sağ kolu  ya ..  Alsam dahi bu eksiklikler canımı sıkar .. :(

 

 

camların açılış kapanışı tamamen tercih tek tuşla kapanma markalara göre dğişiyor yoksa bir maliyet getiren bir işlem değil 

 

kol dayama yoksa sanırım araç yüksek olduğundan koltuk konumu daha dik bu yüzden arası yüksek olduğundan dayama koymamış olabilirler belki pakete göre değişiyordur 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar eğer bu araç 75binden 1 lira fazla olsun işi zor,başlangıc fiyatı 60bin son fiyatı 75bin olmalı ancak bu sekılde satabilir ,,,75bin bile cok aslında mazda 3 un 73 bin olduğu yerde fazlaa.zaten araç boyutları olarak captur dan küçük..hayırlısı eğer fiyatı makul seviyelerde olursa alınır,,

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar eğer bu araç 75binden 1 lira fazla olsun işi zor,başlangıc fiyatı 60bin son fiyatı 75bin olmalı ancak bu sekılde satabilir ,,,75bin bile cok aslında mazda 3 un 73 bin olduğu yerde fazlaa.zaten araç boyutları olarak captur dan küçük..hayırlısı eğer fiyatı makul seviyelerde olursa alınır,,

neye dayanarak verdiniz bu fiyatı? Piyasada 1.5 dizel otomatik 4x4 crossover var mı 60bine? Ve dolusu deri döşeme ile 75 olacak :) bende isterim ucuz olsun da o fiyata şuan hiç bir araç yok. Her şekil satacak merak etmeyin :) captur'un ebadını bilmiyorum ama cx5'den az küçük. Juke'dan büyük qasqai'den küçük diyebilirim. Bu da onun küçük bir araç olmadıgını gösterir. Qasqai dCi 130 PLATINUM PREMIUM PACK ALL MODE 4x4-i M/T* Eurodizel 115.590 TL -

Otomatik de değil.

Biraz piyasayı araştırın bence :) açıklanan fiyatlar ne ucuz ne pahalı olacak ona eminim. Ben kuyrukları şimdiden görüyorum :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar eğer bu araç 75binden 1 lira fazla olsun işi zor,başlangıc fiyatı 60bin son fiyatı 75bin olmalı ancak bu sekılde satabilir ,,,75bin bile cok aslında mazda 3 un 73 bin olduğu yerde fazlaa.zaten araç boyutları olarak captur dan küçük..hayırlısı eğer fiyatı makul seviyelerde olursa alınır,,

 

Dacia Duster 67.000 TL opsiyonlarıyla birlikte. 75 bine böyle bir araç zor.

 

Juke Dizel manuel vites 4x2 si 74.000 TL. Otomatik en az 3000 TL- 4x4 sistemi 7-8 bin TL desen full CX-3 85-90 bin TL arası olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dacia Duster 67.000 TL opsiyonlarıyla birlikte. 75 bine böyle bir araç zor.

 

Juke Dizel manuel vites 4x2 si 74.000 TL. Otomatik en az 3000 TL- 4x4 sistemi 7-8 bin TL desen full CX-3 85-90 bin TL arası olur.

6 ay sonradan bahsediyoruz Mustafa. Ayrıca cx-3'de ekstra donanımlar da var. Taban fiyatı kestirmek zor ama full için 90-100 arası bir rakam bekliyorum ben. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 ay sonradan bahsediyoruz Mustafa. Ayrıca cx-3'de ekstra donanımlar da var. Taban fiyatı kestirmek zor ama full için 90-100 arası bir rakam bekliyorum ben.

Haklısın, 2014 kampanyalı fiyatlarından böyle çıkıyor. 6 ay sonrasını ve yeni kasa olmasını göz önüne alırsak 90-95 arası olur.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Satamaz o fiyatlara, bizim millet az daha verip irisini alır.


