Jump to content

Renault'tan Beklenen Model "Kadjar"


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yeni Renault Kadar'ı 2 Haziran günü Kurtköyde, bir ablanın altında gördüm. Haziranda satışa sunulacak deniliyordu ama bu kadar hızlı olacaklarını beklemiyordum.

 

Araç artık basın tanıtım yahutta fuar aracı filandı diyeceğim, ama rengi de beyazdı. Yani ne zaman aracı gördün, ne zaman sipariş verdin, ne zaman parasını ödedinde. Araç geldi teslim aldında yola çıktın be mübarek. :)

 

Cx-3 kullanıcıları malum halen beklemede. Kullanıcı kadın olmasaydı, direksiyonu önüne kırıp durdurup soracaktımda. :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar fiyatlar belli olmuş... Bugün canlı görme imkanım da oldu. En kısa zamanda deneme sürüşü de yapacağım. post-8022-0-27120800-1433969954_thumb.jp

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar fiyatlar belli olmuş... Bugün canlı görme imkanım da oldu. En kısa zamanda deneme sürüşü de yapacağım. attachicon.gif20150610_234727.jpg

 

 

Paylaşım için teşekkürler Umut abi.

 

Yalnız bir şeye dikkat çekmek istiyorum. Bir çok konuda aslında, değinmişimdir bu noktaya hep.

 

Arkadaşlar Umut abinin paylaştığı fiyat ve opsiyonlara bir bakar mısınız ?

 

Ben bu tip karşılaştığım her durumdan sonra . Otomobilime bir kez daha bağlanıyorum. Ve Mazda'ya olan saygım, bir kat daha artıyor.

 

Renoult'un opsiyonlarına bir göz atalım

 

Öncelikli olarak standartında olmasını düşündüğüm özellikleri sıralıyorum;

Yağmur ve Far sensörü, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, acil fren sistemi ve en önemlisi en babası "Stepne" Bunlar maalesef başlangıc paketinde yok, sahip olabilmek için ekstra para ödüyorsunuz.

 

Birde lüks diye tabir edilen, ama bizim araçların en boşunda bile olan özellikler var.

 

Kör nokta ikaz sistemi, ısıtmalı ön koltuklar, karartmalı camlar, park asistanı, led farlar. Kadjar'ın en dolu versiyonunu dahil alsanız, bunlar standartında yok. Ekstra para vererek alabiliyorsunuz.

 

Bazılarımız hani Mazda'da olmayan şeylere takıyoruz ya. En basiti yeni Mazda 3'te neden geri görüş kamerası yok diye olay oldu.Lütfen Mazda'yı kınarken 2 kere, 3 kere düşünün. Ona göre acımasız şekilde eleştirmeyin lütfen.

 

Deneyimlerini bekliyoruz Umut abi. Sevgiler, saygılar...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Güncel fiyatlarına bir yorum yapmayacağım. Artık piyasa aldı başını gidiyor, ucuz otomobil yok. Ve yakın zamanda sıfır araba hiç alamayacağız herhalde.

 

Donanıma gelince en üst donanım 'İcon" paket. Ona bile standartında olması gerekenleri, opsiyona koymuşlar.

 

Açılan cinsten sunroof yok sanırım. Yerine panoramik tavan koymuşlar. Açılmayanlara pek sıçak bakmıyorum.  (opsiyonda)

 

4x4 seçeneği sadece 1.6 Dizel motor seçeneğinde. "İcon" paketi olarak tek bir donanım olarak satılıyor. En büyük eksiği otomatik vites seçeneğinin olmayışı !!

 

Kadjar İcon 1.6 Dizel 130 Hp + opsiyonların tamamını satın aldığınızda. 112.850.-Liraya geliyor. Hey maşallah diyelim.

 

Yine birilerinin kulaklarını çınlatıyorum bu ortaya çıkan tablodan ötürü.....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu kadjar hızlı okuyunca kaşar gibi birşey oluyor, hiçbirşeyden kaybetmese isimden kaybeder. Biz Fluence'a ''falanca'' symbol'e ''sümbül'' diyen milletiz :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 ay sonra ...

Renault Kadjar satışa çıktığı ilk ay 285 adet satmış.

