Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

31.12.2016 at 23:33, Mustafa Y. :

Arkadaşlar hiçbir servisin ekmeği ile oynamak istemem ama standart bakımlar için servise gitmek bana göre çok mantıksız hale geldi. 50 bin bakımına hertere 670 küsür, 60 bin bakımına sk ya 580 küsür verdikten sonra (bu arada sk mazot filtresini değiştirmemiş) kendi ustama geçen hafta 70 bin bakımına gittim ve 400 tl ödedim. En az 300 tl cebimde kaldı. Bu arada bi çoğunuz zaten biliyorsunuzdur 2.nesil mazda 3 için Ford focus parçaları kullanılabiliyor. Usta polen filtresi dışındaki tüm parçaları Ford yedek parçacısından aldı. 

Oldukça mantıklı geldi bana da ..  Acaba götürdüğünüz Ustaya beni de yönlendirebilir misiniz:? (Ankara)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 saat önce, Serkan55 :

Merhaba ucret nasıl 

 

 

3 saat önce, Serkan55 :

Evet bu konuda haklısın ama servisteki fiyatlar aşırı yüksek 

Sizin bu paylaşmış olduğunuz fiyatlandırma özel servis/usta sanayi vs tarzı değil mi ?

Ve Kdv'siz fiyat bu sanırım. Yani orta kesilmiş bir fatura üzerine binen %18 Kdv yükü yok dimi ?

Düzeltme: Sonradan fark ettim.. Dexelia yağ kullanılmış..Bu durumda burası yetkili servis...

Benim takıldığım nokta nedir ? Bildiğin sanayi/usta işi tabiri caiz ise bakkal usulü kalem kağıtla servis fişi doldurulmuş..Normalde her şey sisteme/bilgisayara giriliyor..Müşterinin şikayetleri/yapılanlar ve yapılması gerekenler şeklinde..İlginç geldi bu durum ? Hangi yetkili servis acaba burası ?

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, Zealot :

servis garantili ama.. usta ile problem yaşarsanız  sadece kavga edersiniz.. ötesine geçemez

dışarıdan parçayı alıp, servise işçilikle garantli yaptırmak... (:

 

60 tl işçilik 80tl balata, 140tl ön balata değişimi. şimdi bana buji markası lazım (:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 dakika önce, Anarchist :

dışarıdan parçayı alıp, servise işçilikle garantli yaptırmak... (:

 

60 tl işçilik 80tl balata, 140tl ön balata değişimi. şimdi bana buji markası lazım (:

ngk sitesinden uygun bujiyi bulabilrsiniz

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

Slm 2006 model Mazda 3 aldım ve aracın bakımlarına dair pek bir bilgim yok! Araçın km iş 150 bin e gelmek üzere ve yaklaşık 3 yıldır lpg takılı! Bulunduğum yere yakınlarda da bir yetkili servis yok ve pek anlayan usta da yok! Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:)) Tokat ın Erbaa ilçesindeyim. Özel servis usta önerisine açığım ( Samsun, Tokat, Amasya ) 

Ayrıca zincir triger in 150 bin de değişmesi gerekiyor dedi ustanın biri! Ne kadar doğru bilemedim!?!???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18.03.2017 at 23:38, Yahya61 :

Slm 2006 model Mazda 3 aldım ve aracın bakımlarına dair pek bir bilgim yok! Araçın km iş 150 bin e gelmek üzere ve yaklaşık 3 yıldır lpg takılı! Bulunduğum yere yakınlarda da bir yetkili servis yok ve pek anlayan usta da yok! Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:)) Tokat ın Erbaa ilçesindeyim. Özel servis usta önerisine açığım ( Samsun, Tokat, Amasya ) 

Ayrıca zincir triger in 150 bin de değişmesi gerekiyor dedi ustanın biri! Ne kadar doğru bilemedim!?!???

Serhat bey benim bildiğim kadarıyla mazda trigeri zincirli kullanıyor ve normal zincirli trigere sahip bir araba ortalama 170 - 180 bin km yapıyor.. Benim antalya yetkili bayisi ile yaptığım telefon görüşmesinde trigerin çok çok daha uzun km yaptığını ellerine hiç triger işçiliği gelmediğini söylendi bazı forumlarda da 320 bin - 340 bin gibi rakamlar yazan olmuş ama şahsi kanaatim ses gelmeye başlamasıdır değişim alameti dilerseniz bir arayın sizde görüşün daha net bilgi alabilirsiniz bu arada yine samsunlu bir forumdaşın yazdıkları orda bulunan servisteki parça, işçilik fiyatların çok yüksek olduğu yönünde ..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...
2 dakika önce, Bora Yetkin :

Merhaba;

Geçen hafta aracım 8500km de yıllık bakıma girdi 629tl fatura çıktı.