Başkalarıyla kıyaslamayın, ayrıca Kaşkay falan yanlış kıyaslamalar, dünya fiyatları Mazda3'ün altında, burada da altında kalması gerekir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Mazda CX-3 , günümüzün aktif yaşam tarzı için tasarlanmış ve üretilmiş olan Mazda’nın ilk küçük SUV’si, yepyeni bir çağda kıstas olmaya hazır görünüyor.
      Mazda, ortalığı kasıp kavuran özellikleriyle sektörün en hızlı büyüyen sektörünü silkelemeyi hedefliyor: KODO'dan esinlenilmiş gövde tasarımı Üstün dinamik performansı için SKYACTIV Teknolojisi, Mazda'nın patentli sportif kullanımı ve hibrid düzeyinde yakıt tasarrufu Son aktif güvenlik yenilikleriyle birlikte internet bağlantısı. Araç, Mazda’nın yeni nesil AWD sistemi veya yakıt tasarruflu FWD olarak mevcut Yaz başında Avrupa’da satışa çıkması planlanıyor Gövde
      Diğer yeni nesil modellerle birçok KODO tasarım özelliğini paylaşırken, Mazda CX-3’ün ödün vermeyen gövde tasarımı kaliteyi, hız hissini, özünü ve amacını açıkça ifade ediyor.
      Belirgin ön kısım ızgara merkezine yerleştirilmiştir ve gümüş renginde yedi uç ise krom imza niteliğindeki kanatlar boyunca farlara kadar uzanarak konsantre enerji görünümü sağlar Güven uyandıran yüksek bir burun kısmı Bir yırtıcının bakışlarını andıran tam LED farlar* İmza niteliğindeki kanat kısmını far ünitesi içinde aydınlatan geleceğin ışık yönlendirme teknolojisi Arka park kamerası gibi özellikleri gizleyen tarz sahibi bagaj kapağı Aracın sportif her yerde kullanılabilme özelliğini vurgulayan çift egzoz borusu Arka birleşik lambalar, farları yansıtan bir şekilde gövdeden bagaj kapağına kadar uzanır 18 inç alüminyum jantlar, top metal grisi metalik konturlu yüzeylerle kontrastlık yaratan dış kaplamaya sahip beş set ikili jant koluna sahiptir Ayrıca daha basit ve cesur görünümüyle 16 inç alüminyum jantlar veya 16 inç çelik jantlar da mevcuttur __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Seramik Grisi Metal, Ateş Kırmızısı, Kutup Beyazı, Jet Siyahı, Derin Mavi, Meteor Grisi, Titanyum Grisi, Dinamik Mavi ve Kristal Beyazı dahil olmak üzere dokuz gövde rengi bulunuyor. İç Tasarım
      Kabin, SUV'lerin ve normal araçların en iyisini bir araya getiriyor. Sonuç: crossover özgürlüğü ve üstün görünürlük sayesinde sınırsız eğlence, aracın daha geniş bir sınıfı hatırlatan eşsiz ergonomik kabin konforu, esnek ve pratik bagaj.
      Tasarımcılar, aşağıdakiler dahil CX-3’ün gövde tasarımını yansıtan yeni ve radikal bir kabin tasarladılar: Devamlılığı sağlamak için bir araya getirilmiş kalitenin el yapımı düzeyine çıkarıldığı kabin elemanları Deri dokusu görünümüyle tamamlanmış olan CX-3’e özel gösterge paneli başlığı Sınıfının en iyisi sürücü koltuk ayarı: 260mm ön-arka mesafesi, 40mm dikeylik, 45mm direksiyon simidi eğimi ve 50mm teleskopik mesafe Sınıfının en iyisi ön omuz mesafesi ve bacak mesafesi Üç döşeme çeşidi* sunuluyor: Siyah Lux Suede® kaplama ve koyu kırmızı vurgularla birleştirilmiş beyaz deri ve alüminyum görünümlü cilasıyla metalik paneller Yine kırmızı vurgularla birleştirilmiş siyah suni deri ve koyu gri kumaş döşeme ile kırmızı dikişli siyah pamuklu dekoratif panel Gümüş renk vurgular, koyu kırmızı klima kontrol çerçeve halkaları ve gümüş renk dikişli siyah dekoratif panelin yanı sıra iki farklı kumaş döşeme kombinasyonu da mevcut Esnek 350 litrelik bagaj, arka koltukların yatırılmasıyla** 1,260 litreye çıkıyor __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      ** Alt bagaj dahil DIN hacimleri
      Bağlanabilirlik, İşlevsellik ve Donanım:
      Emniyet ve kullanışlılık, Mazda’nın yeni nesil insan-makine ara yüzünün önceliklerini oluşturuyor. Buradaki amaç, maksimum konfor ve minimum göz hareketi veya fiziksel hareketle birlikte sürücünün CX-3’ün çok çeşitli teknolojilerinden yararlanmasını sağlamaktır.