Bu arada nihayet geçen gün yolda bir tane Kadjar gördüm. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Reklam parasını amorti etmesi için 1000 tane falan daha satması lazım :)

Bu gidişlede amorti ederler Emre. Aylık 285 değil, 150 adet diyelim. 150x12=1800 Adet yapar..Kaldı ki 150'nin üzerinde sattığı aylarıda baz alırsak. 2000'nin üzerine çıkarlar kanımca..Yeni bir model için gayet iyi bir rakam bence..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İsimden kaybediyor. Ajdar gibi birşey. Çikita muz...

peaceseller tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İsimden kaybediyor. Ajdar gibi birşey. Çikita muz...

Ülkemiz için geçerli bir durum olsa ferek. Ajdar'ı bizden başka tanıyan yoktur.

İnşallah yoktur.

Tanıyan yoktur dimi ?

Tabi dünya çapında bir star olmamıştır herhalde.. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu Kadjar efsane Nissan Qashqai'nin Reno versiyonu değil mi, üstelik Reno'yu satmak daha kolay bizim burda, bende baya satacağını tahmin ediyorum.. Az daha reklam yaparlarsa almayan kendini suçlu falan hissedecek...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kadjar ismini duyunca benim aklima fotografcilik terimi olan kadraj geliyor.  Juke ismi sorun olmadiysa bunda da sorun olmaz. Gerci Juke zaten ismine yakisir sekilde "juke" kadar bir araba :) 

Bu arada merak ettim nasil bulmuslar bu ismi diye. Pek cok model markasi gibi biraz uydurmasyon. Ne anlama geldiginden ziyade kulaga nasil geldigine gore seciliyor sanirim isimler. Asagida yazilana gore Quad (dort, dortlu yani 4 ceker..vb) ile Agile ve Jaillir (kivrak, cevik..vb) kelimelerinin asure edilmesiyle bulmuslar bu ismi. 

"What does Kadjar mean? Well, nothing really, it’s an amalgamation of different references and roots. ‘Kad’ is inspired by the word ‘quad,’ the casual term for a four-wheeled all-terrain vehicle. ‘Jar’ is a throwback to the French words ‘agile’ and ‘jaillir,’ which means to emerge quickly

Read more: http://www.digitaltrends.com/cars/renault-crossover-will-be-called-kadjar/#ixzz3pKHEx3yI

 

Canuck tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 4 ay sonra ...

1.2 BENZİNLİ OTOMATİK RENAULT KADJAR ENERGY TCE 130 EDC

Renault, yeni SUV modeli Kadjar'da sadece manuel şanzıman ile sunduğu 1.2 TCe benzinli motor seçeneğini EDC şanzıman ile de sunmaya başlıyor.

Renault, benzinli cephesinde 130 hp güç üreten 1.2 litrelik turbo benzinli TCe motor ile sunduğu Kadjar modelinde otomatik şanzıman alternatifini sunmaya başlıyor. Otomatik şanzımanı sadece 110 hp güç üreten 1.5 litrelik dizel dCi motor ile sunan Kadjar, Energy TCe 130 EDC adlı seçeneğinde 130 hp'lik 1.2 turbo benzinli motor ile yedi kademeli çift kavramalı EDC şanzıman birlikteliğini sunmaya başlıyor. Önden çekiş sistemi ile gelen Kadjar Energy TCe 130 EDC, yer almaya başladığı başta Almanya ve Fransa gibi ülkelerin olduğu Avrupa pazarında manuel kardeşinde 1.500 ile 2.000 Euro arasında değişen değerlerde daha yüksek bir etiket ile sunuluyor. 130 hp güç ve 205 Nm tork değerine sahip 1.2 turbo motor ve EDC 7 birlikteliği ile Kadjar, 0'dan 100 km/s hıza 10 saniyede ivmeleniyor ve 192 km/s hıza kadar çıkabiliyor.

Manuel kardeşi ile aynı performans değerlerini sunabilen Kadjar Energy TCe 130 EDC, şehir içinde 6.4 litre, şehir dışında 4.9 litre ve ortalama 5.5 litre yakıt tüketerek manuel kardeşinde az da olsa daha tutumlu olmayı başarıyor. 1.2 Benzinli Otomatik Renault Kadjar'ın ilerleyen günlerde ülkemiz pazarında da yer almaya başlaması bekleniyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault, en çok satılan modeli olan Clio'nun makyajlı halini gün yüzüne çıkardı. İşte yeni Clio'nun Renault Türkiye tarafından yayınlanan tüm detayları.

