Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

haklısınız ama öyle olduğunu söylüyor. ya yanlış hatırlıyor yada yanlış bilgi verdiler. yada gerçekten fiyat doğru...

70bine geldim, 380'den fazla bakım ödemedim yanılmıyorsam . Hepsinin faturası duruyor. Son bakım 70binde, 298 tuttu. Onda da dexelia koyduk (96 lira) o yüzden yüksek .

Yağı kendiniz alırsanız bir 40-50 daha iner.

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30000  bakımda MEB başayara gitmiştim, memnun kalmadım.. Opan için de iyi yorumlar duymayınca özel servis aramaya başladım.. sonra 40000km geldiğinde arkadaşım kendi ustasına götürdü beni ama götürmez olaydı.. en basit olayı söyliyim, adam eski kasanın hava filtresini benim arabaya takmak için zorladı, adamı durdurmasam kırıyodu filtre kapağını.. arkadaş olmasa atlıycaktım adamın üstüne.. sonradan gittim servisten hava filtresi aldım da kendim taktım. Ayrıca 40000 bakımında gereken bikaç şeyi de yaptıramamıştım (fren hidroliği, yakıt filtresi). neyse böle sinir bir olaydan sonra ozaman servisten başka yere gitmicem diye baya küfür etmiştim..

bu sene hem 50000 km geldi hemde tatil öncesi bi bakıma gidiyim dedim, hani şu yeni açılan var ya SMB Mazda konya yolundaki, işte ona..

mazda 6 test sürüşü yaptığımda 300 civarı demişlerdi 50000 bakımı için, ben de iyi fiyat diye oraya gittim.

Yapılan işlemler bunlar :

1- Yağ  (castrol)   

2- Yağ filtresi     

3- Hava filtresi   

4- Polen filtresi

5- Bujiler

6- Yakıt filtresi   

7- Fren hidroliği

artı olarak işçilikle beraber toplam 630 - 640 TL falan tuttu,  hop napıyon hacı dedim. servis müdürü de ordaydı, indirim istedim.

parça başına % 10 indirim ve 190 TL olan işçilikten de 50 TL indirim yaptılar. bana maliyeti 530 TL oldu. Fren hidroliği ve yakıt filtresi değişimi yaptırmasam işçilik 70-80 TL, eğer yaptırırsan 190 TL. Bu adalet mi şimdi??

aynı zamanda Toyota corollası olan arkadaşım yetkili servise gitti 40000 bakımı için ve benim yaptırdıklarımın üzerine şanzıman yağı değişiyor, antifriz koyuyorlar ve arabayı yıkayıp öyle teslim ediyorlar, aldıkları para 430 TL. bunu bana söylediğinde mazda bizi resmen salak yerine koyuyo dedim.

aradılar memnuniyet için mazda istanbul merkezden, söyledim tabiki  servisin pahalı olduğunu ama ne kadar dikkate alırlar bilmiyorum.

servise gitsen bi dert, gitmesen bi dert.. gitmesen parçayı bulamıyo, orjinal malzeme kullanmıyo kendini usta sanan arkadaşlar.. servise gitsen affetmiyolar, herifler taksit bile yapmıyo..

sonunda üzüle üzüle satacam arabayı heralde,,, mazdanın bakımları pahalı değil diyenlere gelsinn!!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30000  bakımda MEB başayara gitmiştim, memnun kalmadım.. Opan için de iyi yorumlar duymayınca özel servis aramaya başladım.. sonra 40000km geldiğinde arkadaşım kendi ustasına götürdü beni ama götürmez olaydı.. en basit olayı söyliyim, adam eski kasanın hava filtresini benim arabaya takmak için zorladı, adamı durdurmasam kırıyodu filtre kapağını.. arkadaş olmasa atlıycaktım adamın üstüne.. sonradan gittim servisten hava filtresi aldım da kendim taktım. Ayrıca 40000 bakımında gereken bikaç şeyi de yaptıramamıştım (fren hidroliği, yakıt filtresi). neyse böle sinir bir olaydan sonra ozaman servisten başka yere gitmicem diye baya küfür etmiştim..

bu sene hem 50000 km geldi hemde tatil öncesi bi bakıma gidiyim dedim, hani şu yeni açılan var ya SMB Mazda konya yolundaki, işte ona..

mazda 6 test sürüşü yaptığımda 300 civarı demişlerdi 50000 bakımı için, ben de iyi fiyat diye oraya gittim.