Ayrıntı için dosya ekleyemedim ne yazıkki.

Bora hocam alışamadın gitti şu foruma. :D

Forumu kullanırken Tapatalk / mobil / masaüstü hangisini kullanıyorsun. Yani artık belge - fotoğraf vs paylaşmak yeni sistemde aslında çok basit. En basiti kopyala / yapıştır seçeneği var misal.

En kötü ihtimal www.hizliresim.com aracılığı ile yükleyebilirsin. :fiuw:

Bu arada fiyat çok tutmuş yahu... Ne değiştide 629 lira ödediniz ! 

Merser'de mi bu fiyat çıktı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, İlhan :

Bora hocam alışamadın gitti şu foruma. :D

Forumu kullanırken Tapatalk / mobil / masaüstü hangisini kullanıyorsun. Yani artık belge - fotoğraf vs paylaşmak yeni sistemde aslında çok basit. En basiti kopyala / yapıştır seçeneği var misal.

En kötü ihtimal www.hizliresim.com aracılığı ile yükleyebilirsin. :fiuw:

Bu arada fiyat çok tutmuş yahu... Ne değiştide 629 lira ödediniz ! 

Merser'de mi bu fiyat çıktı ?

Valla hocam faturadan ekran alıntısı yapmıştım ondan heralde format tutmadı.:)

Merser de yapıldı bakım.Bencede fazla ama yaptırıyoruz mecbur.Öyle konuşulduğu gibi  illa 6 ayda gitmeyin yok direk garanti dışı olur dediler.

Neyse iyi yanı mazda3 şapkam oldu:) 

Fiyatlar aşağıda.

Cartridge oil filter: 1 adet 26,39

hava filtresi:1 adet 49,82

filter cooling unit: 1 adet 71,08

magnetic prof A3 5W30:4 adet 188,10

cam suyu katkısı: 1 adet 4,65

stm 1 adet 17,05

yedek parça HPAR 3 adet 4,27

işçilik: 1,4 adet 172,52

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 dakika önce, Bora Yetkin :

Valla hocam faturadan ekran alıntısı yapmıştım ondan heralde format tutmadı.:)

Merser de yapıldı bakım.Bencede fazla ama yaptırıyoruz mecbur.Öyle konuşulduğu gibi  illa 6 ayda gitmeyin yok direk garanti dışı olur dediler.

Neyse iyi yanı mazda3 şapkam oldu:) 

Fiyatlar aşağıda.

Cartridge oil filter: 1 adet 26,39

hava filtresi:1 adet 49,82

filter cooling unit: 1 adet 71,08

magnetic prof A3 5W30:4 adet 188,10

cam suyu katkısı: 1 adet 4,65

stm 1 adet 17,05

yedek parça HPAR 3 adet 4,27

işçilik: 1,4 adet 172,52dü

Bir sonraki bakım zamanında bir Evo'yu düşünün. Yahut çok uzak olur Avrupa yakasına geçemem derseniz, Musluoğlu'nu düşünün derim. Sanırım aracı siz Merser'den aldınız ! Aracı oradan aldım diye bile bile lades dermişcesine gitmeye lüzum yok. Siz zaten 6 ay önce bakıma girmiştiniz. Aracınızın km'side olsa olsa herhalde 4-5 bin kmdir o dönemde. En azından bu bakımda yağ değişmeyebilirdi. 

Yani tamam aracınızı götürün ama mevcut yağı değştirmeyin...Bir sonraki 6 ay bakımı geldiğinde değiştirirdiniz. Yani bunlara diretebileceklerini ben sanmıyorum. Sizin bastırmanız konuşmanız gerekiyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, İlhan :

Bir sonraki bakım zamanında bir Evo'yu düşünün. Yahut çok uzak olur Avrupa yakasına geçemem derseniz, Musluoğlu'nu düşünün derim. Sanırım aracı siz Merser'den aldınız ! Aracı oradan aldım diye bile bile lades dermişcesine gitmeye lüzum yok. Siz zaten 6 ay önce bakıma girmiştiniz. Aracınızın km'side olsa olsa herhalde 4-5 bin kmdir o dönemde. En azından bu bakımda yağ değişmeyebilirdi. 

Yani tamam aracınızı götürün ama mevcut yağı değştirmeyin...Bir sonraki 6 ay bakımı geldiğinde değiştirirdiniz. Yani bunlara diretebileceklerini ben sanmıyorum. Sizin bastırmanız konuşmanız gerekiyor. 

