Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

yağ1.png

yağ2.png

yağ3.png

Hadi servislerde para için yapılabilir diyebiliriz ama kullanım kılavuzunda yazan bir ürün çeşidini kullanmakta motora zarar getireceğini düşünmüyorum. Mazda 3 kullanım kılavuzunda 5w30 olduğundan dolayı sıkıntı yaşamayız.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Soğuk aşınmalar için soğuk viskozitesi ince yağ, sıcaktaki aşınmalar için de sıcaktaki viskozitesi kalın yağ istenir. 

Soğukta zaten yağın akışkanlığı azalır, ilk çalışmada her yere gitsin diye daha akışkan yağ istenir. Sıcakta ise yağ fazla akışkan olur, kalın olması istenir ki yağ filmi motoru koruyabilsin.

Motor sporlarında kullanılan yağlar 10w-60 dır. Mobil kendi paylaşmış. 

5d38408s-960.jpg

 

Detaylı bilgiler için.

 

http://mutlutekir.blogspot.com.tr/2015/11/motor-yag-hakknda-bilinmesi-gerekenler.html

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

25.07.2015 at 11:24, goodpasture :

benim 10bin bakımı yapıldıktan sonra direksiyon ve gaz pedalında minimal titreme başladı maalesef rahatsız edici bir durum. şehir içinde 45 km/h hızda 5. vites de gitmesine de bağladım biraz ama sizce sorun ne olabilir

Burdan yaz aylarında 10-30 kış aylarında 0-20 mantıklı sonucunu çıkarabilir miyiz ülkemiz için ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tekrar ediyorum. 0w-20 tamamen  abddeki yüksek yakıt tüketimi olan araçları satmak içindir. 

Alıntı

Atilla amca ile daha önce konuşmuştuk bu konuyu ben niye diğer ülkelerde 0w-20 kullanılıyor da biz hala 5w-30, 10w-40 kullanıyoruz, vardır bir bildikleri demiştim. Fakat işin gerçeği Atilla amcanın doğru söylediği.

http://www.smartsynthetics.com/articles/5w20oil.htm

Aşınmayı azaltmak ve performanslı kullanım için yüksek viskoziteli yağlar tavsiye ediliyor. Yakıt ekonomisi için ise 0w-20 öneriliyor. Bunun da sebebi ABD'de yakıt ekonomisi düşük araçların izin verilen satış sayısı, yakıt ekonomisi yüksek araçların satış sayısına bağlıymış. Bu nedenle yakıt ekonomisini artırarak bu yakıt ekonomisi düşük araçların izin verilen satış sayısını artırabilmekmiş. (Bknz. Corporate Average Fuel Economy)

Haliyle de düşük yakıt tüketimi karşılığında aşınmayı artırmak şirketlerin umrunda olmayacaktır.

 

Alıntı

yine bu konu altında tartışmıştık bu konuyu da. Fakat maalesef konu uzun olunca faydalı tartışmalar da unutulup gidiliyor, bulunamıyor. 0w-20 abddeki yakıt tüketimi yüksek araçların satılabilmesi için yakıt tüketimi düşük araçların tüketimini daha da azaltmak için geliştirilmiştir. Yakıt tüketimi az ne kadar araç satabilirsen o oranda yakıt tüketimi yüksek araç satabiliyorsun. Haliyle bu durum emisyonlar için geliştirildiği görülebiliyor. (Dengede tutmaya çalışmak amaçlı) Bu nedenle de 0w-20 yağ abddeki araçlar için kullanılıyor. Normalde aracı sıkıştırmazsan, sakin sakin kullanırsan bu yağ çok güzel. Tüketimi az, gücü daha güzel belli ediyor, sürtünme az olduğundan ses de az çünkü. Fakat bu yağı sürekli kullanabilir misin? Kesinlikle hayır. Yukarıda da söyledim esp 5w-30 ile 0w-20 viskozite özellikleri arasında bir yağ olan Super Formula Fe 5w-30 u kullandım. Dediklerinin aynısını da deneyimledim. Araç daha iyi hızlanıyor, daha az tüketiyor, daha az ses çıkarıyordu. Uzun yolda 90-120 arasında eksilme yoktu. Ama ne zamanki 5 km lik mesafede agresif kullanım ile karşılaşınca eksiltmeye başlamıştı. Mecburen esp 5w-30 a dönmüştüm. Gerek belirli bir km.den sonra, gerekse de ülkemizin sıcaklık koşulları gereği bizim ülkenin kitapçıklarında da 5w-30 yazıyor. Sakin ne kadar kullanabilirsin? O yağ ile belirli bir sınırı (sıcaklık ya da hız) aşınca aşınma da çok artacaktır. Bu aşınmaları en baştan yaşamamak için de 5w-30 ile başlanır, ardından new life 0w-40 ile devam edilir, vs. Şimdiki motorların toleransları da ona göre ayarlandığından şimdilik kullanabilirsin ama eksiltme yaptığı gibi eninde sonunda kalınlaştırmak zorunda kalacaksın. Dipnot: Benim 105bin km.ye gelmiş Mazdam 5w-30 yağda bile şehiriçinde hafiften eksiltmeye başladı. new life a geçeceğim. onda da eksiltmeye başladığı gibi 5w-50 mobil1 e geçerim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni nesil yağların çok uzun dayanım süreleri olsa da, servis yağı değişeceği için ucuz olanı koymak makbul gibime geliyor :) Adam amerikada tam sentetik yağı 25bin km 2 yıl değişmiyor. şöyle çin işi yağın kaitesini ölçecek bir cihaz bulsam garanti sonrası ona göre davranırdım :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

