Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

27 dakika önce, Omur_Karaman :

@Reicht @postaci@Leanback

Servisle görüstüm bujileri dısardan alırsanız takabiliriz sorun yok dediler ama servisteki usta bizdeki denso bujilerle piyasadakiler arasında fark oluyor, denso servislere farklı piyasaya farklı buji veriyor bilginiz olsun kararı yine siz verin dedi. 

66.000 km 'de bujilerin değişmesi elzem mi? Sizler kaç binde degistirdiniz ve nasıl degistirdiniz?

Hava ve Polen filtrelerini kendim dısarıdan alıp degistireceğim, yağ + yağ filtresini onlar degistirecek, rutin bakımını yapacaklar yine 1300 lira fiyat cıkardılar bunun icin artık onuda vereceğiz. 

 

https://urun.n11.com/filtre-setleri/mazda-3-15-skyactive-g-mann-filtron-filtre-bakim-seti-2014-2018-P514170892

şöyle filtron marka 3 filtre bir arada buldum ve aldım. 

Benim araçda 80 binde daha değişmedi bujiler. Servis bujilerin 80 binde değişeceğiniz söyledi siz niye 66000 de değiştiyorsunuz. 

Diğer taraftan kitapçıkta 100 veya 120 bin diyordu sanırım. Bu sebeple buji değişimini yaza erteleyeceğim sanırım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, Reicht :

Benim araçda 80 binde daha değişmedi bujiler. Servis bujilerin 80 binde değişeceğiniz söyledi siz niye 66000 de değiştiyorsunuz. 

Diğer taraftan kitapçıkta 100 veya 120 bin diyordu sanırım. Bu sebeple buji değişimini yaza erteleyeceğim sanırım. 

Servisi aradığımda bujilerin degişmesi gerekiyor bu bakımda dediler.  Aracımın km dahil tüm bilgileri onların elinde var. 

Ben de bu bakımda bujileri değiştirmiyeyim ozaman.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Omur_Karaman Aldığınız Denso bujinin parça kodu ile servisin sattığını karşılaştırın, aynı ise kodlar bujiler aynıdır.

Buji değişim aralığı benzinli Mazda 3'lerde 120bin km. Para kazanmak için erken değişim önerir servis., boşa değiştirmeyin bujilerinizi.

spacer.png

 

Filtre setlerini de resmi satıcıdan almaya özen gösterin hocam, bizim araçlar piyasada az olduğu için orijinaldir setiniz tahmin ediyorum ama özellikle yağ filtresi önemli, Oem parça temin edin veya yan sanayi olacaksa resmi satıcılardan alın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Filtremarketim sitesinde mann filtron gibi çeşitli markaların filtreleri mevcut iki seferdir bakım için oradan alıyorum. Mann filtrelere ciddi zam gelmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 8 ay sonra ...

2015 Model Mazda 3 için normal şehir içi kullanımlarda uygun bakım aralığı kaç km'dir?  Araç kilometresi 115.000 de şuan 

kitapçığa bakınca rutin bakımların 20.000 km'de bir olduğunu anlıyorum fakat herkes 10.000 km ve 6 ayda bir gitmiş, bu işin gerçeği ?Malum bakım fiyatları oldukça pahalılaştı bilgilendirebilirseniz sevinirim. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, kayahandmr :

2015 Model Mazda 3 için normal şehir içi kullanımlarda uygun bakım aralığı kaç km'dir?  Araç kilometresi 115.000 de şuan 

kitapçığa bakınca rutin bakımların 20.000 km'de bir olduğunu anlıyorum fakat herkes 10.000 km ve 6 ayda bir gitmiş, bu işin gerçeği ?Malum bakım fiyatları oldukça pahalılaştı bilgilendirebilirseniz sevinirim. 

2015 aracım 135 binde. 13 bakımın tamamını her 10 bin km'de bir serviste yaptırdım. garanti kapsamindayken de hiçbir sorun yaşamadım. neden 6 ayda bir gelmediniz diye bir zorluk çıkarılmadı ve garantiden faydalandıgım da oldu, ( bose ön hoparlörlerin değişimi gibi..)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 saat önce, kayahandmr :

2015 Model Mazda 3 için normal şehir içi kullanımlarda uygun bakım aralığı kaç km'dir?  Araç kilometresi 115.000 de şuan 

kitapçığa bakınca rutin bakımların 20.000 km'de bir olduğunu anlıyorum fakat herkes 10.000 km ve 6 ayda bir gitmiş, bu işin gerçeği ?Malum bakım fiyatları oldukça pahalılaştı bilgilendirebilirseniz sevinirim. 

