Jump to content

Renault'tan Beklenen Model "Kadjar"


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Renault "C" Suv segmenti eksikliğini, "Kadjar" ile giderdi. Bu sınıfta pazar lideri Nissan Qashqai'ye sağlam bir rakip geliyor bence.

 

Her geçen gün daha fazla talep görmeye başlayan "Suv" sınıfı, otomobil firmalarının gözdesi artık. Renault baktı ki, kendisine ait dizel motorlu Nissan Juke ve Qashqai yok satıyor. Önce Captur'la nabız yokladı. Şimdide piyasaya Kadjar'ı sokuyor. Bence çok iyi bir zamanda, güzel bir hamle yaptı Renault.

 

İç hacmi ve bagaj hacmi olarak Qashqai'den daha büyük ebatlara sahip. Nissan X-Trail ebatlarını tam olarak bilmiyorum ama, Kadjar mu modele daha yakın olabilir.

 

Kadjar'ın boyutları 4,450 mm uzunluk, 1,840 mm genişlik ve 1,600 mm yükseklik değerine sahip.

Bagaj hacmi ise 472 Litre.

 

Kadjar, önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli olarak iki farklı seçenekle satışa sunulacakmış.

 

Motor seçenekleri olarak ;

 

115 PS güç üreten 1.2 litrelik DIG-T turboşarjlı benzinli motor.

150 PS güç üreten 1.6 litrelik DIG-T turboşarjlı benzinli motor.

110 PS güç üreten 1.5 litrelik Dizel Motor

130 PS güç üreten 1.6 litrelik Dizel Motor

 

Önden çekişli ve 4x4 çeker seçenekleri olacak. Büyük dokunmatık ekranlı multi medya sistemi var. Start-Stop sisteminin standart olacağı söyleniyor. Kadjar, yerden 190 mm yüksekliğe sahipmiş.

 

Cenevre otomobil fuarında tanıtıldıktan sonra, 6.aydan sonra Avrupa'da satışa sunulması bekleniyor.

 

Fiyat konusunda şu an bir bilgi yok. Ama Nissan Qashqai ile rekabet edebilmesi açısından, fiyatı daha düşük olabilir.

 

Ne diyelim otomobil pazarına hayırlı uğurlu olsun.

 

gnD123.jpg

 

MXbMoN.jpg

 

q3aXj5.jpg

 

QJ0dvk.jpg

 

Xyjz07.jpg

 

bjaor8.jpg

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Güzel hamle, uygun motorlar. Fiyatı da uygun olursa iyi satar.

 

Nissan'ın Juke ve Qashqai ile pazar lideri olmasında. Renault'un katkısı çok büyüktür. Baktı ki Avrupada güzel bir pazar oluştu. Bu sınıfta ben neden yokum dedi. Geç bile kalınan bir hamle bence.

 

Bir başka bilgi daha var. Pickup sınıfında da bir modeli pazara sunucağı söyleniyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Renault ve diğer Fransız,İtalyan markalar hep itici celimsiz kalitesiz gelmiştir gözüme uzun süre 206 kullanarak bunu kendime de kanıtlamış oldum Renault sevdalısı kişiler için iyi tercih :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fransızları ben de pek sevmem fakat 308 gayet başarılı. Hele ki tork konvertörlü şanzımanı (Japon Aisin) etkileyici. Manuelden hızlı kalkması? tüketimi, vites geçişleri v.b

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fransızların en iyi yaptığı şey, "Dizel Motor" Bir çok markanın, bir çok modelinde kullanılıyor.  Ve yeni çıkan her yeni modelde çıtayı yükseltiyorlar. Fakat bir Alman veya Japon kaletesini yakalabilmek için. daha çok yol kat etmeleri gerekmektedir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aracın dış hatlarını son kasa qasqai'ye çok benzettim.zaten motoruda renault motoruydu.amblemi farklı içi renault'a has çirkinlikte bir nissan qasqai görüyorum :2funny:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nissan Renault’un dogrudan rekabet edecegi en son marka. Cunku iki sirket arasinda karsilikli ortakli anlasmasi var. Renault Nissan’in %44 hissesine sahip ve Nissan’in yonetimi Renault kontrolunde. Zaten hem Renault hem de Nissan’in CEO’su ayni eleman (Carlos Ghosn).

