Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

19.07.2017 at 19:58, mesut2323 :

3 temmuzda bakıma girdim ve castrol yağ konuldu serviste. Bana pahalıya mal olmaz insallah. Bakalım nolcak. Simdilik sadace sehir ici kulladim. Uzunyolu hafaya yapcam (1500km).

Erzurumdan Antalya ya gittim. 1350 km yakıt ortalaması 4.4 litre ve klima açık. Rakım farkını unutmamak lazım. Dönüşte Antalya-Konya arası 5.5 litre, sonrası 5 litre. Şimdilik sorun yok ama Antalya ya giderken motor arıza ışığım yandı. Mazda destek yakittandir dedi. 500 km sonra kendiliginden söndü. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

25 dakika önce, mesut2323 :

Erzurumdan Antalya ya gittim. 1350 km yakıt ortalaması 4.4 litre ve klima açık. Rakım farkını unutmamak lazım. Dönüşte Antalya-Konya arası 5.5 litre, sonrası 5 litre. Şimdilik sorun yok ama Antalya ya giderken motor arıza ışığım yandı. Mazda destek yakittandir dedi. 500 km sonra kendiliginden söndü. 

Valla ortalama tüketim çok iyi ben nasıl yakalayamıyorım bu oranları bilemedim,tebrik ediyorum.

Geçen ay İstanbul - İzmir arası 650 km git gel yol yaptım. Araçta 3 yetişkin ve 4 yaşında kızım klima full açık,bagaj dolu ortalamam 6.8.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

bakım değil ama bilgi olarak dursun;

sol marşpiyel bakaliti (plastiği?) 369 tl işcilik dahil.

bi de bunun muhtemelen aerodinamik etkisi var. 160 kmh civarlarında hafiften geziniyor gibi oluyordu. şimdi tamamen düzelmiş görünüyor. psikolojik mi bilemedim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

mazda 2ci nesil benzinli otomatik aracımın 40000 bakımı yaklaşıyor. standart 40000 de neler değişiyor? detaylı bilgi paylaşırsanız memnun olurum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Arkadaşlar merhaba bugün 60.000 km bakımını Herter Mazda Ankarada yaptırdım. Aracım 2015- 1.5 skyactiv-g. Bakımda; Yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişti. Toplamda 415 tl tuttu. Asalet beye burdan teşekkürlerimi iletirim.  

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, h_sahin :

Arkadaşlar merhaba bugün 60.000 km bakımını Herter Mazda Ankarada yaptırdım. Aracım 2015- 1.5 skyactiv-g. Bakımda; Yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişti. Toplamda 415 tl tuttu. Asalet beye burdan teşekkürlerimi iletirim.  

 

Hocam biz teşekkür ederiz , ağız tadıyla kullanma dileğiyle...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Bende 30.000 bakımına gittim geçen hafta. 600 tl tuttu. Lakin sağ arka amortisör patlak olduğu için garantiye yazalım dediler. Bugün aradım garantiden olumsuz cevap gelmiş.Işçilik dahil 490 tl fiyat çıktı. Satan arkadaşla anlaşmıştık 500 tl ye sorun yok. Ama aklıma takıldı. Garantiye girmemesi normal mi? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, emc6767 :

Bende 30.000 bakımına gittim geçen hafta. 600 tl tuttu. Lakin sağ arka amortisör patlak olduğu için garantiye yazalım dediler. Bugün aradım garantiden olumsuz cevap gelmiş.Işçilik dahil 490 tl fiyat çıktı. Satan arkadaşla anlaşmıştık 500 tl ye sorun yok. Ama aklıma takıldı. Garantiye girmemesi normal mi? 

benimde aracın satış sırasında ekspertizde arka amortisörlerin yağ kaçırdıklarını ve değişmesi gerektiğini söylediler. 40bin km de idi.. bu kadar kısa sürede bunlarda sorun çıkması normal midir pek anlayamadım. aracımıda oldukça düzgün kullanıyordum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Montimpex :

benimde aracın satış sırasında ekspertizde arka amortisörlerin yağ kaçırdıklarını ve değişmesi gerektiğini söylediler. 40bin km de idi.. bu kadar kısa sürede bunlarda sorun çıkması normal midir pek anlayamadım. aracımıda oldukça düzgün kullanıyordum..

