Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

1 saat önce, arabalar :

70.000 Km. Bakımında sadece yağ ve filtresi birde hava filtresi değişiyor. KDV dahil 370 TL.

Sene 2016 "C" segmentinde 2014 donanımlı bir otomobilin bakım ücreti 370 Lira !

Yani halen bu rakamları pahalı diyenleri ben anlamıyorum cidden. Bizim şirket Corollaları normal periyodik bakımı minimum 480-500 lira.

Şimdi birisi çıkıp ama 6 ay bakım zorunluluğu var demesin. Varda..yok arkadaşlar artık bu durum. Yetkili servisler, 6 ay konusunda artık ısrarcı değiller !

Aynı şeyleri yazmaktan ben yoruldum vallahi.. 10 bin km'yi geçmeyin diye ama tembihliyorlar, haklı olarak servisler.

Mete abi hayırlı olsun..kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim. Bu arada sağlam km yapıyorsun abi.. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...
24/6/2016 at 11:26, arabalar :

70.000 Km. Bakımında sadece yağ ve filtresi birde hava filtresi değişiyor. KDV dahil 370 TL.

 

 

IMAG9193.jpg

Servisemi yaptirdin bakimi? Kullanim kitapciginda servis bakimiyla ilgili listede cok daha fazlasi vardi. Kontrol ve degismesi gerekiyorsa degistirilecekler. Ornegin her serviste balatalar acilip temizlenecek gerekiyorsa degistirlecek gibi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

31 dakika önce, g3z3g3n1616 :

Servisemi yaptirdin bakimi? Kullanim kitapciginda servis bakimiyla ilgili listede cok daha fazlasi vardi. Kontrol ve degismesi gerekiyorsa degistirilecekler. Ornegin her serviste balatalar acilip temizlenecek gerekiyorsa degistirlecek gibi. 

Mete abi yetkili servise gidiyor.

Araç zaten bilgisayara bağlanıp diğer rutin kontroller yapılıyor. Sizinde dediğiniz gibi değişmesi gereken parçaları söylüyorlar. 3-5 bin km sonra tekrar gelin diyebiliyorlar.

Balata/disk konusuna gelirsek ikisininde sabit bir ömrü yoktur. Kullanım tarzına ve kullanılan şehre göre değişkenlik gösterebilir. Yanlış hatırlamıyorsam bir önceki bakımda değiştirmişti Mete abi balata/disklerini. Bu arada Mete abi performanslı bir kullanım tarzı olduğundan. Yakıt sarfiyatı ve fren balata/disk ömürleri genellemeden biraz farklıdır. :D

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende az önce izmir yeni servisten randevu aldım. 20 bin bakımı yapılacak. Bu bakım farklıymış ön arka lastikler yeri değişecekmiş rot balans falan saydı. Toplam 670 tl civarı tutar dedi.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Les_Chevaliers :

Bende az önce izmir yeni servisten randevu aldım. 20 bin bakımı yapılacak. Bu bakım farklıymış ön arka lastikler yeri değişecekmiş rot balans falan saydı. Toplam 670 tl civarı tutar dedi.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

rot balans, lastik yer değiştirme işlemlerini falan güvendiğiniz bir lastikçide yaptırmanızı öneririm. neticede servis de bunları dışarıda yaptırıp, üzerine kâr koyacak.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19 dakika önce, Mehmet Özdemir :

rot balans, lastik yer değiştirme işlemlerini falan güvendiğiniz bir lastikçide yaptırmanızı öneririm. neticede servis de bunları dışarıda yaptırıp, üzerine kâr koyacak.

 

15 dakika önce, Les_Chevaliers :

Evet haklısınız aynen o şekilde yaptırayım.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mehmet'e katılıyorum. Servisler bu hizmeti dışarıdan alıyorlar. Haliyle bu bir ticaret üzerine kar koyup size faturalandırıyorlar. 

Ön arka lastik revizyon + balans ayarı maksimum 50 liraya dışarıda yaptırırsınız. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim sevis bakimi yilda bir yada 20 bin km de bir.  Sabit fiyat tan 4 yillik servis anlasmasi yaptim.. (3-4-5 tercihe bagli ve yila gore fiyat degisiyor.)  Km siniri yok ve yol yardimida dahil. Yapilmasi gerekenler ve degismesi gerekenlerin hepsi 4 yillik anlasmanin icinde. Normal bakim fiyati ile arasinda pek fark olmadigi icin boyle bir servis anlasmasi yaptim. Gerci yapmasaydimda olurdu cunku fazla km yapmiyorum. Ama icim rahat lastik patlasa bile gelip yapacaklar.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eveeet cumartesi günü silkelendik arkadaşlar:

Klasik her bakımda değişen şeylere ilaveten (yağ, cam suyu, filtreler vs), hidrolik yağı ve ön balatalar değişti. Toplam 980TL!!

Bu arada motor yazılımı da varmış onu da yüklediler ve 5,5lt olan şehir dışı ortalamam 6,5lt ye fırladı. Bir kez daha deneyeceğim aynı yakıt sonucunu alırsam tekrar servise gideceğim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Arkadaşlar 30.000 bakımını yaptırdım bugün Yağ-Yağ Filtresi-Hava filtresi değişti. Poleni temizlediler değiştirmediler. Genel kontroller vs ve yıkadılar 380 Tl tuttu. 

10.000 - 20.000- 30.000 bakımının hiçbiri 400 tl yi dahi görmedi.

 

Yukarıda bazı arkdaşlar 670 liralardan bahsediyor ? Farklı araçlarımı kullanıyoruz acaba :)

Bakımların üçüde Ankarada yapıldı.

Fren balatalarını kontrol ettiler ve 10.000km daha gideceğini söylediler.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar 30.000 bakımını yaptırdım bugün Yağ-Yağ Filtresi-Hava filtresi değişti. Poleni temizlediler değiştirmediler. Genel kontroller vs ve yıkadılar 380 Tl tuttu. 

10.000 - 20.000- 30.000 bakımının hiçbiri 400 tl yi dahi görmedi.

 

Yukarıda bazı arkdaşlar 670 liralardan bahsediyor ? Farklı araçlarımı kullanıyoruz acaba [emoji4]

Bakımların üçüde Ankarada yapıldı.

Fren balatalarını kontrol ettiler ve 10.000km daha gideceğini söylediler.

 


Sizin gittiğiniz servis insaflı sanırım. İzmir de tek servis olduğundan mecburuz

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Muğla Gören'de 30 000 bakımı yapıldı bugün, ekstra birşey yok, standart bakım, 400 tl tuttu, güzel rakam bence :)

Bu arada bir de yeni dizel Mazda 3'ün sesini dinleyelim dedik, sağolsunlar kırmadılar ama dinleyemedik. Çünkü ses yok, ön taraftan dinleyince "kesin benzili bu araba" dersiniz, arka tarafına geçince "çalışmıyor ki bu araba" dersiniz, o derece sessiz, helal olsun Mazda'ya :D

Önceden arka camda Bostanlar yazardı, İstanbul arabası olmaması sebebiyle. Onu da Gören'e çevirmişler, ince bir davranış olmuş :D

  

DSC_0384.JPG

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim de araç 30 bin olmak üzere Diyarbakır'daki servis bakalım ne kadar fiyat çıkaracak 400 tl iyi fiyat bence


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar 2 inci 6 ay bakım zamanı geldi yakın zamanda bu bakımı yaptıran oldu mu neler değişiyor ve fiyatı hakkında bilgisi olan var mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6. Ayda bir bakımı artık fazla zorlamıyorlar. 10 bin olduysa gidin

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...