Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

7 dakika önce, Reicht :

10000

Belki değişen başka bir parça vardır. ilave polen filtresi olabilir.

silecek değişimi ve işçilik konusunda bana sözleri vardı. araç alırken konuşmuştuk.

güncel işçilik bedeli 110 TL+KDV 

Bu seferlik böyle oldu. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19 dakika önce, seriatsu :

Belki değişen başka bir parça vardır. ilave polen filtresi olabilir.

silecek değişimi ve işçilik konusunda bana sözleri vardı. araç alırken konuşmuştuk.

güncel işçilik bedeli 110 TL+KDV 

Bu seferlik böyle oldu. 

Bendeki fatura ile kontrol ettim. Polen filtresi+işçilik fiyatı farkı sebebiyle bu fark oluşmuş. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, Reicht :

Bendeki fatura ile kontrol ettim. Polen filtresi+işçilik fiyatı farkı sebebiyle bu fark oluşmuş. 

Sanırım gönül rahatlığı olmuştur. ;)

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

son kez servise girmiş bulunmaktayız. izin sıkıntısı nedeniyle ilk defa babamı gönderdim. inanılmaz bir rakam çıktı. araç 58k. +buji 315tl +tampondaki üçgen plastik kapak(her ne kadar fiyatı aşırı pahalı gelsede)45tl toplamda 920tl tutmuş. ve bu %20 indirimli fiyatı!.. yani bakıma 740tl almışlar!.. geçen sene bakıma 350tl vermiştim. akşam faturayı incelediğimde göreceğiz ancak kimse demesinki servisler aç kalıyor! kapansın arkadaş! piyasada zorlasam 300tl vereceğim bakıma 740tl!..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

son kez servise girmiş bulunmaktayız. izin sıkıntısı nedeniyle ilk defa babamı gönderdim. inanılmaz bir rakam çıktı. araç 58k. +buji 315tl +tampondaki üçgen plastik kapak(her ne kadar fiyatı aşırı pahalı gelsede)45tl toplamda 920tl tutmuş. ve bu %20 indirimli fiyatı!.. yani bakıma 740tl almışlar!.. geçen sene bakıma 350tl vermiştim. akşam faturayı incelediğimde göreceğiz ancak kimse demesinki servisler aç kalıyor! kapansın arkadaş! piyasada zorlasam 300tl vereceğim bakıma 740tl!..

Faturayı paylaşabilir misiniz?
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Buji piyasa fiyatı 250 tl serviste 315 tl, yurtdışında 180tl. 1 saat işçilik 200tl(o kadar basit işlemlerki 1 saat bile sürmedi). birde indirim diyorlar. ilk önce bindirmişler şimdi indirim diyorlar. gerçekten ayıp. inanılmaz rakamlar. bu rakamı dizeller ödemiyor...

edit: 5lt yağ fiyatı piyasada 125tl...

bakım.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Anarchist :

Buji piyasa fiyatı 250 tl serviste 315 tl, yurtdışında 180tl. 1 saat işçilik 200tl(o kadar basit işlemlerki 1 saat bile sürmedi). birde indirim diyorlar. ilk önce bindirmişler şimdi indirim diyorlar. gerçekten ayıp. inanılmaz rakamlar. bu rakamı dizeller ödemiyor...

bakım.jpg

1. BHN15012 COVER(L) ON TAMPON UCGEN KAPAK. Fiyati normal.

2. FS5021249 KARTER TAPASI. Fiyati normal. Neden degistirildi bilmiyorum. Her yag degisiminde degismesi mi gerekiyor bunun. Benim aracin yag bakiminda degismedi.

3. KD4561J8X POLEN FILTRESI. Fiyati normal. Eger polen filtresine bu kadar para vermek istemiyorsaniz internetten kendiniz alip degistirebilirsiniz. 5$ civari bir fiyati vardi. Forumda konusu da var nasil degistirilecegini anlatan.