Aldigim kiside sadece istanbul ankara arasi uzun yol yapan, işine servisle giden biriydi. Belliku kronik ama servisten değişmemesi ilginç biraz. Sizdr durum ne oldu peki?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, emc6767 :

Aldigim kiside sadece istanbul ankara arasi uzun yol yapan, işine servisle giden biriydi. Belliku kronik ama servisten değişmemesi ilginç biraz. Sizdr durum ne oldu peki?

ben satan taraftaydım.. alan kişiye böyle bir durumdan haberim olmadığını, son 6 ayda çeşitli vesilelerle farklı tarih ver servislerde 4 defa yetkili servise gittiğimi (periyodik bakım, ön frenler, dikiz aynası ve polen/ silecek değişimi) ama kimsenin böyle bir sorun bildirmediğini söyledim.. o da bu haliyle kabul etti ve aldı gitti.. ben de çok şaşırmıştım ve sürpriz olmuştu.. bence normal değil bu durum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Merhaba arkadaşlar kısmetse cumartesi aracımı teslim alacağım. 1.5 power sense dizel.

Bayiden 100 km sonra bakıma gelmemi söylediler. Aracı Gaziantep'ten aldım ama ben Amasya'da yaşıyorum ve en yakın servis Ankara'da.  Ankara'da önerebileceğiniz servis hangisidir. Ve 1000 km de bakıma gitmek gerçekten gerekiyor mu? Ankara'dan 2 tane servisi aradım hem bilgi almak hem de randevu almak için. Bir tanesi 1000 km bakımı yok onu öylesine söylüyoruz gelmenize gerek yok dedi diğeri de Gelseniz de olur gelmeseniz de olur. Gelirseniz yağ değişimi falan yapılır yağ+hava filtresi+ işçilik 300-350 TL yi bulur dedi.

 

Şimdi asıl sorum şu. 1000 km'de servise gitmeye gerek var mı? Dediğim gibi aracı Gaziantep'ten aldım ve eğer gerçekten 1000 km bakımı diye bir şey varsa yolumu değiştirip Ankara üzerinden Amasya'ya gideceğim bu da yaklaşık 350 km yolun uzaması anlamına geliyor? Ne yapmalıyım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk defa sıfır araç alıyorum da garanti dışı bırakırlar diye endişelendim açıkçası.  o zaman hiç yolu uzatmaya gerek yok. Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 dakika önce, ÖzgürYaşa :

Merhaba arkadaşlar kısmetse cumartesi aracımı teslim alacağım. 1.5 power sense dizel.

Bayiden 100 km sonra bakıma gelmemi söylediler. Aracı Gaziantep'ten aldım ama ben Amasya'da yaşıyorum ve en yakın servis Ankara'da.  Ankara'da önerebileceğiniz servis hangisidir. Ve 1000 km de bakıma gitmek gerçekten gerekiyor mu? Ankara'dan 2 tane servisi aradım hem bilgi almak hem de randevu almak için. Bir tanesi 1000 km bakımı yok onu öylesine söylüyoruz gelmenize gerek yok dedi diğeri de Gelseniz de olur gelmeseniz de olur. Gelirseniz yağ değişimi falan yapılır yağ+hava filtresi+ işçilik 300-350 TL yi bulur dedi.

 

Şimdi asıl sorum şu. 1000 km'de servise gitmeye gerek var mı? Dediğim gibi aracı Gaziantep'ten aldım ve eğer gerçekten 1000 km bakımı diye bir şey varsa yolumu değiştirip Ankara üzerinden Amasya'ya gideceğim bu da yaklaşık 350 km yolun uzaması anlamına geliyor? Ne yapmalıyım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

 

Biraz önce herterden benimle konuştunuz 1000km bakım yok ama bazı satış noktaları 1000km bakım yapılması gerekiyor diye siz değerli müşterilerimize bilgi veriliyor ,

 

Ben kendi şahsi araçlarıma ilk 1000 km’de Yağ ve yağ filtre değişimi yaptırıyorum motor içindeki çapaklar fln temizlensin diye 

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sizin de burada olacağınızı düşünmemiştim. Servis olarak müşterinizi takip edip ilgilenmeniz çok güzel. 350km yolumu uzatmalımıyım sizce? O kadar mesafe ve zamana değer mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, ÖzgürYaşa :

İlk defa sıfır araç alıyorum da garanti dışı bırakırlar diye endişelendim açıkçası.  o zaman hiç yolu uzatmaya gerek yok. Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için.