Yapılan işlemler bunlar :

1- Yağ  (castrol)   

2- Yağ filtresi     

3- Hava filtresi   

4- Polen filtresi

5- Bujiler

6- Yakıt filtresi   

7- Fren hidroliği

artı olarak işçilikle beraber toplam 630 - 640 TL falan tuttu,  hop napıyon hacı dedim. servis müdürü de ordaydı, indirim istedim.

parça başına % 10 indirim ve 190 TL olan işçilikten de 50 TL indirim yaptılar. bana maliyeti 530 TL oldu. Fren hidroliği ve yakıt filtresi değişimi yaptırmasam işçilik 70-80 TL, eğer yaptırırsan 190 TL. Bu adalet mi şimdi??

aynı zamanda Toyota corollası olan arkadaşım yetkili servise gitti 40000 bakımı için ve benim yaptırdıklarımın üzerine şanzıman yağı değişiyor, antifriz koyuyorlar ve arabayı yıkayıp öyle teslim ediyorlar, aldıkları para 430 TL. bunu bana söylediğinde mazda bizi resmen salak yerine koyuyo dedim.

aradılar memnuniyet için mazda istanbul merkezden, söyledim tabiki  servisin pahalı olduğunu ama ne kadar dikkate alırlar bilmiyorum.

servise gitsen bi dert, gitmesen bi dert.. gitmesen parçayı bulamıyo, orjinal malzeme kullanmıyo kendini usta sanan arkadaşlar.. servise gitsen affetmiyolar, herifler taksit bile yapmıyo..

sonunda üzüle üzüle satacam arabayı heralde,,, mazdanın bakımları pahalı değil diyenlere gelsinn!!

Bende aynı yere gittim. FİYAT 600 TL. Servis müdürümüz gelsin %10 indirim yapabilir dedi hesaplayan kişi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

en iyisi yetkili servise gitmiicen. çok kritik bir parçaysa eğer değişecek olan, onu servisten alıcan, dışarda kendin değiştiricen. misal ben yağ filtresini servisten aldım, hava filtresini k&n kutu içi kullandığım için almıyorum zaten. polen filtresini sakura marka aldım. sakura japonların 1 numaralı orjinal parçaya alternatif yan sanayi markasıdır. elimde 17 tl'ye aldığım yedek orjinal mazda yağ filtreside var. bi daha ki bakımda yağ filtresi ve yağa ek olarak bujilerini de değiştiricem 100.000 km'ye yaklaştığı için. 80 tl castrol magnatec 5w-30 yağ, bujide 100 tl civarı tutacak galiba. işçilikde 10 tl. oldu bitti 190 tl 8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

en iyisi yetkili servise gitmiicen. çok kritik bir parçaysa eğer değişecek olan, onu servisten alıcan, dışarda kendin değiştiricen. misal ben yağ filtresini servisten aldım, hava filtresini k&n kutu içi kullandığım için almıyorum zaten. polen filtresini sakura marka aldım. sakura japonların 1 numaralı orjinal parçaya alternatif yan sanayi markasıdır. elimde 17 tl'ye aldığım yedek orjinal mazda yağ filtreside var. bi daha ki bakımda yağ filtresi ve yağa ek olarak bujilerini de değiştiricem 100.000 km'ye yaklaştığı için. 80 tl castrol magnatec 5w-30 yağ, bujide 100 tl civarı tutacak galiba. işçilikde 10 tl. oldu bitti 190 tl 8)

k&n kutu içi nerden aldınız ?

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kutu içi konusunda size sorum var. Aracın sesinde değişme var mı sportif anlamda? Yakıtı etkiliyor mu?

sesinde değişiklik farkemedim ben. yakıtı çok değiştirmedi. üç aşağı beş yukarı aynı. benim kutu içi filtreyi almamın amacı orjinal filtrenin 40 tl olması ve kutu içine nazaran daha çabuk tıkanmasıydı. 3 tane orjinal filtre parasına aldım neredeyse k&n'i...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sesinde değişiklik farkemedim ben. yakıtı çok değiştirmedi. üç aşağı beş yukarı aynı. benim kutu içi filtreyi almamın amacı orjinal filtrenin 40 tl olması ve kutu içine nazaran daha çabuk tıkanmasıydı. 3 tane orjinal filtre parasına aldım neredeyse k&n'i...

bunu yıkayıp yıkayıp kullanıyoruz değil mi?