      Dünya çapında 13 milyon satış adedine sahip Clio’nun lansmanından tam yirmi yıl sonra Renault, CLIO’yu yeniliyor ve gün yüzüne çıkarıyor. Yenilenen CLIO, sahip olduğu far tasarımı ve full-LED Pure Vision farları ile birlikte yepyeni tasarım detayları sayesinde çok daha çekici bir görünüme sahip. Yeni CLIO pazarın en kapsamlı aktarma organları yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Stil: Yeni CLIO tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor
      Clio IV markanın 2012’de ortaya çıkan yeni tasarım kimliğini bünyesinde barındıran ilk Renault modeliydi. Belli modellerde yer alan C şekilli gündüz sürüş ışıklarını da içeren full-LED aydınlatma imzası sayesinde Yeni CLIO Renault’nun tasarım kimliğini vurgulamayı sürdürüyor. Aracın ön kısmında üzerinde Renault logosu yer alan ızgara tamamıyla yeniden tasarlandı ayrıca alt kısmı otomobile daha modern bir hava katmak amacıyla genişletildi. Arkada ise daha fazla sağlamlık hissi vermesi bakımından etek kısmı çizgileri yeniden tasarlandı.
       

      Yeni Clio’ya dört yeni renk seçeneği eklendi (Intense Kırmızı, Titanyum Grisi, İnci Beyazı ve Demir Mavisi). Bununla birlikte yeni jantlar ve jant kapakları ile birlikte çok daha geniş kişiselleştirme programı da müşterilere sunuluyor olacak.
       
      Yeni CLIO daha önce Renault’nun üst segment modellerinde kullanılan malzemeler ile donatıldı. İç mekanda kullanılan döşemeler yepyeni ve kullanılan plastik akşamların dokunuş ve görsel kalitesine özel önem gösterildi. Krom detaylar ise daha dingin ve mat bir görünüme sahip; renkler ise çok daha seçkin. Yeni Clio baştan çıkarıcı tasarım ve yüksek kaliteli detaylar arasında son derece çekici bir denge oluşturuyor.
       

      Sürüş keyfi, internet bağlantısı ve ataklık: her ihtiyaca cevap veren özellikler
      Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen daha güçlü ve yakıt açısında verimli 1.5 dCi 110 dizel motor, Yeni CLIO’nun motor seçeneğini zenginleştiriyor. Benzinli Energy TCe 120 motorla birlikte altı vitesli düz vites kutusu ile ayrıca sunuluyor. Yeni CLIO tam 11 motor/vites kutusu seçeneği sayesinde pazarın en geniş aktarma yelpazesinden yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Yeni CLIO, müşterilerinin beklentilerine daha fazla cevap vermek üzere geniş bir opsiyon seçeneği sunası bakımından Media Nav Evolution ve Renault R-Link Evolution adıyla iki farklı bağlantı teknolojili multimedya sistemiyle sunuluyor. Yeni CLIO, çok daha etkileyici bir ses deneyimi için Bose ses kalitesiyle donatılan ilk B segmenti Renault modeli.
       
      Arka park sensörlerine ek olarak Yeni Clio, versiyona bağlı olarak, ön park sensörleri ve geri vites kamerası da sunuyor. Daha üst segment modellerde bulunan Easy Park Assist sistemi sayesinde park manevraları aracın kendisi tarafından yapılıyor.
       

      Lansmandan itibaren sunulan Initiale Paris versiyonu
      INITIALE PARIS imzası, bir dizi özel renk ve malzeme kullanımı sayesinde en üst düzeydeki Renault seyahat konforunu sunuyor. Özel bir gri renk (metalik), Nappa deri kaplı direksiyon simidi, Nappa deri kaplı vites kolu, özel kapı panelleri, ön panel döşemesi ve ister siyah isterse de siyah/beyaz olarak tercih edilebilecek deri koltuklar araçla birlikte sunulan özellikler arasında yer alıyor. Yeni CLIO’nun INITIALE PARIS versiyonu; BOSE® premium audio, LED Pure Vision farlar ve C-şekilli gündüz sürüş ışıkları, bağlantı teknolojili servisleri ve geri görüş kamerasıyla beraber R-LINK Evolution multimedya sistemi ve Easy Park Assist sistemi standart ekipmanları ile göze çarpıyor.
       
      Yeni CLIO INITIALE PARIS ile birlikte iki farklı benzinli motor (90bg veya 120bg) ve iki dizel motor (90bg veya 110bg) seçeneği mevcut. Bu motorlar düz vites kutusu veya versiyona bağlı olarak EDC çift kavramalı otomatik vites kutusu ile alınabiliyor.
       
      Yeni Clio Türkiye ve diğer ülkelerde yılın son çeyreğinde yolarda görülmeye başlayacak.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...