Bu konuda kullanıcılar fikir ayrılığına düşüyor.  Bir kısmı ilk 1000 km de değiştirmenin faydalı olduğuna inanıyor. Diğer bir kısmı araçlarının bakım yönergesinde belirtilmediği için böyle bir uygulama yapmıyor. Bir kısmı bu 1000 km. nin sırrı nedir , neden 500 km. yada 1500 km. değil diye farklı açıdan sorguluyor. Ben şahsen yeni aldıktan sonra böyle bir bakım yaptırmamıştım. Hiçbir aracıma yaptırmamıştım. 

Sonuç olarak, kendi seçiminizi bu durumda  kendiniz yapın, en iyi karar kendi verdiğiniz karardır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Arkadaşlar herkese merhaba, bana güzel gerekli açıklama yapacak birine ihtiyacım var. Aracım 2015 model 2016 yılında mazda3 otomatik aldım (ertuğrul mazda) 

istanbul beylikdüzünde ikamet ediyorum. Aracımı bugün 20.000 bakımına 23.000(küsürlü) km de verdim. 

Bana 720 tl gibi fiyat çektiler. Kış bakım indirimi %20 uygulandığında 560 TL gibi fiyata düştü. (Fiyatlarda yanlışım olabilir tahmini küsüratlarla konuşuyorum) 

aracımı teslim verince 2 saat sonra aradılar balatalar bitmiş durumdadır. 1000 km daha götürür sonra sıkıntı yaşarsınız dediler 320 TL kampanya ile fiyat çektiler. Sorum şu;

1) balatalar 1 senede biter mi? 

2) frenle çok uğraşıyor musun derseniz, İstanbul gibi bir yerde ikamet ediyorum. Günüm trafikte dur kalk, yapıyorum. 

3) 2015 model olmasına rağmen alacağım zamana kadar olan 2016 tarihine kadar eskime yapar mı Durduk yere?

 

4) balata bitmiş diye servis ya hani beni kazıklamışlar mıdır?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, Ali Furkan İpek :

Arkadaşlar herkese merhaba, bana güzel gerekli açıklama yapacak birine ihtiyacım var. Aracım 2015 model 2016 yılında mazda3 otomatik aldım (ertuğrul mazda) 

istanbul beylikdüzünde ikamet ediyorum. Aracımı bugün 20.000 bakımına 23.000(küsürlü) km de verdim. 

Bana 720 tl gibi fiyat çektiler. Kış bakım indirimi %20 uygulandığında 560 TL gibi fiyata düştü. (Fiyatlarda yanlışım olabilir tahmini küsüratlarla konuşuyorum) 

aracımı teslim verince 2 saat sonra aradılar balatalar bitmiş durumdadır. 1000 km daha götürür sonra sıkıntı yaşarsınız dediler 320 TL kampanya ile fiyat çektiler. Sorum şu;

1) balatalar 1 senede biter mi? 

2) frenle çok uğraşıyor musun derseniz, İstanbul gibi bir yerde ikamet ediyorum. Günüm trafikte dur kalk, yapıyorum. 

3) 2015 model olmasına rağmen alacağım zamana kadar olan 2016 tarihine kadar eskime yapar mı Durduk yere?

 

4) balata bitmiş diye servis ya hani beni kazıklamışlar mıdır?

Mazda balataları biraz zayıf diyorlar, bitmemesi lazım ama bitebilirde. 1000km sonra gelirim deyin, ben bu şekilde 20k km daha gittim. Sonra ben 320tl balata takılan aracı kullanamam diyerek isyan edince al dışardan biz 60tl işçilik ile takalım dediler. 80tl balata 60 işçilik 140tl. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

47 dakika önce, Ali Furkan İpek :

Arkadaşlar herkese merhaba, bana güzel gerekli açıklama yapacak birine ihtiyacım var. Aracım 2015 model 2016 yılında mazda3 otomatik aldım (ertuğrul mazda) 

istanbul beylikdüzünde ikamet ediyorum. Aracımı bugün 20.000 bakımına 23.000(küsürlü) km de verdim. 