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende aynı yere gittim. FİYAT 600 TL. Servis müdürümüz gelsin %10 indirim yapabilir dedi hesaplayan kişi.

Bu nedir arkadaş ya. SMB şaşırmış olmalı.

4 filtre, 5-6 litre yağ, bir kutu hidrolik yağı ile bir kaç adet buji 600 lira mı tutarmış. Yuh artık.

Şu ana kadar Mazda markasında 20-30 bin, ve 80-90-100-110 bin bakımlarını yaptırdım. Hiç birinde 600 TL'yi geçin 400 TL bile görmedim.

Başka bir servise gidin, olmadı parçalarını servisten satın alın, dışarı da taktırın. Vermezlerse başka bir servisten (tercihen başka bir ilden) satın alın, yine dışarı da yaptırın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bunu yıkayıp yıkayıp kullanıyoruz değil mi?

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

evet, önce yıkayıp kurutuyosun. sonra kendi yağıyla yağlıyosun...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar,

Bakımı dışarda sanayide yaptırdım.

yag,yag filtresi,polen filtresi,hava filtresi parçalar 110TL (Şaşamazda parçaları Ünal oto Emrah ustadan işçilik kaman otoda yapıldı), 50TL işçilik ve kontrolleri de yaptılar. Bujiler değişime gerek yok bir daha ki sefere dedi. Servis her 10binde değiştirmek istiyor. 20binlik bujiler dediler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 bin bakım için 250 TL ödedim Trabzon servisinde. Shell 5w/30 yağ, yağ filtresi, hava filtresi + işçilik ücreti dahil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İhmalkarlıktan ve fırsat bulamamaktan aracımın100000 bakımını yaptıramadım.Geçen servise gittiğimde kayışlar ,rulmanlar,termostat,buji ve rutin bakım için 1500 tl gibi bi fiyat aldım.1 ay sonra kış kampanyası olsa %30 indirimle bile 1050 tl ye geliyor.Bide gittim bosch car servisin birinden fiyat aldım yukarıda yazdıklarıma ek olarak ön tamponun orda briket (midir nedir tam isminide bilemiyorum tırnak kırılmış değişmesi lazım dediler) le birlikte 590 tl gibi makul bi fiyat verdiler.Açıkçası kafam karışık kayışların ve termostatın can alıcı görevlerini olduğunu biliyorum ama aradaki fark da yabana atılacak cinsten değil.Bosch da bildiğim kadarıyla çok sağlam yedek parçalar üretiyor.Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Maddi gücüne bağlı diyeceğim hocam ama bu fark adama "ne maddi gücü" dedirtecek cinsten... Hala Kocaeli'deyseniz benim tek tavsiye noktam daha önce olduğu gibi; Gülünce Otomotiv...

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Maddi gücüne bağlı diyeceğim hocam ama bu fark adama "ne maddi gücü" dedirtecek cinsten... Hala Kocaeli'deyseniz benim tek tavsiye noktam daha önce olduğu gibi; Gülünce Otomotiv...

;)

Kocaeli deyim abi sağolasın yorumların için.Müsait olduğum bi gün gidip gülünceden de fiyat almak lazım dediğin gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kocaeli deyim abi sağolasın yorumların için.Müsait olduğum bi gün gidip gülünceden de fiyat almak lazım dediğin gibi.

Bosch'tan da az olursa şaşırma... Kolay gelsin...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dün bosch car service de aracımın yağı,yağ filtresi,hava filtresi ve sileceklerini değiştirttim.Yağ filtresini kendim götürdüm.Diğerlerinin fiyatlarını bilgilendirmek amacıyla yazayım:

Mobil 5w30 super 3000 motor yağı 4 lt:100

Hava filtresi:20

Silecek takımı:35

İşçilik,Genel Kontrol:25

Toplamda 180 tl ödedim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...