      Sürücünün kendi gövdesinin bir parçasıymış gibi konumlandırılmış önemli kontrollerle (örn. Pedallar, vites, döner kumanda) birlikte sürücü odaklı düzen Bu segmentteki ilklerden biri olan göz hizasında Aktif Sürüş Ekranı* Orta konsolun üzerindeki panele yerleştirilmiş olan 7 inç dokunmatik gösterge paneli* Navigasyon sistemi* Sürücünün gözünü yoldan ayırmadan sürüş yapmasını sağlamak için tasarlanmış olan merkez konsoldaki döner kumanda Sürüş sırasında emniyetli ve kolay internet erişimi için MZD Connect* akıllı telefon bağlantı sistemi Subkompakt Mazda’da bir ilk olan ve CX-3 ile kompakt kabini için özel olarak geliştirilmiş olan yedi hoparlörlü BOSE® premium ses sistemi* __________________
      *Bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Güç Aktarma Organları
      SKYACTIV güç aktarma organları seçeneği, Mazda CX-3'ün güçlü doğrusal hızlanma ve güçlü torkla birlikte sürücünün doğal sürüşü hissedeceği şekilde sunulmasını sağladı.
      SKYACTIV-G 2.0 direkt enjeksiyonlu benzinli motor
      Üstün doğrusal performans ve muhteşem gerçek yakıt tasarrufu için “doğru şekilde boyutlandırılmıştır” ve doğal soğutmalıdır Seri üretim modellerinde dünyanın en yüksek* sıkıştırma oranı (14.0:1) Standart i-stop rölantide durdurma sistemiyle birlikte CX-3 için iki versiyon halinde sunulmaktadır ve Mazda’nın eşsiz fren enerjisi rejenerasyon sistemi olan i-ELOOP'un son versiyonuyla birlikte de mevcuttur Güç çıkışı:
      FWD: 6,000 devirde 88 kW/120 PS & 2,8000 devirde 204 Nm AWD: 6,000 devirde 110 kW/ 150 PS & 2,800 devirde 204 Nm Yakıt tüketimi & CO2 emisyonu**:
      5.9l/100km & 137g/km (altı vitesli düz şanzımanlı FWD) 5,8l/100km & 136g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı FWD) 6,4l/100km & 150g/km (altı vitesli düz şanzımanlı AWD & i-ELOOP) 6,3l/100km & 146g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı AWD & i-ELOOP) Emisyon sınıfı: Euro 6
      SKYACTIV-D 1.5 temiz dizel
      Yepyeni Mazda2’de yer alan versiyonu gibi, aşağıdaki özellikleri sayesinde hibrid türü yakıt ekonomisi ve düşük vuruntulu işletim sunar: Düşük 14.8:1 sıkıştırma oranı Soğuma kayıplarını azaltmak adına özel yanma odası ve yakıt enjeksiyon sistemi Çeşitli türbin geometrisiyle kompakt ve yüksek verimli turboşarj Dünyanın en hızlı dizelde yeniden başlama sunan standart i-stop rölantide durdurma sistemi Güç çıkışı:
      4000 devirde 77kW / 105PS ve 1600-2500 devirde 270Nm Yakıt tüketimi & CO2 emisyonu**:
      4,0l/100km & 105g/km (altı vitesli düz şanzımanlı FWD) 4,7l/100km & 123g/km (altı vitesli düz şanzımanlı AWD) 5,2l/100km & 136g/km (altı vitesli otomatik şanzımanlı AWD) Emisyon sınıfı: Euro 6
      SKYACTIV-Drive altı kademeli otomatik
      Düz şanzımanın doğrudan hissini verir, kusursuz sıfırdan hızlanma ve muhteşem yakıt tasarrufu özelliği bulunur Hızlanma basıncına tepki olarak daha fazla tork için ”spor” moduna geçmeyi sağlayan Sürüş Seçenekleri değiştirme (benzinli modeller) özelliğine sahiptir SKYACTIV-MT altı kademeli manüel
      Kısa, canlı ve sorunsuz vites değişimi için kilit bilya tipi senkronizasyon özelliğine sahip kompakt hafif şanzıman Kusursuz çalışma için kısa mesafeli şaft ve büyük düşme açısı __________________
      * Şirket içi verilere göre Şubat 2015 itibariyle
      ** Kombine çevrim için Mazda şirket içi rakamları
      Şasi ve gövde
      Sınırsız ve ilham verici hareket kabiliyeti sunmak için tasarlanmış olan Mazda CX-3, hem önden çekiş (FWD) hem de dört çekiş (AWD) seçenekleriyle mevcuttur. Yeniden tasarlanmış süspansiyon, güven ve ilham veren yol tutuş ile yol dengesi sunarken hem güçlü hem de hafif SKYACTIV-Gövde ise mükemmel çarpışma koruması ve daha fazlasını sunuyor.
      SKYACTIV-Şasi
      Şasi ve gövde
      CX-3’ün daha fazla ağırlığı, yüksek ağırlık merkezi ve daha büyük güç aktarma organları için Mazda2’den uyarlanmış elektrik destekli direksiyon sistemi Özgürlük sunan yeni nesil AWD sistemi özellikleri ise şöyle: Sürücünün hareketlerini ve sürekli değişen yol koşullarını izlemek için 27 sensor sinyaliyle çalışan ve anlık olarak doğru tekerleklere güç ileten yenilikçi önden kayma tespit uyarı sistemi Hangi tekerleğin ne kadar yol tutuşuna ihtiyacı olduğunu belirleyen ve otomatik ve anlık olarak her bir tekerleğe doğru miktarda tork ileten aktif tork kontrol bağlantısı SKYACTIV-Gövde
