Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

birde inallarda dizelmi benzinlimi demeleri düşündürdü  beni.dizelinin olmadığından haberleri dahi yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

birde inallarda dizelmi benzinlimi demeleri düşündürdü  beni.dizelinin olmadığından haberleri dahi yok.

 

Aracınız 3.Nesil yani Skyactiv Mazda 3 ise evet dizeli yok. Ama 2.Nesillerde var, şu an benim kullanmakta olduğum araç gibi.

 

Bu arada profilinizede araç bilgilerinizi girerseniz daha sağlıklı olacağı kanaatindeyim. 

 

Keyifli forumlar diliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaslar ben 6 aylik bakım icin 270 verdim daha once yazmistim x2 540 yapar yillik... Rakam diger markalara gore iyi sayilir. Bakım çorlu ertugrul otomotiv ...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bana 2 serviste 380 tl.fiyat verdi.nasıl oluyorda 270 tl.yaptırıyorsunuz?yoksa bu kampanya işi yalanmı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İçerikleri paylaşmadan fiyat karşılaştırması yapmak doğru olmaz .

ilk 10.000 bakımının içeriği ne kadar fark ederki?yağ-filtre birde bir kaç ıvır-zıvır.380 tl pahalı geldi bana.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaslar ben 6 aylik bakım icin 270 verdim daha once yazmistim x2 540 yapar yillik... Rakam diger markalara gore iyi sayilir. Bakım çorlu ertugrul otomotiv ...

 

Aynen bende haziran sonu gibi araç 9500 km iken ilk bakımını Çorlu Ertuğurulda 280 Tl e yaptırdım. Bakım içeriği standart 10K bakımı (Motor yağı ve filtresi+hava filtresi+ işçilik+ aracın genel kontrolü, polen filtresi ise kontrol edildi ancak değişmedi-20K bakımında değişeceği söylendi-).

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen bende haziran sonu gibi araç 9500 km iken ilk bakımını Çorlu Ertuğurulda 280 Tl e yaptırdım. Bakım içeriği standart 10K bakımı (Motor yağı ve filtresi+hava filtresi+ işçilik+ aracın genel kontrolü, polen filtresi ise kontrol edildi ancak değişmedi-20K bakımında değişeceği söylendi-).

siz 4-5 ay önce 280 e yaptırmışsınız.şimdi aynı işe 380 tl istiyorlar.indirimle beraber 300 tl oacak. O zaman kampanyanın ne avantajı kaldıki?bu DÜZENBAZLIKTAN başka bir şey değil.Yazıklar olsun.WV.yaptığından aşağı kalır yanı yok.birde 6 ay da bir bakıma çağırıyorlar milleti.İnsanları salak yerine koymasınlar.Severek  bindiğim aracımdan bakıma girmeden soğuttular.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

siz 4-5 ay önce 280 e yaptırmışsınız.şimdi aynı işe 380 tl istiyorlar.indirimle beraber 300 tl oacak. O zaman kampanyanın ne avantajı kaldıki?bu DÜZENBAZLIKTAN başka bir şey değil.Yazıklar olsun.WV.yaptığından aşağı kalır yanı yok.birde 6 ay da bir bakıma çağırıyorlar milleti.İnsanları salak yerine koymasınlar.Severek  bindiğim aracımdan bakıma girmeden soğuttular.

bayinin kurnazlığı var sanki ortada..çok saçma yani 2 yetkili servis aynı işlem farklı fiyat..bunun bi standardı veya kontrol mekanızması belirli fiyatları olmalı bu ne saçma iş kim ne tutturursa kar mantığı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

siz 4-5 ay önce 280 e yaptırmışsınız.şimdi aynı işe 380 tl istiyorlar.indirimle beraber 300 tl oacak. O zaman kampanyanın ne avantajı kaldıki?bu DÜZENBAZLIKTAN başka bir şey değil.Yazıklar olsun.WV.yaptığından aşağı kalır yanı yok.birde 6 ay da bir bakıma çağırıyorlar milleti.İnsanları salak yerine koymasınlar.Severek bindiğim aracımdan bakıma girmeden soğuttular.

6 ay önceki döviz kuruyla bu günkü kur arasında uçurum var.

En azından yükselen kur maliyeti kadar indirim yapmış oluyorlar.

Birazcık iyi tarafından da bakmak lazım.

Ama dersiniz ki 6 ayda niye çağırıyorlar, ben otomobilimi az kullanıyorum kendinizce haklı olabilirsiniz.

Ama şahsen ben sürekli otomobilin üzerinde birisi olarak 6 aydan yanayım.

Hiç indirim yapmayabilirlerdide. Bu seferde neden servis kampanyası yapmıyorlar diye konuşurduk. Kaldı ki ilkbaharda yapmadıkları için çok konuştuk.

Konuşmada işe yaramış olsa gerek Mazda servis kampanyası başlattı. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu gün yine her hafta uğradığım servise 'UNATLAR ' a uğradım .... saolsunlar güleryüz, tatlı dil, hoş muhabbet vs. bakım kampanyası olduğunu konuştuk ve işçilikte % 30, yedek parçada % 20 indirim var. normalde ilk bakım da indirim uygulayıp 280 tl'ye yapmışlardı, 2. bakıma 20 gün sonra gireyim dedim ve 450 tl indirimsiz fiyatı olduğunu konuştuk. saolsunlar yine indirim üstüne  indirim yaparız siz rahat olun dediler :) sanırım döviz kuru gerçekten fiyatları vurmuş... ama benim servistekiler beni seviyorlar fazla hırpalamazlar beni, herkese böyle servis diliyorum, darısı servisinden memnun olmayan arkadaşlara

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ilhan bey benim 2014 1.3 doblo aracımında bakımı 10.000 km. veya senede bir kere.ama ben 5-6 ayda 10.000 km.yaptığım için 6 ayda giriyorum.ama bakımı ucuz.10 bin bakımına 180 verdim.20 binede 350 (polen filtrede değişti)verdim.50 tl de opet yakıt hediyesi verdiler.şimdi 30 bin için aradım 225 tl dediler.mazda bence satamadığı için servisler para kazansın diye araçları 6 ayda bir çağırıyor.buda  mazda araç düşünenleri olumsuz etkiliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

400 TL biraz pahalı değil mi ? Sonuçta ilk bakım hava filtresi ,yağ,yağ filtresi değişiyor. Saatlik ücrete ne kadar işçilik yazdılar ki ? Birde %30 indirim var işçilikte. Parçada %20.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

400 TL biraz pahalı değil mi ? Sonuçta ilk bakım hava filtresi ,yağ,yağ filtresi değişiyor. Saatlik ücrete ne kadar işçilik yazdılar ki ? Birde %30 indirim var işçilikte. Parçada %20.

 

Polen filtresi de var muhakkak içinde. Bu filtre niye bu kadar pahalı hiç anlam veremiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet, benim de ilk dikkatimi çeken o oldu. Hani bi' 30bin kilometre dayanabilen bir şey olsa da içimiz acımasa o kadar parayı vermeye...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...