4. P53N133A0 HAVA FILTRESI. Fiyati normal.

5. PE0114302B9A YAG FILTRESI. Fiyati normal. Hatta yurt disina gore ucuz.

6. PE5S18110 BUJI. Fiyat normal.

7. YS833 KARTER TAPA PULU. Fiyati normal 1TL zaten. 

8. YS8901087 PARCA TEMIZLEME ILACI. Hangi parcayi neden temizlemek icin kullanmislar bilmiyorum.

9. YSFAH110049 CAM SUYU. Fiyat normal

10. CASTROL 5w30 5 LT. Fiyat normal ama neden 5 litre kullanmislar anlamadim. Benim bakimda 4 litre yag kullanilmisti.

11. MEKANIK ISCILIK. Iscilik bana da biraz tuzlu geldi. 10.000 bakimi icin 1 saatlik iscilik ucreti 79 TL idi.

Bujileriniz degistigi icin biraz tuzlu olmus. Benim gozume tek batan karter tapasiyla iccilik. Bu arada bakimi nerede yaptirdiniz bilmiyorum ama nerede yaptirirsaniz yaptirin, Mazda'nin orjinal bujilerini 300-350 tl nin altina bulamazsiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, Tarahumara :

 

10. CASTROL 5w30 5 LT. Fiyat normal ama neden 5 litre kullanmislar anlamadim. Benim bakimda 4 litre yag kullanilmisti.

 

benim araçta da 4 litre 45 TL =180 TL 

bu araçta 5 litre 40 TL = 200 TL 

birim fiyat uygun gibi ama toplam 20 TL  farklı 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ne demek istediğinizi anlamadım. buji yurtdışı fiyatı 180tl, piyasa fiyatı 250tl normal yazmışsınız. 250tl'ye satan vatandaş bunu hayrına vermiyor oda kar ediyor. 330tl yazmak nedir? yağ 200tl normal demişsiniz piyasada 125tl, yine aynı şekilde bunu satan arkadaş kar ediyor. 75+80=155 bakım işi ile uğraşıyorum, türkiyedeki en pahalı ağır makine işçiliği bile bu civarlarda, saatine 200tl ne demek gerçekten anlamadım. hadi geçtim geçen sene 120tl civarıydı, bu sene bu kadar zamlı olmasının nedeni nedir? neresinden bakarsanız bakın haksız kazançtır. geri kalanını saymıyorum bile. parça temizleme maddesini nerde kullandı bence çok merak ediyorum. çünkü herşey sökülüp yenisi takıldı, temizlenip geri takılan birşey yokki. vs. vs... sonra servisler batıyor. az bile, hiç açılmasınlar bence...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Anarchist :

ne demek istediğinizi anlamadım. buji yurtdışı fiyatı 180tl, piyasa fiyatı 250tl normal yazmışsınız. 250tl'ye satan vatandaş bunu hayrına vermiyor oda kar ediyor. 330tl yazmak nedir? yağ 200tl normal demişsiniz piyasada 125tl, yine aynı şekilde bunu satan arkadaş kar ediyor. 75+80=155 bakım işi ile uğraşıyorum, türkiyedeki en pahalı ağır makine işçiliği bile bu civarlarda, saatine 200tl ne demek gerçekten anlamadım. hadi geçtim geçen sene 120tl civarıydı, bu sene bu kadar zamlı olmasının nedeni nedir? neresinden bakarsanız bakın haksız kazançtır. geri kalanını saymıyorum bile. parça temizleme maddesini nerde kullandı bence çok merak ediyorum. çünkü herşey sökülüp yenisi takıldı, temizlenip geri takılan birşey yokki. vs. vs... sonra servisler batıyor. az bile, hiç açılmasınlar bence...