      Sınıfındaki en hafif gövde olmasına rağmen üstün güç ve çarpışma emniyeti Daha büyük benzinli motoru tutması için Mazda2 ve daha fazlasına uyarlanmış benzer NVH ölçümler, en az ağırlıklı AWD ve yüksek frekanslı ses söz konusu olduğunda CX-3’ü C segmentiyle eşit düzeye taşıması Gövde altında doğru hava akışı sağlamaya ve aşağıdaki özelliklerle gövde arkasında birleşen yukarı ve aşağı akış dengesini geliştirmeye dayalı aerodinamik konsept: Ön tamponlardan D sütun süslemelerine kadar araç çevresinde hava akışını arttırmak için şekilleri optimize etme çeşitli şasi korumaları ekleme Güvenlik
      Mazda CX-3’ün önemli i-ACTIVSENSE aktif güvenlik teknolojisi, Mazda’nın ilk küçük SUV'sinin ardındaki sınırsız hareket kabiliyeti konseptinin diğer bir özelliğidir.
      Aktif güvenlik teknolojisi*
      Mazda Radar Sabit Hız Kontrolü (MRCC), güvenli bir takip mesafesi sürdürmek için gaz ve freni ayarlayarak önceki araçların hız ve mesafesini takip etmek için 76GHz radarı kullanır. Mesafe Tanıma Destek Sistemi (DRSS), radar ölçümlerine dayalı olarak ve CX-3’ün çok fazla yaklaşması durumunda ikonu yakıp söndürerek öndeki araçlarla olan mesafeyi görüntüler. Önde Bulunan Engel Uyarısı (FOW), DRSS’nin çarpışma riskinin arttığını tespit etmesi durumunda sürücünün önleyici eylem gerçekleştirmesi için alarm sesi çıkarır. Akıllı Fren Desteği (SBS), yolda araç veya engel olup olmadığını tespit etmek için kamerayla birlikte 76GHz radarını kullanır ve FOW’un alarm sesi çıkarması durumunda frenlere baskı yaparak önce hafif fren uygular, tehlikenin devam etmesi durumunda ise bu basıncı arttırır. Akıllı Şehiriçi Fren Desteği (SCBS), SBS gibi düşük hızda (4-30km/s) acil fren sistemine dayalı olan yakın kızılötesi kameradır ve 6m önde bir araç veya engel olması durumunda etkiyi engellemek veya en azından azaltmak için önce frenlere basınç uygular ardından fren uygular. Kör Nokta İzleme (BSM), CX-3’ün yanında ve arkasındaki kör noktaları algılamak için 24GHz radarı kullanır, sürücü şeridi değiştirmek üzere sinyal verdiğinde yan şeritten yaklaşan araçlar olması durumunda yan aynalardaki göstergeleri yakıp söndürerek ve sesli ikazla birlikte uyarıda bulunur. Böylece BSM, yandan geri geri gelen bir aracın olması durumunda sürücüyü uyaran Arka Çapraz Trafik Uyarısını (RCTA) ekleyerek aracın her yanını görüntülemek için Araç Arkası Görüntüleme (RVM) sisteminin işlevlerini arttırır. Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi (LDWS), bir kamera yardımıyla şerit çizgilerini gözlemler ve yanlışlıkla şerit değiştirme durumunda sürücüyü uyarır. Uzun Far Kontrolü (HBC), karşıdan gelen araçların farlarını ve öndeki araçların arka farlarını incelemek için bir kamera kullanarak, diğer sürücülerin görüş açısını etkilememek için uzun ve kısa farlar arasında otomatik olarak geçiş yapar. __________________
      *Sistem bulunabilirlik durumu, trim düzeyine ve piyasaya bağlıdır.
      Pasif güvenlik
      CX-3’ün SKYACTIV-Gövdesi, sınıfının en iyi çarpışma güvenlik koruması için güçlendirilmiştir. Özellikleri şöyledir: Önden çarpışma gücünü daha iyi emmek ve kabini korumak için daha güçlü 1,180MPa zemin panelleri Daha sağlam B sütunları ve yüksek dayanıklı çelik kapı destekleriyle dış paneller Daha geniş burkulma bölgesi sunan ve hafif etkilerden gelen motor bölümü hasarını önleyerek onarım maliyetini kısıtlayan ön konsol çıkıntısı Arka taraf çerçeve deformasyonunu kontrol etmek için jant bariyerlerinin yanı sıra artı şeklindeki çapraz kesit güçlendirme parçalarına sahip arka tampon çarpışma bölmeleri
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Mazda, Istanbul Autoshow'da Yepyeni Mazda CX-3, Mazda’nın efsanevi roadsterı Yeni Mazda MX-5, son teknolojiye sahip atletik sedanı 2015 Mazda 6, SUV segmentinde fark yaratan modeli 2015 Mazda CX-5 ve Mazda’nın en çok satan modeli Mazda 3 ile Japon mühendisliğinin eşsiz örneklerini sunacak.
      Mazda İstanbul Autoshow standının yıldızlarından biri efsanevi roadster Yeni Mazda MX-5 olacak. Mazda’nın ikon haline gelmiş iki kişilik otomobilinin dördüncü nesli olan bu model, Mazda araçlarının mühendislik felsefesi olan sürüş keyfini mükemmel bir şekilde bünyesinde barındırıyor.
       
