Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bir saat önce, jackjoker :

serbest piyasa özel de olur. resmi servisler de olmaz. olsa da bu kadar belirgin bir farkla olmaz.

en fazla 50 lira oynasın da 100 lira fark nedir? aynı yağ. aynı miktar. 

 

Haklısın evren abi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 yağ çıkışi yapması gerekiyordur faturada,  stok artmıştır,  yağ dan kar göstermek istiyordur,   zaten 4 lt giden yere 5 yazmışlar, 

Toplam bakım  fiyatına bakin. İsterse işçilik i yüksek yazar, isterse yağı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Zealot :

 yağ çıkışi yapması gerekiyordur faturada,  stok artmıştır,  yağ dan kar göstermek istiyordur,   zaten 4 lt giden yere 5 yazmışlar, 

Toplam bakım  fiyatına bakin. İsterse işçilik i yüksek yazar, isterse yağı

evet de Herter de de bakım işçiliği 140 lira diğerinde de öyle. diğer sarf malzemeler de yaklaşık değerde. bir tek yağ da 100 lira fark var. normal gelmedi bana. 

hadi birinde işçilik az yağ fazla dersen anlarım. sarf ve işçilik aynı yağ ücretleri farklı. 

bu kadar oynamaması gerekirdi. bazı Mazda servisleri gerçekten de en hızlı şekilde nasıl kar ederim mantığında. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Ben de 20.000 km bakımı 10 gün önce yaptırdım. 500 TL ödedim. Rütun olan her şey yapıldı değişildi, sadece hava filtresi hariç. Gerek duymadık değiştirmeye yeniydi dediler, temizleyip yeniden takmışlar. Nasıl fiyat sizlerce arkadaşlar ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Takeri7 :

Ben de 20.000 km bakımı 10 gün önce yaptırdım. 500 TL ödedim. Rütun olan her şey yapıldı değişildi, sadece hava filtresi hariç. Gerek duymadık değiştirmeye yeniydi dediler, temizleyip yeniden takmışlar. Nasıl fiyat sizlerce arkadaşlar ?

Bence iyi fiyat. Kış bakımı indiriminde (%30) indirimli olarak 565 tl ödemiştim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar

aracımı mazda3 2015- 40bin bakımına soktum ancak arayıp ekstra ön fren disk ve balataların değişmesi gerektiği 1200 tl masraf cıkardılar ben de kabul etmedim taşlama seviyesin geçmiş dediler balataları değiştirin disk kalsın dedim. Acaba doğru mu yaptım dışarıda bir ustaya göstermek daha mı doğru olur veya dışarıda parçayı alıp yaptırmak ? Bir de en önemlisi dışarıda yaptırırsam arabanın garantisi bozulur mu ?? teşekkürler 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, ISF :

Merhabalar

aracımı mazda3 2015- 40bin bakımına soktum ancak arayıp ekstra ön fren disk ve balataların değişmesi gerektiği 1200 tl masraf cıkardılar ben de kabul etmedim taşlama seviyesin geçmiş dediler balataları değiştirin disk kalsın dedim. Acaba doğru mu yaptım dışarıda bir ustaya göstermek daha mı doğru olur veya dışarıda parçayı alıp yaptırmak ? Bir de en önemlisi dışarıda yaptırırsam arabanın garantisi bozulur mu ?? teşekkürler 

bende de 40 bin bakımda balatalar değişti ama 50 bin bakımda bile disk değişsin tavsiyesi gelmedi. 

kullanima baglı desem de bilemedim...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

arkadaşlar 2015 3.nesil mazda 3 için 40bin standart bakımı için 850 tl ödedim çok geldi ama bilemiyorum normalse gülü seven dikenine katlanır birde yazmıştım 1200 tl öndisk ve balatalar için istediler kabul etmedim kendim halletireceğim dedim garantiyi bozmaz değil mi dedim bayan biraz cümleyi yuvarladı ama hayır bozmaz dedi. İnterntte baktım 450 tl civarı malzemeyi buldum bildiğiniz aracı tanıyan düzgün karakterli güvenilir  bir usta varmı İZMİR için ?? İnsallah sonra garantiyi bozmuş filan demezler çok soğuk davrandılar arabayı alırken sanki para isteme gittim anlayamadım ..Bundan sonra Muğladan da fiyat alacağım.Yolsa yol. Neyse diyelim.. yardımcı olursanız çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19 saat önce, ISF :

arkadaşlar 2015 3.nesil mazda 3 için 40bin standart bakımı için 850 tl ödedim çok geldi ama bilemiyorum normalse gülü seven dikenine katlanır birde yazmıştım 1200 tl öndisk ve balatalar için istediler kabul etmedim kendim halletireceğim dedim garantiyi bozmaz değil mi dedim bayan biraz cümleyi yuvarladı ama hayır bozmaz dedi. İnterntte baktım 450 tl civarı malzemeyi buldum bildiğiniz aracı tanıyan düzgün karakterli güvenilir  bir usta varmı İZMİR için ?? İnsallah sonra garantiyi bozmuş filan demezler çok soğuk davrandılar arabayı alırken sanki para isteme gittim anlayamadım ..Bundan sonra Muğladan da fiyat alacağım.Yolsa yol. Neyse diyelim.. yardımcı olursanız çok sevinirim.

