Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2 dakika önce, Mehmet Özdemir :

yağ dexelia herhalde?

Evet mazda dyslexia 5w30 yazıyor faturada, farklı bir alternatif sunmadılar, ben de sormadım açıkçası. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 saat önce, macrostr :

Merhaba,

Bugün Ankara S&K 'da 30.bin yağ bakımı + Ön balata değişimine 750 verdim. 375+375 gibi oldu. Normali 805 tutuyordu 50TL kadar bir ikramları oldu. 

4LT Yağ 169TL, Balatalar 240TL, Hava Filtresi 50, yağ filtresi 30, Bakım işçiliği 110, balata değişim işçiliği 50 kabaca fiyatlar bunlar. Bana çok makul geldi. 

 

Eski Mazda 2, şu an Seat Leon sahibi kayınçom, ilk 15 bin km bakımı için 750-800 lira arası fiyat almış yetkili servisten. Sizin fiyatın içinde balatalar mevcut, haliyle daha makul duruyor.

Buradaki fark Seat 12 Ay / 15.000 Km

Mazda 6 Ay / 10.000 Km

Ama Mazda Yetkili servisleri artık 6 konusunda ısrarcı değiller. Burada biraz iş kullanıcıya düşüyor, servisle olan diyalog. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, İlhan :

Eski Mazda 2, şu an Seat Leon sahibi kayınçom, ilk 15 bin km bakımı için 750-800 lira arası fiyat almış yetkili servisten. Sizin fiyatın içinde balatalar mevcut, haliyle daha makul duruyor.

Buradaki fark Seat 12 Ay / 15.000 Km

Mazda 6 Ay / 10.000 Km

Ama Mazda Yetkili servisleri artık 6 konusunda ısrarcı değiller. Burada biraz iş kullanıcıya düşüyor, servisle olan diyalog. 

6 ayda ısrarcı olmayan servis listesini alabilirmiyim?:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Bora Yetkin :

6 ayda ısrarcı olmayan servis listesini alabilirmiyim?:)

Mesela bakıma gittiğiniz Yetkili Servis

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, Bora Yetkin :

6 ayda ısrarcı olmayan servis listesini alabilirmiyim?:)

İlerde sıkıntı yaşamak istemiyorsanız bu kurala uyun. Çünkü sağları solları belli olmuyor. :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, Ali :

İlerde sıkıntı yaşamak istemiyorsanız bu kurala uyun. Çünkü sağları solları belli olmuyor. :) 

Ali'ninde dediği gibi, bu bir tercih meselesidir. En başta dediğim gibi "resmiyette" böyle bir durum söz konusu değil !

Tamamen Servis-Müşteri ilişkisine bağlı.

Mazda Yetkili Servisleri zaten az sayıda bulunan Mazda müşterilerini, Yetkili Servislerden kaçırmamak için çaba sarf ediyor. Müşteri zaten garantisi dolar dolmaz özele-sanayiye kaçıyor. Durum böyle olunca, 3-5 bin kmde / 6 ayda bakıma çağırıp, var olan az sayıda müşteriyi de kaçırmak istemiyorlar. Tabi buna tuzu kuru yahut kendince uyanık geçinen servisler pek yanaşmıyorlar, uymuyorlar..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, İlhan :

Ali'ninde dediği gibi, bu bir tercih meselesidir. En başta dediğim gibi "resmiyette" böyle bir durum söz konusu değil !

Tamamen Servis-Müşteri ilişkisine bağlı.

Mazda Yetkili Servisleri zaten az sayıda bulunan Mazda müşterilerini, Yetkili Servislerden kaçırmamak için çaba sarf ediyor. Müşteri zaten garantisi dolar dolmaz özele-sanayiye kaçıyor. Durum böyle olunca, 3-5 bin kmde / 6 ayda bakıma çağırıp, var olan az sayıda müşteriyi de kaçırmak istemiyorlar. Tabi buna tuzu kuru yahut kendince uyanık geçinen servisler pek yanaşmıyorlar, uymuyorlar..