 

Bu yuzden pek cok Renault ve Nissan marka araclar ayni sasi ve benzer mekanik ozelliklere sahip. Sanirim bu Kadjar da Qashqai ile ayni platform uzerinde yapiliyor.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aracın dış hatlarını son kasa qasqai'ye çok benzettim.zaten motoruda renault motoruydu.amblemi farklı içi renault'a has çirkinlikte bir nissan qasqai görüyorum :2funny:

bence Reno rakipsiz. Çirkinlikte lider [emoji1]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hormonlu Captur olmuş resmen.

Ama ben zaten tövbeliyim Fransız a. Allah Fransa dışına Fransız otomobili satılmasını nasip etmesin ne diyim :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

esasen renault tam türkiyenin ihtiyacını karsılayacak araclar yapıyor.mantalite olarak tebrik ediyorum.ekonomık ve sağlam kaliteli demedim buraya dikkat :tey: fakat bu ekonomi ve sağlamlığı hiçbirsekilde kalite tarz konfor estetik gibi sürücü odaklı yaklasımla bulusturamıyor.sonuc olarak benim için eğer aracı iş için kullanıcaksam renault uygun,fakat aracı keyif için alıyorsam alcağım son markadır bu renault rezili..yıl olmus 2015 sıfır clionun ön frenleri disk arka frenleri kampana.ben daha ne diyeyim bu dallamalara :2funny:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...

Dün fuara katılan Gökhan abinin katkılarıyla, Renault Kadjar'ın motor seçenekleri ve teknik özellikleri.

Fiyat aralığı da 62.700.-102.000.-Lira arasıymış. 

1.6 Dizel 130 Hp seçeneğinde otomatik vites yokmuş.

 

 

gallery_5155_24_42521.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nissan Renault’un dogrudan rekabet edecegi en son marka. Cunku iki sirket arasinda karsilikli ortakli anlasmasi var. Renault Nissan’in %44 hissesine sahip ve Nissan’in yonetimi Renault kontrolunde. Zaten hem Renault hem de Nissan’in CEO’su ayni eleman (Carlos Ghosn).

 

Bu yuzden pek cok Renault ve Nissan marka araclar ayni sasi ve benzer mekanik ozelliklere sahip. Sanirim bu Kadjar da Qashqai ile ayni platform uzerinde yapiliyor.

 

 

Konsola dikkat ederseniz qashqai le neredeyse aynı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araca dün gökhan abiyle bereaber oturduk,  kocaman duruyor. ama içi o kadar ferah ve rahat değil. araba geniş ama koltukları dar gibi,  

sanki çok verimli kullanamamışlar alanı.   debriyajı filan da sertti.

 rus hostese rağmen ben genel olarak aracı beğenmedim..  

ama şu  da bir gerçek bu araba piyasaya girdiği gün sınıf lideri olacağı kesin.  

 

öte yandan, yukaridaki teknik verilerde,  büyük jantın yakıt tüketimine olan olumsuz etkisi, renault mühendisleri tarafından da onaylanmış. 

 

 

ssanyong tivoli çok daha güzeldi bundan.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlhan ilk mesajındaki beygirler ile Gökhan'ın çizelgesi çelişiyor galiba yanlış görmüyorsam.... :)

 

Abi ilk zaman çıkın bilgiler sağlıklı olmayabiliyor. Gökhan abinin paylaşımında benzinli motor seçeneği olarak sadece 1.2 gözüküyor. İlk zaman bu şekilde mi gelecek, sonra 1.6 benzinli gelir mi, gelmez mi zaman gösterir kanımca.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın ağırlığına dair bir bilgi bulamadım . Bilen var mı ?

 

Abi Nissan Qashqai'inin ağırlığı şu şekilde. En düşük 1.318 Kg (1.2 Tsı manuel)

En ağırı : 1.602.-kg (1.6 Dizel 4x4 Manuel)

 

Haliyle Kadjar'da bu aralıklarda gezer. Hatta bir miktan ağır bile olabilir, ebat olarak daha büyük çünkü.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault, en çok satılan modeli olan Clio'nun makyajlı halini gün yüzüne çıkardı. İşte yeni Clio'nun Renault Türkiye tarafından yayınlanan tüm detayları.