      Mazda’nın ilk neslinden itibaren MX-5’i tanımlayan Jinba Ittai (“sürücü ve aracın bir olması”) eğlence unsurunu barındırırken en son aktif güvenlik ve bağlantı teknolojisini de bünyesinde barındırıyor.
       
      İlk olarak 1989 yılında piyasaya sürülen MX-5, uygun fiyatlı hafif spor otomobil pazarını anında canlandırdı. 26 yıldan beri kazandığı 200 ödülün ardından efsane halen güçlü bir şekilde yoluna devam ediyor. Toplam satış adetleri 1 milyon araca yaklaşırken Mazda, tüm zamanların en çok satan iki kişilik spor otomobili alanında Guinness Dünya Rekorunu elinde bulunduruyor.
       
      Mazda’nın en son modeli Yepyeni Mazda CX-3’de fuarın bir diğer önemli yıldızı olacak. KODO tasarımının en zengin tekrarı niteliğinde olan Yepyeni Mazda CX-3, MZD Connect ve tüm güvenlik özelliklerine sahip. Güç aktarım mekanizması olarak AWD, FWD, Benzin, Dizel, manüel ve otomatik vites seçenekleri içerisinde 1.5 motor, dizel, otomatik ve 4x4 seçeneklerine sahip versiyonu otomobil severler tarafından büyük ilgi görmesi bekleniyor.
       
      Kompakt crossover Mazda CX-3, benzersiz ve şık Kodo tasarımı ile yenilikçi ve ödüllü SKYACTIV Teknolojisini, yaşam tarzınıza uyacak şekilde konfor ve kullanışlılık ile birleştiriyor. SKYACTIV Teknolojileri sayesinde, otomobilin olağanüstü performansından ödün vermeksizin yakıt verimliliği ve düşük emisyon değerleri sunuluyor. Yenilikçi MZD-Connect ile tüm müzik, telefon, uydu navigasyon ve otomobil ayarlarının kontrolü parmaklarınızın ucunda yer alıyor.
       