Geçen bir arkadaşla servis maliyet hesaplaması yaptık. Leon aracını ilk bakımına götürdü ve ödediği rakam 650 benim ilk bakım ücretim 350 ve ikinci bakım geldi çattıği için şuan 300 üstü ödeyeceğim her rakam bana gereksiz yansıyor. Zaten aracımı satılığa çıkardım alan olursa yaptırmadan satacağım :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Ali :

Geçen bir arkadaşla servis maliyet hesaplaması yaptık. Leon aracını ilk bakımına götürdü ve ödediği rakam 650 benim ilk bakım ücretim 350 ve ikinci bakım geldi çattıği için şuan 300 üstü ödeyeceğim her rakam bana gereksiz yansıyor. Zaten aracımı satılığa çıkardım alan olursa yaptırmadan satacağım :) 

Benim tanıdığım bildiğim Ali bu sebepten ötürü aracını satmaz !

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, İlhan :

Benim tanıdığım bildiğim Ali bu sebepten ötürü aracını satmaz !

 

Abi yazdım detaylı satış konumda oradan bakabilirsin :D Mazdamı bakım yüzünden satmam asla abi aşığım araca :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, İlhan :

Mesela bakıma gittiğiniz Yetkili Servis

2 bakıma girdim orada aynı cevabı aldım,başka servis deneyeceğim bir sonraki bakımda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, İlhan :

Eski Mazda 2, şu an Seat Leon sahibi kayınçom, ilk 15 bin km bakımı için 750-800 lira arası fiyat almış yetkili servisten. Sizin fiyatın içinde balatalar mevcut, haliyle daha makul duruyor.

Buradaki fark Seat 12 Ay / 15.000 Km

Mazda 6 Ay / 10.000 Km

Ama Mazda Yetkili servisleri artık 6 konusunda ısrarcı değiller. Burada biraz iş kullanıcıya düşüyor, servisle olan diyalog. 

Bizde de 2015 Nisan'da aldığımız bir Skoda var tüm vag grubu dizellerde olduğu gibi 15.000 / 1 yıl aralığında bakıma giriyor. Bu araç ile çok yol yaptık. 2 yılda 4 bakıma sokmam gerekti toplam 3.000'e yakın bir bakım maliyeti çıktı. Şuan 70bin oldu 75'binde bir bakıma daha girecek

Arabaları hiç kullanmasak ve yatırsak yine iki markada da 800 civarı bir ödeme yapmamız gerekecek. Ben skoda ile1 yılda yaptığım 30bin kilometreyi mazda ile yapsaydım. 3 bakıma sokup 1200 ödeyecektim. Skoda ile 1500 ödedim. Yol yapan insanlar için mazdanın bakım fiyatı daha ekonomik kalıyor. 

 

Yalnız skodanın fren balataları 60bin KM gitti, mazda 30binde tamamen bitik dendi. 

3 saat önce, Bora Yetkin :

6 ayda ısrarcı olmayan servis listesini alabilirmiyim?:)

Şimdi bu başlığı okuyunca dikkatimi çekti, S&K'daki servis danışmanı hanım özellikle "6 ayda bir uğramanızı öneriyoruz" gibi zorlayıcı olmayan yuvarlak bir cümle kurdu. 2 ay önce satış kısmında aracı incelersek satış temsilcisi de 10.000/6ay bakım periyodumuz var demişti. 

Muhtemelen 2015 öncesi trafiğe çıkan garantisi 3 yıl olan araçlar için 12 ay, 2015 sonrası 5 yıl garantili araçlar için 6 ay gibi bir uygulama söz konusu. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, macrostr :

Bizde de 2015 Nisan'da aldığımız bir Skoda var tüm vag grubu dizellerde olduğu gibi 15.000 / 1 yıl aralığında bakıma giriyor. Bu araç ile çok yol yaptık. 2 yılda 4 bakıma sokmam gerekti toplam 3.000'e yakın bir bakım maliyeti çıktı. Şuan 70bin oldu 75'binde bir bakıma daha girecek

Arabaları hiç kullanmasak ve yatırsak yine iki markada da 800 civarı bir ödeme yapmamız gerekecek. Ben skoda ile1 yılda yaptığım 30bin kilometreyi mazda ile yapsaydım. 3 bakıma sokup 1200 ödeyecektim. Skoda ile 1500 ödedim. Yol yapan insanlar için mazdanın bakım fiyatı daha ekonomik kalıyor. 