Kitapçıkta bakım 10bin km/6ay. Siz Avrupaya bakmışsınızdır, Türkiye farklı bir kategoride,

 

1959689802_tr_bakm_tablo1.thumb.jpg.35207b3901c00eac5d78e3b55a999e40.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Leanback :

Kitapçıkta bakım 10bin km/6ay. Siz Avrupaya bakmışsınızdır, Türkiye farklı bir kategoride,

 

1959689802_tr_bakm_tablo1.thumb.jpg.35207b3901c00eac5d78e3b55a999e40.jpg

Garantisi bittikten sonra her 20.000 km de yada senede 1 değiştirmek daha mantıklı. Ben 7 yildir böyle yapiyorum. 

Avrupa insani akilli kendini yoldurmaz 5,6  bin km yapmis aracina 6 ayda bir gereksiz bakim yaptırarak. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün Izmir yetkili Mazda servisi Tırak Otomotivde benim aracın standart 10 bin bakımlarından birini yaptırdım.  Sadece bilindik parçalar değişti ve tam 3,230.74 TL ödedim.  Bunun 700.00 TL'si faturada işçilik olarak geçiyor.

Daha ilginç bir konu var.  Ben orada iken UA Ukrayna plakalı 2017 kırmızı bir Mazda 6 sahibi bir genç Ukraynalı orada idi.  Aracı i-Eloop hatası veriyormuş.  Hatta kendisi Kuşadası'nda oturuyormuş.  Ona Ingilizce iletişimde yardımcı olmaya çalıştım.  Araç 2.5 litre Mazda 6.  Ona aracı nereden satın aldığını sordum.  Ukrayna'dan almış ama araç ABD'den Ukrayna'ya gelmiş.  Ukrayna'da ABD orijinli araç alabiliyor musunuz, diye sordum.  Tabii alabiliyoruz, dedi. 

Ukraynalı bana bu servis iyi mi, diye sordu.  Ben ikinci gelişim, ilkinde memnun idim, dedim.  Hatta şunu söyledim.  Eğer memnun kalmazsan Mazda'ya şikayet edebilirsin, ama küçük bir servise gidip memnun kalmazsan Türkiye'de hiçbir yere şikayet edemezsin, dedim.  Haklısın, dedi.

Servis bu araç ABD'den geldiği için parçalarının Türkiye'de pek olmadığını söyledi.  Ustaya göre bir kapasitörün değişmesi gerekiyormuş.  Mazda Türkiye'ye bir e-mail gönderip parçayı sormuşlar.  Cevap bekliyorlardı.  Daha sonra öğlen oldu ve benim aracın işi bittiği için ben oradan ayrıldım.  Oradaki bir sekreter biraz Ingilizce ile gence yardımcı olacaktı.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 saat önce, AKayhan :

Bugün Izmir yetkili Mazda servisi Tırak Otomotivde benim aracın standart 10 bin bakımlarından birini yaptırdım.  Sadece bilindik parçalar değişti ve tam 3,230.74 TL ödedim.  Bunun 700.00 TL'si faturada işçilik olarak geçiyor.

Daha ilginç bir konu var.  Ben orada iken UA Ukrayna plakalı 2017 kırmızı bir Mazda 6 sahibi bir genç Ukraynalı orada idi.  Aracı i-Eloop hatası veriyormuş.  Hatta kendisi Kuşadası'nda oturuyormuş.  Ona Ingilizce iletişimde yardımcı olmaya çalıştım.  Araç 2.5 litre Mazda 6.  Ona aracı nereden satın aldığını sordum.  Ukrayna'dan almış ama araç ABD'den Ukrayna'ya gelmiş.  Ukrayna'da ABD orijinli araç alabiliyor musunuz, diye sordum.  Tabii alabiliyoruz, dedi. 

Ukraynalı bana bu servis iyi mi, diye sordu.  Ben ikinci gelişim, ilkinde memnun idim, dedim.  Hatta şunu söyledim.  Eğer memnun kalmazsan Mazda'ya şikayet edebilirsin, ama küçük bir servise gidip memnun kalmazsan Türkiye'de hiçbir yere şikayet edemezsin, dedim.  Haklısın, dedi.

