Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar dün şaşmaz da herzaman gittiğim ustaya aracımı bakıma götürdüm. Usta için biraz pahalı geldi fiyatlar. Castroş magnatec 5w30 yağ koydu, 3 filtre değişti başka ekstra bişi yok 230 tl verdim sizce nasıl

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar dün şaşmaz da herzaman gittiğim ustaya aracımı bakıma götürdüm. Usta için biraz pahalı geldi fiyatlar. Castroş magnatec 5w30 yağ koydu, 3 filtre değişti başka ekstra bişi yok 230 tl verdim sizce nasıl

Serviste de yaklaşık aynı fiyatlara bakım yaptırabilirsin. Dışarıda yapılan bakıma göre fazla gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar dün şaşmaz da herzaman gittiğim ustaya aracımı bakıma götürdüm. Usta için biraz pahalı geldi fiyatlar. Castroş magnatec 5w30 yağ koydu, 3 filtre değişti başka ekstra bişi yok 230 tl verdim sizce nasıl

Pahalı olmuş, Speedy gibi servislerde bu işler daha ucuz...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhalar, az önce Ankara Mazda Herter'den çıktım ve 100bin km bakımı bana 1019 TL'ye mal oldu. Dökümü aşağıda yazıyorum.

Castrol Magnetec 5/30 81.36TL

Castrol Cam Suyu 4.27TL

Yağ Filitresi Kartuşu 10.80TL

Buji 23.16 TL

Kaplama Alt Seti, Arka Kaliper 104.14TL

Kapak Seti, Ön Kaliper 110.71TL

Disk Torna Ön ve Arka 68TL

Gergi Bilyası 36TL

Ve Kayış Bilyası 36TL

Element Air Filter 35.32TL

V-Belt 74.15TL

Bakım ve Balata Değiştirme İşçiliği 169.49TL

V Kayışı Değiştirme İşçiliği 84.75TL

Elektrik İşçiliği 25.42TL

Ayrıca Debriyaj çok sertleşmişti ve yukarıda kavrıyordu, debriyaj seti+aks keçe+yağ vs + servis ücretiyle toplam=682 TL , Arabada titreme vardı onun sebebide motor bağlantı kulağı kırılmış. Kaça olur dedim? 395 TL dediler. Toplam =1077 TL daha masraf çıktı. Yaptıramadım tabiki bunu 1019 TLden sonra. Moralim bozuk bozuk eve döndüm. Bakalım 10bin bakımıyla beraber yaptırırım belki...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motor kulağının orijinal fiyatı el yakıyor, bu yüzden yan sanayi kullanmak en mantıklısı, en son 30 TL civarında idi...

Kazasız günlerde kullanmak nasip olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

motor kulağını aracı 54.000 de aldığımda değişmiştim 245+KDV idi ancak nispeten zor olmayan işçliği 140 Tl idi. Daha önce yan sanayi motor kulağını Practicamda denemiştim ucuz bir fiyatı vardı 20-30 TL...1 sene sıkıntı yaşamadım. Yalnızca şunu belirtmek isterimki motor kulağı deyip geçmeyin o takırtıyla yaşamak sebebi bilirken daha zor gelmeye başlıyor.Bu arada 100 bin bakımı epey tuzluymuş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nelerin değiştiği önemli. Standart bakım 200 ile 250 arasında değişiyor.

Örneğin benim 100 bin bakımım yanlış hatırlamıyorsam 250 TL civarında tutarken yukarıda arkadaş 1000 Tl ye yakın para vermiş. V kayışı hiç yıpranmadığı için değiştirmedim mesela. Kaliperler, diskler, balatalar kullanıcıya kalmış...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

40000 bakımına soktum aracı az önce 535tl fiyat çıkardılar.denizli turkuaz mazda servisinde.

Fren balataları var sanırım içinde. Detay belirtirseniz daha iyi analiz edebiliriz. Geçtiğimiz ay ben yaptırmıştım 390.-TL'sı tutmuştu. Normal periyodik bakıma ilave, yakıt filtresi ve fren hidroliği değişmişti. Bu iki sarf malzemesi 100.-TL tuttu zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fren hidroligi neden değişti ki?