Buji yurtdisi 180tl nereden buldunuz. Ben arayip bulamadim da. Yag, litresi 35-45 arasinda degisiyor disarida da.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, Anarchist :

ne demek istediğinizi anlamadım. buji yurtdışı fiyatı 180tl, piyasa fiyatı 250tl normal yazmışsınız. 250tl'ye satan vatandaş bunu hayrına vermiyor oda kar ediyor. 330tl yazmak nedir? yağ 200tl normal demişsiniz piyasada 125tl, yine aynı şekilde bunu satan arkadaş kar ediyor. 75+80=155 bakım işi ile uğraşıyorum, türkiyedeki en pahalı ağır makine işçiliği bile bu civarlarda, saatine 200tl ne demek gerçekten anlamadım. hadi geçtim geçen sene 120tl civarıydı, bu sene bu kadar zamlı olmasının nedeni nedir? neresinden bakarsanız bakın haksız kazançtır. geri kalanını saymıyorum bile. parça temizleme maddesini nerde kullandı bence çok merak ediyorum. çünkü herşey sökülüp yenisi takıldı, temizlenip geri takılan birşey yokki. vs. vs... sonra servisler batıyor. az bile, hiç açılmasınlar bence...

parça temizleme ilacı motoru üzerindeki malzemeleri (plastik ,metal vs.) parlatmak için kullanılıyor. Yani genelde servisler bunun için kullanıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 saat önce, Tarahumara :

Buji yurtdisi 180tl nereden buldunuz. Ben arayip bulamadim da. Yag, litresi 35-45 arasinda degisiyor disarida da.

aliexpress'te var dostum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aliexpress'te var dostum. 


Demek boyle hayati bir parcayi orjinal mazda bandrollu almak varken, gidip ne oldugu, nerede yapildigi belirsiz bir cinliden almak normal geliyor size. Ustelik 14:1 gibi rekor bir sikistirma oraniyla calisan bir motor icin. Valla diyecek pek bisi bulamadim acikcasi. Degisik bir mantik. Yetkili servislerin bir islem yaptigi zaman ya da bir urun sattigi zaman arkasinda durma zorunluluklari var. Ne bir cinliden aldiginiz urunde, ne de sanayide yaptirginiz bir islemde arkasinda durmazlar yapilan isin. Riski varken elbette fiyat dusuk olur. Aldiginiz 4 bujinin 1 i calismadigi zaman ya da ateslemeyi duzgun yapamadiginda keske 500 lira verseydim de bunlari yasamasaydim deyisinizi duyar gibiyim.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu tip fiyat kıyaslamalarının Y.Dışı ile kıyaslanması mantıklı değil. Y.Dışından ülkemize getirilen malzemelerin üzerine envai çeşit vergi ve ithalat maliyeti biniyor. Parça fiyat farkını geçtim, y.dışında otomobilin kendisini daha ucuza alıyorsunuz bu anlamda düşünürseniz.

Özel sevis, sanayi, usta ile fiyat karşılaştırmalarını oldum olası anlamamışımdır ! Bir tarafta muhatap olduğunuz Kurumsal bir şirket "Mazda Yetkili Servisi". Diğer tarafta ev hanımı olan eşinin üzerine mükellefiyetini açtığı, oto sanayideki ...................Usta.

Usta ile mahkemelik bir duruma gelsek ustaya dava bile açamıyoruz. Ustanın eşine dava açabiliyoruz. Sonra hakim soruyor kadıncağıza, söyle bakayım hanım bu araca neden yanlış şanzıman yağı koydun !! 

Yanıt ben bilmem hakim bey, kocam bilir. :D  :geyik:

Yani 1-2 kişinin çalıştığı sanayideki bir yerin maliyeti ile, 10-15 kişinin çalıştığı bir yerin maliyeti aynı mıdır ? 

Bir yer çalışını asgari ücretten ssk'lı gösterip, geri kalan maaşını elden verirken. Diğer Yetkili Servis, çalışanını aldığı brüt maaştan ssk'ı gösterip, maaşını bankaya yatırıyor. 