Servis bu araç ABD'den geldiği için parçalarının Türkiye'de pek olmadığını söyledi.  Ustaya göre bir kapasitörün değişmesi gerekiyormuş.  Mazda Türkiye'ye bir e-mail gönderip parçayı sormuşlar.  Cevap bekliyorlardı.  Daha sonra öğlen oldu ve benim aracın işi bittiği için ben oradan ayrıldım.  Oradaki bir sekreter biraz Ingilizce ile gence yardımcı olacaktı.

 

Ben de Ankara Herter'de Ukrayna plakali bir  cx-30'un bedavaya servisinin yapıldiğını gördüm.  Mazda Ukrayna plakali araclardan ücret almiyormuş savaş dolayısiyla. Ne kadar devam eder ya da devam eder mi bilmiyorum. 

Plaka sisteme girdikten sonra borç 0 lira olarak çıkıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Katil Balina :

Ben de Ankara Herter'de Ukrayna plakali bir  cx-30'un bedavaya servisinin yapıldiğını gördüm.  Mazda Ukrayna plakali araclardan ücret almiyormuş savaş dolayısiyla. Ne kadar devam eder ya da devam eder mi bilmiyorum. 

Plaka sisteme girdikten sonra borç 0 lira olarak çıkıyor. 

Allah Allah, çok ilginç.  Orada bundan hiç söz edilmedi, sanki o genç bu konuda birşey bilmiyor gibiydi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, AKayhan :

Allah Allah, çok ilginç.  Orada bundan hiç söz edilmedi, sanki o genç bu konuda birşey bilmiyor gibiydi.

Valla durum bu hocam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Şanzıman yağı/fren hidroliği veya motor ağır bakımı gibi konularda hep servise gittim. Hatta yakın zamanda motor soğutma suyu FL22 sıvısı değişimi için de servise gittim. Başım ağrımasın diye. Ama yağ/filtre vb basit konular için filtremarketim adlı siteden sürekli Mann markadan devam ediyorum. Yağı da Motul veya Liqui Moly kullanıyorum. İridyum bujilerimi de (NGK) yurtdışından kendim aldım ve ustam değiştirdi Gayet de memnunum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, amirbey :

Şanzıman yağı/fren hidroliği veya motor ağır bakımı gibi konularda hep servise gittim. Hatta yakın zamanda motor soğutma suyu FL22 sıvısı değişimi için de servise gittim. Başım ağrımasın diye. Ama yağ/filtre vb basit konular için filtremarketim adlı siteden sürekli Mann markadan devam ediyorum. Yağı da Motul veya Liqui Moly kullanıyorum. İridyum bujilerimi de (NGK) yurtdışından kendim aldım ve ustam değiştirdi Gayet de memnunum. 

Hocam bujileri kaç bin km de değiltirdiniz? Bir de bujileri yurtdısında nereden aldınız link alabilir miyim?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

02.10.2022 at 03:28, Omur_Karaman :

Hocam bujileri kaç bin km de değiltirdiniz? Bir de bujileri yurtdısında nereden aldınız link alabilir miyim?

Ben aracımı ikinci el almıştım. Servis kayıtlarında buji değişimi göremedim. Normalde iridyum bujiler için 80 bin ila 120 bin arası bir ömür biçiliyor. Her bakımda bujileri kontrol ettirdim. Ve bir tanesinin patladığını gördüğümüz ilk bakımda değiştirdik. Zaten bujilerim hazırdı. 

amazon.com'dan almıştım ben 4lü set olarak. Toplam 60 dolara mal olmuştu. Şu an kodu vs aklımda değil. Aracım Mazda 6. Sizin 3se kodu farklıdır muhtemelen. NGK'nin sitesinde var kodlar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

bir buçuk yaşındayken 29 bin km'de aldığım, aldığımdan beri de tüm bakımlarını her 10 bin km'de  130.000 km'ye kadar serviste yaptırdığım  tarafımca sürekli servis bakımlı aracımı servise yaptırıp yaptırmamaka kararsızım. ilk defa kararsızım bu arada. 140 bin is loading. bi de bu gece yarı açık garaja girerken arka bagaj kapağını direğe vurdum. tam da 140 bin gelmişken. tarifsiz duygular içindeyim:))

 

IMG20221213235722.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun.  Ben de birkaç sene önce sol çamurluğu dikkatsizlik nedeniyle çarpıp çok üzülmüştüm.  Maalesef araç kullanmak ile dikkatsizlik aynı yerde barınamıyor.  Kendime çok kızmıştım, nasıl böyle bir hata yaparım diye.  Artık geçti, unuttum bile.  Olay yeni iken çok üzülüyorsunuz ama zamanla unutuluyor.