Merhaba arkadaşlar,

Bu gün ikinci altı ay bakımına gittim. Ankara SK oto da yaptırdım. Geçen sefer pek memnun kalmıştım sk dan bu yüzden terar oraya gittim.

Kaba tabirle yağı suyu yani klasik 10000 de bir olan bakım yapıldı ayrıca fren balatalarıda değişti. Balatalar için işçilikle beraber yaklaşık 250 tl diğer işlemler için yaklaşık işçilik dahil 400 tl (125 tl işçilik) ödedim üzerine 119 tl kdv ile 770 tl :)

Maximum karta taksit de yapmıyorlar bilginize :D 

Gelelim servis memnuniyetime; Fiyat çok da uçuk değil geçenlerde hanımın arabasını sanayiye soktuğumda yine balatalar için neredeyse aynı fiyatı verdim, yalnız motor yağında biraz abartıya kaçmışlar litresi 33,90. İşçilik için kocaman yazı asmışlar galrei içreisine saati 110tl + kdv diye, pek de bişi diyemedim. 

Bütün çıkan eski parçaları falan koymuşlar , aracı saat 9.30 sularında verdim, 11 de aradılar hazır diye , hızlı olması iyi gittim öğlen aldım aracı.

Yalnız geçen sefer pırıl pırıl yapılan araba bu sefer baştan sağma yıkanmış, iç tozu alınmamış dışınıda sadece su ile yıkamış olacaklar ki araç kuruyunca alttaki toz izleri geri gelmiş. 700 liranın üzerinde para verip de bu kadar baştan sağma araç yıkamaları beni çok kızdırdı. 

Geçen sefer usta gelip bir  bir anlatmıştı , şöyle yaptık böyle yaptık diye bu sefer o da yok, kapıyı açtım ki ustalar için koltuk üzerine serilen naylon duruyor

Neyse dedim işe dönmem gerek, uğraşmayacağım. Ama geçen sefer servis sonrası anket için beni aramışlardı. Derdimi orada anlatırım.

Herkese iyi günler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

2006 mazda 3, 133 bin rutin bakımı için sarıldım telefona.

herter benim servis listemde kara listede yer aldığından onlardan fiyat almadım.

opan standart 10 bin bakımı için 360 TL

sk 400 tl

başayar 450 tl fiyat verdi.

daha evvel başayara gittim. bir şikayetim olmadı. SK'yı hiç tanımıyorum. Keza opanı da.

nereye gideceğime henüz karar vermedim ama ne yalan söyleyeyim standart 10 bin bakımı için 360450 aralığı yüksek görünüyor gözüme.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar merhaba. 6 ay önce 0 km mazda 3 aldım. Bana söylenen garanti devamı için 6 ayda bir ya da 10 000 km  de bir bakım yapılma zorunluluğuydu. Benim araç şu an 6 aylık ve 4700 km de. 

Çevre illerde ki servislerle görüştüm fiyat almak için. Bir tanesi 6 ay kuralının değiştiğini söyledi. Bakımın artık yılda bir ya da 10 000 km de bir olduğunu ifade etti.

Diğer bayi ise 6 ay da bir bakım kuralının baştan belli Avrupa ülkeleri için geçerli olduğunu, Türkiye için yılda bir ya da 10 000 km de bir bakım yapıldığını söyledi.

Diğer bayii ise 6 ay da bir bakım yaptırmazsam, garanti dışı kalacağını söyledi.

Benim de kafam karma karışık oldu. Gerçek bilgiyi almak adına, müşteri hizmetlerini aradım. Kendilerinin bakım periyodu konusunda bilgilerinin olmadığını, bilgi almak için servislerle görüşmem gerektiğini söyledi.

Yani tam bir bilgi kirliliği ve yanlışlığı var ortada.

Arkadaşlar yardım edermisiniz lütfen. Garanti dışı kalmaması için ne yapmam gerekiyor ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende geçenlerde aramıştım be zaman 20 bin yaparsan gel demişti :) izmir yeni servis. Ama my mazda uygulaması 6. Ayı gösteriyo

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@takeri7 asagidaki konuda bu detayli tartisilmisti ve hem Mazda Avrupa hem de Mazda Turkiye ile teyit edilmisti. Eger yakinlarda bir degisiklik yapmadilarsa bakim araligi 6 ay veya 10,000 km (hangisi once gelirse). Ama bu kagit uzerindeki kural...

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar merhaba.