Aynı keza faturalandırma ve vergisel açıdan şartlar/koşullar bile aynı değil. Bir yanda resmi stok takibi yapan firma, diğer yanda muhasebecisi arayıp Usta sana bu ay çok ödenecek kdv çıkıyor fatura bulman lazım der...Akabinde usta yağcıyı, lastikçiyi arayıp %1-3'ten fatura satın alır.. :fiuw:

Yani kanımca öyle bir karşılaştırma daha adaletli olur..

Örneğin Subaru / Honda /Toyota / Mitsibishi ile kıyaslarsak servis maliyetlerini daha mantıklı ve adaletli olur..

Öbür türlü kıyaslamalarda bu işin sonu yok..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

03.05.2017 at 10:07, Anarchist :

son kez servise girmiş bulunmaktayız. izin sıkıntısı nedeniyle ilk defa babamı gönderdim. inanılmaz bir rakam çıktı. araç 58k. +buji 315tl +tampondaki üçgen plastik kapak(her ne kadar fiyatı aşırı pahalı gelsede)45tl toplamda 920tl tutmuş. ve bu %20 indirimli fiyatı!.. yani bakıma 740tl almışlar!.. geçen sene bakıma 350tl vermiştim. akşam faturayı incelediğimde göreceğiz ancak kimse demesinki servisler aç kalıyor! kapansın arkadaş! piyasada zorlasam 300tl vereceğim bakıma 740tl!..

740 tl bence yapılan iş karşılığında çok güzel fiyat, indirimli olmasından fiyat çok iyi geldi bana. Bu bakım 900 tl olursa normalin bir tık üstü derim, kazık fiyat diyemem. Etrafımızda bir çok insan var servise giden hepsine özellikle sorarım.

Benzinli Honda civic 10.000 km rutin bakımına 900 çekiyor yetkili servis.

Dizel Toyota Auris rutin bakımları 700-800 tl.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, AreY :

740 tl bence yapılan iş karşılığında çok güzel fiyat, indirimli olmasından fiyat çok iyi geldi bana. Bu bakım 900 tl olursa normalin bir tık üstü derim, kazık fiyat diyemem. Etrafımızda bir çok insan var servise giden hepsine özellikle sorarım.

Benzinli Honda civic 10.000 km rutin bakımına 900 çekiyor yetkili servis.

Dizel Toyota Auris rutin bakımları 700-800 tl.

Şirket aracımız olan Citroen C-Elysée'ler için 15 bin km bakımı için 480-530 lira arası ödedim.

30 Bin km bakımı için 1.061.-Lira ödedim bu hafta. 15 bin km bakımından farkı polen filtresi ve ön fren balataları.

Ayrıntılı fatura dökümünü de paylaşayım tam olsun..dPAkzX.jpg

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

05.05.2017 at 09:36, Tarahumara :

 


Demek boyle hayati bir parcayi orjinal mazda bandrollu almak varken, gidip ne oldugu, nerede yapildigi belirsiz bir cinliden almak normal geliyor size. Ustelik 14:1 gibi rekor bir sikistirma oraniyla calisan bir motor icin. Valla diyecek pek bisi bulamadim acikcasi. Degisik bir mantik. Yetkili servislerin bir islem yaptigi zaman ya da bir urun sattigi zaman arkasinda durma zorunluluklari var. Ne bir cinliden aldiginiz urunde, ne de sanayide yaptirginiz bir islemde arkasinda durmazlar yapilan isin. Riski varken elbette fiyat dusuk olur. Aldiginiz 4 bujinin 1 i calismadigi zaman ya da ateslemeyi duzgun yapamadiginda keske 500 lira verseydim de bunlari yasamasaydim deyisinizi duyar gibiyim.