Ben araç bakımlarını hala Mazda yetkili servise yaptırıyorum.  Bu konudaki kişisel fikirlerimi aktarabilirim.  Ben bildiğiniz gibi uzun seneler ABD'de yaşadım.  ABD'de de Türkiye'deki gibi marka yetkili servisleri var.  Onlardan başka, zincir ("franchise") araç bakım ve onarım istasyonları var.  Bunlar tüm ABD yüzeyine dağılmış (Midas, Firestone, Meineke, NAPA, Goodyear, Jiffy Lube, gibi) servis istasyonları ve tümü ilgili kurumlardan sertifikasyon yani onay almış garantili istasyonlardır.  Eğer herhangi birinden bir şikayetiniz olursa ana firmaya yazıp gerekirse ödediğiniz tüm meblağı geri alabilirsiniz çünkü ABD'de bu konuda inanılmaz bir rekabet vardır.  Ben hiç böyle bir uygunsuzluk yaşamadım ama yaşasaydım mutlaka gerekli adımları atardım.

Türkiye'de maalesef bu ikinci gruba giren pek servis istasyonu yok.  Insanlar çoğunluk büyük bir risk alıp bağımsız (Amerikalıların "mom and pop shop" dedikleri, yani "franchise" olmayan ve herhangi bir sertifikasyon veya garanti  taşımayan) küçük ve niteliksiz tamircilere gidiyorlar.  Ben hiç böyle tamircilere güvenmiyorum.  Hayat bu kadar fazla risk almayacak kadar kısa.  Özellikle otomobiline değer veren bizim gibi kişiler için bu tür küçük tamircilere gitmek büyük risk almak anlamına geliyor.  Gerçi daha önce Bosch servise gittim ama Erol'un Yeri türündeki bir tamirciye hiç gitmedim ve gitmem.  Bizim halkımız bu konularda risk almayı seviyor ama ben sevmiyorum.  Nasıl gidiş geliş olan bir yolda önünü görmeden sollama yapan sürücüler varsa bu tamircilere güvenen sürücüler de var.  Bu sizin bireysel risk profilinize bağlı bir konu.  Ayrıca, herhangi bir sorun yaşarsanız kime şikayet edebilirsiniz, bu konu da bence çok önemli.  Bu bilgiler ışığında siz kendi kararınızı verebilirsiniz.  🙂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben periyodikleri dışarıda yaptırıyorum artık ama bir şikayetim olursa yetkiliye giderim mutlaka. Şuan 4bin civarı tutuyor periyodik bakım, dışarıda al kendi parçanı git max 1200tl. Kusura bakmasınlar.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

muhtemelen ben de ilk defa dışarıda yaptıracam.  burayı deneyen var mı güvenebilir miyiz?? hava, yağ, kabin filtresi dışında başka filtre lazım mı? yağı servis de castrol koyuyordu castrol almayı düşunuyorum. dexeliayı sanırim yotal üretiyor indan da alabilirim bilemedim.

https://www.filtremarketim.com/kategori/1-5-skyactiv-g-120-88kw-120hp

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 dakika önce, Katil Balina :

muhtemelen ben de ilk defa dışarıda yaptıracam.  burayı deneyen var mı güvenebilir miyiz?? hava, yağ, kabin filtresi dışında başka filtre lazım mı? yağı servis de castrol koyuyordu castrol almayı düşunuyorum. dexeliayı sanırim yotal üretiyor indan da alabilirim bilemedim.

https://www.filtremarketim.com/kategori/1-5-skyactiv-g-120-88kw-120hp

 

Ben denemedim ama web sitesinden düzgün bir yer gibi duruyor.  Sadece, biraz daha fazla çeşit/marka filitre olabilirdi, diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...