Şimdi bu başlığı okuyunca dikkatimi çekti, S&K'daki servis danışmanı hanım özellikle "6 ayda bir uğramanızı öneriyoruz" gibi zorlayıcı olmayan yuvarlak bir cümle kurdu. 2 ay önce satış kısmında aracı incelersek satış temsilcisi de 10.000/6ay bakım periyodumuz var demişti. 

Muhtemelen 2015 öncesi trafiğe çıkan garantisi 3 yıl olan araçlar için 12 ay, 2015 sonrası 5 yıl garantili araçlar için 6 ay gibi bir uygulama söz konusu. 

Bende bir örnek vereyim;

Kapanan Eskişehir Esoto Satış Pazarlama Müdürü Fazıl beyle şöyle bir diyaloğumuz geçmişti.

3-5 bin km deki aracın yağını değiştirmek müşteri için sıkıntı, bu durumdan bizde rahatsızız. Ne yapıyoruz müşterimizi davet ediyoruz, o çayını içerken aracını bilgisayara bağlayıp ekstrem bir durum var mı kontrol ediyoruz. Yol bilgisayarına bir sonraki bakım periyodu giriliyor. Her hangi bir ücret almadan müşterimizi uğurluyoruz demişti. Kontrol esnasında farklı bir şey görülürse, sadece onu ücretlendiriyoruz demişti..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende ilk 6 ay bakımını İzmir yeni Serviste yaptırmıştım. 4000 km gitmiştim. Kontroller yapıldı ve her hangi bir değişim olmadı.Sadece 6 ay bakımı için kayıt açtılar.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, Koray74 :

Bende ilk 6 ay bakımını İzmir yeni Serviste yaptırmıştım. 4000 km gitmiştim. Kontroller yapıldı ve her hangi bir değişim olmadı.Sadece 6 ay bakımı için kayıt açtılar.  

Peki herhangi bir ücret ödedin mi Koray abi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba,
Bugün Ankara S&K 'da 30.bin yağ bakımı + Ön balata değişimine 750 verdim. 375+375 gibi oldu. Normali 805 tutuyordu 50TL kadar bir ikramları oldu. 
4LT Yağ 169TL, Balatalar 240TL, Hava Filtresi 50, yağ filtresi 30, Bakım işçiliği 110, balata değişim işçiliği 50 kabaca fiyatlar bunlar. Bana çok makul geldi. 
 

Bende aynı işlemleri aynı ücrete yaptırdım bakım kampanyası zamanında. Demek bakım kampanyası olayı yalan.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

5 saat önce, Les_Chevaliers :


Bende aynı işlemleri aynı ücrete yaptırdım bakım kampanyası zamanında. Demek bakım kampanyası olayı yalan.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bu kampanya ve indirimlerin cılkı çıktı. Haftasonu "Madame Coco" diye bir markaya girdik, adam etiketi fabrika çıkışı 80TL yazmış üzerini çizmiş 40TL yapmış. Etiket değişimi, üzerine yapıştırma falan değil. Bildiğin ambalajın içinde, matbağa basımı %50 indirim. :) Milleti keriz yerine koyuyorlar lafı hafif kalıyor.

Bu arada  Mazda servisleri bırakalım biraz kazansınlar. Fiyatlar makul, zaten yılda 1000 adet satan bir markadan bahsediyoruz, Servislerin yerinde durması elindeki personele yaptığı ödemeler falan, iş dönmez. Markanın çekilmesi, servislerinin kapanması araç sahiplerini daha da kötü duruma sokar. Mazda nasıl dayanıyor halen pek aklım almıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...