Bana 720 tl gibi fiyat çektiler. Kış bakım indirimi %20 uygulandığında 560 TL gibi fiyata düştü. (Fiyatlarda yanlışım olabilir tahmini küsüratlarla konuşuyorum) 

aracımı teslim verince 2 saat sonra aradılar balatalar bitmiş durumdadır. 1000 km daha götürür sonra sıkıntı yaşarsınız dediler 320 TL kampanya ile fiyat çektiler. Sorum şu;

1) balatalar 1 senede biter mi? 

2) frenle çok uğraşıyor musun derseniz, İstanbul gibi bir yerde ikamet ediyorum. Günüm trafikte dur kalk, yapıyorum. 

3) 2015 model olmasına rağmen alacağım zamana kadar olan 2016 tarihine kadar eskime yapar mı Durduk yere?

 

4) balata bitmiş diye servis ya hani beni kazıklamışlar mıdır?

Balataları çıkarsınlar bakın baktığınızda bitip bitmediğini anlamanız çok kolay. 

23.000 km' de balatalar bitebilir özellikle şehir trafiğinde normal çünkü artık asbest kullanımı yasak balataların ömürleri çok kısa.

4 balata 320 TL ise çok sayılmaz ama yine de sanayiden alıp taktırabilirsiniz. Hatta İstanbul' da mobilotoservis diye bir yer var parçayı onlardan alabilirsiniz veya taktırabilirsiniz arabanızın bulunduğu yere gelip yapıp gidiyorlar baya başarılı bir işletme.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

44 dakika önce, Ali Furkan İpek :

Arkadaşlar herkese merhaba, bana güzel gerekli açıklama yapacak birine ihtiyacım var. Aracım 2015 model 2016 yılında mazda3 otomatik aldım (ertuğrul mazda) 

istanbul beylikdüzünde ikamet ediyorum. Aracımı bugün 20.000 bakımına 23.000(küsürlü) km de verdim. 

Bana 720 tl gibi fiyat çektiler. Kış bakım indirimi %20 uygulandığında 560 TL gibi fiyata düştü. (Fiyatlarda yanlışım olabilir tahmini küsüratlarla konuşuyorum) 

aracımı teslim verince 2 saat sonra aradılar balatalar bitmiş durumdadır. 1000 km daha götürür sonra sıkıntı yaşarsınız dediler 320 TL kampanya ile fiyat çektiler. Sorum şu;

1) balatalar 1 senede biter mi? 

2) frenle çok uğraşıyor musun derseniz, İstanbul gibi bir yerde ikamet ediyorum. Günüm trafikte dur kalk, yapıyorum. 

3) 2015 model olmasına rağmen alacağım zamana kadar olan 2016 tarihine kadar eskime yapar mı Durduk yere?

 

4) balata bitmiş diye servis ya hani beni kazıklamışlar mıdır?

Fren balatasının ömrünü süreye yada yapılan km'ye bağlamak %100 yanlış bir yaklaşımdır !!

- Başta Yaşadığınız Şehir

- Ş.İçi Yoğun Trafik

- Kullanım Km'nizin Şehir İçi - Şehir Dışı ağırlıklı dağılımı

- Gün İçinde Kullanım güzergahındaki yolun durumu. Yoğun Trafik, ışıklar, rampa iniş, çıkış..

- Ve en önemlisi kullanım tarzınız. Misal yokuş aşağı vites küçülterek mi inersiniz, fren yaparak mı ? Takip mesafesini frenle mi takip edersiniz ? Yoksa mesafe bırakıp gaza basıp-çekerek mi takip edersiniz. Kavşağa, viraja, trafik ışıklarına yaklaşırken gazdan mı ayağınızı çekersiniz. Yoksa frene mi basarsınız..vs.vs liste uzar gider..

Servise güvenmiyor musunuz ?

Değiştirmeyin balataları, ama kampanyadan yararlanarak balatalarınızı alın, koyun bagaja. Her halükarda zaten balatalarınız değişecek. Sonra sanayide, özelde güvendiğiniz...................Ustaya gidin gösterin aracınızın balatalarını. O ne diyorsa ona göre hareket edin. Daha 5 bin gider abi derse, bir çayını içer kalkar gidersin. Sonra 50-70 lira ücretle balatalarınızı taktırırsınız...

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...