Başka servis aklımda olsun,en azında fiyat alırım servislerden.

teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

1 temmuz da bakım yaptırdım. işlemler ve bedelleri aşağıdadır.

yağ => 180 TL

yağ filtresi => 27.78 TL

işçilik => 112 TL

Tapa => 21.44 TL

Tapa bilmem nesi => 4.08 TL

KDV v bil umum vergiler falan derken => 400 TL ödedim.

Ekstradan dikiz aynam sallanıyordu (hallettiler), ön marşbiyel gevşemişti (sağolsunlar hallettiler), radyo da cızırtı vardı (bunu çözemedileri), sol ön kapı gıcırdıyordu (yağladılar sanırım).

yazılım güncellemesi yaptılar. sürüm 59a yükseldi infotainment sistemi. Ne değişti bilemedim ama park sensörü ekranı değişmiş.

6 ay önce 10 bin Kmlik yağ koydular. 6 ayda 5 bin Km yaptım ama yağı yine de değiştiler. Sordum mecbur değişiyoruz dediler. Sanırmı mazda bu konuda mecbur tutuyor. yoksa bu kadar mantıksız bir işlem olamaz.

Yağ konusu dışında memnun kaldım diyebilirim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Merhaba arkadaşlar,

Aracıma periyodik bakım yaptıracağım. yağ ve hava filtresi önemli olduğu için bunları servisten aldım. poleni yan sanayi alacağım. Yağ olarak 2. nesil mazda 3  araçlarımızda hangi marka kullanılmaktadır. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, zenozenalis :

Merhaba arkadaşlar,

Aracıma periyodik bakım yaptıracağım. yağ ve hava filtresi önemli olduğu için bunları servisten aldım. poleni yan sanayi alacağım. Yağ olarak 2. nesil mazda 3  araçlarımızda hangi marka kullanılmaktadır. Teşekkürler.

Öncelikle tavsiye edilen önerilen 5w30 akabinde kitapçıkta tavsiye edilen yağlar 10w40 / 5w20 yağlar var ama.. Servislerin ve bizlerin kullandığı yağ 5w30'dur. Mobil 1 Esp Yağı tavsiye edebilirim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Herkese merhaba,

Geçen hafta aldığım Mazda 3 1.6D Touring 2012'yi 70bin bakımına sokacağım. Aracın vites geçişlerinde sıkıntısı da var( özellikle 3.vites)

Debriyaj balatası bitik olabilir diye düşünüyorum. İstanbul Anadolu yakası için nereye götürebilirim. Şu usta iyidir, şu servis işinin ehlidir falan tavsiye edebilir misiniz? (Forum kurallarına umarım aykırı değildir)

Şimdiden çok teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, barbaroshayri :

Herkese merhaba,

Geçen hafta aldığım Mazda 3 1.6D Touring 2012'yi 70bin bakımına sokacağım. Aracın vites geçişlerinde sıkıntısı da var( özellikle 3.vites)

Debriyaj balatası bitik olabilir diye düşünüyorum. İstanbul Anadolu yakası için nereye götürebilirim. Şu usta iyidir, şu servis işinin ehlidir falan tavsiye edebilir misiniz? (Forum kurallarına umarım aykırı değildir)

Şimdiden çok teşekkür ederim.

Merhaba Fatih,.

Forum kurallarına aykırı bir durum yok. Forumun temel amacı her konuda birbirimize yardımcı olmak.

Anadolu yakasında yetkili servis haricinde önerebileceğim yer. İkiler Mazda Özel Servisi Taber Usta..

http://www.ikilermazda.com/?p=iletisim

Baskı Balata dizel 3'lerde yay kırılması oluyor, ve birden vites geçmez oluyor. Öncesinde böyle bir performans-çekiş düşüklüğü-yakıt artışı vs hiç bir şey - belirti olmuyor. Vites geçişlerinde yine aynı keza bir zorlanma vs sebep olmuyor. Dediğim gibi baskı balata yayı kırılması ile direk işlevsiz hale geliyor. Şanzıman yağı ve süzgeç filtreyi değiştirebilirsin. Birde vites senkromeçlerine baktırırırsın

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kendi ustama götüreceğim ama Japon arabaları konusunda pek güvenim olduğu söylenemez. Bu sebeple uzman bir usta çok işime yarar.Arabayı aldığım arkadaş 60bin bakımda sadece filtreleri değiştirmiş. Bakalım ne kadar sıkışmış arka koltuğa :)

Bakımdan sonra yapılan parça değişikliklerini ve fiyatları da ayrıca paylaşırım.

Yardımlarınız için teşekkür ederim İlhan Bey.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...