 

ne olduğu belli olmayan derken? ngk marka buji, ne olması gerekti? çinli çinli diyerek ne anlatmak istediğinizi pek anlamadım ama mantıken adamların üretmediği hiçbir marka kalmadı. aliexpress dünyanın en pahalı otomobilinin satışını bile gerçekleştirdi.  siz şimdi buji'yi mazda mı üretiyor sanıyorsunuz? (: 

05.05.2017 at 14:26, İlhan :

Şirket aracımız olan Citroen C-Elysée'ler için 15 bin km bakımı için 480-530 lira arası ödedim.

30 Bin km bakımı için 1.061.-Lira ödedim bu hafta. 15 bin km bakımından farkı polen filtresi ve ön fren balataları.

Ayrıntılı fatura dökümünü de paylaşayım tam olsun..dPAkzX.jpg

 

 

güzel... sizinde kanıtladığınız üzere mekanik bakım saat ücreti 115tl mazdada ise 200tl. balata için yanlış hatırlamıyorsam 250tl istemişti servis, citroende 150tl dışarıda muadil balata 80tl... sıradaki...

05.05.2017 at 10:17, İlhan :

Bu tip fiyat kıyaslamalarının Y.Dışı ile kıyaslanması mantıklı değil. Y.Dışından ülkemize getirilen malzemelerin üzerine envai çeşit vergi ve ithalat maliyeti biniyor. Parça fiyat farkını geçtim, y.dışında otomobilin kendisini daha ucuza alıyorsunuz bu anlamda düşünürseniz.

Özel sevis, sanayi, usta ile fiyat karşılaştırmalarını oldum olası anlamamışımdır ! Bir tarafta muhatap olduğunuz Kurumsal bir şirket "Mazda Yetkili Servisi". Diğer tarafta ev hanımı olan eşinin üzerine mükellefiyetini açtığı, oto sanayideki ...................Usta.

Usta ile mahkemelik bir duruma gelsek ustaya dava bile açamıyoruz. Ustanın eşine dava açabiliyoruz. Sonra hakim soruyor kadıncağıza, söyle bakayım hanım bu araca neden yanlış şanzıman yağı koydun !! 

Yanıt ben bilmem hakim bey, kocam bilir. :D  :geyik:

Yani 1-2 kişinin çalıştığı sanayideki bir yerin maliyeti ile, 10-15 kişinin çalıştığı bir yerin maliyeti aynı mıdır ? 

Bir yer çalışını asgari ücretten ssk'lı gösterip, geri kalan maaşını elden verirken. Diğer Yetkili Servis, çalışanını aldığı brüt maaştan ssk'ı gösterip, maaşını bankaya yatırıyor. 

Aynı keza faturalandırma ve vergisel açıdan şartlar/koşullar bile aynı değil. Bir yanda resmi stok takibi yapan firma, diğer yanda muhasebecisi arayıp Usta sana bu ay çok ödenecek kdv çıkıyor fatura bulman lazım der...Akabinde usta yağcıyı, lastikçiyi arayıp %1-3'ten fatura satın alır.. :fiuw:

Yani kanımca öyle bir karşılaştırma daha adaletli olur..

Örneğin Subaru / Honda /Toyota / Mitsibishi ile kıyaslarsak servis maliyetlerini daha mantıklı ve adaletli olur..

Öbür türlü kıyaslamalarda bu işin sonu yok..

Servisteki ustabaşı gidip kendine dükkan açtı. Kabaca belirteyim servisteki maaşı maksimum 4000tl olan bu ustanın artık aylık geliri minimum  geliri 4000tl'dir. benim aracın bakımınıda 20-22 yaşında genç bir arkadaş yaptı. ben karşılaştırma yaparken şartlardan bahsetmedim rakamlardan bahsettim. 1 saat işçiliğe 200tl yazmak, herkese 4lt yağ harcanırken benim aracıma 5 litre koymak üzerine 125tl net fiyatı olan yağa(bunu satan adamında dükkanı gideri var) 200tl yazmak vs. vs... neyse uzatacak birşey yok. aynı servis sizden kamera için 800 tl nav için 2000tl isteyince iyi, çözüm bulunca ouwww ... bu işler böyle maalesef...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...