      Dünya çapında 13 milyon satış adedine sahip Clio’nun lansmanından tam yirmi yıl sonra Renault, CLIO’yu yeniliyor ve gün yüzüne çıkarıyor. Yenilenen CLIO, sahip olduğu far tasarımı ve full-LED Pure Vision farları ile birlikte yepyeni tasarım detayları sayesinde çok daha çekici bir görünüme sahip. Yeni CLIO pazarın en kapsamlı aktarma organları yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Stil: Yeni CLIO tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor
      Clio IV markanın 2012’de ortaya çıkan yeni tasarım kimliğini bünyesinde barındıran ilk Renault modeliydi. Belli modellerde yer alan C şekilli gündüz sürüş ışıklarını da içeren full-LED aydınlatma imzası sayesinde Yeni CLIO Renault’nun tasarım kimliğini vurgulamayı sürdürüyor. Aracın ön kısmında üzerinde Renault logosu yer alan ızgara tamamıyla yeniden tasarlandı ayrıca alt kısmı otomobile daha modern bir hava katmak amacıyla genişletildi. Arkada ise daha fazla sağlamlık hissi vermesi bakımından etek kısmı çizgileri yeniden tasarlandı.
       

      Yeni Clio’ya dört yeni renk seçeneği eklendi (Intense Kırmızı, Titanyum Grisi, İnci Beyazı ve Demir Mavisi). Bununla birlikte yeni jantlar ve jant kapakları ile birlikte çok daha geniş kişiselleştirme programı da müşterilere sunuluyor olacak.
       
      Yeni CLIO daha önce Renault’nun üst segment modellerinde kullanılan malzemeler ile donatıldı. İç mekanda kullanılan döşemeler yepyeni ve kullanılan plastik akşamların dokunuş ve görsel kalitesine özel önem gösterildi. Krom detaylar ise daha dingin ve mat bir görünüme sahip; renkler ise çok daha seçkin. Yeni Clio baştan çıkarıcı tasarım ve yüksek kaliteli detaylar arasında son derece çekici bir denge oluşturuyor.
       

      Sürüş keyfi, internet bağlantısı ve ataklık: her ihtiyaca cevap veren özellikler
      Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen daha güçlü ve yakıt açısında verimli 1.5 dCi 110 dizel motor, Yeni CLIO’nun motor seçeneğini zenginleştiriyor. Benzinli Energy TCe 120 motorla birlikte altı vitesli düz vites kutusu ile ayrıca sunuluyor. Yeni CLIO tam 11 motor/vites kutusu seçeneği sayesinde pazarın en geniş aktarma yelpazesinden yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Yeni CLIO, müşterilerinin beklentilerine daha fazla cevap vermek üzere geniş bir opsiyon seçeneği sunası bakımından Media Nav Evolution ve Renault R-Link Evolution adıyla iki farklı bağlantı teknolojili multimedya sistemiyle sunuluyor. Yeni CLIO, çok daha etkileyici bir ses deneyimi için Bose ses kalitesiyle donatılan ilk B segmenti Renault modeli.
       
      Arka park sensörlerine ek olarak Yeni Clio, versiyona bağlı olarak, ön park sensörleri ve geri vites kamerası da sunuyor. Daha üst segment modellerde bulunan Easy Park Assist sistemi sayesinde park manevraları aracın kendisi tarafından yapılıyor.
       

      Lansmandan itibaren sunulan Initiale Paris versiyonu
      INITIALE PARIS imzası, bir dizi özel renk ve malzeme kullanımı sayesinde en üst düzeydeki Renault seyahat konforunu sunuyor. Özel bir gri renk (metalik), Nappa deri kaplı direksiyon simidi, Nappa deri kaplı vites kolu, özel kapı panelleri, ön panel döşemesi ve ister siyah isterse de siyah/beyaz olarak tercih edilebilecek deri koltuklar araçla birlikte sunulan özellikler arasında yer alıyor. Yeni CLIO’nun INITIALE PARIS versiyonu; BOSE® premium audio, LED Pure Vision farlar ve C-şekilli gündüz sürüş ışıkları, bağlantı teknolojili servisleri ve geri görüş kamerasıyla beraber R-LINK Evolution multimedya sistemi ve Easy Park Assist sistemi standart ekipmanları ile göze çarpıyor.
       
      Yeni CLIO INITIALE PARIS ile birlikte iki farklı benzinli motor (90bg veya 120bg) ve iki dizel motor (90bg veya 110bg) seçeneği mevcut. Bu motorlar düz vites kutusu veya versiyona bağlı olarak EDC çift kavramalı otomatik vites kutusu ile alınabiliyor.
       
      Yeni Clio Türkiye ve diğer ülkelerde yılın son çeyreğinde yolarda görülmeye başlayacak.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...