      Yıldız modellerimiz Yepyeni Mazda CX-3 ve Yeni Mazda MX-5’in yanısıra Mazda ustalığının ve teknik uzmanlığının en iyi öğelerine sahip gelişmiş teknoloji ve olağanüstü yakıt ekonomisi sunan sedan modelimiz Mazda6 2015 ve Mazda’nın SUV sınıfındaki beğenilen aracı Mazda CX-5 2015’de fuarda sergilenen diğer önemli modellerimiz olacak. Mazda3 ile beraber SKYACTIV TEKNOLOJİSİ ve KODO tasarımının potansiyelinden tam olarak yararlanan bütün yeni nesil modellerimiz, “sürüş keyfini” yeni bir seviyeye taşımayı amaçlıyor.
       
      Mazda, Türkiye’de sergileyeceği modelleri Yepyeni Mazda CX-3, Mazda’nın yeni roadsterı MX-5, son teknolojiye sahip atletik sedanı 2015 Mazda6, SUV segmentinde fark yaratan modeli 2015 Mazda CX-5 ve Mazda’nın en çok satan modeli Mazda3 ile Auto Show’da Japon mühendisliğinin eşsiz örneklerini sunacak.
       
    • Gökhan
      Yazan: Gökhan
      MazdaClubTR olarak Mazda Türkiye'nin daveti ile katıldığımız etkinliğin ilk gününde başta Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul olmak üzere yetkililerle sohbet etme ve Barselona'yı yakından tanıma fırsatı bulduk.Sabahın ilk ışıklarıyla buluştuğumuz Mazda Türkiye ekibi ve diğer basın mensupları ile birlikte keyifli bir uçak yolculuğu sonucunda Barselona'ya ulaştık. Yolda sohbet etme fırsatı bulduğumuz Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul'dan sohbet arasında aldığımız samimi açıklamaları satır aralarında bulabilirsiniz.
      Havaalanında ilk sürpriz, Türkiye'de muhtemelen görme fırsatımız olmayacak olan 2015 Mazda6 AWD SW lar ile karşılanmamızdı.

      Tüm transferlerimizi sağlayan bu araçları Türkiye'de görmek ve sürebilmek gerçekten büyük keyif verirdi. Hele bir de içindeki 2.2 Dizel motoru ve AWD sisteminin vereceği keyif düşünüldüğünde..
      Barselona Marina'da muhteşem manzara eşliğinde yediğimiz öğle yemeğinde Nurkan Bey ile yaptığımız sohbetin ana konusu Mazda CX-3 idi dersek yalan olmaz.