Dün, Ağustos'ta aldığım sıfır aracımın 10bin bakımı yapıldı Konya (Zeki Kaya) servisinde. Bu ilk bakım; yani hesap edeceğiniz gibi 9 ay sonra gittim 10bin için. Bu riski alıyorum. Bu araçlar 6 ayda gidecek kadar ne eski teknolojiye sahip ne de şaseye. Clio gibi araçlar bile artık 15bin'de bir, hatta 20bin'de bir giderken ben 6000 km.'de (sırf 6 ay olduğu için) gitmem oldukça absürd.

İşin para boyutunda değilim; Ben her 10bin'de Clio'mu servise götürürken, usta "Bilgisayarla edit'leyelim, 15bin'de gel istersen" teklifinde bulunmuştu. Reddettim, çünkü araç 10bin'i geçince bana bir haller oluyor. Gidip yağını tuzunu değiştiresim geliyor. Yani mesele para değil, aracın sağlığı. Fakat Mazda 3'ün 6 ayda bir servise gitmesi zorunluluğu bana kabul edilebilir gelmiyor.

Neyse; bunlar benim düşüncelerim... Dün servise gittim. Selim Usta ile güzel bir diyalog kurduk. Çok sağ olsun hiç bir sorumu geri çevirmedi, yanıtladı, yardımcı oldu. Teşekkür ediyorum kendisine. Bakım da kısa sürede bitti. Bu arada yukarıdaki Mx-5'i inceledim falan... Bakım sonunda araç yukarıdaki amca tarafından güzelce yıkandı. Yıkamadan da memnun kaldım. Hatta, başka zamanlarda da gelip ücreti dahilinde yıkatıp yıkatamayacağımı sordum. Fakat olamıyormuş. :)

Sonuç olarak, masraf tablosu şöyle;

  • Total Quartz 5W/30 Motor Yağı, 5 LT. (35 TL.) -> 175 TL.
  • Cartridge (kartuş?) Oil Filter. -> 23,38 TL.
  • Element Air Filter -> 44,45 TL.
  • Mekanik İşçilik -> 88 TL.
  • Toplam: 330,83 TL.
  • KDV Dahil: 390,38 TL.

Görüşmek üzere.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, mazdago :

burdan çıkaracağımız sonuç 6 ayı geçse de birşey olmuyor doğru mu anladım _?

bu sonuç çıkmıyor maalesef. her şey servisin inisiyatifinde. bak, zorunlu olan 6 ayda bir bakımı aksatmış deyip, garanti kapsamından da çıkabilirsiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

35 dakika önce, hkaleli :

Çıkarmak istemezler.Çkarırlarsa biz de özel servise gideriz.Bu da onların işine gelmez.

 

 

36 dakika önce, hkaleli :

Çıkarmak istemezler.Çkarırlarsa biz de özel servise gideriz.Bu da onların işine gelmez.

 

Yani mantıken şuan benim aracim 5 aylık 4800 km de 6. Ayında 6 bin km olsa goturmesem 10 aylıkken 10.000 km de gotursem bana deseki kardeş senin garanti bozulmuş o zaman ben servisde yaptırır miyim. Hiç kimse yaptirmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O konu ayrı arabanın yağını degistirmedin diye garanti kapsamı dışında kaldı diyelim arabanın elektrik tesisatı yandı mesela ooo sen yağ degismemissin elektrik tesisatını yapamayız diyemez. Benim tek korkum otomatik araba şanzıman a bisey olursa masraf çok olur diye yoksa garanti tek bi sebebe bağlı olarak devre dışı kalamaz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, Mehmet Özdemir :

orijinal mazda yağını siz mi istemediniz devrim bey?

Yok valla, hiç bir bilgim olmadı bu konuda. Yani, "belirtmem mi gerekiyordu?" diyeceğim ama, değildir herhalde sanırım. Kendileri Total koymuşlar.

 

21 saat önce, mazdago :

burdan çıkaracağımız sonuç 6 ayı geçse de birşey olmuyor doğru mu anladım _?

İletimde yazdığım gibi bu, benim aldığım bir risktir. O servisin tutumuyla alakalı olabilir. Benim yaptığımın örnek olmasını istemem, ama yaptığım da budur. :) Eğer arkadaşların dediği gibi, "garanti dışısınız" deselerdi başta Mersin'de olmak üzere bana tavsiye edilen özel servisleri denerdim. Zira, eski aracım Clio 3'ün garantisi biter bitmez bildiğim güvendiğim özel servise gitmeye başladım ve yıllardır da çok memnunum.

Bir de; Mazda 3'ümüzün garantisi 3 yıl mı ne sanırım (5'e uzatmazsanız). Bazı problemlerin bu süre sonrasında çıkmayacağının garantisi yok. O yüzden çok takılmıyorum garanti işine. Ha, tabii ki biraz kullanım biraz da şans işi olabilir bu işler. Ama ne bileyim, "Clio 3 gibi bir araçta bile yıllarca garantiye ihtiyaç olmadı" sözünden hareketle sanırsam Mazda'da hiç olmaz - - - diye düşünüyorum. :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...