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

40 Bin Km bakımında yapılan bir işlemmiş. 27.-TL +Kdv tutmuş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

40 Bin Km bakımında yapılan bir işlemmiş. 27.-TL +Kdv tutmuş.

Ben 100 binde değişeyim dedim yağa baktılar özelliğini yitirmemiş değiştirmediler. 40 bin çok erken değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fren balataları var sanırım içinde. Detay belirtirseniz daha iyi analiz edebiliriz. Geçtiğimiz ay ben yaptırmıştım 390.-TL'sı tutmuştu. Normal periyodik bakıma ilave, yakıt filtresi ve fren hidroliği değişmişti. Bu iki sarf malzemesi 100.-TL tuttu zaten.

mazda dexelia ultra 4 adet  - 112

yağ filtre - 12.71

polen filtre - 59.32

hava filtre - 38.13

buji 4 adet - 22.88

ön fren balata - 111

tapa pul - 2.54

cam şampuan - 2.54

saf su - 2.54

mekanik işçiliği - 89.73

Toplam - 453.39

kdv.-81.61

genel toplam 535 TL

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben 100 binde değişeyim dedim yağa baktılar özelliğini yitirmemiş değiştirmediler. 40 bin çok erken değil mi?

Vallahi mevzu fren hidroliği olup ve çok fazla da önem arz ettiği için, fazla kurcalamadım. Birde gittiğim servis Evo, ve Evo'daki Cem beye güvenim sağlamdır. Rakamında ufak olması tabi bunda etken faktördür. :) Bakımda saf su, temizleme spreyi vs.kıl tüy şey hiç bir şeyde yok bu arada. Malum yetkili servislerde her bakımda arada kaynıyor bu tür şeyler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Silecekleri de değiştireyim dedim 2 tanesi için 95 tl istediler kulaklarımdan kan akıyordu neredeyse :)

Komple silecek takımı fiyatı vermişler size. Aklınızda olsun siz silecek lastiği isteyin. Silecekler kızaklı şekilde olduğundan, söküp takması çok kolay oluyor. Ben ön iki silecek lastiğini 27-29 Tl gibi bir fiyata almıştım, geçtiğimiz bakımda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Komple silecek takımı fiyatı vermişler size. Aklınızda olsun siz silecek lastiği isteyin. Silecekler kızaklı şekilde olduğundan, söküp takması çok kolay oluyor. Ben ön iki silecek lastiğini 27-29 Tl gibi bir fiyata almıştım, geçtiğimiz bakımda.

eyvallaahh öylesi daha makul vallahi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben 100 binde değişeyim dedim yağa baktılar özelliğini yitirmemiş değiştirmediler. 40 bin çok erken değil mi?

Standart bakım prosedüründe var. 40 binde bir değişim diye.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Standart bakım prosedüründe var. 40 binde bir değişim diye.

Ben yanlış hatırlıyorum o zaman. 50 binde kontrol diye hatırlıyorum kitapçığa bakmam lazım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Nelerin değiştiği önemli. Standart bakım 200 ile 250 arasında değişiyor.

Örneğin benim 100 bin bakımım yanlış hatırlamıyorsam 250 TL civarında tutarken yukarıda arkadaş 1000 Tl ye yakın para vermiş. V kayışı hiç yıpranmadığı için değiştirmedim mesela. Kaliperler, diskler, balatalar kullanıcıya kalmış...

V kayışına bende dikkat ettim sapa saglam duruyordu. Bunu niye değiştiriyorsun dedim. 100bin km dir kullanıyorsun, burdan çıkıp 1 km ileride kopmayacağı ne malum gibisinden laflar edince iyi peki değiştir demek zorunda kaldım. Aslında servisler doğru yönlendirme yapmak yerine müşteriden daha çok ne koparırım hesabı yapıyor. Daha önce forumda yazılmıştı. limite yaklaşmış mı kontrol edip ona göre kayış değişimi, bilye değişimi yapılır diye. Özellikle ustayı izledim. Hiç bir şeyi kontrol etmeden, gitti söktü...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...