Servis disi yapilan her islem garanti dısı olur.mazdalarin genel olarak bakimlari ucuz degil evet.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 saat önce, ISF :

arkadaşlar 2015 3.nesil mazda 3 için 40bin standart bakımı için 850 tl ödedim çok geldi ama bilemiyorum normalse gülü seven dikenine katlanır birde yazmıştım 1200 tl öndisk ve balatalar için istediler kabul etmedim kendim halletireceğim dedim garantiyi bozmaz değil mi dedim bayan biraz cümleyi yuvarladı ama hayır bozmaz dedi. İnterntte baktım 450 tl civarı malzemeyi buldum bildiğiniz aracı tanıyan düzgün karakterli güvenilir  bir usta varmı İZMİR için ?? İnsallah sonra garantiyi bozmuş filan demezler çok soğuk davrandılar arabayı alırken sanki para isteme gittim anlayamadım ..Bundan sonra Muğladan da fiyat alacağım.Yolsa yol. Neyse diyelim.. yardımcı olursanız çok sevinirim.

Fren balatalari değişti mi ? Standart bakimin 600tl bandinda olmasi lazim. Mümkümse faturayi paylaşirsaniz değerlendirelim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Her servis kafasına gore takılıyor. Hondada balıkesir servisin 680 tl istediği bakıma izmir 1200 tl den kapı acıyor. Asagı yukarı tum markalarda durum aynı.

İşini layıki ile yapan dürüst servis bulunmaz hint kuması olmaya basladı.

Ben sahsen verdiğim para karşılığında yapılan işe bakarım. Kayıncoya aldığımız toyotanın bakımı geldi. Servisi aradığında bakım için 800tl fiyat vermişler. Bana sordu fiyat yüksek dedim. 500 tl ye aynı servise bakımı yaptırdı. Öpülmeden servisten ayrılmakta mümkün yani.??

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 hafta önce bende ön balataları değiştirdim bakım harici. İşçilik dahil 340 TL verdim. Başka bir servisi arayıp fiyat da almıştım gitmeden.İşçilik dahil 450 TL verdiler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracin 20 bin bakimi geldi izmir bayisi normalde 740 tl, fakat size 690 tl yapiyoruz dedi. Standart bakima ek olarak polen filtresi var sadece. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 bin bakimindan çiktik. 760 tl fiyat çikardilar, 690 tl demiştiniz dediğimde, sonra ki bakiminizda 70 tl lik indirim tanimladik geldiginizde düşeriz dediler.

Paşa paşa ödedik ?

1525450500433448887989.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2500 km'de olan aracımın ilk bakımını yaptırmayı düşünüyorum. (Satın alalı henüz 5 ay oldu.) Sıfır otomobillerde ilk 1000-1500 km. aralığında yağı değiştirmenin motor ömrü açısından sağlıklı olacağı söyleniyor. İlk bakım zamanını beklemeden yaptırmak iyi olur mu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, A_Geyik :

2500 km'de olan aracımın ilk bakımını yaptırmayı düşünüyorum. (Satın alalı henüz 5 ay oldu.) Sıfır otomobillerde ilk 1000-1500 km. aralığında yağı değiştirmenin motor ömrü açısından sağlıklı olacağı söyleniyor. İlk bakım zamanını beklemeden yaptırmak iyi olur mu?

Bende sizinle çok benzer durumdayım hocam süre ve km olarak benim araç Cx-3. Zaten Mazda da bildiğim kadarıyla 6 ayda bir bakıma girilmiyor mu ? O yüzden yarın öbürgün bir şekilde servise uğrayacağımızı düşünüyorum. Yağ değiştirme konusunda arkadaşlardan bende yorum rica ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

04.05.2018 at 19:14, AreY :

20 bin bakimindan çiktik. 760 tl fiyat çikardilar, 690 tl demiştiniz dediğimde, sonra ki bakiminizda 70 tl lik indirim tanimladik geldiginizde düşeriz dediler.

Paşa paşa ödedik ?

1525450500433448887989.jpg

?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...