      İlk etapta bu araca odaklandıklarını ve bunun ürün gamında ciddi bir yere sahip olacağına dair izlenimlerin temelini sanırım aracı henüz görmeden kapora verenlerin sayısının 200'ü geçmesi oluşturuyor.
      Bu sebeple ilk etapta araç gamını genişletmeyip Mazda CX-3, 2015 Makyajlı Mazda 6 ve 2015 Makyajlı Mazda CX-5 ile yollarına devam edecekler bu sene.
      Programın yoğunluğu sebebi ile çok fazla yazma fırsatı bulamamakla birlikte resim ve aldıkça diğer bilgileri paylaşmaya devam edeceğim.
      Barselona izlenimlerini paylaştığımız albüme aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz
      Album: 15 - 16 Mart - Barselona - Mazda CX-3 Test Sürüşü
      19 images 0 comments  
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Geçtiğimiz günlerde Barselona’da gerçekleştirilen ve MazdaClubTR'nin de katıldığı etkinlikte Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul ve Mazda Motor Avrupa Başkanı ve CEO’su Jeffrey H. Guyton önemli açıklamalar yaptı..
      Mazda CX-3'ün Türkiye'de Mazda'ya yeni müşteriler kazandırmasını beklediğini belirten Yurdakul, 2015 için de iddialı açıklamalarda bulundu.Geçen sene Kasım ayında Los Angeles Otomobil Fuarı’nda dünya çapında görücüye çıktıktan sonra geçtiğimiz haftalarda Cenevre Otomobil Fuarı’nda tekrar dikkatleri çeken Mazda’nın ilk küçük SUV’si Yepyeni CX-3 heyecanla bekleniyor. Model, Türkiye’de ise ilk defa Mayıs ayında İstanbul Autoshow’da Türk otomobil severlerin beğenisine sunulacak.
      Geçtiğimiz günlerde Barselona’da gerçekleşen etkinlikte Mazda CX-3 ile ilgili bilgi veren Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul ;
      "Mazda CX-3 SKYACTIV Teknolojileri ile donatılmış en yeni modelimiz. KODO tasarımının en son ve en zengin tekrarı niteliğinde olan CX-3, MZD Connect ve tüm güvenlik özelliklerine sahip. Güç aktarım mekanizması olarak AWD, FWD, Benzin, Dizel, manüel ve otomatik vites seçenekleri mevcut. Bunlar içinde markamıza çekmeye çalıştığımız hedef kitlenin en çok talep ettiği 1.5 motor, dizel, otomatik ve 4x4 seçeneklerine sahip versiyonun Mazda’ya oldukça fazla yeni müşteri kazandırmasını bekliyoruz. Mazda CX-3 Türkiye’de ilk defa İstanbul Autoshow’da görücüye çıkacak. Bu süreç içerisinde ön siparişleri almaya başladık. Yeni modellerin büyük oranda ilgi görmesiyle 2015 yılı, Mazda’nın Türkiye’de de en güçlü dönemlerinden biri olacaktır.” dedi.
      Daha sonra toplantıda konuşan Mazda Motor Avrupa Başkanı ve CEO’su Jeffrey H. Guyton;
      “CX-3’ün bu kısa sürede bu kadar yoğun ilgi görmesi bizi oldukça mutlu etti. CX-3 dünyada, ama özellikle de Avrupa’da bizim için çok önemli bir model olacak. Avrupa’nın en hızlı büyüyen bu segmentinde hali hazırda önemli bir patlama yaşanıyor. Segment, 2013 ile karşılaştırıldığında 2014 yılında %56 oranında büyüdü. Araştırmacılar bu segmentteki hızlı büyümenin devam edeceğini ve 2017 sonunda 810,000 adete ulaşacağını tahmin ediyor. Bu segmentin, kendi boyutlarında CD Premium dışı segmenti bu sene sonuna kadar aşacağı tahmin ediliyor. Küresel bazda CX-3 üretimimiz 150,000 adet olarak planlandı. Bunun 38,000 adeti Avrupa’ya getirilecek ve böylece hem iş hacmimizin artmasına hem de markamızı geliştirmemize yardımcı olacaktır.” dedi.
      Kompakt crossover Mazda CX-3, benzersiz ve şık Kodo tasarımı ile yenilikçi ve ödüllü SKYACTIV Teknolojisini, yaşam tarzınıza uyacak şekilde konfor ve kullanışlılık ile birleştiriyor. SKYACTIV Teknolojileri sayesinde, otomobilin olağanüstü performansından ödün vermeksizin yakıt verimliliği ve düşük emisyon değerleri sunuluyor. Kendinizi otomobille bir hissetmenizi sağlayan sağlayan ideal sürüş konumu, direksiyon hakimiyeti ve kontrolü dikkat çekiyor. Yenilikçi MZD-Connect ile tüm müzik, telefon, uydu navigasyon ve otomobil ayarlarının kontrolü parmaklarınızın ucunda yer alıyor.
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Mazda, 16 Mart 2015 tarihinde Barselona'da Yeni Mazda CX-3 için basına özel bir tanıtım düzenleyecek. Avrupa ve Türkiye'nin seçkin basın kuruluşlarının yer alacağı bu etkinlikte, Mazda Türkiye'nin daveti ile MazdaClubTR de yer alacak.
      .Mazda Space'de gerçekleştirilecek olan organizasyonda Yeni Mazda CX-3'ün tüm özelliklerini en yetkili kişilerden dinleyerek yakından görme imkanı bulacak olan katılımcılar aynı zamanda bu aracı Avrupa ve Türkiye'de ilk defa sürecek kişiler arasında yer alacaklar.
       
      Moderatörlerimizden Gökhan Ertürk'ün katılacağı etkinlik boyunca çok özel fotoğraflar, söyleşiler ve izlenimleri sizlere en ön koltuktan aktaracağız.

×
×
  • Yeni Oluştur...